Tuesday, April 15, 2008

One Year Old!

1 χρόνος, 365 μέρες, 189 ποστ... Ποιος να το φανταζόταν. Εγώ πάντως όχι. Είχα δώσει διορία στο μπλογκ 3 μήνες γιατί τόσο περίπου υπολόγισα ότι θα άντεχα χωρίς να βαρεθώ. Από τότε έχω περάσει περιόδους οίστρου και βαρεμάρας (τέτοιες περισσότερες the truth is), ακατάπαυστα αμφισβητώντας την αξία των όσων γράφω εδώ και ακόμα δεν είμαι σίγουρος. Όπως και να 'χει, το μπλογκ ήταν αιτία και αφορμή για μερικά πολύ θετικά γεγονότα στη ζωή μου όλον αυτό το χρόνο. Φυσικά αναφέρομαι στα άτομα που γνώρισα είτε ιντερνετικώς (κάποιοι με "πένα" που δε βρίσκεις ούτε στα καλύτερα περιοδικά) είτε από κοντά. Όσο κουραστικό κι αν είναι να συντηρώ τούτο δω το κιέρατο, πιστεύω ότι τελικά άξιζε τον κόπο. Ενός έτους. Μπορεί να κλείσω τα δύο, μπορεί και όχι. Hey, να μείνω για πάντα ζουμπουρλούδικο μωράκι, δεν είναι κι άσχημα! Ευχαριστώ όσους διαβάζουν, σχολιάζουν ή δε σχολιάζουν αυτά που γράφω, όσους κατεβάζουν ή δεν κατεβάζουν, όσους βρίζουν ή δεν βρίζουν. It's been fun. :)

Am I cool in my headphones or what?
(το ξέρω ότι είναι κοριτσάκι, αλλά για τις ανάγκες τις επετείου θα πούμε ότι είναι αγοράκι ντυμένο στα ροζ - και πώς μου πάνεεε!!!)


PS:
Α μιας και το θυμήθηκα, αγαπητοί fellow bloggers που ίσως σας συναντήσω από κοντά στο μέλλον, σας ξεκαθαρίζω ότι το κατέβασμα / διάβασμα αυτών που προτείνω ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ για να σας συμπαθήσω. Γι' αυτό μη μου πει κανείς αυτά που μου λέγανε οι άλλοι "θα κατέβαζα αυτό που είχες αλλά το ξέχασα" γιατί ήθελα να γελάσω τόσο δυνατά όταν μου το είπαν αλλά κρατήθηκα. xD

PS 2: Έλεος, έκλεισα χρόνο με ποστ Μαράγια!! xD

PS 3: Σ' αυτό το link κάνουμε preview του "Hard Candy". Από τα 30 δευτερόλεπτα που έχει για κάθε τραγούδι προβλέπω ότι θα μου αρέσει το CD.

PS 4: Σχολιάστε και τη Μαράγια από κάτω σταδγιάλα όχι μόνο το επετειακό!!! Scroll down. DOWN!! See? A Mariah post! Now COMMENT!! :P

25 comments:

Legally Blonde said...

Χρονια πολλα λοιπον αγορακι...

και σε εσενα και στο Blogaki σου...


φιλι μεγαλο

Tom said...

Xronia polla!

Mr. Wrong Guy said...

με συγκίνησες παλιοπαιδο!

να τα χιλιάσεις!

Marvin the martian said...

na to xairesai! na sou zhsei!

Ste said...

Happy birthday λεπόν. Θα έδινα περισσότερες ευχές αλλά αυτό το Hey, να μείνω για πάντα ζουμπουρλούδικο μωράκι μ'εκανε να θυμηθώ το Χάρη Ρώμα στο Λίφτινγκ (κουκλάκι ζωγραφιστό...) and consequently to throw up just a little bit in my mouth and down it again (2girls1cup)..

P.S: ΞΕΧΑΣΑ να κατεβάσω τους A Fine Frenzy!

P.S 2: Jesus (takes the wheel) and CRIES for you.

P.S 3: NO SPOILERS. Lalalala...

