Sunday, June 29, 2008

"Η ΔΕΗ τον παίρνει" ή "Η κατάρα της Madonna"

Που μάλλον όσο το σκέφτομαι καταλήγω στο δεύτερο αλλά μάλλον ήταν ένας συνδυασμός.

Γεγονότα:

1) H άχρηστη ΔΕΗ που κάνει 247 διακοπές ρεύματος ημερησίως γιατί "καταναλώνουμε πολλή ενέργεια" και όχι γιατί το δίκτυο της υπάρχει από την εποχή του Τρικούπη, ε αυτή η άχρηστη υπηρεσία μου έκαψε το router. Τώρα πρέπει να περιμένω την εξίσου άχρηστη HOL να μου φέρει καινούριο από βδομάδα και προς το παρόν τη βολεύω με την πάναργη ISDN. Επίσης γεγονός ότι τα μπλογκ μας για να φορτώσουν με dial-up θέλουν 2 ώρες.

2) Άρχισε (και τελείωσε;;) η προπώληση των εισιτηρίων της Madganna-Vadganna. Μιλιούνια γυναικών και γκέι κατέκλυσαν τα σημεία πώλησης για να αποκτήσουν το πολυπόθητο χαρτάκι. Η πανούργα καμπαλομάγισσα ήξερε ότι το γεγονός θα σχολιαζόταν ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ από εμένα και έστειλε τις πιο δυνατές της κατάρες για να εξουδετερώσουν το όπλο μου δλδ το router. Επειδή δε θέλω να μου καεί και τίποτα άλλο, δε θα σχολιάσω. Εκτός από αυτό:

THESE PEOPLE ARE IN DESPERATE NEED OF MEDICATION AND HOSPITALIZATION!!!



photo is courtesy of Ethan and the City

3) Νευριάζω που όλοι θα πάνε και προπάντων ΘΕΛΟΥΝ να πάνε στη Madonna και εγώ που δε μου αρέσει αισθάνομαι σαν εξωγήινος. Anyway, για να ζηλεύεις μάθε ότι την Τετάρτη πάω Χαρουλίτα!


Ζήλεια-ψώρα. :P Επίσης υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να πάω Pink Martini - η συναυλία που μου κλείνει το μάτι αυτό το καλοκαίρι. Je ne veux pas travailler, je ne veux pas déjeuner, je veux seulement oublier et puis je fume. :D

Above all όμως, θέλω καινούριο router. :(

22 comments:

Mr. Wrong said...

Ο Φάτσας πήγε χτες Χαρούλα,του άρεσε πολύ,Πινκ θα πάμε μαζί,τι άλλο θες!

PAVLOS said...

Nα σου πω την αμαρτία μου και γω Χαρούλα προτιμώ!!!

Jagon said...

hmmm...Πράγματι το παραγά**σαν με την Maddona...Να ήταν Aguilera πάει στο διάολο αλλά για την Maddona???Χαλαρώστε λίγο guys...Αυτή η Χαρουλίτα πού τραγουδάει??Σε μπουζούκια?Δεν έχω idea από τέτοιου είδους Ελληνική μουσική..Ούτε απ'του άλλου βέβαια αλλά μια Julia Αλεξανδράτου την ξέρω κ εγώ!!

revqueer said...

Μετά τις τέσσερις ώρες αναμονής, σίγουρα χρειαζόμουν hospitalization και medication!

Άντε και γρήγορα να σου έρθει το router!

ProFyLaKtiKo said...

Χαρούλα rulez... Μην κοιτάς εμείς που πάμε στη Ματζάνα...

p.s. Έχω ένα περισσευόμενο router, το θες?

φιλάκια

gay super hero said...

Η καμπαλομάγισσα στό καψε ή οι κατάρες των μπλόγκερ που έγραψες ότι είμαστε για το τρελάδικο; :-)

g for george said...

Γούτσου γούτσου μωρέ!

x-oyranoy said...

Quoting "THESE PEOPLE ARE IN DESPERATE NEED OF MEDICATION AND HOSPITALIZATION!!!"

Ps. I love you I am sending you a new router for this declaration.

Dark Tyler said...

Εγώ λόγω δουλειάς δε μπορούσα να πάω την Παρασκευή και έτσι έμεινα να refresh-άρω το γαμημένο τους το κρασαρισμένο site όλη τη μέρα μέχρι ο t-drom να έρθει να με σώσει κλείνοντας εισιτήρια και για μένα. Ουφ.

