Saturday, March 29, 2008

Kelly Clarkson Live @ Hammersmith Apollo 26/03: Footage, Photos & Report

Πάει, πρέπει ΠΑΣΗ θυσία να δω live την Kelly Clarkson! Ο Dark Tyler έκοψε για μία μέρα το American Idol και τις υπόλοιπες σειρές που βλέπει και σχολιάζει φανατικά και πετάχτηκε μέχρι την Αγγλία για να δει από κοντά μια από τις σπουδαιότερες φωνές της μουσικής βιομηχανίας. Σαν καλό παιδί που είναι μου έστειλε λεπτομερέστατο report με τα όσα έγιναν στο Hammersmith Apollo μαζί με φωτογραφίες και βίντεο τραβηγμένα από τον ίδιο, ακριβώς όπως του τα είχα παραγγείλει. Εγώ στη θέση του δε θα τραβούσα τίποτα γιατί θα ήμουν σε κατάσταση σοκ. Μα να έχεις την Kelly Clarkson σε απόσταση λίγων μέτρων και να έχεις το νου σου στην ψηφιακή; Χαρά στο κουράγιο σου! Enough όμως, ας δούμε τι έγινε στις 26/03 στη συναυλία. Μεταφέρω αυτολεξεί - σχεδόν - το report.

"Φτάνουμε έξω από το Apollo 15 λεπτά πριν ανοίξουν οι πόρτες και ο κόσμος είναι ΠΟΛΥΣ. Προς μεγάλη μου έκπληξη δεν είναι το κοινό αποκλειστικά 17χρονες πιτσιρίκες ή γκομενίτσες με βαριεστημένους γκόμενους, αλλά βλέπω κοινό όλων των ηλικιών, φύλων, σεξουαλικών προτιμήσεων, υψών, οπαδικών προτιμήσεων (lol) και όλα αυτά τα σχετικά τελοσπάντων. (Αλλά όλων όμως, ε; Στη συναυλία δίπλα μου είχα ένα ζευγάρι 40άρηδων. Go figure.) Τεσπά, με στρατηγικές τοποθετήσεις καταπίνουμε θέσεις και φτάνουμε να μπούμε σχετικά μπροστά, με το χώρο μπροστά από τη σκηνή να είναι ακόμα ψιλοάδειος. Βιδωνόμαστε εκεί, 3η-4η σειρά από το κάγκελο, δίχως αμφιβολία προς μεγάλη απογοήτευση πολλών κοριτσακίων που ήθελαν να βλέπουν την Kelly ενώ βρίσκονταν πίσω μας. (Εγώ είμαι στα 1.85, αυτός ο φίλος που είχε έρθει μαζί είναι 2.05. Tρόμος!)

Κατόπιν ενός φρικτού support act, κάτι τυπάκια με μια ηλεκτρική βιόλα που τραγούδαγαν κάτι τυπικές αδιάφορες μπαλαντίτσες, και οι οποίοι σε μια φάση διασκεύασαν το 'Smile' της Lily Allen χάνοντας ολοκληρωτικά το point του τραγουδιού, η Kelly άρχισε 21.00 ακριβώς.

Το support...



Ενώ οι κουρτίνα της σκηνής ήταν ακόμα κατεβασμένη (αφήνοντας μπροστά ένα μικρό χώρο περίπου 5 μέτρων-- προοικονομία! Θα χρειαστεί αργότερα αυτή η πληροφορία!) από τα μεγάφωνα άρχισε να παίζει το 'You Shook Me All Night Long' των AC/DC το οποίο σταδιακά άρχισε να αντικαθίσταται από ένα μπιτάκι που δυσκολευόμουν να αναγνωρίσω αν και κάτι μου θύμιζε. Το μπιτάκι τελικά ήταν remix του 'Irvine' το οποίο έπαιξε για περίπου μισό λεπτό πριν η κουρτίνα κάνει πέρα και αποκαλύψει ένα σκηνικό σκηνή-σκάλες στη μέση-μικρότερη υπερυψωμένη πίστα ντυμένο ακριβώς όπως το εξώφυλλο του 'Μy December' και με την Kelly καθισμένη στο κάτω σκαλί φορώντας (κρατώντας βασικά, αλλά έμοιαζε σα να τα φοράει) ένα κόκκινο φόρεμα, συμπληρώνοντας έτσι την αναπαράσταση του εξωφύλλου.

