Tuesday, January 22, 2008

Hiatus (?)

Και τώρα θα πω ένα δυο λογάκια που θέλω να πω γιατί θα σκάσω.

Λοιπόν, όπως πιθανόν έχεις παρατηρήσει είτε από το shoutbox είτε από το banner στην πάνω δεξιά γωνία είτε από ατάκες στα ποστ, το μπλογκ έχει πέσει θύμα "υποκλοπών" (ΛΟΛ). Δλδ όχι υποκλοπών, απλά αντιγραφής: τα ποστ με ένα copy/paste αναρτώνται σε άλλο μπλογκ, εγώ αλλάζω φύλο και γίνομαι η Neverland και όλα αυτά χωρίς να με ρωτήσει κανείς. Αυτό δεν είναι δα και κανένα κοσμοϊστορικό γεγονός, τα ποστ μου δεν είναι προσωπικές δημιουργίες όπως άλλων μπλόγκερ, είναι απλά προτάσεις. Σε καμία περίπτωση δεν κάνω κριτικές με την επαγγελματική έννοια, τέτοιες υπάρχουν στις εφημερίδες και στα περιοδικά (αν και θα μου επιτρέψεις να αμφισβητήσω την αντικειμενικότητά τους).

Το μπλογκ φτιάχτηκε πρώτα απ' όλα για μένα, για δική μου ευχαρίστηση και πολλές φορές το βλέπω σαν ένα μέρος που φυλάω μουσικές που αρέσουν σε μένα. Πότε δεν έκρυψα (είναι ολοφάνερο άλλωστε) ότι ένα μεγάλο μέρος των ποστ (ειδικά όταν αφορούν καλλιτέχνη για τον οποίο δεν έχω ξαναμιλήσει) είναι από τη Wikipedia ή το επίσημο site - πώς σκατά πρέπει να ξέρω που γεννήθηκε η Nerina Pallot και τι επιτυχίες έκανε η Hilary Duff (duh!). Αυτό το κάνω επειδή δεν θα μου άρεσε να έχω κι εγώ ένα μουσικό μπλογκ όπως τα χιλιάδες που υπάρχουν των οποίων τα ποστ έχουν τη μορφή "εξώφυλλο - tracklist - download links" κι έξω απ' την πόρτα. Για όποιο CD έχω ακούσει ΟΛΟΚΛΗΡΟ και μου έχει κάνει εντύπωση τη γράφω ή πιο σπάνια κάνω track-by-track περιγραφή εντυπώσεων. Εννοείται όμως ότι κάθε ποστ έχει κάτι εντελώς δικό μου και είναι γραμμένο στο πάντα μη-αντικειμενικό μου ύφος.

Και πέραν του περιεχομένου, υπάρχουν και πολλά άλλα που φτιάχνουν ένα ποστ: η δομή, το ποιες λέξεις θα κάνω bold, τα ονόματα των τραγουδιών και τραγουδιστών που πρέπει πάση θυσία να έχουν διαφορετικό χρώμα (είμαι ψώνιο με την οργάνωση), οι φωτογραφίες που θα διαλέξω να βάλω που πρέπει οπωσδήποτε να μου αρέσουν για να μπουν και τέλος τα ίδια τα άλμπουμ τα οποία πρέπει να τα ψάχνω παντού για να τα βρω και ειδικά αν είναι κάτι που δεν ακούει όλος ο κόσμος και δεν υπάρχει σχεδόν πουθενά. Υπάρχει και η περίπτωση που θέλω να μαζέψω και όλα τα bonustracks (όπως στην περίπτωση της Roisin και της Kylie) τα οποία κυκλοφορούν διασκορπισμένα όπου να 'ναι και εγώ πρέπει να τα βρω και σε καλή ποιότητα. Μετά πρέπει να φτιάξω τους τίτλους και να τα ανεβάσω. Έτσι για να ολοκληρωθεί ένα ποστ παίρνει πάνω κάτω 2-3 ώρες. Αυτό όλο αντιγράφεται σε 2 δευτερόλεπτα με το copy/paste.