P.S.4: Λυπάμαι πολύ, δε βλέπω κάτι πέρα από κάτι φωτογραφίες μιας αναμαλλιασμένης μοσχάρας. έχει megalicious θηλές, θα είναι εύκολη στο άρμεγμα.

P.S.5: Eίπα τα νέα και σ'άλλο κόσμο και έκαναν μια μικρή εκδήλωση προς τιμήν σου. Να σε χαιρόμαστε! :-) http://www.youtube.com/watch?v=nf2vq855HVw

P.S.6: Michael Johns logo and that wtf? Genuine LOL!

hourglass said...

Χρόνια πολλά!

Κώστας said...

Χρόνια πολλά, αξίζει το μπλογκ σου αν σκεφτείς πόσοι ακούμε τα άλμπουμ που ανεβάζεις :)

revqueer said...

Χρόνια σου πολλά ρε Νεβεράκο!!! Έχεις φτιάξει ένα τελείως 'δικό σου' μπλογκ που όμοιό του πραγματικά δεν υπάρχει! Μπράβο για όλα!!

Slourp!!! said...

Eisai monadikos, afthentikos se eyxaristo pou eisai geneodoros na prosexeis panta kai rikse kai ligo diavasma re gmt na to pareis to rimadi na telioneis...gia esena gia kanenan allo! Filia kai xronia polla ola ta kala tis Estee Lauder sti moutrakla sou manari mou!!!

g for george said...

"Φυσικά αναφέρομαι στα άτομα που γνώρισα είτε ιντερνετικώς (κάποιοι με "πένα" που δε βρίσκεις ούτε στα καλύτερα περιοδικά)"

Σ'ευχαριστώ, βρε, να 'σαι καλά!

(Χρόνια Πολλάαααα!!!)

Dark Tyler said...

Aυτά τα "μπορεί να κλείσω δύο μπορεί και όχι" να τα αφήσεις! Δεν έχεις να πας πουθενά!! Keep on blogging and keep on [strike]rocking[ξε-strike] popping! (LOL)

P.O.V of a G said...

na ta xiliaseis babe!!!!

@g for george, gia mena to lege auto :P

PAVLOS said...

Χρόνια Πολλά Neverάκο, να σε χαιρόμαστε!!!

oni said...

Mporei na se straggalisw next time opote ontws, th bgazeis den th bgazeis th deyterh xronia. Ante gyrna twra sto akousma ths pop mousikhs sou k grafe mhn er8w ekei makria pou eisai se piasw ap to malli k se xtypaw sto patwma. Ma ti biaios pou eimai otan ksypnaw!

P.S. To allo Hard Candy einai poly kalytero. Grouk :P

provato said...

αχ νεβεράκο μου πάντα τέτοια πάντα, όλα τα καλά πολύ σεξάκοι πολλά λεφτά πολλές επιτυχίες να είσαι πάντα το τρυφερό μωρό μας λολ σα γαπάμε όλοι και κυρίως οι μουνίτσες που τις έκανες άθρωπες

xxxx

Aunt Donna said...

Neverboy να τα εκατοστήσεις και Αν είσαι btm,Καλες μπαριές στην πούλη σου.
Αν είσαι "τοπ" Καλή πούλη στη μπάρα σου.
σε φιλώ

gay super hero said...

'Οχι αρνούμαι να σχολιάσω την Μις Σιλικόνη!

Να ζήσει το μπλογκάκι σου και χρόνια πολλά να μας κερνάει για πάντα ποπ(ερ)άκια καφτά! Ματς μουτς :-)

mr. F said...

Amigo Happy Birthday! :-)

Your blog rocks and you should keep it up. It's one of the best blogs out there.

I am proud of you!

Thanks for the Madonna sampler! I love you so much!

Neverlandean said...

Legally Blonde, ευχαριστώ γλυκιά μου ξανθούλα :****

Tom, εσύ μου έκανες και δώρο! :)

Wrongάκο μου γλυκέ, είσαι και ευσυγκίνητος εσύ. :*********** Ευχαριστώ πολύ πολύ!