Και την επόμενη μέρα επειδή είμαι απλά τόσο γαμάτος, πήγα μέχρι το ΟΑΚΑ (γιατί ticket house γιοκ) για να βγάλω εισιτήρια για τη μάνα μου που θέλει να πάει με τις φίλες της. (LOL)

Είναι οικογενειακό το πρόβλημα, καταλαβαίνεις. :P

ethanandthecity said...

από τη ζήλια σου τα λες :-P

όσον αφορά τη Χαρουλίτα picture this:
Ένα κοινό τίγκα στα 16χρονα emo, ρεπερτόριο χασαποταβέρνας από τη γκαρσόνα και το φαντάρο έως το τέλι τέλι τέλι και ένα Καλλιμάρμαρο να βράζει από τον καύσωνα και να καίγεται στην κυριολεξία ο κώλος σου. Και φυσικά δεν παρακολούθησα το γεγονός, αλλά είχα άμεση ανταπόκριση :-D

musicbug said...

Stenaxwrethika poly pou exasa tin Xaroula (gyrnousa apo Amorgo), den tin exw dei pote live kai ntropi mou na min exw dei ayti tin ermineytria! Akousa omws oti tha dosei synavlia sto theatro Petroupolis. Pink Martini psinomai ki egw!
Gia Madonna de sxoliazw, vrika pathetic olo to skiniko.

P.O.V of a G said...

to ksereis oti i katara 8a se akolou8ei gia polla xronia akoma..
i xaroula akoma tragoudaei? ...enough already

Neverlandean said...

Wrongάκο μου, YAY!!! Μόνο να μου έπαιρνε εισιτήριο και το μπατιρ-Oni να μην κατεβαίνω τζάμπα!

Παυλίτο, δε συγκρίνονται αλλά αριθμητικά μου αρέσουν πιο πολλά τραγούδια της Χαρούλας.


Jagon, η Χαρουλίτα είναι η Χαρούλα Αλεξίου ΕΛΕΟΣ ΔΛΔ η σημερινή νεολαία δε σέβεται τίποτα πια! ΛΟΛ! Εσύ μάλλον χαλάρωσε με την Agui-λέρα, σιγά τη ντίβα πια!

Άκου σε μπουζούκια η Χαρούλα!! :Ρ

Revqueer, μακάρι γλυκέ μου μακάρι! Είναι ατέλειωτες οι νύχτες χωρίς αυτό!

Profylaktiko, το θέλω το 'χω ανάγκη πολλή αλλά μη σε βάζω σε κόπο! Ευχαριστώ για την προσφορά πάντως. :D

Gay Super Hero, η καμπαλομάγισσα βέβαια, αφού πρώτα μου κάηκε και μετά έγραψα ότι είστε για το τρελάδικο. :P

George, δλδ όποτε λέω κάτι για Ματζάνα θα μου κάνεις γούτσου γούτσου;;; ΔΕ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙ!! :P

X-oyranoy, α χάρηκες εσύ ε; :P Το περιμένω! :P

Dark Tyler, ααα το θέμα σας είναι γονιδιακό λοιπόν, δε φταίτε εσείς! "Πήγα στη Μαντόνα με τη μαμά μου και της φίλες της!" ΛΟΛ

Ethan, hmph ναι δε με βλέπεις που πρασίνισα; :P O φαντάρος και το τέλι τέλι δε με πειράζουν γιατί φαντάζομαι θα πει και τα άλλα της όμως αν κάτσει μπροστά μου κανένα emo βλήμα με τη μαλλούρα να μου κρύβει τη θέα θα φάει φάπα.

Musicbug, ε καλά όχι και pathetic, εγώ θα έκανα χειρότερα για μια Kelly Clarkson ή για Girls Aloud ας πούμε. Πραγματικά ντροπή να μην έχεις δει ποτέ Χαρούλα. Τσ τσ τσ

POV, όχι γιατί θα την ξορκίσω την καταραμένη νεφελίμ Μαντόνα μουχαχαχα!!!

Charoula still sings and will keep on singing, awright? :P

κρασι & νερο στα ονειρα μας said...

na pas xaroula kai pink martini !!!!
alla ayta poy koroideuma gia ta eisitiria twn synayliwn poy efeygan amesws stin agglia twra symvainei kai edw . pernaga sthn panepistimioy ekeinh thn hmera kai eida ton kosmo kai trelathika , den mporoysa na pistepsw oti trwne tetoia talepwria gia mia synaylia , poy einai kai panakrivi.

Sandy Cheeks said...