Το ότι κάνω ποστ για το θέμα είναι μια αφελής αντίδραση από μέρους μου μόνο και μόνο γιατί πραγματικά δεν ξέρω πώς να αντιδράσω επειδή δεν περίμενα ποτέ πως θα μου συμβεί. Είναι κάτι ασύλληπτο (και τραγικό) για μένα να αντιγράφει κάποιος ένα ξένο ποστ και να το παρουσιάζει ως δικό του. Δεν θα έκανα τόσο μεγάλο θέμα αλλά δε μου αρέσει να βλέπω κάτι που έχω γράψει να γελοιοποιείται ανάμεσα σε πορνοφωτογραφίες και σεξιστικά/ρατσιστικά σχόλια.

Όσο για σένα, μη μου στέλνεις άλλα mail γιατί καταλήγουν κατευθείαν στα spam και επιπλέον δε μπορώ να τα διαβάσω γιατί έχεις ένα απίστευτα επιτηδευμένο ύφος και προσπαθείς να το παίξεις κουλ αλλά αυτό που γράφεις πραγματικά είναι μια ακαταλαβίστικη σάχλα. Αν πιστεύεις ότι θα καταφέρεις κάτι στο λέω να το ξέρεις, δεν θα καταφέρεις τίποτα, δεν πρόκειται να σταματήσω το μπλογκ. Επίσης, μη σχολιάζεις με άλλο όνομα στο shoutbox, είναι γελοίο. Δεν περιμένω να σταματήσεις τις αντιγραφές μετά από αυτό το ποστ, το τι άτομο είσαι το έχω καταλάβει προ πολλού. Για άλλη μια φορά, το ποστ το έγραψα για μένα.

Εντελώς άσχετο τώρα αλλά θέλω να ζητήσω συγγνώμη από το Θάνο (δεν είναι μπλόγκερ) γιατί του υποσχέθηκα κάτι και δεν το έκανα. Ελπίζω να το διαβάσει εδώ γιατί ντρέπομαι να του στείλω mail και να του μιλήσω στο MSN. Επίσης μάλλον έχεις ιό γιατί μου έρχονται spam mail με τη διεύθυνσή σου λολ.

Και τέλος (ουφ) θέλω να πω ότι η εξεταστική φέτος δεν παλεύεται και έχω τα απίστευτα να διαβάσω. Στα ισπανικά ούτε που πατάω πλέον και έχω χαθεί και από τα τεκταινόμενα της μπλογκόσφαιρας. Θα κάνω ένα μικρό hiatus (δλδ διάλειμμα αλλά μιλάω κυριλάτα :P) μπας και μπορέσω να περάσω κανένα μάθημα γιατί δεν πάει άλλο. Μπορεί να βρω χρόνο να κάνω κανένα ξεπετοποστ αλλά μην περιμένεις τακτικά ανεβάσματα. Ίσως μου φύγει και το blogger's block που έχω τους τελευταίους μήνες και δε μπορώ να σταυρώσω σχόλιο της προκοπής όπως αυτά που έκανα στις αρχές και μου χάρισαν το πολυπόθητο "μου" του Προβατάκου (συγγνώμη για την παρατεταμένη απουσία Βαγγελάκη MOY :*).

That's all. Τι σεντόνι πάλι, πώς τα κατάφερα; Πώς λέμε "περιεκτικά"; Καμία σχέση. :P

26 comments:

Mr. Wrong Guy said...

μη στεναχωριέσαι γλυκούλη, αυτοί που σε διαβάζουν ξέρουν τι αξίζεις.

στηρίζω ακράδαντα το ότι τα μπλογκ είναι για προσωπική ευχαρίστηση,κάνε ότι θες και όπως νιώθεις.

φιλιάααα

g for george said...

Άφησε κι εμένα σχόλιο στο ποστ μου με τίτλο i will survive, το άτομο που αντιγράφει το μπλογκ σου, το πιστεύεις; με διαφήμιση τύπου, να πάω να το δω!! Helloh!
Του απάντησα καταλλήλως και μέσα στα πλαίσια του πιάνου και των γαλλικών, που με διέπουν.

ethanandthecity said...