Εκεί βγήκαν ατμοί, έπαιξαν οι πρώτες νότες του 'One Minute' το κόκκινο φόρεμα εξαφανίστηκε στον ατμό, και η Kelly ντυμένη απέριττα και casually σε μαύρο-λευκό εμφανίστικε στο μικρόφωνο, ξεκινώντας να τραγουδάει live. Yποδοχή από κόσμο απίστευτη, με τις φωνές που ξεσήκωσε το visual της αναπαράστασης να μην κοπάζουν καθόλου κατά τη διάρκεια του πρώτου κομματιού, και αν μη τι άλλο να πληθύνονται με την είσοδο του δεύτερου, ένα μικρό χιτάκι που δεν ξέρω αν το ξέρεις, 'Behind These Hazel Eyes'. Δυστυχώς δεν το τραγουδάει ακόμα φορώντας το νυφικό. :(

Behind These Hazel Eyes



H Kelly καλησπερίζει το κοινό, είναι αβίαστη, φυσικά, απίστευτα γλυκιά, χαμογελαστή, δε δείχνει ούτε στο ελάχιστο μηχανική, παρό,τι όλοι ξέρουμε οτι έχει κάνει το ίδιο πράγμα δεκάδες φορές. Ζητάει προκαταβολικά συγγνώμη από τον κόσμο για την περίπτωση που δεν τους είναι familiar όλα τα τραγούδια, αλλά λέει οτι είναι όλα τους καρπός κόπου και αγάπης. (Και ξέρεις οτι λέει αλήθεια, γιατί ως το τέλος της βραδιάς είχε παίξει πρακτικά ολόκληρο το 'My December' , το μεγαλύτερο μέρος του 'Breakaway' και ακριβώς ένα κομμάτι από το 'Thankful'.) Μπαίνει το 'Don't Waste Your Time' κι εγώ χαίρομαι που ξεμπερδέψαμε με τα δυο πιο αδιάφορα τραγούδια του άλμπουμ τόσο νωρίς στη συναυλία.

"Ο κόσμος θα νομίζει οτι μισώ τους άντρες," λέει πριν το επόμενο κομμάτι, και ξέρουμε έτσι ποιο πρόκειται να είναι. Ανάμεσα σε ζητωκραυγές του κοινού που -για κάποιο λόγο- έχει λατρέψει το 'Never Again' η Kelly συμπληρώνει "Δεν είναι έτσι. Απλά εμένα μου τυχαίνουν όλοι οι crappy ones." και ξεκινάει το τραγούδι. Ένα πολύ δυνατό κριτήριο της φωνητικής της κατάστασης για το βράδυ είναι αν το "Does it huuuurt" της βγαίνεις βραχνιασμένο ή όχι, και απόψε βγαίνει κρύσταλλο, ξεπερνώντας ακόμα και τη μπάντα που πρέπει να πω οτι έπαιζε πάρα πολύ δυνατά. Ο κόσμος αποθεώνει.

Never Again Part I



Never Again Part II



Στη συνέχεια το πήγαινε-έλα στη σκηνή σταματάει, η Kelly πιάνει ένα μικρόφωνο, κλείνει τα μάτια και τραγουδάει θεϊκά όλη τη διαρκή συναισθηματική κορύφωση που είναι το 'Maybe'. Kάθε verse και μια νέα ανατριχίλα.

Maybe



Στον αντίποδα, το 'Gone' πιάνει το εκστασιασμένο κοινό και το κάνει να αρχίσει από νωρίς τα χοροπηδητά. Στο ρεφραίν τα σπάει και ο κόσμος έχει ζεσταθεί για τα καλά.

Gone



Ανάσα για κουβεντούλα. Μας λέει ότι θα τραγουδήσει ένα κομμάτι που την πρώτη φορά που μπήκε σε άλμπουμ δεν ήταν σε εκτέλεση που της άρεσε, αλλά τη δεύτερη φορά είχε την ευκαιρία να διορθώσει το λάθος. Το 'Beautiful Disaster' με καθηλώνει τόσο πολύ που ξεχνάω να τραβήξω δείγμα στο βίντεο, τη στιγμή που όλο το θέατρο μουρμουράει εν χορώ το ρεφραίν. Συνεχίζοντας τη θεματική, σχολιάζει το πώς πολλές φορές το αγαπημένο τραγούδι μπορεί να μη γίνει ποτέ single αλλά να παραμείνει ένα κρυμμένο μυστικό. Μπαίνει το 'Addicted', δίνει ρέστα και πάλι, την κορύφωση την τραγουδάει σχεδόν σκυμμένη στη σκηνή (μόνο head-banging δεν έκανε!) και το κοινό την αποθεώνει.

