Sunday, June 27, 2010

Japanese Album Art

Για ένα ευχάριστο διάλειμμα από τα μουσικά, που ούτως ή άλλως είναι αραιά λολ, σας παραθέτω μια πλειάδα ιαπωνικών εξωφύλλων από cd που κυκλοφόρησαν το πρώτο εξάμηνο του 2010 - για να μη νομίζεις ότι είναι από καμιά δεκαετία του '90. Assignment: ποιο είναι το αγαπημένο σου και ποιο είναι αυτό που σε κάνει να φρικάρεις περισσότερο; Ας δούμε τους φιναλίστ!

#1: Η Fabulous Βασίλισσα της Ζούγκλας


#2: Δεν έχω ιδέα τι συμβαίνει εδώ...


#3: Δύναμη του φεγγαριού, μεταμόρφωσέ με!


#4: Καρδγιά μου καημένη...


#5: Αβάντι ντο φα φα φα!


#6: Στην αμμουδιά μου κλέψανε τη βάρκα.


#7: Η καλή νοικοκυρά.


#8: Εεεεεεξαιρούνται τα μεγάλα σου μάτια...


#9: Αυτά τα Χριστούγεννα αγοράστε μια κάρτα από το Χαμόγελο του Παιδιού.


Bonus: η διαφήμιση της Κόκα Κόρα Ζέρο από τη Namie Amuro.



Γκρέητο Τέηστο!!

Προσωπικά μου έχει κλέψει την καρδιά το #4, ενώ το #9 για κάποιο λόγο το βρίσκω εντελώς freaky...

18 comments:

plasticfeathers said...

Kylie is out...check her :)

Neverlandean said...

Oh I know... άλλη φορά όμως. ;)

plasticfeathers said...

kala...θα σου την έχω στυμμένη στη γωνία...την Kylie καλέ :Ρ

Anonymous said...

Νομίω οτι σ'εχω ερωτευτεi....έχεις τρελη πλάκα,ακόμη γελάω....θεεεεεεεεενξ! (εεεεεξαιρουνται χαχαχαχ)

Νικος

Anonymous said...

Α! Και το πιο φρικη νομιω ειναι το "σεϊλορμουν γουαϊζ". Οταν εισαι 30αρα και ντυνεσαι σαν ενα 11χρονο μανγκα ειναι φρικη!

αγαπημενο μου νομιζω ειναι το πρωτο γιατι ειναι φαμπουλους και το 6 γιατι το βρισκω ελεγκαντ. αγαπημενη ομως ειναι η γιαπωνεσα αντελα..XD

Νικος

petros said...

επιτέλους εφυγε η uffie!!!!
(ηταν και πιο freaky απο ολες)

Λοιπον παμε pic by pic,


H πρωτη ειναι fabulous υπερπαραγωγάρα γιατι πολυ απλα παει το εξωφυλλο της beyonce (αυτο με τους κροκοδειλους) ενα βημα πιο περα.
great job

Η δεύτερη ταιριαζει με το κλιμα (το στραβο που το φαγε ο γαιδαρος)
της εποχής ποια ειμαι, που παω, αγορασε το δισκο μπας και σου διαλυθει το ερωτηματικό.

(το παραπανω λεγεται πετυχυμενο marketing)

H τρίτη ειναι ενα tribute στο μιχαλακη που εφυγε με τον παλιμπαιδισμο στα εξωφυλλα που κατανταει φρικη.

Η τεταρτη ειναι mysterious,
την αφησε και κλαίει; (το πιθανοτερο)
το door αυτο υποδεικνυει, τυχαιο; δεν νομιζω.
πατησα αγκαθι και ποιος μαλακας δεν ειχε καθαρισει καλα το πατωμα του photo shoot;
ειμαι δυσκοιλια και γιατι δεν βρισκεται καποιος να μου δωσει καθαρτικό;

Η πεμπτη ειναι τοσο μπαναλ και yawn, βρωμαει απο χιλιομετρα pop και μαλλον πρεπει να βρουν αλλον director με φαντασια.

Η εκτη ειναι μιμητρια της Βανδή.
με παρατησε στο δειπνο αλλα περνάω και μονη μου καλά.

Η εβδομη ειναι θεική
(η λεπτοδουλεια του tatto artist βεβαίως) και του εκανε μια δαντέλα....

(Το παράδοξο κοτσιδωτος καράφλας το προσπερνώ γιατι εχουμε και στο ελλαντα)

Η ογδοη ειναι blast from the past και εντελως φτηνη που αντιγραφει grace jones.

Η ενατη πολυ απλα δεν θα κανουν αλλο αλμπουμ γιατι αντιπαθουν τοσο η μια την αλλη που δεν μπορουν να κοιταχτουν καν.

the writer said...

