Sunday, April 20, 2008

Χιούστον, γουί χεβ (χαφ ε) Ματζάνα!!

Με κώδικα θα γράψω αυτό το ποστ από φόβο μην φάω σβήσιμο! Η Warner από το πρωί έχει επιδοθεί σε αγώνα δρόμου για να διαγράψει όποιον αμαρτωλό τολμήσει να τα ποστάρει. Μέχρι και σε fora της Ματζάνα έχει εισβάλει και απειλεί τους mods - αν αναρωτιέσαι πώς το ξέρω αυτό Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ το ομολογώ είμαι μέλος αλλά μόνο και μόνο για να κατεβάσω τα καινούρια τραγούδια. Τέσπα, έτσι που θα τα κάνω εγώ σιγά μην καταλάβει κανείς που δεν ξέρει ελληνικά τι πόσταρα μουχαχα. Το μισό "Χαρντ Κάντι" λοιπόν leakαρε σήμερα το πρωί αργά και βασανιστικά, τραγούδι τραγούδι και έπρεπε να κάθομαι σα μαλάκας στο forum να έρχονται τα λινκς. Σκατόγρια σαδίστρια βγάλτο ολόκληρο να τελειώνουμε! ΟΚ όλα τα τραγουδάκια είναι καλά εκτός από το "Ινκρέντιμπλ" που το βαριέμαι αφάνταστα - 6 λεπτά!! Δεν είναι πολύ Τιμπαλαντικό το άλμπουμ και μάλλον τον συγκράτησε η Μαντόνα τον χοντρό, θα του είπε τίποτα: "Κοίτα χοντρέ εγώ δεν είμαι Φουρτάδα να μου δίνεις τα ξεπετοχιτς, έχουμε και έναν τίτλο να κρατήσουμε!" Το αγαπημένο που μέχρι τώρα είναι το "Μάηλς Αγουέη", το αγαπώ!! Μετά τα "Χάρτμπιτ" και "Γκιβ Ιτ Του Μι" και η νέα έκδοση του "Μπιτ Γκόους Ον" που είναι κλάσεις ανώτερη από το παλιό demo που είχε κυκλοφορήσει. Λογικά μέχρι το βράδυ ή το πολύ πολύ αύριο θα έχουμε ολόκληρο το άλμπουμ. YAY!

Τρακ λιστ:

3. Γκιβ Ιτ Του Μι
4. Χάρτμπιτ
5. Μάηλς Αγουέη
6. Σιζ Νοτ Μη
7. Ινκρέντιμπλ
8. Μπιτ Γκόουζ Ον (Φίτσουρινγκ Κάνηε Γουέστ)

ΛΟΛ πλάκα έχει να τα γράφεις Προβατικά. xD

Κλασικά κλικάρουμε πάνω στην εικόνα για το κυρίως πιάτο. Το password είναι το γνωστό: neverlandean.blogspot.com ;)

16 comments:

Tom said...

Πλάκα μου κάνεις! Το Ινκρέντιμπλ είναι απλά ΤΕΛΕΙΟ! Τα'παμε.

revqueer said...

Θενκ γιου σόου ματς φορ ολ γιορ τράμπολ. Γουή απρισιέητ ιτ.

Dark Tyler said...

Έλα μπράβο, για πάμε και το υπόλοιπο μισό καλά μου πειρατάκια! Επίσης κάποια μέρα θα πρέπει κάποιος καλός άνθρωπος να σε δέσει σε μια καρέκλα και να σου παίζει το θεϊκό Λους της θεάς Νέλλεως μέχρι να εκτιμήσεις το πόσο αριστουργηματικό είναι!

Για πάμε να ακούσουμε το νέο πόνημα του χοντρού τώρα. :P

Legally Blonde said...

ευχαριστουμε πολυ αγορακι!!!

εισαι τελειος!!!


φιλι μεγαλο!

Slourp!!! said...

