Sunday, July 12, 2009

UGH! + Sugababes

Part I: UGH!

UGH! Γιατί όλοι λατρεύουν τις διακοπές; Νομίζω ότι φέτος διαπίστωσα πως τις μισώ. Καλά, μεγάλη κουβέντα ήταν αυτό. Ας πούμε απλά ότι ποτέ (μα ποτέ) δεν έχω περάσει όσο καλά περίμενα. Anywayz, αν δεν είσαι και με τη σωστή παρέα τι περιμένεις; Όση καλή θέληση και να έχεις, αν σε χρησιμοποιούν συνέχεια για "πυροσβεστήρα" στους καβγάδες (αξιολάτρευτο εξισορροπητικό Ζυγάκι γαρ) κάποια στιγμή θα βαρεθείς. Αντιγράφω αυτό το ποστ του Mr.F γιατί περιέργως είχε ιδιαίτερα προσεγμένη δομή (bitch you make me proud :P).

1. Πέρασα συμπαθητικά
2. Πήγα σε ένα νέο μέρος (με τη γενική έννοια "μέρος")
3. Ένιωσα άβολα (homesick etc)
4. 'Ηθελα να φύγω πιο νωρίς απ' ό,τι έφυγα κανονικά

Και φωτορεπορτάζ από την επίσκεψή μου στο Μουσείο Παραλίας & Καύσωνος





Προφανώς και δεν είμαι κανένας απ' τους παραπάνω, but you get the point... :'(

Επίσης έλεος με τα ελληνικά ~pop~ ραδιόφωνα, έχουν φτιάξει μια playlist 1 ώρας που παίζει απ' το πρωί μέχρι το βράδυ. So fuck you Republic of the Sun, fuck you Deep Fear, fuck you Sexy Thing, fuck you I Know You Want Me, fuck you Giusy Ferreri. Τι εννοείς "από ελληνικά τι άκουγες";

Δε φαίνεται ότι είμαι εντελώς καλόβολος και θετικός άνθρωπος, πες μου σε παρακαλώ. :P

Part II: Sugababes

Sugababes. Μετά το flop του "Catfights & Spotlights" οι Sugababes θα κάνουν τα πάντα για να ξαναβρεθούν στο προσκήνιο δλδ να βγάλουν κάτι που να θυμίζει τα χιτ του σήμερα - cuz that's where all the money is. To "Get Sexy" θα μπορούσε να είναι ένα τραγούδι των Pussycat Dolls γραμμένο από τη Lady GaGa (όχι γιατί πολλή αξία της έχουμε δώσει, καλή είναι αλλά μέχρι ενός σημείου) που με κάποιο μαγικό τρόπο βρέθηκε στα χέρια των Μωρών. I think it's pretty cool. Τουλάχιστον κατάλαβαν ότι το στυλ "είμαστε κλασάτες και κάνουμε τη δική μας non-commercial pop yada yada" δε δουλεύει πια και είπαν να το γυρίσουν στο πιο διασκεδαστικό. About time.



Επίσης το τραγούδι αυτό που θυμίζει εντονότατα το παρακάτω! LOL!



(Found @ Skyles ths Lyssas)

And I'm back.

16 comments:

Anonymous said...

SUGABABES - GET SEXY

http://www.zshare.net/audio/6257975677bd133d/

or

http://www.mediafire.com/download.php?nzmxermztdj

Jagon said...

Welcome back!!!!!

Τι νέα???

mr. F said...

welcome back, ελπίζω αύριο να τα πούμε από κοντά ;-)

mr. F said...

ε, αυτό φάνηκε λες και σου έκανα πρόταση για σεξ..χαχαχαχα, έλεος είμαι, συνήθειο βλέπεις...

mr. F said...

εννοώ για το power lunch...God, why do I drink?

gay super hero said...

Εμ, μη βλέπεις, ο Fάκος είχε καλή παρέα :-Ρ

ethanandthecity said...

ti diakopes-astrapi itan autes re kopelia? 4 meres den 8ewreitai ekdromi se ekswtiko proorismo alla mia volta mexri ti loutsa (topiki-oxi-kai-toso-glam-paralia) kai toumpalin

x-oyranoy said...

Εμ καποια στιγμη σπαει και το γαμημενο κοκκαλακι της νυχτεριδας.

Θα πρεπε να κανουν την προσευχη τους και μονο που ειχανε επιτυχια με τοσους ανασχηματισμους.

Δυστυχως το κομματακι δεν μου λεει κατι
Κριμα γιατι μου ειναι γενικα πολυ συμπαθεις οι Sugababes και δεν εχουνε πεσει ποτε σε ξεκωλε επιπεδα.

Oh well, what goes up must come down.

petros said...

Συμφωνώ με τον ethan.
Αυτό δεν ηταν διακοπές, αυτο ήταν
"Πάω-στο-περιπτερο-για-τσιγάρα-και-αργω-γιατι-δεν-μπορώ-να-αποφασίσω-και-τι-παγωτό-να-αγοράσω."
anywayz
ας ελπισουμε να μην ειναι μονο αυτες οι διακοπες σου για φέτος.

Με τόση ζέστη και τόσους να κυκλοφορουν με κοντά σορτσάκια και κολλητά μπλουζάκια, πόσοι δίνουν σημασία αν εβγαλαν νεο τσετσιπω-single οι Sugababes?

Neverlandean said...

Jagon, τι νέα αυτά που διάβασες. ΧD

mr. F, εμένα δε μου φάνηκε αλλά δεν είναι να πεις ότι μου κάνουν και κάθε μέρα πρόταση για να ξέρω πώς είναι. :P

GSH, so I hear. :PPPP

Ethan, καταρχήν ήταν 5 μέρες εντάξεις; Δε μπορώ να κάνω 20μερα γιατί βαριέμαι φρικτά. Άσε που δεν πήγα πουθενά εξωτικά. Not even close. XD

X-oyranoy, τώρα με το ξεκωλέ λέγεται ότι θα (ξανα)πάνε Αμερική και μπορεί να τα καταφέρουν.

Πέτρο, δλδ πώς το εννοείτε εσείς, εγώ τόσο λίγο και βαρέθηκα geez!

Πού είναι όλοι αυτοί με τα κολλητά σορτσάκια;;;

Erisabetsu-chan said...

την επόμενη φορά πάνε με τον mr. F

Neverlandean said...

Ναι θα τον έχω για τσαντάκι.

Giannis PPM said...

Έλεος όλες με τον καημό να σαρώσουν στο Αμέρικα. Το Get Sexy μου αρέσει, αλλά, όπως είπες, για Pussycat Dolls. Για να δούμε και το υπόλοιπο άλμπουμ...

Neverlandean said...

Είμαι σίγουρος ότι αυτή η βρωμοΚύσσα τις παρέσυρε και τις άλλες σ' αυτή την κατεύθυνση! Bitch is fame-hungry.

Giannis PPM said...

Και η Αμελί (!) καλό σκροφίδιο φαίνεται! Καημένο Heidουλίνι, κάνε σόλο καριέρα να με κάνεις ευτυχισμένο! :-)

Neverlandean said...

Δε το πιστεύω ότι η Χάηντη και η Αμέλλ κόλλησαν γρίπη των χοίρων και η Κύσσα τη γλίτωσε!!!