νομίζω στο έχω ξαναγράψει παλιότερα. σε θεωρώ άκρως ταλαντούχο σε αυτό που κάνεις και παρόλο που τα μουσικά μας γούστα απέχουν μακράν, πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου μέχρι να σε τσιμπήσουν από κάποιο έντυπο για να γεμίζεις σελίδες με όλα αυτά τα χαριτωμένα που μας σερβίρεις εδώ, only this time επί πληρωμή.
στο ιντερνετ δεν υπάρχει παρθενογένεση, όλοι από κάπου αντλούμε το υλικό μας, είτε πρόκειται για φωτογραφίες, βίντεο ή πληροφορίες για γεγονότα και καλλιτέχνες. Ωστόσο η στυγνή αντιγραφή - καρμπόν είναι ανεπίτρεπτη πόσο μάλλον όταν ο εμπνευστής ενός κειμένου βλέπει ιδέες και προσωπικές σκέψεις να αναρτώνται χωρίς την έγκριση του σε άσχετα σαιτ.
συνέχισε να κάνεις αυτό που σου αρέσει και μη χολοσκάς, στο τέλος o καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει, trust me on that

Moodygirl said...

mwro mou
mh stenaxwriesai
ayta exei h diashmothta!!!
twra milwntas, apolytws sobara an kai egw den eimai kai h prwth popou, eimai fanatikh anagnwstria sou giati ta grafeis me monadiko tropo
kai se agapaw ti na kanoume!!!
parolo pou agapas tis koules!
kai an 8eleis steile mou to mail tou legamenou
yparxoun kai ixnh s ayton ton kosmo
i will track him down and destroy him!!MOYXAXAXAXAXAXXAXAXA
KAKIOTATH IS BACK

P.O.V of a G said...

ποιος παπαρας σε αντεγραψε? ελεος. καλο κουραγιο με το διαβασμα!! χχ

revqueer said...

You should be flattered που σε αντιγράφουν ρε! Εμείς πάντως ώς μπλόγκερ ξέρουμε από καλό Neverland και ξέρουμε ποιος είναι γνήσιος και ποιος όχι.

Γραφ' τους και συνέχισε (ή στη περίπτωσή σου κάνε διάλλειμα! You deserve it!)

gsus said...

an ton ksereis kai yparxei prwsopiki kontra whatever na ton krakseis.
an den ton ksereis, as lene oti theloun arkei na grafoun swsta to onoma sou.

bill g. said...

neverako κ εγώ προχτές είδα την ιστορία (ή μάλλον τα απομεινάρια της) στο shoutbox σου, έψαξα κ βρήκα κ το εν λόγω μπλογκ κ ομολογώ πως μια φρίκη την έπαθα με πολλούς τομείς. Άσε που ήταν καρακαταπροσβλητικό κ προς εσένα. Γιατί δε βάζεις κάνα Creative Commons license? (ψαξτο στο google, δε θυμαμαι σελίδα τώρα :P) αν κ δε ξέρω αν έχει κ μεγάλο νόημα πια, το χειρίστηκες σαν άξιος απόγονος του Κολοκοτρώνη! Εύγε! :P

One Big DJ said...

Otan o allos einai steremenos kai den exei ypobathro san anthrwpos ayta kanei agori mou mi skas. kai gw syfiliastika otna diapistwsa ti ginetai alla ta comentless posts tou ta lene ola. keep going n s***ew the lowlives..

Κώστας said...

Δύσκολο να σου αφήσω οποιοδήποτε σχόλιο περί του θέματος. Νιώθω αμηχανία απέναντι σε τέτοιες πρακτικές... Δε μπορώ με τίποτα να καταλάβω πώς μπορούν άνθρωποι να δρουν έτσι.

Η λογική μου είναι η εξής: Τι κακό μου έχει κάνει ο άλλος για να του κάνω τέτοιο πράγμα, να κλέψω τη δουλειά του και να πάρω κολακευτικά σχόλια που δε μου αξίζουν, αλλά τελικά αφορούν εκείνον;

Όπως και να 'χει, δες το λίγο με τσαμπουκά και αναισθησία το θέμα και συνέχισε να κάνεις αυτό που γουστάρεις και μην του κάνεις το χατήρι να σταματήσεις.

ruderalsalonika said...
This comment has been removed by the author.
ruderalsalonika said...
This comment has been removed by the author.
Ste said...

