Monday, January 19, 2009

Franz Ferdinand: Tonight

Oh yes, καλά βλέπεις αυτό είναι ένα ποστ για τους Franz Ferdinand και συγκεκριμένα για το τρίτο τους άλμπουμ "Tonight: Franz Ferdinand" που κυκλοφορεί στις 26 Ιανουαρίου και σηματοδοτεί την επιστροφή τους στη δισκογραφία μετά από 3+ χρόνια απουσίας. Και η απορία που περνάει από το μυαλό σου: πώς κατέληξα να ακούω Franz Ferdinand. Όπως ξέρουμε ο Ιανουάριος είναι ο χειρότερος μήνας του χρόνου για τη μουσική. Λες και όλοι έχουν μεθεόρτια κατάθλιψη και δε βγάζουν τπτ. Μόνο 2 άλμπουμ μου τράβηξαν την προσοχή μέχρι τώρα και αυτό ήταν το ένα απ' τα δυο. Σχεδόν 2 εβδομάδες πριν την επίσημη κυκλοφορία του άλμπουμ, τα leaks βρίσκονται διάσπαρτα στο net και, μιας και δεν υπήρχε τπτ άλλο, είπα να το ακούσω.

Now, κανονικά το "Tonight" θα έπρεπε να ήταν το προϊόν της συνεργασίας του συγκροτήματος με τους Xenomania αλλά δυστυχώς δεν έκατσε η δουλειά. Ή μάλλον ευτυχώς. Ή μάλλον δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι δε μου είχε πει κανείς ότι τα τραγούδια των Franz Ferdinand χορεύονται. Ιδέα δεν έχω για τι έκαναν στα προηγούμενα 2 άλμπουμ ή γιατί στον Last.fm τα κυρίαρχα tags είναι indie/rock/alternative αλλά το "Tonight" είναι χορευτικός δίσκος. Σαφώς ο άξονας του cd είναι rock με κάποια "βαριά" σημεία αλλά πάντα υπάρχει ηλεκτρονική sauce ως συνοδευτικό και όλο αυτό είναι χτισμένο πάνω σε ρυθμικές λούπες κρουστών που σε μερικά σημεία αγγίζουν ακόμα και την pop - το "Send Him Away" θα έκανε εξαιρετικό mash-up με το "I Kissed a Girl" της Katy Perry xDD.

Φυσικά και δεν είμαι σε θέση να γράψω "κανονικό" "review" γιατί δεν είμαι του είδους. Με τι θα τους συγκρίνω, με τη Hilary Duff; LOL! Θα πω αυτό όμως και δε με νοιάζει πώς θα ακουστεί. Οι Franz Ferdinand είναι οι αρσενικές Girls Aloud!!! Τουλάχιστον αυτή την εντύπωση έχω εγώ γιατί το συναίσθημα που νιώθω ακούγοντας το "Chemistry" είναι το ίδιο με αυτό που μου προκαλεί το "Tonight". Και πραγματικά αν και οι προηγούμενες δουλειές τους είναι έτσι, τότε θα κάνουν ιδανικό shuffle με Girls Aloud. Call me crazy αλλά άνετα μπορώ να φανταστώ τους FF να τραγουδάνε κάτι με τη μουσική του "No Good Advice" ή του "Wake Me Up". Το τελευταίο εξάλλου ήταν και η αφορμή να προσεγγίζουν τον Brian Higgins, ασχέτως που δεν προχώρησε το πράγμα.

Oh Alex Kapranos, το επίθετό σου μου θυμίζει τουαλέτα σε αντίθεση με τη φωνή σου που είναι απ' τις καλύτερες ανδρικές που έχω ακούσει (ok είναι λίγες but still). Δεν έχει highlights το άλμπουμ, είναι από μόνο του μια αχτίδα φωτός rofl. Πάντως 3 αγαπημένες στιγμές είναι το 2:33 στο "Ulysses", το "What She Came For" μετά το 3:16 και το "Lucid Dreams" μετά το 4:44. I am so buying this album.


Track List:

01. Ulysses
02. Turn It On
03. No You Girls
04. Twilight Omens
05. Send Him Away
06. Live Alone
07. Bite Hard
08. What She Came For
09. Can't Stop Feeling
10. Lucid Dreams
11. Dream Again
12. Katherine Kiss Me

Franz Ferdinand - Ulysses



PS: Τι απότομη αλλαγή, από το "δεν έχω τπτ να ακούσω" στο "omfg μόλις βρήκα ένα άλμπουμ που στο τέλος του χρόνου θα είναι σίγουρα στο top 5 μου top 3 μου top 2 μου".
PS2: i is glad
PS3: "Οι Franz Ferdinand είναι οι αρσενικές Girls Aloud!!!" Did I really say that?
PS4: It's true.

UPDATE & ZOMG:

Μόλις με ενημέρωσαν (thx Sp-Ice-Lord) ότι ο ίδιος ο Alex έχει δηλώσει ότι το συγκρότημα του έχει πολλά κοινά με τις Girls Aloud. lol --> click
Χαίρομαι όταν έχω δίκιο. :)

22 comments:

Anonymous said...

http://www.zshare.net/download/5436005577104d14/

OR

http://rapidshare.com/files/186065186/T_F_F.rar

password: neverlandean.blogspot.com

Thomas said...