Addicted Part I



Addicted Part II



Η Kelly έρχεται στο μπροστά μέρος της σκηνής (και ειδικότερα, στο δικό μου μπροστά!) καθώς η κουρτίνα πέφτει περιορίζοντας αυτήν και μια κιθάρα σε 5 μέτρα σκηνής. Είναι ώρα για stripped down συγκλονιστικές ερμηνείες.

"Screw y'all!" μονολογεί, λίγο αφού έχει ρωτήσει κάποιον από το κοινό ποιο είναι το επιτρεπτό όριο ηλικίας για κατανάλωση αλκοόλ και αυτός έχει πει "τα 18." Αυτό κάπως συνδέθηκε με το γεγονός οτι στα 16 της είχε γράψει "ένα τραγούδι πολύ προσωπικό, που ήθελα να το βάλω στο πρώτο άλμπουμ αλλά βασικά δεν άρεσε σε κανέναν." Τόσα ήξεραν! Η Kelly κάνει το intro του 'Because of You' ακριβώς μπροστά στα μούτρα μου, και εγώ μα το θεό δε θυμάμαι τι συνέβη μετά γιατί είχα μείνει να χαζεύω το χώρο στον οποίο στεκόταν. Όχι, ΟΚ, ψέμματα, την ακολούθησα με την κάμερα για το μισό τραγούδι μέχρι που ο over-the-top, uptight σεκιουριτάς μου έκανε νόημα να μην τραβάω βίντεο, τραβώντας μου ένα flashlight μες στα μούτρα.

Με την κουρτίνα ακόμα κατεβασμένη, αλλά πλέον χρωματισμένη από τα φώτα με υπέροχους συνδυασμούς που παραπέμπουν σε διακόσμηση εκκλησιών του αμερικάνικου νότου, η Kelly μιλάει για την αγαπημένη της Patty Griffin και το 'Up to the Mountain'. Ίσως στο έχω αναφέρει ξανά, αλλά όποτε ακούω την Kelly να λέει αυτό το τραγούδι ανατριχιάζουν και οι κάλτσες μου. Πήρα σε βίντεο το πιο μεγάλο κομμάτι του, αλλά το έκανα απλά σημαδεύοντας και χωρίς να κοιτάω τι παίρνω, γιατί όλη την ώρα που τραγούδαγε, εγώ είχα τα μάτια μου κλειστά και ανατρίχιαζα. Απλά συγκλόνιστικό.

To Stripped Down Μπροστά Από Την Κουρτίνα κομμάτι της παράστασης έρχεται στη λήξη του, με το πιο βαρετό 3λεπτο της βραδιάς, το 'Be Still' που σύμφωνα με την Kelly είναι το αγαπημένο κομμάτι της μαμάς της και γι'αυτό το λέει πάντα στις συναυλίες της. Αναζητούμε γούστο για τη μαμά Clarkson, stat! (Σημείωση του μπλόγκερ: Όντως, έπρεπε να πει το 'Can I Have A Kiss'.)

H Kelly αποχωρεί τρέχοντας από τη σκηνή, τα φώτα χαμηλώνουν εντελώς και από τα μεγάφωνα (!) παίζει το 'Miss Independant' σε κάποιο περίεργο mash-up που δεν αναγνωρίζω. Λίγους στίχους μέσα στο τραγούδι, ανοίγουν φώτα πίσω από την κουρτίνα, και φαίνεται καθαρά το περίγραμμα της Kelly σε σκιά να κουνιέται στο ρυθμό του τραγουδιού.

Καθώς χτυπάει η πρώτη νότα του ρεφραίν, η κουρτίνα κάνει άκρη και από πίσω σε ένα μεταμορφωμένο σκηνικό (έξω τα κλαδιά και τα φύλλα, μέσα το φουτουριστικό feel) η Kelly φωνάζει "WHAT HAP-PENED TO MISS IN-DEPEN-DANT!" ενώ τα φωτορυθμικά τα σπάνε και οι κιθάρες ουρλιάζουν.

Κατεβαίνει από το σκηνικό, έρχεται μπροστά και πάλι, και ξεκινάει να τραγουδάει το 'How I Feel' σε ένα ήδη ξεσηκωμένο κοινό, ξεσηκώνοντάς το ακόμα περισσότερο. Προς μεγάλη μου χαρά και έκπληξη, βλέπω τον κόσμο να ανταποκρίνεται και ακόμα και αυτούς που δεν ξέρουν το τραγούδι, να κουνιούνται στο ρυθμό του. Το πώς αυτό το κομμάτι δεν έγινε ποτέ single θα παραμείνει ένα από τα μεγάλα μουσικά μυστήρια της εποχής μας.