I lost all the drama again... ;-( Darn. Πρέπει να κάνω ενα συνολικό recap το ΠΣΚ με όλα τα posts που έχασα.

Η hiatus εφόσον γίνεται για ΣΕΝΑ, καλοδεχούμενη και σωστά πράττεις. Και μην απελπίζεσαι τέκνα Neverlandean (sic) δε νομίζω να έχει κανείς στον κόσμο χειρότερη ακαδημαϊκή καριέρα από μένα.. Take pleasure in other people's misery.

Για το να μη φορτώνεις, νομίζω το είπαν όλοι οι παραπάνω πολύ καλύτερα, τίμημα της δημοσιότητας είναι. Αυτό, οι paparazzi και να φωτογραφίζεσαι με την περίοδο σου και σκισμένο καλσόν. Ρώτα και τη Britney (το Βleeding Love της Leona είναι το theme song της). Ούτως ή άλλως όλοι ξέρουν ν'αναγνωρίζουν το ORIGINAL (βλ. Brit και Mandy Moore. I rest my frakkin' CASE)

Στα ισπανικά κρατάς ΑΛΛΙΩΣ επαφή νομίζω.... ;-p

Καλή επιτυχία στην εξεταστική! Σπάσε πόδι (κι όχι χέρι)

Και ξεπετοπόστ καλά θα ναι. Από το ολότελα...

Επιτυχίες και Hillary Duff in the same sentence? God, maybe you DO deserve τη λογοκλοπή... ;-p

Τέλος, αν ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ τον "κομιστή της μαλακίας" επειδή εγώ δεν είμαι ανώτερος άνθρωπος και επειδή έχω ΝΕΥΡΑ τον τελευταίο καιρό δεν έχω κανένα πρόβλημα να πλακωθούμε στο ξύλο, ευχαριστώ..

Aς στηρίξουμε τη Neverland φίλη μας.. ;-p (Kidding!)

BlueNoir said...

Ts ts ts...τι άνθρωποι υπάρχουν σε αυτό τον κόσμο...
Δεν θελω να επαναλάβω όλα τα προηγούμενα λεγόμενα,απλά το ότι ξέρουμε οτι εισαι αυθεντικος και σε αγαπαμε απεριοριστα και γιατι εισαι οντως το παραθυρακι μας στην καθαρή ποπ!!
Σε αγαπάμε για την πολυχρωμια σου,την τάξη σου και για τον τρόπο που επιμελήσε τον κάθε δίσκο-πρόταση σου!!!
Φιλιά από Αθήνα!!!
Υ.Γ.Σπουδαζεις κατι με σχέση με ηλεκτρονικους υπολογιστές?εχεις τέλεια σελίδα με ουάου χρώματα!!!

ruderalsalonika said...

Neverland σε θεωρώ χαρισματικό και ταλαντούχο και αναγνωρίζω το πόση δουλειά κρύβεται πίσω από τα άρθρα σου στο blog. Αλλά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου μονάχα ως προς το εξής: Oλοι αυτοί που κατεβάζουν δωρεάν μουσική - πόσο μάλλον κιόλας αυτοί που τη διανέμουν από το διαδίκτυο- αντιγράφοντας σε λίγα λεπτά τη δουλειά τόσων ανθρώπων, αρνούμενοι να πληρώσουμε έστω και μια δεκάρα για το προϊόν δεν θα έπρεπε να μιλάμε για copy-paste. Δηλαδή θεωρούμε πνευματική ιδιοκτησία ένα ερασιτεχνικό άρθρο και αυτά που γράφονται σε αυτό και όχι την ίδια τη μουσική των άλλων που τόσο απλόχερα διανέμουμε και αντιγράφουμε; Εγώ πραγματικά δεν ξέρω πια είναι η απάντηση!
Αν θες να συνεχίσεις να ισχυρίζεσαι την άποψη σου αυτή και να είσαι σωστός 100%, τότε θα έπρεπε να εξακολουθείς να κάνεις αυτό που κάνεις, να υποστηρίζεις, να σχολιάζεις, να προμοτάρεις ή να θάβεις τους καλλιτέχνες και τη μουσική ελεύθερα και αβίαστα, χωρίς όμως να διανέμεις ένα προϊόν που δεν σου ανήκει.
Επιπλέον πιστεύω ότι τα blogs είναι εναλλακτική μορφή ενημερώσης, δεν είναι ούτε το Mega Channel ούτε το Βήμα, είναι συνήθως φτιαγμένο από ερασιτέχνες για τη διάδοση και διάχυση των ιδεών και των απόψεων ενός ανθρώπου στο σύνολο. Επομένως η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι κάτω από αυτή την οπτική δεν χωράει θέμα copy-paste. Άλλωστε και εγώ ο ίδιος έχω αντιγράψει παλαιότερα άρθρα σου στο greekzlive.com, αναφέροντας πάντοτε την πηγή (θα μπορούσα όμως και να μην την αναφέρω).

