Sunday, July 3, 2011

Back Online

Μετά από 4 ολόκληρες μέρες χωρίς dsl κατέληξα σε ένα σημαντικό θεολογικό συμπέρασμα: αυτά που είδε ο Ιωάννης στην Αποκάλυψη δε θα συμβούν στην πραγματικότητα. Είναι μόνο αυτά που θα δούμε κι εμείς όταν θα το έχουμε ρίξει στα ναρκωτικά αν για κάποιο λόγο εξαφανιστεί το internet. There.

Η συνεργασία μου με τη HOL-ή έληξε άδοξα και ελπίζω η κάκιστη αρχή με τη Shit-a να ήταν μια σύμπτωση. Το κοινό που έχουν οι δυο είναι πως δεν μπορείς να τους βρεις στο τηλέφωνο που να βαράς τον κώλο σου κάτω. Ο HOLοσκασμένοι είναι στον κόσμο τους, οι άλλοι δεν ξέρω μάλλον τρώνε cypriot haloumi και είναι ιδαιτέρως busy μασουλώντας. Αντίθετα έχουν στη λούπα την κασέτα με τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα του "Walking on a Dream" των Empire of the Sun (bleh) και μετά βγαίνει το ηχογραφημένο μήνυμα του υπαλλήλου με τη χειρότερη ψεύτικη αγγγλική προφορά στην ιστορία των ηχογραφημένων μηνυμάτων! Ειλικρινά καλύτερα να τα μιλάς σαν την Arianna Huffington παρά έτσι. Τέλος πάντων, ήρθε ένας γείτονας, που ο θεός να μου κόβει megabytes και να του δίνει χρόνια, και τα έφτιαξε όλα. Επίσης μου κάηκε η οθόνη (thanks ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ!!) και μου δάνεισε τη δική του ένας άλλος γείτονας. Τι να κάνουμε, είμεθα αγαπητοί. Όχι τους έδωσα τίποτα σε αντάλλαγμα, for your information!

Εδώ θα είμαστε. Hopefully. Random video below.



ΛΟΛ για πάντα.

12 comments:

Anonymous said...

Ki εγώ που υπέθεσα οτι θα λιαζεσαι σε κάποια παραλία όλο αυτό το διάστημα που έχεις να ποστάρεις... Κακά τα ψέματα, το ίντερνετ έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, πράγμα που το καταλαβαίνουμε όταν βρεθούμε στη θέση που βρέθηκες εσύ το τελευταίο διάστημα..ο θεός να μας φυλάει (και η Madonna) απο τις εταιρίες παροχής ίντερνετ.. Έχω βρεθεί στη θέση σου στο παρελθόν και παραλίγο να γράψω την Αποκάλυψη part II !!
St.

the writer said...

Ένας γνωστός μου έχει hol. Αρχίζω να τον λυπάμαι :p
Εμείς έχουμε ασύρματο net, ευτυχώς.

mahler76 said...

εμ βλαχάρα, βάλε connex να σωθείς χαχαχα

George said...

Εμεις fortnet εχουμε και με εχει γαμησει πια να με πεταει συνεχως! Βασικα νομιζα ελειπες λογω διακοπων LMAO! Εγω ουτε που εχω κανει μπανιο yet!

Ιθάκη-man said...

Και εμείς τα ίδια περνάμε... Και πάντα είχα απορία, τι στα διάολα κάνουν τόσοι τηλεφωνητές στην CYTA... γιατί ΣΙΓΟΥΡΑ δεν απαντάνε τηλέφωνα (και να απαντήσουν και τους πεις το προβλημα σου, σε μονόλογο σου απαντάνε "Δεν ξέρω, δοκιμάστε να κάνετε restart το modem σας")

Καλό είναι πάντως να έχεις καλές σχεσεις με γειτονες :p
Καλή βδομαδααα!

Neverlandean said...

@St.
α δε με συγκινεί τόσο η παραλία. Θα προτιμούσα ένα τριάρι διαμπερές στο κέντρο. Ρετιρέ. :P

@the writer,
ε τι ΡΑΤΣΑ είναι το νετ σας;; Εκτός κι αν εννοείς ότι το κλέβετε απ' τους γείτονες.

@mahler,
γκάνιασα να πληρώνω τα πάγια στον πΟΤΕ λες και είμαι καμιά τελευταία! πΟΤΕ πια!

@George,
ιιιιιιι Forthnet?? Ειλικρινά δεν έχω ακούσει καλή κουβέντα από ΚΑΝΕΝΑ!! Μόλις προστέθηκες στη λίστα.

@Ιθάκη-man,
υπάρχουν απτές αποδείξεις ότι έχει "τόσους τηλεφωνητές" η CYTA? Γιατί αμφιβάλλω πολύ. Μας εξυπηρετούνε έναν έναν και καλά. Μάλλον κανέναν κανέναν ήθελαν να πουν. Καλή εβδομάδα και σε σένα!

mahler76 said...

τελευταία μπορεί, αλλά με ίντερνετ με κάτι ταχύτητες ΝΑ (με το συμπάθιο) και πραγματική 24ωρη υποστήριξη.

the writer said...

Forthnet είναι.

George said...

So what's coming next now απο reviews??

petros said...

Από τότε που ήρθαν Αθήνα η αναμονή στη Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση χτυπάει ταβάνια από τις 8 το πρωΐ.

Ευτυχώς οι γείτονες είναι στόκοι και άμα πέσει (φτου φτου μακριά από εμάς) έχω καβάτζες.

Κουράγιο. Τώρα με τις διακοπές ρεύματος που δεν λειτουργεί και το τηλέφωνο δεν έχεις πρόβλημα;

Tom said...

Εγώ γιατί θυμάμαι ότι παλιά είχες forthnet; Πρέπει να τις έχεις δοκιμάσει όλες :P

Neverlandean said...

@mahler76,
μέχρι να κατεβάσει τιμές δε θέλω να του δίνω θάρρητα!

@the writer,
oh sorry...

@George,
δεν ξέρω να σου πω την αλήθεια, θέλω να γράψω πολλά και τίποτα την ίδια στιγμή. Επειδή επέστρεψαν πολλές παλιές αγαπημένες φέτος (Anna Nalick, Natalie Walker, Terra Naomi κ.α.) έλεγα να τις πιάσω αλλά δεν υπόσχομαι τίποτα.

@petros,
καλά για το τηλέφωνο έχουμε τα κινητά, η dsl είναι το ζητούμενο! Εγώ μπήκα και το απενεργοποίησα το wi-fi για να προλάβω κάτι εξυπνάκηδες σαν και του λόγου σου! Μάλιστα!

@Tom,
λάθος για τη HOL με κορόιδευες τότε! Είχα dial-up με πΟΤΕ, dsl με HΟL και τώρα Cyta! Δεν είμαι η πόρνη των τηλεφωνικών παρόχων!