They're too ugly to be the male Girls Aloud. Maybe they're the male Queensberry.

Neverlandean said...

OMG what are you saying bitch? Boys got style!

Άκου male Queensberry. Aren't they males already?

gsus said...

άτσα και ριβιού για Φρανζ!!

Wrong Guy said...

είμαι πολύ περήφανος για σένα και τις μουσικές σου επιλογές.Αυτή και η Γκολντφραπ!

bi bi my darling said...

Μου έξαψες την περιέργεια! (curious)

Βtw, αυτό το έχεις ακούσει?!? http://www.youtube.com/watch?v=8_0HoDqhCNg

ethanandthecity said...

To ήξερα πως κατά βάθος είσαι ρομαντικό αγουόρι

Jagon said...

Good enough...
Μ'άρεσε που έβαλες τα αγαπημένα σ σημεία από τα τραγούδια τους...Να το κάνεις πιο συχνά!

musicbug said...

Hey there!!!
Exontas akousei kai ta 3 album twn FF, mporw na pw oti to "Tonight" einai to mono pou sygkrinete me to poly kalo debut. Mou aresan polla kommatia, ayta pou anafereis, kai kiriws to "No you girls" pou nomizw thanai kai to deytero single meta to poly kalo Ulysses (pou einai o Odysseas st'agglika:-)). Emena mou thymise arketa Killers. Na proteinw 2 kala pop albums pou akousa teleytea? Sam Sparro to omonymo, kai Grace "Hall of mirrors".
Kalo apogevma!!!

mr. F said...

Χμ χμ! Θα τους κατεβάσω μάλλον!

Ε το τάγκιν πως πάει; Άκουσες τίποτα ρε; Άκου να δεις τί ακούει ο αμίγκος σου!

P.O.V of a G said...

eimai sigouros oti eixa afisei sxolio..anyway...
einai asxhmoi, den tous akouw.
exeis se audio never miss a beat/sound of the underground ? (asxeto?) :P xxxx

Neverlandean said...

gsus, ε όχι και ριβιού :P

Wrongάκο, ιιιιιιι Goldfrapp ξέχασα να ποστάρω ένα χρόνο τώρα... :S

bi bi curious (lol), τι έγινε το άκουσες; Το έχω ακούσει αυτό και δε φτάνει ούτε κατά διάνοια το μεγαλείο του album version.

ethanandthecity, από που προκύπτει αυτό;;;;

Jagon, α δλδ να το τρώω το 5ωρο σε κάθε ποστ... XD

musicbug, ωραία το No You Girls είναι τέλειο! Killers δεν έχω ακούσει όπως επίσης και Grace. Από Sam έχω ακούσει το γνωστό. *κιτάπια*

Amigo, uhm όχι μάλλον την έχω ακούσει με την ακαταστασία σου o-m-g. Sneaky Sound System μόνο. :P

P.O.V of a G, σε άλλο ποστ ήταν εκείνο, τώρα πέρασε. Ή μπορεί να το είδες στον ύπνο σου. Άλλος που λέει ότι είναι άσκημοι! Και είσαι και Vadganna fan δεν περίμενα να σε απασχολούσε το θέμα. :)
Το έχω το θες; Το θες μάλλον.

Angelo said...

Καλως σε βρηκα.Ευχαριστω που επισκεφτηκες το μπλογκ μου.Καλο το γκρουπακι

P.O.V of a G said...

den eimai vagdanna fan!! ew!! how dare u!!???
nai, to 8elwwwwwww, to exw anagi poly lol

Neverlandean said...

Angelo, παρακαλώ αλλά... ποιο μπλογκ; Έχω πρόβλημα μνήμης βοήθησέ με!! :(

P.O.V of a G, ναι αλλά ΕΧΕΙΣ ΥΠΑΡΞΕΙ και η ρετσινιά θα σε ακολουθεί για πάντα μουχαχαχα!
Πάρτο http://sharebee.com/43ad5fe5

Tom said...

Neverlandean σκάσε γιατί εσύ έχεις υπάρξει ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑ fan!!!

Neverlandean said...

Καθένας με το βρώμικο παρελθόν του.
Άσε που τότε έβγαζε καλύτερα τραγούδια (βλέπε "Εκδρομή").

Tom said...

Και πιο gay τραγούδια (βλέπε "Κρυφό Φιλί).

Moodygirl said...

xaxaxaxaxxaxaxaxaxa
oi arsenikoi girls aloud!!!
xairomai pou o kapranos exei thn idia apopsh!!!!!
to live alone den ebales pou nomizw einai to pio xoreytiko ( h to ebales?) anyway, eyge teknon mou, my dream came true!!!egrapses gia mh koules :)
:***** je t aime

Neverlandean said...

Τοm, omg δε το είχα σκεφτεί έτσι μέχρι που το είπες!

Moody, αφού είναι!! :D Ωραιότατο είναι και το Live Alone, εκείνα τα 3 είναι λίγα απ' τα πολλά αγαπημένα.

Τώρα να χαρώ ή να θιχτώ για το "έγραψες για μη κουλές"; :P
:***

Erisabetsu-chan said...

αα επιτέλους και κάτι που κοντά στα ακούσματά μου ..
ευχαριστώ κύριε Neverlandean

Neverlandean said...

:D Τώρα πήρα φόρα, φόρα κατηφόρα, θα γίνουμε super στον last.fm. :P