Marvinάκο, thanks!! Ούτε μωρό να είχα! λολ

STE, you conniving WHORE, αποφάσισε η κυρία να τερματίσει το εμπάργκο και να κάνει σχόλιο. Τόσα ποστ κι ούτε κουβέντα. Ήμουν η Φυρόμ κι εσύ ήσουν η Ελλάδα τσ τσ τσ καμία επαφή ΕΜΠΑΡΓΚΟ!! Θενκς για τις περιορισμένες ευχές. :P

PS: Είναι Η A Fine Frenzy και το είπες για να νευριάσω ΑΡΓΚ!!

PS 2: I might as well LET him do it. :P

PS 3: I did't get that. xD

PS 4: Το θέμα είναι τι ακούς.

PS 5: Καλέ γίναμε ρεντίκολο!! Big Brother's watching.

PS 6: I could only wtf when I saw this. :(

Hourglass, thank u!

Κώστα, ευχαριστώ! Πόσοι; 2;

Revqueer, hey αυτό ήταν ωραίο! Ευχαριστώ πολύ. :D

Slourp!!!, lol HILARIOUS ευχή! Έπρεπε να μου θυμίσεις το πτυχίο; :'( :*

George, ε είπα να το θέσω πλαγίως μην προκαλέσω την ΟΡΓΗ του πλήθους! :)

Dark Tyler, I'll (try to) keep on poppin' (my chery). :P

P.O.V of a G, thanks!! (Άστον να χαρεί λιγάκι χιχι)

Παύλο, να ζήσετε να με χαίρεστε :D

Oni, μμμ έτσι με θες όλη τη ζωή μου να γράφω σε ένα μπλογκ να μην έχω άλλη ασχολία γιατί με ζηλεύεις και θες να με καταστρέψεις!!!
Το γρουκ τι είναι; Ρέψιμο;

Προβατάκο, yay πολύ σεξάκοι! Οι μουνίτσες ειδικά πρέπει να μου δίνουν ποσοστά απ' τις ανύπαρκτες πωλήσεις! :*

Aunt Donna, ευχαριστώ! Πάντα μου άρεσαν οι άνθρωποι που σκέφτονται πρακτικά. ;)

Gay Super Hero, aha ποπεράκια ονειρευόμαστε;; Δεν τα έχουμε ανάγκη γιατί είμασε hot by nature lol. Thanks!

Amigo, last but not least, η αγγλική ευχή πολύ fetch. Thanks and you're welcome για το sampler. :)

blue piccadilly said...

Don't be a priMADONNA, birthday boy!(when you'll be A&R, I mean)

Giannis PPM said...

Na ta ekatostiseis! Gia Mariah apaksiw edw kai xronia! :-)

Mitsos said...

XRONIA POLLA STO BLOG sou loipon! Na ta 1000seis! :D

Neverlandean said...

Blue Piccadilly, don't worry I'll be POST-Madonna when I get there. Extremely post-Madonna. ;)

Γιάννη, μμμ κι εγώ απαξιούσα. Πρ'οβλημά σου. Πρόβλημά μου; Τώρα είναι πρόβλημά μου ε; (καβγάς Φωτεινής-Άσπας αν θυμάσαι χαχαχχαχα)

Mitsos, thank uuuuuuuuuuu!! :D

Ioanna said...

Χρόνια ευτυχισμένα baby boy (όσα κι αν είναι).

Τι, δεν έπρεπε να κατεβάζουμε τις σαβούρες που ανεβάζεις για να μας συμπαθείς???

Φτου, γαμώτο! Τα λένε νωρίτερα αυτά :-)

Μάκια, μάκια

Υ.Γ. Η πρόσκληση για Λονδίνο συνεχίζει να ισχύει by the way. Να γνωρίσεις και κανένα κοριτσάκι μέσω του blog σου.

Neverlandean said...

Ώστε σαβούρες ε; Καλά περίμενε στο Χήθροου κι αν με δεις γράψε μου. :PPPP

YΓ: Ωραία μου αρέσει να ξέρω ότι κάποιος με περιμένει. xD

Φιλάκια :*****