Friday, October 8, 2010

:(

Άκρα του τάφου σιωπή... Η αλήθεια είναι πως ναι, το μπλογκ έχει μπει σε δεύτερη μοίρα και δεν ξέρω για πόσο καιρό. Για να quotάρω και ένα πολύ αγαπημένο μου συγκρότημα "baby if we give it up, it's just a matter of time before all the heavy stuff comes back to bite your behind". Well, consider my butt officially bitten. Τι καλύτερο από το να ακούς μουσικές και μετά να γράφεις γι' αυτές και μετά να σχολιάζουν οι άλλοι και να γίνεται έτσι ένα ευχάριστο μπερδεγουέι; Δυστυχώς όμως πια δεν έχω τόσο χρόνο. Όχι μόνο για να γράψω αλλά και για να ακούσω. Ίσως να καλυτερέψει η κατάσταση στο μέλλον και θα προσπαθώ να κάνω κάτι τα Σαββατοκύριακα αλλά δεν μπορώ να πω με σιγουριά. Ίσως απλά να είμαι λίγο overwhelmed αυτή τη στιγμή (drama queen!) και σε λίγο καιρό να ξαναβρώ το ρυθμό μου. Θα δούμε.

Για να γελάσουμε λίγο ας δούμε το video του "Insatiable" της Nadine - you know, that girl from that group. :P Ομολογώ πως δεν το ήξερα ότι ο Καπετανίδης σκηνοθετεί και στο Ηνωμένο Βασίλειο, αμέε!



Ψάχνω να βάλω ένα μη-καταθλιπτικό τραγούδι που μου άρεσε τελευταία και αυτό είναι το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό. Ξεδιάντροπο autotune η Rihanna που θα το γυρίσει κι αυτή σε dance pop με το καινούριο της άλμπουμ. Το τραγούδι είναι στην ίδια συνομοταξία με τα Τικτόκια και τις Καλιφόρνιες, αλλά προς το παρόν το μέσο ραδιοφωνικό hit κινείται σχεδόν τυφλά πάνω σ' αυτόν τον ήχο, από κει και πέρα εξαρτάται από το ποιο θα σου κάνει κλικ για οποιονδήποτε λόγο κι εμένα αυτό μου κλίκαρε. Must be the "crazy dita" part.



Ελπίζω να παίζει αυτό το τυχάρπαστο γαμίδι, έλεος με τα copyrights ένα σκατοτράγουδο θέλουμε να ακούσουμε πια!! Αγανακτώ!

Cheers! xoxo

PS: Έχω ένα ποστ αποθηκευμένο και κάποια στιγμή θα το βάλω, ίσως το Σ/Κ ίσως από βδομάδα.

8 comments:

the writer said...

Καλέ, έγινε η Δευτέρα Παρουσία κι εγώ το έχασα; Neverάκο, είσαι, τελικά, ζωντανός; Βλέπω καλά ή η ήδη 9 και 10 βαθμών μυωπία μου ανέβηκε κι άλλο; Anyway, σου εύχομαι ολόψυχα να βρεις χρόνο να γράφεις γιατί blogging χωρίς neverlandean είναι σαν φαγητό χωρίς αλάτι.
Το καινούριο video της Nadine είναι αυτό ή της Τάμτα;
Το καινούριο τραγουδάκι της RiRi δεν είναι κι άσχημο...

mr.f said...

Amigo! :D

We'll meet Mon or Tues to exchange news ya?

impressedguy said...

Καλά ούτε κουβέντα για το νεο single της Cheryl Cole? (που είναι και χάλια;)

Με απογοητεύεις

petros said...

όπως κατάλαβες ο λαός απαιτεί ποστ σεντόνι,
και όχι μπάζα.

άκου εκεί ριχάνα,
και με βοκόντι κιολας;
δηλάδη θες να το σχολιάσουμε;
Τι θα γυρίσει;
Με τον προηγουμενο δίσκο δεν το γυρισε;
Again;

χέσους λέμε.

περιμένουμε καλύτερα.

petros said...

και ένα quiz
ετσί για να μη χαλαρώνουμε.

Spot the difference
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/30/Sorrysingle0ot5pp.jpeg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/4c/Loud_-_Rihanna.jpg

:p

Neverlandean said...

@the writer,
γλυκιά μου άσε, enjoy your carelessness τώρα που μπορείς! ΛΟΛ Τάμτα δεν έχεις κι άδικο, άνετα θα μπορούσε να είναι ελληνικής παραγωγής και δεύτερης διαλογής το τραγουδάκι!

@mr.f,
cuz I had so much news to exchange in the first place...

@impressedguy,
καλέ πώς, ολόκληρο ποστ, το μισό προηγούμενο για την ακρίβεια. Αλλά αφού όντως είναι χάλια δε χρειάζεται να πεις και πολλά.

@petros,
αα γι' άκου να σου πω σεντόνια για λίγο καιρό να τα ξεχάσεις! Συμμερίσου και λίγο τον πόνο μου! Μαξιλαροθήκες θα έχει προς το παρόν, και κανένα σεντόνι που και που.

Το γύρισε στο δαρμένη επαναστάτρια, τώρα θεραπεύτηκε και άρχισε τις τζιριτζάτζουλες!

Όσο για το κουιζ, η πιο σημαντική διαφορά είναι πως το #1 έχει τρεις δεκαετίες παραπάνω από το #2.

LOL με προκάλεσες, SORRY! :P

petros said...

ε οχι να με κανεις να υπερασπιστω vagina,
αλλά το +30 ακομα στη μοδα ειναι και κανει πρωτο αυτο που η ριχάνες θα κανουν αργοτερα.

παω να κομμανταρω απαπάνου :p

Neverlandean said...

Αυτό είναι αλήθεια, η Καμπάλω το έκανε το autotune dance πριν πέντε χρόνια με μεγάλη επιτυχία!!