Τέλος θα ήθελα να σε ρωτήσω σε ποιόν Θάνο αναφέρεσαι; Από το Mixed ή άσχετο!

Constademon said...

Νομίζω οτι χειρίζεσαι πολύ σωστά το θέμα και καλά κάνεις και τα λές. Τωρα κακόβουλοι άνθρωποι υπάρχουν παντου δυστυχως. Δεν θα γράψω κάννα σεντόνι να σχολιάσω την αντιγραφή. Θέλω απλά να σου πώ συνέχισε να κάνεις αυτό που σ'αρέσει γιατι το κάνεις καλά. Καλή επιτυχία στην εξεταστική σου ευχομαι. Εις το επαναδιαβάζειν ;ο)

Neverlandean said...

Wrong Guy, καλά είναι τα μπλογκ αλλά εγώ γνώρισα και άτομα in real life μέσω του μπλογκ και αυτό είναι το καλύτερο. :********

George, το είδα. Στάθηκες στο ύψος σου πάντως. Με το γάντι. xD

Ethanάκο, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Αυτό με το έντυπο δεν το βλέπω να συμβαίνει, φαντάζεται αυτά τα κείμενα σε έντυπο; λολ Όχι ότι είναι αληθοφανές σενάριο αλλά τέσπα. Είναι όπως τα λες με την αντιγραφή και ιδιαίτερα αν τα κειμενά σου γελοιοποιούνται κιόλας.

Μoody κακιοτάτη, σ' ευχαριστώ για την προσφορά αλλά αυτό το ποστ είναι το τελευταίο που θα ασχοληθώ μαζί του, δεν αξίζει και δεν είναι και σκοπός του μπλογκ ούτως ή άλλως.

Αγάπαμε με τις κουλές μου! :)

P.O.V of a G, ένας lowlife που λέμε και με τον BigDJ LOL. Ευχαριστώ! Χλάτσα χλάτσα.

Revqueerάκο, αυτό θα κάνω. Αργκ ξέρεις πόσο χρόνο από το διάλειμμα μου τρώει αυτή η απάντηση στα σχόλια; :P

Gsus, LOOOOOOOOL! Ούτε καν αυτό! Αφού σου λέω αλλάζω φύλο και γίνομαι η φανταστική του φίλη Neverland!

Bill, δεν ξέρω κατά πόσο τα βοηθούσε αυτό το lisence, λες να τον αποθάρρυνε; Εγώ δε το νομίζω. Εσύ έπιασες ακριβώς αυτό που με ενόχλησε περισσότερο: καρακαταπροσβλητικό.
ΛΟΛ για το απόγονος του Κολοκοτρώνη.

Big DJ, σιγά μη σταματήσουμε εξαιτίας των lowlives. xD Φιλιά!

Κώστα,
Νιώθω αμηχανία απέναντι σε τέτοιες πρακτικές... Δε μπορώ με τίποτα να καταλάβω πώς μπορούν άνθρωποι να δρουν έτσι.
ΑΚΡΙΒΩΣ!! Αυτό ακριβώς αισθάνομαι κι εγώ! Πραγματικά δεν περίμενα ποτέ να μου συμβεί γι' αυτό αντέδρασα έτσι χαζά κάνοντας ποστ. Αν ήμουν προετοιμασμένος, μάλλον δε θα έκανα καν αναφορά.

