Saturday, July 5, 2008

There's a limit to my cash...

Και ναι! Μετά από πολλές μέρες καθυστέρηση και ένα μίνι-χέσιμο στη HOL, το νέο router ήρθε και μπορώ πλέον να απολαμβάνω τo διαδίκτυο γρήγορα και χωρίς να πέφτουν οι μονάδες. Λοιπόν, όπως είχα πει την Τετάρτη πήγα Χαρούλα. Αν έπρεπε να βάλω βαθμό στο event τότε θα του έβαζα το πολύ ένα 7. Οι παρακάτω παρατηρήσεις - παρακλήσεις εξηγούν το γιατί:


  • Χαρούλα μου γλυκιά, η αφίσες και το εισιτήριο έλεγαν "Χάρις Αλεξίου, Μπάμπης Στόκας, Ανδριάννα Μπάμπαλη" με αυτή τη σειρά και το δικό σου font ήταν τεράστιο σε σχέση με τα άλλα. Γιατί αισθάνθηκα πάρα πολύ έντονα ότι ο γραφίστας έκανε λάθος και έπρεπε να μπεις δεύτερη αφού έκανες support στον Στόκα; Και "να μας πει ένα τραγούδι ο Μπάμπης με την κιθάρα", και "έλα Μπάμπη στη σκηνή", και "πώς λάμπεις Μπάμπη μου" και, άκουσον άκουσον, "θα κλείσουμε τη συναυλία με ένα τραγούδι που θέλει ο Μπάμπης"!!! Ε χέσε μας ρε Μπάμπη! Έλεγε και ό,τι πιο ξενέρωτο υπάρχει από την εποχή των Πυξ Λαξ, μόνο το "Δε θα δακρύσω πια για σένα" είπε και ανεβήκαμε λίγο. Ο Μπάμπης ήταν περιττός. Η Ανδριάννα ήταν (πολύ) πιο διακριτική.
  • Χαρούλα μου αγαπημένη, όταν έρχομαι στη συναυλία σου έρχομαι γιατί θέλω να ακούσω τα δικά σου τραγούδια, όχι του Μάλαμα ούτε του Αλκίνοου. Μπορείς να κεντράρεις λίγο παραπάνω στη δική σου κεριέρα; Εντάξει, στηρίζουμε τους συναδέλφους αλλά να μη το παρατραβάμε.
  • Χαρουλίτα, κάποια τραγούδια όσο και να τα έχεις βαρεθεί πρέπει να τα λες σε όλες τις συναυλίες σου. Δε νοείται να μη πεις το "Ζήλια μου", το "Θεός αν είναι" και το "Δι' ευχών". Please.
  • Ηλίθια χοντροκώλα άνευ περιόδου τυχαία γυνή, το event άρχιζε στις 9:30 και αφού είναι Αλεξίου το ξέρεις από πριν ότι θα γίνει της πουτάνας. Εσύ μου έρχεσαι 9+ και περιμένεις να βρεις και θέση; Όχι κυρά μου δεν ήρθα εγώ 2 ώρες πριν για να "στριμωχτώ λιγάκι" τώρα για να απλώσεις την κωλάθρα σου και να κάτσεις!
  • Ηλίθια γυράδικα της Θεσσαλονίκης, είναι δυνατόν να κλείνετε από τη 1 ή ακόμα χειρότερα να κάνετε delivery μέχρι τη 1; Κι εμείς που λυσσάξαμε από την πείνα και δε θέλουμε βρώμικο από την καντίνα τι θα κάνουμε; (Έφαγα έσκασα τελικά, don't worry :P)
Αυτή ήταν λοιπόν η πρώτη συναυλία για φέτος το καλοκαίρι. Η δεύτερη θα είναι πολύ καλύτερη γιατί είναι πιο fun και θα έχω και τέλεια παρέα. Pink Martini, here I come!


Πόσταρα κι εγώ μια φορά το εισιτήριό μου έτσι για να σκάσεις. :P Η Feist ήταν παράπλευρη αγορά, δε τη μοιράζουν τζάμπα ούτε έρχεται Ελλάδα. xD

Πάρε και ΦΡΕΣΚΟΤΑΤΟ ολοκαίνουριο single από Namie Amuro που κυκλοφόρησε μόλις προχθές και θα είναι το πρώτο single από το τρίτο κατά σειρά greatest hits άλμπουμ της. Το άλμπουμ ονομάζεται "BEST FICTION" και κυκλοφορεί στα τέλη Ιουλίου. Εννοείται ότι θα το ποστάρω duh! Το "Sexy Girl" δεν είναι "Violet Sauce" αλλά είναι συμπαθητικό.



