Sunday, December 16, 2007

Britney Spears: Piece Of Me (New Video) + Girls Aloud At The Movies + The American Natasha

WOOOOOOO!! Τώρα μάλιστα! Το "Gimme More" δε μετράει.

ΤΩΡΑ επέστρεψε.

video

Άντε να ετοιμάζουμε και το "Break The Ice" σιγά σιγά. Don't you want a piece of her? Download "Blackout" then!


Οι Girls Aloud κάνουν μια cameo εμφάνιση στην ταινία "St. Trinian's" που θα αρχίσει να προβάλλεται στην Αγγλία από τις 21 Δεκεμβρίου αλλά στην Ελλάδα δεν τη βλέπω να έρχεται. Το "Theme To St. Trinian's" γράφτηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες της ταινίας και είναι φανταστικό ενώ το "On My Way To Satisfaction" είναι παλιό τους ακυκλοφόρητο.

Download Links:

Τα έβαλα στο EvilShare για να δεις και τζάμπα τσόντα λολ. Εννοείται ότι είναι high quality (τα τραγούδια, όχι η τσόντα).

Girls Aloud - Theme To St. Trinian's




H γλυκιά μου Natasha Bedingfield θα κάνει re-release το "N.B." στην Αμερική (αφού στην Ευρώπη δεν το εκτίμησαν hmph!) με άλλο τίτλο και πολλά καινούρια τραγούδια. Το "Pocketful of Sunshine" θα κυκλοφορήσει αρχές Ιανουαρίου. Τέλεια, διπλή Natasha μέσα σε ένα χρόνο! YAAAAAAAAY!! Εδώ έχουμε το ομώνυμο single σε high quality.

21 comments:

oni said...

OK kati 8a exw pa8ei giati mou arese k ths Britney (alla oxi toso) alla kai to "We are St. Trinians!". To deytero mh sou pw 8a to katebasw ki olas...

Mr. Wrong Guy said...

αυτο το βίντεο ΚΑΠΩΣ βλέπεται.....

patrick said...

Ωραίο της Britney,όχι σαν το προηγούμενο,φτηνιάρικο και έξω από την πόρτα...
Πάντως δεν μπορώ να μην σχολιάσω ότι η χορογραφία αφορούσε κυρίως το τμήμα από τον λαιμό και πάνω...

provato said...

και μένα μου αρέσει κάπως καλλίτερα το video του piece of me. και μάλλον και σαν τραγούδι είναι καλλίτερο από το γκίμη μο.


μπεεεε


....αλλά όχι να πέσουμε και σε τρανς....

One Big DJ said...

WOOOOOOO!! Τώρα μάλιστα! Το "Gimme More" δε μετράει.
ΤΩΡΑ επέστρεψε.

symfwnw kai epayksanw!

Slourp!!! said...

To video tis Brit to eida kai eftixos einai kalitero...nomizo pos to marketing einai poli kalo kai prototipo gia ta mousika dedomena tis Showbiz
Epiase pato gia na skarfalosei siga kai me stathera vimata stin korifi na oste to olo proion na minei gia ta kala sto mialo mas
Hey girl perimenoume to kalitero pou den tha einai to trito alla to tetarto single :-)

Slourp!!! said...

gia opion thelei na katevasei to video tis Brit se kali piotita alla distixos ta teleftea 10 sec den exoun ixo
rapidshare.com/files/76919395/peiceofmedirectorscut.mov

Latrevo to simio pou foraei to aspro palto kai kanei to sima peace! xexe

Neverlandean said...

Χαζ-Οni, σου άρεσε της Britney?? ΔΛΔ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ BLACKOUT?????
Άχρηστε, έτσι σε έμαθα εγώ; Κατέβασέ το ΤΩΡΑ! Και το St. Trinian's! Άιντε!

Wrong Guy, you snob queen. Βλέπεται ευχάριστα. :P

Patrick, ναι αλλά όσο πάμε βελτιωνόμαστε. Και έχασε και αρκετά κιλάκια. Και στο τέλος η χορογραφία είναι πολύ συμπαθητική. :)

Προβατούκο (σου χρωστάω τιμωρία), το Γκιμι μο είναι ψιλοκλάιν. Άι γουόντ ε πισ οφ γιου! ;)

Big DJ, εμείς της μουσικής συμφωνούμε. :D

Slourp!!!, εμένα μου άρεσε πολύ κι ας μη χορεύει τρελά. Εντάξει, δε σκαρφάλωσε ακόμα στην κορυφή αλλά πάμε καλά.

Είσαι γλύκας που δίνεις link, θα το κατεβάσω αν και από το πρωί το έχω κατεβάσει 2 φορές σε mp4 και avi, το mov μου έλειπε. xD

sikia said...

neverlandeanouli σε ευχαριστούμε και για το λινκ της Natasha Bedingfield, δε το εκτίμησαν οι Ευρωπαίοι ακούω, θα πάω κατά εκεί και θα ρίξω τίποτις χαστούκια να συνέλθουνε.

revqueer said...