STE!!! Oh how I missed you comments!!
Η hiatus δεν είναι για μένα, είναι για την εξεταστική και μην παίρνεις όρκο γι' αυτό με την ακαδημαϊκή καριέρα...

Αυτό, οι paparazzi και να φωτογραφίζεσαι με την περίοδο σου και σκισμένο καλσόν.
LOOOOOOL! Μόνο αυτό μου έλειπε! Poor (disgusting) Brit!

Στα ισπανικά κρατάς ΑΛΛΙΩΣ επαφή νομίζω.... ;-p
You filthy BITCH!

Επιτυχίες και Hillary Duff in the same sentence? God, maybe you DO deserve τη λογοκλοπή... ;-p
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Μα τι κακίες! Hilary RULES που να σκάσεις!

Φιλιά, η αγαπημένη σου Neverland. :P

BlueNoir, επιτέλους και κάποιος που αναγνωρίζει το κόλλημά μου με την οργάνωση! Αυτό με την "καθαρή ποπ" το λάτρεψα. :)
Σπουδάζω κάτι με υπολογιστές αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με το μπλογκ - δε χρειάζεται να έχεις γνώσεις για να το φτιάξεις έτσι. ;)
Φιλιά από Θεσσαλονίκη!

Ruderalsalonika, καταρχήν γιατί σβήνεις το comment σου και το ξαναποστάρεις; Κουλό! λολ

Πρώτα απ' όλα, ποτέ δε μίλησα για πνευματική ιδιοκτησία. Ποτέ δεν σκέφτηκα ότι αυτά που γράφω θα μπορούσαν να μου φέρουν λεφτά ή οτιδήποτε τέτοιο τελοσπάντων για να περάσει από το μυαλό μου η ιδέα των πνευματικών δικαιωμάτων.

Θα σου πω όμως κάτι. Το μέρος στο οποίο αντιγράφονται τα ποστ μου δεν είναι ούτε μουσικό φόρουμ ούτε κάτι σχετικό. Είναι ένα μπλογκ που βρίθει φωτογραφιών πορνό και κακόγουστων ρατσιστικών "αστείων". Όταν πρωτοάρχισε να γίνεται η αντιγραφή μάλιστα, καθώς αντιγράφονταν το ποστ μαζί με τις φωτογραφίες, ο εν λόγω τις έπαιρνε τις έκανε photoshop και τους κολλούσε βυζιά, πέη και άλλα καλαίσθητα και τις ξανανέβαζε. Τα δε labels είναι μια άλλη ιστορία όπου το "ξανθό μουνί" είναι το πιο light που μπορώ να γράφω εδώ. Δεν είμαι κανένας σεμνότυφος αλλά νομίζω ότι κανείς δε μπορεί να με κατηγορήσει που δε θέλω να βλέπω κάτι για το οποίο έχω ξοδέψει χρόνο να εξευτελίζεται έτσι. Μάλλον δε διάβασες ένα σημείο του ποστ όπου το αναφέρω ακριβώς: "Δε θα έκανα τόσο μεγάλο θέμα αλλά δε μου αρέσει να βλέπω κάτι που έχω γράψει να γελοιοποιείται ανάμεσα σε πορνοφωτογραφίες και σεξιστικά/ρατσιστικά σχόλια"
Αν δλδ μιλούσαμε για ένα φόρουμ που ασχολείται με μουσική και όχι με κώλους τότε ναι δε θα είχα πρόβλημα ακόμα και χωρίς πηγή.

Για μένα δεν είναι θέμα πνευματικής ιδιοκτησίας αλλά προσωπικής ηθικής. Αν ο άλλος δεν έχει λίγο μυαλό (και τσίπα) να σκεφτεί το κόπο που κάνει ο συντάκτης να εκφράσει κάτι δημόσια, προσέχοντας να μην προσβάλλει τους αναγνώστες τότε τι να πω. Μπορεί να είναι λάθος η όλη σκέψη μου αλλά αυτό θα οφείλεται στο γεγονός ότι εγώ δε θα το έκανα ποτέ.