"Μιλιούνια γυναικών και γκέι κατέκλυσαν τα σημεία πώλησης για να αποκτήσουν το πολυπόθητο χαρτάκι"?
Δε μας τα λες καλά...
Πολύ αέρα έχεις πάρει και δε μπορώ να καταλάβω από πού.

mr. F said...

Εγώ που δεν πρόλαβα να πάρω τί να πω; Ελπίζω σε δεύτερη συναυλία!

Φίλε θέλω νέα φωτο για το μπλογκι πιο σεξι και νέο μπακγκραουντ επίσης σεξιερ! Αν μπορείς φυσικά!

Sandy Cheeks said...
This comment has been removed by the author.
κρασι & νερο στα ονειρα μας said...

@mr.f.... μπορεις να πας μαυροβουνιο να τι δεις με πολυ φθηνοτερο εισητιριο

Neverlandean said...

κρασι & νερο στα ονειρα μας, πήγα Χαρούλα και ήταν καλά αλλά θα μπορούσε να είναι καλύτερα. Όσο για τις ουρές, αν σου αρέσει πολύ ένας τραγουδιστής και ξέρεις ότι δεν πρόκειται να ξαναέρθει ποτέ στα μέρη σου, θα την κάνεις την καφρίλα σου.

Sandy, δεν έσβησα το σχόλιό σου απλά έχω comment moderation. Δεν κατάλαβα πού διαφωνείς με το ΓΕΓΟΝΟΣ! :P

Mr. F, εσύ τι περίμενες; Να σου στείλουνε VIP πρόσκληση; Έπρεπε να φροντίσεις! ΛΟΛ δεύτερη συναυλία λέει are you serious??? Κιόλας θες καινούριο template; Τι ήθελα και προσφέρθηκα, βρήκα το μπελά μου. :P Και να πας Μαυροβούνιο να βρεις κανένα Μαυροβουνίσιο. xD

Sandy Cheeks said...

@ Neverlandean
Χτυπάει περίεργα το "Μιλιούνια γυναικών και γκέι" με bold γραμματοσειρά.
Πιστεύω ότι μπορεί να λέει ο καθένας ότι θελει και ότι του κατέβει.
Αλλά δεν είναι όμορφο να σατυρίζουμε το κόσμο που είναι ανυποψίαστος.
Μια χαρά να σχολιαστούν και σατυριστούν οι εμπλεκόμενοι και οι υπεύθυνοι, όχι όμως και οι αδύναμοι στη τελική.
Αυτό λοιπόν, δεν έγινε τίποτα φοβερό, αλλά θεώρησα ότι πρέπει να το επισημάνω, γιατί κάποιες λεπτομέρειες είναι που κάνουν τη διαφορά.

lapofthegods said...

Πότε επιτέλους θα καταλάβετε ότι οι ελληνικές εταιρείες και οι υπηρεσίες τους είναι άχρηστες. Και όταν λέω άχρηστες εννοώ παντελώς..! Δεν πειράζει για τη Madonna... Χαρούλα και πάλι Χαρούλα... Να δώ emo να λικνίζεται στους ρυθμούς του "τέλι τέλι" και τί στον κόσμο..! Να σου πω, αν σου κρύβουν τη θέα, μην κολώσεις, δώσε φάπα..! Το πολύ πολύ να κόψει τις φλέβες του...

Neverlandean said...

Sandy, δεν καταλαβαίνω γιατί χτυπάει περίεργα όπως επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί λες πως είναι ανυποψίαστοι λες και τους ταπείνωσα δημοσίως. Αν εννοείς τη φωτογραφία, νομίζω είναι ξεκάθαρο ότι δε συνδέεται η φράση μαζί της και γενικά το συγκεκριμένο είναι χιούμορ, κανείς δε θα το έπαιρνε στραβά. Εγώ έκανα αναφορά στο μεγάλο target group της Μαντόνα που είναι αυτές οι 2 κατηγορίες - μην ξεχνάς ότι κι εγώ ανήκω σε μια από τις 2, όχι στις γυναίκες. Και στην τελική η φώτο είναι από το in.gr άσχετο που εγώ τη βρήκα από τον Ethan.

lapofthegods, γεια! Το έχουμε καταλάβει αλλά ελπίζουμε για το καλύτερο πάντα. Δεν είχε ούτε έναν emo, δε ξέρω αν τα emo της Αθήνας ακούνε Χαρούλα, τα δικά μας τη βγάζουν με Tokio Hotel και My Chemical Romance. xD