Στο μεταξύ η Kelly αφιερώνει το 'Breakaway' στο κοινό που ήταν πάντα μαζί της ή κάτι παρεμφερώς γλυκό, έχω αρχίσει να ξεχνάω, το τραγουδάει υπέροχα, και το σετ "κλείνει" με μια κεφάτη εκδοχή του 'Walk Away'. Ακολουθεί η σχετική απαίτηση του κοινού για επιστροφή που σχεδόν με ξεκούφανε, και η Kelly βγαίνει και πάλι στη σκηνή.

'Sober'. Θεά, συγκλονιστική, ανεπανάληπτη. Θα έπαιρνα όλο το κομμάτι σε βίντεο (γιατί πού να σταματήσεις!) αλλά ο μαλάκας ο σεκιουριτάς που στο μεταξύ με έχει αγριοκοιτάξει 2-3 φορές ακόμα, πιάνεται από το κάγκελο και υπερυψωμένος, με κοιτάει στα μάτια κάνοντας μου νόημα "κόβει-λαιμό". Κατάλαβες. Η Kelly κάνει ένα γαμάτο σχόλιο για το πώς είναι λίγο ειρωνικό οτι ακολουθεί ένα τραγούδι που λέγεται 'Sober' με ένα που λέγεται 'Chivas', κι εγώ έχω μείνει μαλάκας γιατί απλά δεν το πιστεύω οτι παίζει αυτό το καρα-λατρεμένο κομμάτι! Έχει υπέροχα chill στυλάκι ενώ το τραγουδάει, παρ'ό,τι έχει αυτή την απίστευτη φωνή μοιάζει γεννημένη για να τραγουδάει τέτοια κομμάτια. Το κοινό λατρεύει αυτό που βλέπει κι ας μην έχει ιδέα (στην πλειοψηφία του) τι είναι. Πήρα σε βίντεο σχεδό όλο το πρώτο μισό του κομματιού, ήθελα να το πιάσω έστω μέχρι το τέλος του πρώτου ρεφραίν, αλλά η νέμεσή μου ο σεκιουριτάς από την κόλαση, μου κολλάει το φακό στη μούρη κάνοντας νόημα και στον άλλον σεκιουριτά, οπότε το μαζεύω μέχρι να πεις Chivas και απλά χαζέυω την Kelly να περνάει υπέροχα, για την υπόλοιπη διάρκεια του τραγουδιού.

'Since U Been Gone'. Κό-λα-ση. Σεισμός. Τέλος.

Στην έξοδο είμαι σα χαμένος, απλά κόβω βόλτες στον προθάλαμο σαν χαζός γύρω-γύρω, παίρνω ανούσιες φωτογραφίες και βιντεάκια, και δεν μπορώ να πιστέψω οτι είδα αυτό που είδα. ΕΙΔΑ LIVE THN KELLY CLARKSON ΡΕ!..."

ΝΑΙ ΡΕ! ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ!!! Απ' ότι βλέπω έχουν αρχίσει να έρχονται και στην ψωροκώσταινα ονόματα με κάποιο εκτόπισμα πχ Kylie, Roisin, δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει καμιά βόλτα και η Kelly; Τα cd της πάνε συμπαθητικά στην Ελλάδα, πρέπει να έρθει να τα προωθήσει. Έλα χοντρούλα μου please! I love you! :)

Ευχαριστώ για ακόμα μια φορά τον Dark Tyler για όλο το υλικό. Και μέσα σ'όλα τα καλά, ξεκουμπίστηκε και ο Chikezie-Jacuzzi απ' το American Idol YAY!

18 comments:

mr. F said...

αχ μωρέ τι καλή που είναι η χοντρούλα! έχει ταλέντο.

revqueer said...

Τώρα που την είπες χοντρούλα θα έρθει τρέχοντας!

x-oyranoy said...

καλε ναι εχει δικιο ο mrF.
σαν σταμνα ειναι η δολια.

blue piccadilly said...

Την ειδα αργοτερα το ιδιο βραδυ στο bungalow 8.O dj εβαλε ενα mashup ενα τραγουδι της μ'ενα που δεν ηξερα κι αυτη γελουσε.Nice girl

Dark Tyler said...

