Sunday, February 24, 2008

Σελ. 123, περ. 6-8 + θα ρίξω και το επίπεδο, αμέ!

Λοιπόν, απαντώ κατ' αρχήν στην πρόσκληση του Keen On Boys για το μπλογκοπαίχνιδο με τις περιόδους (και τις σερβιέτες λολ). Εγώ δεν είχα κανένα σικάτο βιβλίο κοντά μου για να δείξω πόσο καλλιεργημένος είμαι, κάτι εκτρωματικά βιβλία της σχολής είχα που ξέμειναν στο γραφείο από την εξεταστική. Το παρακάτω εμετικό απόσπασμα είναι από το βιβλίο "Οι προηγμένες τεχνολογίες διαδικτύου στην υπηρεσία της μάθησης" - εεε πες, δεν ακούγεται ΠΑΡΑ πολύ ενδιαφέρον;;;

"Ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην περιοχή αυτή έχει η προοπτική ανάπτυξης τεχνικών αξιολόγησης συνεργατικών διδακτικών συστημάτων και συστημάτων τηλεσυνεργασίας, όπου η έννοια της ευχρηστίας τους και της αξιολόγησής της πρέπει να επαναπροσδιοριστεί. Στα περιβάλλοντα αυτά επιδιώκεται η εξωτερίκευση της γνώσης, η δημόσια διαβούλευσή της, ο αναστοχασμός και τελικά η μάθηση μέσα από την επαναληπτική αυτή διαδικασία μαζί με άλλους μαθητές - συνεργάτες. Τέτοια περιβάλλοντα με ενδιαφέρουσες νέες προσεγγίσεις στην κατεύθυνση αυτή θα πρέπει να αποτελέσουν αντικείμενο αντίστοιχης προσέγγισης από την άποψη αξιολόγησης ευχρηστίας."

Σκέψου τώρα να πρέπει να μάθεις πάνω από 200 σελίδες γεμάτες με τέτοιες παπαριές. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι κόπηκα στο μάθημα. Can you blame me?

Και μετά την διαβούλευση της γνώσης, θα διαβουλευτώ και τους υποψήφιους του American Idol. Αυτή την εβδομάδα μας αποχαιρέτησαν 2 αγόρια και 2 κορίτσια εντελώς αδιάφορα οπότε ελάχιστα ενοχληθήκαμε. Στα highlights της εβδομάδας για ακόμη μια φορά ο μικρούλης David Archuleta που είναι εντελώς γλύκας και φωνάρα και τον συμπαθώ.



Ο δε Danny Noriega με κερδίζει όλο και περισσότερο και γιατί η πολύ καλή φωνή που έχει δε συμβαδίζει καθόλου με το παρουσιαστικό του, αλλά και γιατί δε διστάζει να κοντραριστεί ανοιχτά με τον Simon! Παρακολούθησε το παρακάτω βίντεο για να δεις την ξεκαρδιστική αντίδραση του Danny στα σχόλια του Simon σχετικά με την ερμηνεία του! ROFLMAO LOOOOL!! ΘΕΑ! GO DANNY!!



Όσον αφορά το κορίτσια, κατάφερα να φτιάξω από τώρα το top 3 μου: Ramiele Malubay, Brooke White, Alaina Whitaker. Αυτές είναι οι αγαπημένες μου. Ο Oni συμφωνεί. :)

Βασικά δες την Alaina γιατί τις άλλες δυο τις έβαλα σε προηγούμενο ποστ. Είναι κλώνος της Carrie Underwood και εμφανισιακά (οκ η Carrie είναι πολύ ομορφότερη) και φωνήτικα οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να ΜΗΝ την αγαπήσω!!




Και τέλος...









Ε ναι...









ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!! Σταδγιάλα, τι ξεπούλημα! Πολύ κακό μου έκανε η εξεταστική. :S



Woo hoo! :P

ΥΓ: Δεν έχω ποιον να προσκαλέσω στο παιχνίδι, όλοι το κάνατε ήδη! Αργκ!

10 comments:

revqueer said...

Θεός ο Χόμερ!
Θεός ο Αρτσουλέτας!
Για Noriega τι να πω? You go girl!

Rihanna μη ξαναδω στο μπλογκ σου!

x-oyranoy said...

You tell her girl
uh uh
(snap)........(snap)
SNAP!

Moodygirl said...

ο αναστοχασμός και τελικά η μάθηση μέσα από την επαναληπτική αυτή διαδικασία μαζί με άλλους μαθητές - συνεργάτες

omg what a load of crap
anarwtiemai posa narkwtika kai pipes pairnoun aytoi pou ta grafoun
kai oso gia th rixana
ti na pw
megalo kako sou ekane h e3atastikh:P

oni said...

Kala to diabaza to apospasma k prospa8ousa na bgalw akrh ti sto kalo leei. Eisai apolyta dikaiologhmenos!!

Go Triada koritsiwn!

Go -HOME- Τζακούζι!

Neverlandean said...

Revqueer, Noriega is FUN!!

Για τη Rihanna θα το προσπαθήσω. :P

X-oyranoy, uhmm, ok! (Snapped?)

Moody, καλά τα ναρκωτικά το ήξερα ότι σου γαμάνε το μυαλό αλλά αυτό με τις πίπες πρώτη φορά το ακούω!! Να αρχίσουμε εκστρατεία για την καταπολέμηση της μάστιγας δλδ!!

Moυ έκανε κακό η ρημάδα...

Οni, ένα σου λέω: φαντάσου να είσαι στο τζακούζι με τον Jacuzzi!! *pukes*

Keen On Boys said...

Νεβεράκο της πληροφορικής είσαι;
Συνάδελφος;

ΥΓ: Ούτε εγώ έβγαλα άκρη απο το απόσπασμα, αλλα κάτι τέτοια μαθήματα πάω και τα περνάω αδιάβαστος.

Neverlandean said...

Ναι, τη σχολή μου μέσα!!

Εγώ πάλι σε κάτι τέτοια μαθήματα δεν κάνω καν τον κόπο να πάω να δώσω. xD

g for george said...

Συγγνώμη, τόσον καιρό που το ακούω από το mp3 μου (Please don't stop the music) και σκεφτόμουν τις κατάρες που θα μου έριχνες αν το ήξερες, τώρα έρχεσαι και λες ΑΥΤΟ;;;;

ethan said...

πάει χάλασε ο κόσμος. τι μένει τώρα? να κερδίσει η Χρύσπα αύριο?

Neverlandean said...

George, άσε κι εγώ το έχω λιώσει. Συγχωρεμένος. :P

Εthan, δεν κέρδισε οπότε είμαστε μια χαρά. :)