Saturday, May 30, 2009

Jessie Evans: Is It Fire?

Πρέπει να διαβάσω. Πρέπει να διαβάσω. Πρέπει να διαβάσω. Πρέπει να διαβάσω. Από την Τετάρτη έπρεπε να είχα αρχίσει το διάβασμα. Πάντα σε περιόδους εξεταστικής υποτροπιάζει η οξεία βαρεμαρίτιδά μου, η οποία ναι μεν είναι μόνιμη 365 μέρες το χρόνο αλλά στις εξεταστικές (πόσο μάλλον των εαρινών εξαμήνων) φτάνει στο ζενίθ. Επιπλέον έχει ζέστη (αν και όχι όση θα ήθελα), έχει ήλιο, έχω ανοιχτό παράθυρο και ψιλοφυσάει. Όλα συνωμοτούν στο να παρατήσω τον τεράστιο τόμο της σχολής και να χαζέψω στον Last.fm ακούγοντας Kate Voegele και Jessie Evans. Δε θα πάρω ποτέ πτυχίο. Όχι ότι αν/όταν πάρω θα γίνει κάτι κοσμοϊστορικό αλλά τέσπα. :/

Το άλμπουμ της Jessie Evans το έχω ξεσκίσει τις τελευταίες μέρες. Αγνοούσα πλήρως την ύπαρξή της μέχρι που ο Tom μου ζήτησε να του βρω το άλμπουμ της (η αγαπημένη μου δουλειά) και αποφάσισα να το ακούσω κι εγώ. Ε την άκουσα κυριολεκτικά όμως. Το "Is It Fire" είναι κάτι εντελώς νέο για μένα, δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι παρόμοιο. Ίσως να θυμίζει κάτι από Pink Martini κάποιες στιγμές αλλά ως σύνολο έχουν μικρή σχέση. Από τη σελίδα της στο Last.fm είδα πως την έχουν ταγκάρει ως 'psychedelic jazz' αλλά ανάθεμά με αν καταλαβαίνω τι πάει να πει αυτό. Σίγουρα πάντως αν μπορούσαμε να κλείσουμε ένα καλοκαιρινό απόγευμα στην παραλία σε ένα cd, αυτό που θα προέκυπτε θα ήταν το "Is It Fire".

Μλκ έλεος περνάει απ' έξω ένα βανάκι με τη ντουντούκα και μας προσκαλεί να παρευρεθούμε στη συγκέντρωση του Γιωργάκη στην Αριστοτέλους. Το απόγευμά μου γαμήθηκε, ευχαριστώ πολύ. OMG επίσης πέρασε μόλις μπροστά απ' το παράθυρο ένας παλιός συμμαθητής μου και έχει ασχημύνει απίστευτα ew, λίγο χαίρομαι όταν βλέπω τέτοια αλλά ας μη γίνομαι κακός. :P

Anyway, back to Jessie. Γραμμένο ανάμεσα στο Βερολίνο και το Μεξικό, το "Is It Fire" φαίνεται πώς κράτησε κάτι κι απ' τις δύο πατρίδες του. Από τη μια τις υπέροχες feel-good μελωδίες της Λατινικής Αμερικής και από την άλλη τις ηλεκτρονικές παύλα experimental παύλα σκοτεινές επιρροές της "σκεπτόμενης" ευρωπαϊκής μουσικής. Η latin πλευρά του άλμπουμ εκφράζεται με το σαξόφωνο, την τρομπέτα και τις μαράκες. Τα τρία πρώτα τραγούδια του δίσκου μαζί με το "Golden Snake" είναι βγαλμένα κατευθείαν από μεξικάνικη φιέστα ενώ τα "Class Magic" και "Black Sand" είναι καθαρά ηλεκτρονικά αλλά ταιριάζουν απόλυτα στην ατμόσφαιρα του όλου πονήματος. Κάπου στο ενδιάμεσο βρίσκονται τα "Let Me On" (ποιος ακούει κουκουβάγια;) και "Niños del Espaciο", που είναι κάτι σαν πειραματικά electro-retro τραγούδια Αργεντίνων εξωγήινων! LMFAO! Το "Micheladas" είναι ιντερλούδιο για να ανανεώσεις το ποτό σου και το άλμπουμ κλείνει και κορυφώνεται κατά τη γνώμη μου με το διάρκειας 9 λεπτών και 28 δευτερολέπτων "To The Sun", ένα ταξίδι προς τον ήλιο που συνδυάζει χορωδιακά φωνητικά, καταπληκτικά percussions και ένα αριστουργηματικό σαξόφωνο που έρχεται και φεύγει συμπληρώνοντας την χορωδία των "ταξιδιωτών". Το μόνο που μένει μετά απ' αυτό είναι το "Será el Fuego", η ισπανική έκδοση του "Is It Fire", που όπως και τα υπόλοιπα ισπανόφωνα κομμάτια του άλμπουμ χαρακτηρίζεται (για να μην πω 'στιγματίζεται') από την τραγική αλλά υπερβολικά χαριτωμένη για να σε ενοχλήσει προφορά της Jessie. All in all, μιλάμε για μια εξαιρετική παραγωγή που απλά είναι αδύνατον να μην αγαπήσεις. Dare I say το άλμπουμ του καλοκαιριού; Σίγουρα πάντως για μένα το "Is It Fire" έθεσε σοβαρή υποψηφιότητα για το καλύτερο άλμπουμ του 2009. 10/10


