Saturday, July 12, 2008

Introducing YUI

Δεν είχα σκοπό να την ποστάρω αυτή μιας και δεν είναι στις 'προγραμματισμένες' αλλά άκουω το "SUMMER SONG" τώρα και σκέφτομαι ότι είναι πολύ ωραίο για να το κρατάω μόνο για μένα. H YUI είναι μια 21χρονη Γιαπωνεζούλα που παίζει ιαπωνική pop/rock. Έχει βγάλει τρία πολύ επιτυχημένα άλμπουμ και το "SUMMER SONG" είναι το τελευταίο της single που κυκλοφόρησε στις 2 Ιουλίου. Δεν έχω ιδέα τι λένε οι στίχοι αλλά μου αρέσει και επιπλέον η YUI είναι γλυκούλα. ^_^ Άσε που τα pop/rock είναι ιδανικά για καλοκαίρι και τούτο δω έχει και το κατάλληλο όνομα. Θα πόσταρα Namie αλλά η ώρα δε μου επιτρέπει να γράψω τόσο μεγάλο ποστ. :P



Track List:

1. SUMMER SONG
2. Oh My God
3. Laugh away ~YUI Acoustic Version~
4. SUMMER SONG ~Instrumental~

YUI - SUMMER SONG


12 comments:

oni said...

XA! YUI!!! Sou leei kati to Winter Hot Music??? ;)

ME PARADEXESAI LOIPON EPITELOUS???

Jagon said...

Αρκετά μέτριο...Περιμένω την Namie...

Neverlandean said...

Oni, ποιος να μου το 'λεγε ότι από κει που σε δούλευα όταν έστειλες γιαπωνέζικο, τώρα θα πόσταρα YUI επειδή μου αρέσει.

Αργκχμφ, ας πούμε ότι σε παραδέχομαι... λίγο. :P

Jagon, απαπα τι κόλλημα, εσύ είσαι χειρότερος από μένα!!

Erisabetsu-chan said...

den kserw an mou aresei auth h allagi sou pros tin Jpop telika...
nomizwo oti o Oni dimiourgise ena teras.

pws emathes tosa pola pragmata se toso mikro xroniko diastima?

me tromazeis ligo...

Neverlandean said...

Τα κατέβασα τα άκουσα και αυτό ήταν, δε θέλει να σπουδάσεις κιόλας!
Και ποια πολλά, μόνο Namie, Ami, Kumi, YUI και Utada έχω ακούσει και υπάρχουν άπειρες άλλες. :P

Erisabetsu-chan said...

koita ekei pou 8a anisixisw 8a einai an dw morning musumem sto blog sou.
nomizw prepei na peraseis mia volta apot o anime.gr na diavaseis ta afieromata se tragoudistries tou Mr. Ayu Maniac.

Neverlandean said...

Ο Mr. Ayu Maniac κάνει αφιερώματα και σε άλλες εκτός από την Ayu που δε μου αρέσει και πολύ;;;

Τι είναι αυτοί οι morning musasi? :P

Anonymous said...

http://rapidshare.com/files/129024972/Y_U_I_S_U_M_M_E_R_S_O_N_G.rar
[The password is: neverlandean.blogspot.com]

Anonymous said...

Βρε βρε, μεχρι και εδω εφτασε η φημη μου.. :)

(Mr Ayu-Mania απο anime,.gr εδω)

Ναι εχω κανει αρκετα αφιερωματα σε αρκετα jpop και jrock συγκροτηματα στο anime.gr Εχουμε αρκετα παρομοιο γουστο στη jpop αφου εχω σε υψηλη εκτιμηση τα υποψηφια μελη του μελοντικου μου χαρεμιου Namie, Kumi, Ami, Yui, κτλ. Κριμα που δεν συμπαθεις ιδιαιτερα την Ayumi, αλλα λεω μηπως δεν την εχεις ψαξει αρκετα? Περνα μια βολτα απο το anime.gr στο japanese music sub-forum και ριξε μια ματια στα αφιερωματακια μου.

Neverlandean said...

Mr. Ayu Mania είσαι ένας celebrity της μπλογκόσφαιρας. Το έχω δει το αφιέρωμά σου στην Ayu και στη Namie-chan.

Κοίτα όπως τα παρουσιάζεις ακούγεται ωραία αλλά από ό,τι άκουσα σε Ayu μου άρεσε μόνο το "Bold & Delicious". Ρώτησα στο Last.fm ποιο άλμπουμ να ακούσω και μου είπαν (miss)understood και δε μου άρεσε. Πολύ φασαριόζα μωρέ λολ! Μετά άκουσα το Rainbow που ήταν καλύτερο αλλά δεν τρελάθηκα και μετά ρώτησα τα πλήθη αν έχει άλλα τραγούδια παρόμοια με το Bold & Delicious και μου είπαν ότι το συγκεκριμένο είναι μάλλον εξαίρεση για την Ayu.

(To LOVEppears δε με τρέλανε επίσης.)

Αυτά! Η YUI σε χαρέμι; Δε μπορώ να τη φανταστώ. xD

Anonymous said...

Μαλλον καταλαβαινω τι σε χαλαει στην Ayumi. Ειναι ποιο mainstream POP/ROCK τραγουδιστρια. Δεν εχει τα RN'B/dance στοιχεια που μπορεις να βρεις στη Namie η την Kuu-chan. Μεσα στα 31 #1 singles της παντως, υπαρχουν καποια τραγουδια που κυμαινονται σε αυτο το dance στυλ. Το "Startin'" το εχεις ακουσει? Προτεινω να κατεβασεις ολο το αλμπουμ "Secret". Εκει πιθανως θα βρεις πιο πολλα τραγουδια που θα σε αρεσουν. BTW, εχεις ερθει ποτε στα j-music παρτυ που διοργανωνει το anime.gr? Γιατι και Namie και Kumi παιζουνε, και μαλιστα σε προτζεκτορα.

Neverlandean said...

Καλά όλα αλλά αυτό το "mainstream" τι το ήθελες! Όλες "mainstream" δεν είναι; Άσε που δε δέχομαι τον όρο γενικά.

"Μεσα στα 31 #1 singles της παντως"
ΛΟΛ οκ είναι επιτυχημένη δεν είπα το αντίθετο! Secret it is λοιπόν, θα το κατεβάσω και θα σου πω!
Πάντως δε μου αρέσουν μόνο τα urban των Namie/Kuu, μου αρέσουν και τα ηλεκτρονικά της Ami Suzuki και της MEG, επίσης η BONNIE PINK και τελευταία έχω πάθει τρελό κόλλημα με τη Hikki-chan!

Δεν έχω έρθει όχι. Θα πω την Erisabetsu να με πάρει στο επόμενο. :)