Saturday, August 16, 2008

Korean Cookie: Lee Hyori Is Wooooo!!

Καταρχήν, did you miss me? I doubt it. :P Όχι δεν ήμουν διακοπές σε τροπικό νησί, απλά βαριόμουν να ασχοληθώ με οτιδήποτε είχε να κάνει με blogging. Έχω να συμπληρώσω ένα μπλογκοπαίχνιδο που με προσκάλεσαν ο x-promiscuous boy, o mr.F και ο ComingThrough και μετά θα πάμε στο κυρίως πιάτο.

Σημείωση: Αυτό είναι ίσως το πιο βαρετό μπλογκοπαίχνιδο που έχω παίξει, sorry κιόλας.

1. ΣΕΞ

α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ) είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄όλα με προτίμηση σε όλα

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: δ (can't you tell?)

2. HOBBY

α) μαγειρική - γυμναστήριο
β) μασάζ - ποδηλασία
γ) ταξίδια - τοξοβολία
δ) συναυλίες - κολύμπι
ε) μοντελισμός - βόλτες με το σκάφος

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: κάτι σε Girls Aloud - Namie δεν έχουμε ε;

3. ΤΕΧΝΗ

α) μουσική
β) χορός
γ) κινηματογράφος - θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε) ζωγραφική - γλυπτική - αρχιτεκτονική

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Μουσική φυσικά, η πρώτη των τεχνών!! :D

4. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ

α) αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε) πάρ'το αλλιώς

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: dunno. Κάτι σε α+β υποθέτω.

5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ

α) μαθηματικά - γεωμετρία
β) χημεία - φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία - γεωγραφία
ε) θρησκευτικά - γυμναστική

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αυτοί οι συνδυασμοί μάλιστα!! Αν και τεχνολογική, το δ ήταν πάντα η αδυναμία μου

6. ΑΠΑΠΗΜΕΝΟ PET

α) γατάκι
β) σκυλάκι
γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Γατουλίνια!! :D

7. ΔΙΑΚΟΠΕΣ

α) στη θάλασσα
β) στο βουνό
γ) στη Μύκονο
δ) στη Γαύδο
ε) στην Αθήνα

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: στ) στη Θεσσαλονίκη. Co-capital rulez suckerrrrrrs! :P

8. ΧΡΩΜΑ

α) λευκό
β) κόκκινο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Από τα παραπάνω το μωβ. Γενικά κίτρινο.

9. ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

α) κρεβατοκάμαρα
β) κουζίνα
γ) τουαλέτα
δ) σαλόνι
ε) πατάρι

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Θυμάσαι στα Φιλαράκια τότε που ρωτούσαν αν προτιμούν το φαΐ ή το σιεκς; Θυμάσαι τι απάντησε η Monica; Ε ταυτίζομαι απόλυτα. xD

10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ

α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Θυμάσαι στα Φιλαράκια τότε που ρωτούσαν αν προτιμούν το φαΐ ή το σιεκς; Θυμάσαι τι απάντησε η Monica; Ε ταυτίζομαι απόλυτα. xD (Όχι, δεν το αντέγραψα κατά λάθος)

Και τώρα επιτέλους ήρθε η ώρα για το υπέροχο, καταπληκτικό, τέλειο τραγούδι της Lee Hyori! Προσοχή, δεν είναι γιαπωνέζα, είναι κορεάτισσα! Ποιος είπε ότι και στην Κορέα δε φτιάχνουν ωραία μουσική; K-pop sessions start as of now. Το "U-Go-Girl" είναι το πρώτο της single από το καινούριο της άλμπουμ "It's Hyorish!". Πόσο fetch είναι ο τίτλος;;; Δε θα πω τίποτα άλλο, απλά δες το βίντεο, λάτρεψέ το, κατέβασε το τραγούδι και άκουσέ το 274 φορές. That's your homework for today!




Download Link:
Lee Hyori - U-Go-Girl (feat. Natsun)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
GIR GIR HEY U GO GIR DA DA DA DA DAT DAT GIR
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥i.LOVE.it♥♥♥



9 comments:

Jagon said...

Nα σ πω αρκετά καλή αρχή για k-pop...Μ'άρεσε...Πάντως πολύ late post..Νόμιζα ότι πέθανες ή ότι πήγες νοσοκομείο ή ότι είχες πένθος ή....άσε σ μαύρισα την ψυχή ε???

P.O.V of a G said...

ax ti eixe pei i monica??? de 8ymamai!!!
kalh h lee wh(y)orei.

g for george said...

Για το τραγούδι πλάκα μας κάνεις, έτσι;


Έτσι;

Neverlandean said...

Jagon, δεν έχω το δικαίωμα να απέχω κι εγώ για λίγο ε; Glad you liked it.

P.O.V of a G, well she used to be fat... do the math. :P Hyori Whoree Lee

George, όχι βέβαια, σου φαίνεται πουθενά ότι κάνω πλάκα;

Darkcity said...

Ήμουν στην Κορέα πέρυσι. Το πιο δημοφιλές κομμάτι ήταν το Chocolate από... Banana Girls! Κλασική k-pop για να γελάσεις. Ακόμη, ακουγόταν ένα
ακόμη κομμάτι, το οποίο είχε sample το κλασικό νανούρισμα του Μπετόβεν, και ήταν πραγματικά καλό τραγούδι!

Ste said...

"FOOD"
"Seriously...Answer faster..."


Oh my god...U-Go Girl? Get Gwen-itis and die/dye (your hair).

g for george said...

Θα κάνεις κανένα ποστ και για εμάς τους eurodance fans;

comingThrough said...

aaaa
den kaneis plaka...:P

Neverlandean said...

Darkcity, WOWOWOW αλήθεια?? Κι εγώ θέλω να πάω να δω τη Hyoriiii!! Banana Girls? Δλδ εγώ που κόλλησα με Wonder Girls τώρα είμαι άξιος κοροϊδίας? :(

Ste, I'd answer THAT fast too. U-Go-Hyori, U-Go-Home-Gwen.

George, η Velvet δεν εκτιμήθηκε ιδιαίτερα και όποια νύξη έκανα για τη September είχε απογοητευτικά αποτελέσματα οπότε...

comingThrough, no BEYOTCH, WHY? Grrrrrrrrr!!!