Track List:

1. Is It Fire?
2. Scientist of Love
3. Blood and Silver
4. Class Magic
5. Let Me On
6. Niños del Espacio
7. Micheladas
8. Golden Snake
9. Black Sand
10. To the Sun
11. Será el Fuego

Jessie Evans - Blood and Silver



Jessie Evans - Scientist of Love



PS1: Πρέπει να αρχίσω/μάθω να γράφω πιο σύντομα reviews, αυτή η εμμονή να σχολιάζω το κάθε τραγούδι του άλμπουμ με αναγκάζει να γράφω τα σεντόνια και είναι κουραστικό. Too anal retentive, I know.
PS2: Μπορεί κάποια στιγμή να με πιάσει να διαβάσω και τότε θα κάνω (ακόμα) πιο αραιά ποστ, bear in mind.
PS3: Who likes my retro Girls Aloud template? =D
PS4: Αν έχει κάποιος να προτείνει κάτι που να μοιάζει με τη μουσική της Jessie παρακαλώ ας το κάνει.

21 comments:

Anonymous said...

http://rapidshare.com/files/238971449/J_E_S_S_I_E_F_I_R_E.rar

OR

http://www.zshare.net/download/60717416f387ca6c/

password: neverlandean.blogspot.com

mr. F said...

ΜΑΛΑΚΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΑΛΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΕΚΝΟ ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ!!!

Θέλουμε γυμνούς άντρες που ξέρουν να χορεύουν και να τραγουδάνε.

mr. F said...

Ωραία τραγούδια η τύπισσα όμως...

Neverlandean said...

Πάρτα και ΣΚΑΣΕ που θες γυμνούς άντρες!

http://mixgayvideo.blogspot.com/
http://gay-3gp.blogspot.com

mr. F said...

But I'm gay bitch, I love naked hot muscled defined hairless willing men!

mr. F said...

Έμφαση στο willing...

Neverlandean said...

Σταμάτα να μου γαμείς το ποστ! ΑΡΓΚ!

mr. F said...

*mr.f is fucking Neverlandean's post*

*mr.f is fucking Neverlandean's post*

*mr.f is fucking Neverlandean's post*

*mr.f is fucking Neverlandean's post*

Erisabetsu-chan said...

Εμένα μου άρεσε το template... και λέω να το κατεβάσω αυτό το album φαίνετε ενδιαφέρον...

Mr. F Rulez

x-oyranoy said...

Souxsie & the banshees rip off.

mr. F said...

@Erisabetsu-chan
Χαίρομαι που αναγνωρίζεις την αξία μου :-) Ο Νεβεράκος δεν θέλει να εκφράζομαι όπως μου βγαίνει! Ε όχι, Νεβεράκο, δεν θα λογοκρίνομαι! ΧΑ! :Ρ

To Blood & Silver γαμεί! :-)

Tom said...

Εγώ κόλλησα με την Kate και τη Mandy και την παραμέλησα αυτή την καημένη. Επίσης ξέχασες να πεις οτι η Jessie έχει αληθινό προφίλ στον Λαστ, οπότε όποιος θέλει πάει κ της μιλάει.

http://www.last.fm/user/jessieevans

(αν και έχει να φανεί από τον Απρίλη)

Το template είναι άθλιο.

Neverlandean said...

Eri, να το κατεβάσεις!

X-oyranoy, εσύ πότε πρόλαβες και το 'βγαλες το συμπέρασμα μαντάμ;

Amigo, να εκφράζεσαι σχετικά με το θέμα!!

Tom, δεν ήξερα ότι έχει κανονικό προφίλ thx.
Εσένα δε σου αρέσει ποτέ τίποτα γι' αυτό δε μετράει η γνώμη σου.

Tom said...

Εγώ φταίω που είσαι μονοτονικιά? Έχεις να κάνεις καλό banner από τις 3 Γιαπωνέζες, και όλα από τότε είναι ολόιδια.

Neverlandean said...

Των Γιαπωνέζων δεν ήταν τόσο καλό, της Σουζούκη και της Βρίτνι κι αυτό είναι καλύτερα.

plasticfeathers said...

Της Britney δεν ήταν καλό...αντιγραφή το παρανοικό βλέμμα ήταν από το artwork.
Γιαπωνεζούλες!!!Ντα!
(α...ε...ζω...υπογείως)
Ευχαριστάκια για τα αλμπουμάκια!
(με επιασαν οι χαριτωμενιές!αργκ!)

mr. F said...

Θέλουμε τεκνά!

Εμένα τα layouts σου μου αρέσουν πάντως αμίγκο! Έχω πίστη στο γούστο σου!

Φιλούρες καληνύχτα!

Neverlandean said...

plasticfeathers, να ξανάρθεις να μου πεις πώς σου φάνηκε! :)

Amigo, πίστευε και μη ερεύνα. Τεκνά δε μπορώ να βάλω χαζή εκτός κι αν θες να μην μπαίνω ούτε καν εγώ στο μπλογκ μου!

mr. F said...

One can wish! :P

an2an said...

Καλησπέρα και μπράβο για το blog.Ακου αυτό http://rapidshare.com/files/240117025/Soap_Skin-Spiracle.zip

Neverlandean said...

an2an, ευχαριστώ, θα το ακούσω! :D