11 comments:

oni said...

Kala ekei pou leei "moko tsoko lata" gelasa trela me Namie.

LOL k gia thn parapleyrh agora. Sorry gia to mpaxalo de mporeis na fantasteis POSO mpathroni eimai lately. Exw arxisei na zhtianeyw. Xairomai pou brhkes opote 8a se dw thn Trith.

Filou8kia!

revqueer said...

"Ηλίθια χοντροκώλα άνευ περιόδου τυχαία γυνή"

Η ατάκα του αιώνα.

Jagon said...

Αυτό το japanese delight έχει καταντήσει εκνευριστικό!Αλλά τι λέω??Πάλι καλά που είναι pop!Φαντάζεσαι να σου άρεσε καμία Βεδουίνα-Αφρικάνα-Χοντρή που τραγουδάει σε διασκευή το "Καρδιά μου καημένη" σε ανατολίτικους ρυθμούς με παραδοσιακή προφορά και να μας τα τσουρέκιαζες με αυτήν??Thanx God!Τουλάχιστον αυτή είναι cuttie..Όσο για την Χαρούλα τι να πω περισσότερο???Αν σ ξανάπω για την μία και μοναδική που αξίζει να δεις live (ξέρουμε όλοι ποιά είναι ε?Είναι μπουρδελομαλλούσα αφού κάθε μήνα αλλάζει χτένισμα,ξεκίνησε με την Britney αλλά αυτή δεν έπεσε ποτέ.Έχει και ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ προσωπική ζωή.Κατάλαβες ποιά?) βλέπω να πέφτουν ντομάτια οπότε θα αρκεστώ να βράσω στο ζουμί μου...Μ θες και ποιότητα!!:D

ProFyLaKtiKo said...

βλακεία όμως... και αγαπάμε χαρούλα :)

τεσπά, ελπίζω να το ευχαριστήθηκες έστω και κατά το ήμισυ αυτού που περίμενες.

Aunt Donna said...

Θελω και γω Pink Martini
ποσο εδωσες καλε μου?

Neverlandean said...

Oni, πού λέει δε μπορώ να καταλάβω. Τα enRish της είναι τόσο άθλια που δε βγάζω άκρη. xD See you this Tuesday γλυκό μπατιρ-oni. :)

Revqueer, αφού αυτή είναι η κατηγορία τι να έλεγα; xD

Jagon, τι μας λες μωρέ, όλα τα japanese delight μέχρι τώρα ήταν πολύ προσεγμένα και καλαίσθητα, αμέ! :P Και ακόμα δεν είδες τίποτα, ετοιμάζω major japanese αλλαγές χαχα!
Πφφ κλάιν Αγκιλέρα. Δε θέλω ποιότητα, έχω ήδη. :PPP

Profylaktiko, Χαρούλα και να μην ευχαριστηθείς δε γίνεται, απλά ξενέρωσα λίγο.

Aunt Donna, 35 ευρουλάκια. Αξίζουν τα λεφτά τους πάντως. :)

Jagon said...

Φαντάζομαι από τώρα τις major αλλαγές...Νέο layout,52 post με Namie,και στάνταρ θα μπει στα essential links το επίσημο site της...Ομιτζι!!!Τι μας περιμένει???

Mr. Wrong said...

όλο αγορές μου είσαι τελευταία!

Neverlandean said...

Jagon, omg τα essential links τα έχω ξεχάσει εντελώς! ΛΟΛ Δεν είπα 52 ποστ Namie και δεν είπα μόνο Νamie... muahahha

Wrongάκο, ναι θα μείνω μπατιρ-Oni κι εγώ στο τέλος. :*

Κώστας said...

Έχω πάει σε 2 συναυλίες της Χαρούλας πριν από χρόνια.

Το κακό με τη Χαρούλα είναι ότι επειδή έχει δώσει άπειρες συναυλίες, για να μη βαριέται τη ζωή της κάνει αλλαγές, συνεργασίες, προωθήσεις συναδέλφων, πιο αιρετική επιλογή τραγουδιών που θα πει κι έτσι μπορεί να ξενερώσεις λίγο.

Neverlandean said...

Εμένα ήταν η δεύτερη και την πρώτη φορά ήταν καλύτερα. Ωραίοι οι πειραματισμοί αλλά κάποια τραγούδια πρέπει να τα λέει όσο και να τα έχει βαρεθεί.