Και κάτι ακόμα. Δεν αντιγράφτηκαν μόνο τα ποστ που μιλούσαν για μουσική αλλά και ΕΝΤΕΛΩΣ προσωπικά μου ποστ (από αυτά που κάνω σπάνια) όπως για παράδειγμα η απάντησή μου στην πρόσκληση του Keen On Boys να γράψουμε για ένα τραγούδι που σημάδεψε μια καλή και μια κακή στιγμή της ζωής μας. Ακόμα κι αυτό που δεν είχε καμία σχέση με τη μουσική, το αντέγραψε και το άλλαξε λέγοντας ότι η φανταστική του φίλη Neverland ήθελε να εκφράσει κάτι πιο προσωπικό!! Ή ίσως το ποστ που μου έστειλαν τα παιδιά τα τραγούδια και φτιάξαμε 2 συλλογές. Το συγκεκριμένο ποστ ανήκει σε όλους όσους έστειλαν άρα το έκλεψε και από όλους αυτούς. Στο ξαναλέω ότι το "κλέβω" το λέω με την έννοια της προσωπικής ηθικής.

Όσο για τους καλλιτέχνες, αυτό που δεν με πειράζει σε καμία περίπτωση είναι να παίρνουν τα download links άλλοι μπλογκερ. Γίνεται συνέχεια και έχω βρει κι άλλο μπλογκ που το έχει κάνει. Αλλά δε μου ανήκει η μουσική άρα δε με ενοχλεί. Το password που έχω είναι γιατί έχω την εντύπωση (ή κάπου διάβασα δε θυμάμαι) ότι το rapidshare έχει bots κ διαγράφει ό,τι μπορεί να βει. Αν βάλεις password στο rar μπορείς να κάνεις κ encrypt τα filenames για να μην εντοπίζονται. Τώρα που το σκέφτομαι όμως είναι λίγο βλακεία. xD

Τέλος πάντων, το ποστ το έγραψα γιατί έτσι αισθανόμουν, σα να είχα φαγούρα σε ένα σημείο που δε μπορούσα να φτάσω και τώρα δεν έχω πια λολ. Δεν θέλω να δηλώσω τπτ ότι να κοιτάξτε με αντιγράφουν. Αυτά είναι μαλακίες.

Uhm, ναι σε εκείνον το Θάνο αναφέρομαι... (wtf?)

Και τέλος το nick μου είναι NeverlandEAN. :P

Constademon, ευχαριστώ πολύ! Μη γράφεις σεντόνι (ξανα)έγραψα εγώ. Να μου φιλήσεις το γιατρό! :D

ruderalsalonika said...

Ο Θάνος είναι ανιψιός μου…. Δεν έχουμε βέβαια καμία τρελή διαφορά…. Διότι η αδερφή μου είναι πολύ μεγαλύτερη από εμένα! Εγώ του σύστησα το blog σου, ως απίστευτο, διότι ξέρεις το κόλλημα του με την και καλά alternative music! Ελπίζω μέσα από το blog σου να έχε εκτιμήσει την bit! Χεχεχεχε…. ………. Ξέρω ότι σου είχε προτείνει να γράφεις στο mixed και πως είχες δεχτεί….. άλλαξε κάτι?

PAVLOS said...

Πάρε τις ανάσες αγόρι και ρίξε και κανά διάβασμα.
Όσο για τις αντιγραφές, κάποιοι από μας προτιμάμε τα αυθεντικά...

oni said...

Agaph ti proika einai olh ayth pou egrapses! Set proikos/leyka eidh polyteleias! Oxi mono to post, alla k to comment!!!

KALH EPITYXIA STHN EKSETASTIKH! :***

mr. F said...

Amigoa δεν κάνω (κλάνω έγραψα στην αρχή! χαχα τυπογραφικό λάθος), σχόλια στο μπλογκ σου, αλλά να ξέρεις σε διαβάζω και σε σκέφτομαι λέω "τι κάνει άραγε ο _____;"

έχω απορία ΠΩΣ κρατάς επαφή με τα ισπανικά και δεν μου λες ανήθικε τύπε; χαχα

στείλε μεηλ να μου πεις όταν δεν βαριέσαι και έχεις χρόνο. Εγώ πάω να κρατήσω επαφή με τα ισπανικά με τον παραδοσιακό τρόπο που μου αρμόζει :-) (ξέρεις, καθηγήτρια, μάθημα κτλ)

τα λεμε αμιγκοα και ντοντ φρετ για τις αντιγραφές κανείς δεν πατάει σε εκείνο το μπλογκ.

x-oyranoy said...