Afta pou akousa pros to paron einai apsogaaaaaa!!! ( trelenomai gia ti sfirixtra sto she's not me axxaa koita na deis ti piga kai proseksa ) kala to album prepei na kanei patago nai nai nai einai Madonna 100%!!! Eisai tsakalos boy se afxaristo perimenoume kai ta ipolipa!!!

Aunt Donna said...

Θα χει λυσσαξει η ΠΟΥΤΑΝΑ !!!!
ΣΑΓΑΠΩ
ΣΑΓΑΠΩ
ΣΑΓΑΠΩ
ΣΑΓΑΠΩ
Και προβατέϊκα
Ι ΛΑΒ ΓΙΟΥ
Ι ΛΑΒ ΓΙΟΥ
Ι ΛΑΒ ΓΙΟΥ
Ι ΛΑΒ ΓΙΟΥ

Aunt Donna said...

συγνωμη το pass ποιό είναι καλέ?

Neverlandean said...

Tom, είναι ΠΟΛΥ μεγάλο να κάνει radio edit.

Revqueer, γιορ γουέλκαμ σουίτχαρτ! :*

Dark Tyler, από το να ακούσω το Λους προτιμώ να λουσ-τώ με βενζίνη και να πυρποληθώ σα την Κατερίνα Κούκα. Λους σακς.

Legally Blonde, at your service as always :D

Slourp!!!, προφανώς έχουμε το ίδιο πειραγμένο μυαλό γιατί κι εμένα η σφυρίχτρα είναι το αγαπημένο μου μέρος από το Σις Νοτ Μι. ΧΑΧΑΧΑ!!

Aunt Donna, βουντού και καμπαλίστικες κατάρες θα ρίχνει η αφιονισμένη ΛΟΛ!! Το pass χρυσή μου είναι neverlandean.blogspot.com αλλά σε συγχωρώ που δεν το ξες γιατί είσαι φρέσκο φρούτο. :P

Dark Tyler said...

Απίστευτο όμως το άλμπουμ; Πήγαν κι έβγαλαν πρώτο single το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ κομμάτι; Για όνομα. Btw ο λόγος που δεν ακούγεται πολύ τιμπαλαντικό είναι οτι δεν είναι :P (LOL) Τα περισσότερα από αυτά τα κομμάτια είναι του Φάρελ (που πάντα ακροβατούσε ανάμεσα στο ιδιοφυής και ανυπόφορος!) και μόνο το 'Μάιλς Αγουέι' είναι του Τίμπα, αλλά είναι το καλύτερο όλων ΜΟΥΑΧΑΧΑ.

Χωρίς πλάκα, δείχνει απίστευτο το σιντάκι. Και όχι ακριβώς ο ήχος που περίμενα! Δεν είναι και ΤΟΣΟ μακριά από το 'Κονφέσιονς'...

(Πάει, τώρα δε θα ξαναγράψω με λατινικούς χαρακτήρες στη ζωή μου!)

mr. F said...

NEVERLANDEAN I LOVE YOU MALAKA!!!!!

OMG OMG YOU JUST MADE MY next-6-months!!!!! OMG OMG OMG OMG OMG THA PETHANW LEW!!


AAAAA MADGANA!!! OMG OMG OMG OMG

AAAAAAAA PATHAINW PLAKA! EPISIS

TELEIO TO NEO LAY OUT KAI MARESEI TO ICON POU EVALES MALAKA EPREPE NA ME PAREIS TILEFWNO NA FIGW APO DOULEIA NA RTHW NA TO AKOUW!

Good As You said...

wow...εισαι θεός.. σε προσκυνώ..... τα πες τελεια ...πολύ γέλιο .. λοιπόν, δεν αντιστάθηκα.. τα κατέβασα..... θα περίμενα το άλμπουμ να αγοράσω (ούτε καν το full leak) αλλά και με το confessions ειχα πει θα κρατηθώ αλλά τιποτα.....