Και ένα τηλέφωνο δεν πήρες, ε; (LOL)

Ste said...

Aυτό το entry μπορεί να λέγεται και το ομώνυμο των Ημισκουμπρίων "Χορεύοντας Με Το Λίπος". Και Kelly και Chikesie wasy smashed it dawg! Ζηλεύω ρε τρελλάααααα..... Είναι ακόμα πάνω να την προλάβω κι εγώ?

Neverlandean said...

Mr.F, φυσικά και έχει ταλέντο. Ξεχειλίζει, δε το βλέπεις; xD

Revqueer, δεν έχει τέτοια κόμπλεξ το κορίτσι μας. :)

X-oyranoy, o Μr.F είπε ότι έχει ταλέντο κι εσύ απ' ότι ξέρω δε συμφωνείς μ'αυτή τη δήλωση - κακώς βέβαια.

Blue Picadilly, she is nice, isn't she? :D Γεια btw. :)

Dark Tyler, δε μου το έδωσες. :P

Ste, επέστρεψες και έριξες το δηλητήριό σου ΕΧΙΔΝΑ! xD Πότε θα πας εσύ Λονδίνο; Θέλω αναφορά. Δεν ξέρω πόσο θα κάτσει, γούγλαρέ το.

Dark Tyler said...

Δεν ξέρω, εγώ το βρίσκω απίστευτα refreshing να βλέπω μια ποπ σταρ με κιλά. Ασταδιάλα πια με τις στέκες! :P

H Kelly πρέπει να έχει ήδη φύγει από Αγγλία, αλλά θα γυρίσει σίγουρα 8 Απριλίου για μια εξ αναβολής συναυλία στο Μάντσεστερ.

Neverlandean said...

That's the spirit!
ΚΑΤΩ ΟΙ ΑΝΟΡΕΞΙΚΕΣ, ΖΗΤΩ ΟΙ ΑΦΡΑΤΕΣ!!

Ioanna said...

Αχ, καλέ μου λείψατε (έκανα μικρή αποχή από τις κοινωνικές επαφές).

16 Μαϊου πάντως παίζει η μεγάλη σου αγάπη (Girls Aloud) στο Ο2 arena. Μήπως να ανέβεις να πάμε μια βολτούλα να τις δούμε? Τα πρακτικά θα τα φροντίσω εγώ :-)

Στην Kelly ομολογώ πως δεν πήγα πάντως.

Tom said...

Etsi! ZHTW H TINAECMUSIC!!!

Ioanna said...

Καλέ που εξαφανίστηκε το προηγούμενο post μου?
Anyway!

Έλεγα ότι μου λείψατε που είχα καιρό να σας ακούσω (είχα τα αντικοινωνικά μου) και πως μπορεί να έχασες την Kelly αλλά μπορείς να φροντίσεις να έρθεις στις 16/5 να πάμε στο Ο2 arena που παίζουν οι Girls Aloud. Τα πρακτικά θα τα φροντίσω εγώ :-)

Ioanna said...

Α καλέ τώρα είδα πως τα comments must be approved by the blog author.

Λογοκρισία. Τσκ, τσκ... Ποιος ξέρει τι θα γράφουμε και τι θα φαίνεται μετά.

Neverlandean said...

Ioanna, LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!! Πολύ πλάκα είχε αυτό! Και θυμόσουν ακριβώς τι είχες γράψει, εκπληκτικό!

16/05? Η ατζέντα μου είναι άδεια! Kimberley σου 'ρχομαι!! Δλδ όχι αλλά τέσπα. :(

Δεν κάνω λογοκρισία, ό,τι θέλετε γράφετε απλά δεν ξέρετε αν θα εμφανιστεί στα σίγουρα. :P

Welcome back τρελοκόριτσο.

Tom, πάλι παραληρείς;;; :PPPP

Ioanna said...

Εγώ το λέω απόλυτα σοβαρά για girls aloud. Πετάει και η Easy Jet κατευθείαν από Θεσσαλονίκη. Think about it.

Θα έρθω και στο αεροδρόμιο με ταμπελίτσα να σε πάρω να μην χαθείς :-)

Και βγάλε το Comment moderation. It sucks!!!

Neverlandean said...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ μακάρι να μπορούσα Ιωάννα μου.

Δε το έβαλα τυχαία το moderation. :P
I'll think about it.

Ioanna said...

about London or about moderation???

Neverlandean said...

Για το moderation. London is out of the question.