You tell the little bitch off
cause I will spank her *uckin bootie.
Τι μασας κι εσυ τωρα, οποιος δεν γουσταρει αλε και σε αλλη παραλια.
Οσο για το τι ειναι αυτο που εκανε διασημο το διαδικτυο ειναι ολα αυτα που κυκλοφορουν ελευθερα (μουσικη ταινιες σειρες φωτο κτλ)και ναι η πειρατεια σκοτωνει αλλα ακομη κι ετσι ο κοσμος ΘΕΛΕΙ ελευθερια, αν εσας η συνειδηση σας δεν το επιτρεπει απλως μη κατεβασετε, σκεφτειται ομως την γενια των 700 ευρω που πρεπει να ζησει και το να αγορασει 5 cd ειναι ποσο.

Ωστοσο δεν ειδα τον Φοιβο να ψωμολυσσα ουτε την Brit.
ΗHuhhh
It's Chris bitch.

Phoebus said...

Μπορεί να σε διαβάζω φανατικά (άλλο που δεν αφήνω σχόλια... δεν με θεωρώ το πλέον κατάλληλο άτομο για να σχολιάσω το δικό σου blog. Αν το έκανα θα περιοριζόμουν να λέω συνεχώς "ευχαριστώ") αλλά όχι! Πόση ξεφτίλα χρειάζεται κάποιος για να αντιγράψει; Ποιό το νόημα να το κάνει;

Καλή συνέχεια με την εξεταστική Peter ;-)

Neverlandean said...

Ruderalsalonika, ναι το διαπίστωσα το κόλλημα λολ. Δεν άλλαξε τίποτα αλλά να έλεγα άντε αύριο άντε μεθαύριο και τελικά πέρασαν κάτι μήνες. :( *ashamed*

Παυλίτο, breath in breath out. :D Έεετσι, να τιμάτε τις παραδόσεις! LMAO

Oni, ε να έχει ο γαμπρός να παίρνει. ;) Ευχαριστώ, επίσης! :*

Amigitooooooo, τι να κάνει κι αυτός ο καψερός;
ΔΕΝ κρατάω επαφή με τα ισπανικά με τον τρόπο που σκέφτηκε το πρόστυχο μυαλό σου.

Άι νου, νόμπαντι γκιβς ε σιτ!

Χ-oyranoy, αλέ αλλά όχι με τα δικά μου κουβαδάκια! :PPPPPPP Τέσπα, αρκετά ασχοληθήκαμε. Εσύ σχολίασες politically! Της Brit το CD να το πάρουμε αυθεντικό για να μπορεί να πληρώνει τα αντικαταθλιπτικά να γιάνει. xD

Φοιβάκο, Πόση ξεφτίλα χρειάζεται κάποιος για να αντιγράψει; Ποιό το νόημα να το κάνει;
Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ αλλά απάντηση δε βρίσκω.
Ευχαριστώωωω! :)

provato said...

neverάκο, το "μου" δεν το χάνεις με τίποτε.

I mean και ένα χρόνο να κάνεις να γράψεις, έχω τόσο πολύ "σεντόνι που αφορά ποπ μουνίτσα" να κάνω κάτς άπ που θα είναι σαν να μη λείπεις καθόλου.χιχιχιχ

I mean, bitch ...

Αυτό βέβαια δεν σημαίναι ότι πρέπει να χαθείς αλήτη.

καλό χηάτους λοιπόν - και μην ταράζεσαι με μαλακίες, Ok?

Neverlandean said...

OK!! :D

Το δικό σου σχόλιο περίμενα αγάπιε για να ολοκληρωθεί αυτό το ποστ!

I'll be back for you baby! :*******

(To "μουνίτσα" είναι πλέον ένα από τα δημοφιλέστερα keywords που φέρνει κόσμο στο μπλογκ xD)