#1: Απογορευμένο plus!
#2: Παναγιά μου μια μυτάρα 4 μπε! (μπε = μονάδα μέτρησηης για μεγάλες μύτες)
#3: 80τίλα καραμπινάτη!
#4: Να πάρω το εξώφυλλο ως προειδοποίηση για το album;
#5: Λιθοβολήστε τον στυλίστα!
#6: Τρελό τσιφτετέλι η μαντάμ!
#7: Δολοφονικό βλέμμα.
#8: Αντιγράφει την JLo.
#9: Τα Ζουζούνια των Ιαπόνων.
Και περιμένουν να πουλήσουν τώρα;

Jagon said...

Στο #4 δν νομίζω ότι είναι δάκρυα αυτά...Κάτι σε άσπρο και παχύρρευστο μου κάνει...

Στο #9 δεν μπορούσα να σταματήσω απ τα γέλια!!!Πονοκοίλιασα!!!:DDD

provato said...

7 FTW!

(μπήτσης, ζουλεύετε την γιαπωνίδα αδερρρρρφή γιαυτό δεν το ψηφίζετε το 7)

George said...

#1 Εξώφυλλο παραμυθιού είναι αυτό? Ιαπωνέζα Γκάγκα θυμίζει...

#2 Πάρτο απο μπροστά μου

#3 Χαριτωμένο και ξενέρωτο μαζί

#4 Boohoohoo εξώφυλλο για κλάματα ΧDDD

#5 Μην το ξαναδώ!!

#6 Οπααα!!! Χορός!!

#7 Και το βραβείο για το πιο σκατένειο εξώφυλλο πάει σε αυτό

#8 Ωραίο αυτό!! Στυλιστικό και σέξι

#9 Το ορφανοτροφείο της χαράς!! XDD

petros said...

provate ειναι καναδη και μαλλον δεν το δροσιζει, πρεπει να ειναι str8.

βασικα το ακουσα το τραγουδακι και μου αρεσε, πειράζει;;;;

g for george said...

Οφείλω να ομολογήσω ότι με την 4η φωτό ξεράθηκα στα γέλια. Ντροπή μου.

the writer said...

Το #4 καταφέρνει να κλέψει την παράσταση. Δεν υπάρχει! Αυτό που με φρικάρει είναι το #2. Η φρικαρισμένη τραγουδίστρια καταφέρνει να μου μεταδώσει το freak της.
PS:Η Βανδή πρέπει να κάνει το εξώφυλλο που έκανε η Ayumi Hamasaki για το πιο πρόσφατο της album.
PS2: Πως κατάφερε η Kumi Koda να καταστρέψει το Can We Back της Kelly Clarkson έτσι;

gay super hero said...

Καταπληκτικό ποστ! :-)

gay super hero said...

Καλά το τελευταίο είναι Εξορκιστής εντελώς...

Neverlandean said...

Late reply is late...

@plasticfeathers,
δε θα σου χρειαστεί. Και δεν εννοώ την Kylie. :P

@Νίκος,
aha άσε στοιχεία επικοινωνίας για να περάσουμε καλά - λολ πλακίτσα.

Η γιαπωνέζα Άντζελα είναι πραγματικά ακαταμάχητη!

@petros,
"δεν θα κανουν αλλο αλμπουμ γιατι αντιπαθουν τοσο η μια την αλλη που δεν μπορουν να κοιταχτουν καν"
και τις λένε και SMILEAGE πανάθεμά τες χα!

@the writer,
σινγκλ είναι το τέσσερα θαρρώ. Και βίντεο απ' ότι κατάλαβα αφορά παιδικά τραύματα. Δν ξέρω...

Αν το δει η DeVa πολύ πιθανόν και να το κάνει, εξάλλου και η Ayu και η DeVa το τιμούν δεόντως το φώτοσοπ.

Όσο για την Κούμι για κάτι τέτοια την ξέγραψα.

@Jagon,
είσαι αισχρός ew. Την πέτυχε στο μάτι και πόνεσε, αυτό θες να μας πεις ότι έγινε!

@provato,
δεν είναι αδερφή η Φιλιππινέζα, μάλιστα είναι πρότυπο στρεητίλας στη Γιαπωνία!!

@George,
ελπίζω αυτό για το #8 να ήταν σαρκασμός. :P

@g for george,
κι εγώ οφείλω να σου ομολογήσω ότι το 4 ήταν η έμπνευση όλου του ποστ!

@gay super hero,
είναι που έχει και μια καλλιτεχνική αύρα ε; :P

Smileage=666.

Jagon said...

Exactly my thoughts!!!:P

Neverlandean said...

Εγώ δε θα παραπονιόμουν. ;P

ΛΟΛ οκ αυτό ήταν τραβηγμένο.