εμενα μου αρεσε το miles away...
περιμένουμε και τα άλλα να στειλεις... και φυσικά ένα FULL NEVERLANDEAN REVIEW για το album(?) της χρονιάς....

χ

provato said...

όχι ρε πούστη μου όχι όχι όχι όχι θα την καταστρέψω ρε μαλάκα μην με κρατάτε ΜΗ ΜΕ ΚΡΑΤΑΤΕ ΕΙΠΑ Η ΚΩΛΟΓΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ ΣΤΗ ΓΑΜΩΑΓΓΛΙΑ ΝΑ ΒΥΘΙΣΤΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟΝΗΣΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΑΔΕΛΦΕΣ ουουουουουουουουουουο 6666666666 σιξσιξσιξσιξσιξσιξσιξ είναι αμαρτία είναι αμαρτία είναι αμαρτία νεβεράκο!


θεκζ. μετζένα άη χέητ. γι αυτό τρέχω να κατεβάσω. λολ

provato said...

έλεος, μου ίσιωσε η περμανάντ από το χασμουρητό, άκουσα μία φορά τα "τραγούδια" και ξεκαπανιάστηκα, χάλια χάλια χάλια. πολύ χαίρομαι που ο δίσκος σάξ.


(την ξέρεις εν τω μεταξύ την κατάρα μου. με το που θα πω ότι δίσκος της Μετζένα σάξ, γίνεται νούμερο ένα σε Ρωσια Αμερική Κίνα Ινδία Βρεττανία Γερμανία Αργεντινή Χιλή Βραζιλία γαι διακόσια εκατομμύρια χρόνια και μετά εγώ κάθομαι και ψάχνω το κέτσαπ ξέρεις τι το θέλω).


ασταδγιάλα. lol

g for george said...

ΦΛΕΒΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣ!!!!!

ΕΧΩ ΠΟΡΩΘΕΙ!!!

ΥΓ
(Είχαν μπλοκάρει χθες το ράπιντσεαρ (χα) και δεν έβλεπα με τίποτα τα... γατιά να το κατεβάσω. Το κατέβασα σήμερα που πέτυχα την λεγόμενη.. happy hour του rs!

Thanks ρεεεεεεεεε!!!!!

mr. F said...

i am so happy...

Neverlandean said...

Dark Tyler, γιατί το χειρότερο εμένα μου αρέσει ακόμα το 4 Minutes. Φαντάζεσαι να έβγαζε το "Ιncredible"? Μπλιαχ!
Ναι δεν είναι και τόσο μακριά από το Κονφέσιονς αλλά δεν είναι και τόσο καλό either.

Amigo, lol SHOCK! MADGE-HYSTERIA!!! LOL Thanks για το layout.

Good As You, δε βρίσκω λόγο να αντισταθείς λολ! Σα μια τρελή στο last.fm που μας βρίζει που τα κατεβάζουμε λολ!! Βρε άντε κατέβαστα, δεν πρόκειται να πάθει τπτ η Μαντόνα, ανάγκη από λεφτά έχει; Εξάλλου θα το αγοράσεις.

Κι εμένα το Μάηλσ Αγουέη μου αρέσει. Το review έρχεται!!

Προβατούκο, χεήτ δατ μπιτς τζαστ λάικ άη ντου μπατ τέικ δις άλμπουμ ιτσ γκουντμ, ιτ ντάζεντ σακ. :(
Σοβαρά έτσι γίνεται πάντα με τις κατάρες σου; ΡΙΞΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΡΑ ΚΑΝΩ ΣΕΞΑΚΟΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ!!

George, μμμ το είχαν μπλοκάρει ε; Την έχω ικανή να το μπλόκαρε ΑΥΤΗ παναθεμά τη. Χάπι άορ πάρε λοιπόν το φουλ.

Amigo, we can tell. xD