Ναι ρε Britney εμείς φταίμε που σε βλέπουμε συνέχεια!

x-oyranoy said...

ε ενταξει, μπορουσε να επιλεξει καλυτερο κομματι για 2nd single Brit

Neverlandean said...

Sikia, να ρίξεις γιατί πολύ το πίκραναν το Νατασάκι με τις ηλίθιες κριτικές τους! :)

Revqueer, you want a piece of her, το διαισθάνομαι! xD

Χ-oyranoy, ας όψονται οι hardcore fans που ήθελαν το "Piece Of Me".

weetabx said...

Καλά, τρομερή βελτίωση από το προηγούμενο, αλλά...

λίγο σαν χαμένη δεν φαίνεται *και* σε αυτό το βίντεο; Σαν να μην ξέρει πού βρίσκεται, σαν να βαριέται ένα πράγμα; Το βλέμμα τελείως κενό. Καλά, όχι ότι ξεχύλιζε ποτέ από περιεχόμενο, αλλά λέμε. Και δεν μοιάζει περισσότερο βλαχοτσοκαρία από ποτέ; Απορώ, αφού η κοπέλα είναι προφανώς αλλού, γιατί δεν γυρίζουν βίντεο σε στυλ καρτούν, τύπου Βίβα Φορέβερ των Σπάις Γκερλς;

Neverlandean said...

Κι εγώ το έχω σκεφτεί αυτό. Αφού δεν είναι (ακόμα) στα καλά της, γιατί τη βάζουν και παίζει; Το "Toy Soldier" άνετα γίνεται animated video και δε χρειάζεται να κουνήσει ούτε το μικρό της δαχτυλάκι.

Βλαχοτσοκαρία δε τη λες αλλά τα ρούχα που φοράει σε καμία περίπτωση δεν είναι για club που υποτίθεται ότι βρίσκεται. Μάλλον για ψώνια στη λαϊκή κάνουν. xD

Moodygirl said...

epitelous
o skhno8eths hr8e sthn wra tou sto video kai de to gyrise prezoni filos ths brit
kati einai kai ayto

Soula said...

Το Gimme more ήταν αρκετά trashάτο για να μου αρέσει.Το πήρα και λίγο σαν κωμικό το όλο βίντεο.
Αυτό εδώ μπορεί να έχει σκηνοθεσία αλλά η Brit...
Τόσος καιρός έχει περάσει απο τότε που "επέστρεψε".Τον personal trainer δε τον πλήρωνε και έφυγε;Δεν εξηγείται αλλιώς αυτό το σώμα..
Όταν δείχνει ολόσωμο πλάνο(πάντα μακρινό)είναι πιο στατική και απο τις γλάστρες στο μπαλκόνι μου!
Τα δε μάτια της έχουν πάρει μια καθοδική φορά σα να φωνάζουν "έχω κατάθλιψη".
Επίσης το μακιγιάζ χάλια.
Προσπαθεί πάντως και ΜΠΡΑΒΟ της!!!

Impressed Guy said...

Έδωσε ο θεός και η Britney ήταν μάλλον σε συμπαθητική εγκεφαλική φάση και γύρισαν 2-3 πλάνα της προκοπής και έκαναν επιτέλους ένα σωστό video clip. Σίγουρα μπορεί να κάνει πολύ καλύτερα πράγματα αλλά είμαστε σε καλό δρόμο.

Μη ξεχνάμε ότι στο Gimme More το σενάριο αρχικά προέβλεπε άλλα πράγματα αλλά η Britney έπαθε υστερία και δεν ήθελε να γυρίσει άλλα πλάνα από ένα σημείο και μετά.

Στο "piece of me" είχε πάει στο γύρισμα με τις πιτζάμες της (!!!) αλλά ευτυχώς αυτό που είδαμε έιναι καλό. Το κομμάτι εμένα δε με τρελαίνει, είναι κατά τη δικιά μου γνώμη το πιο αδιάφορο του album αν και όλοι μου λένε ότι τους αρέσει πολύ. Μακάρι να πάει καλά.

Neverlandean είσαι μάλλον προφήτης. Πληροφορίες θέλουν το "toy soldier" να είναι το τρίτο single. Εκεί στο video clip μπορείς να κάνεις υπερπαραγωγή.

Κάτι μου λέει πως ΔΕΝ θα δούμε το "Break The Ice" σε single - επαναλαμβάνεται η ιστορία με το "Breath On Me" του "In The Zone".

Neverlandean said...

Moody, έχεις inside man εσύ;; WOW! :P

Soula, έχεις απόλυτο δίκιο, αυτό με το μονίμως θλιμμένο βλέμμα το έχω παρατηρήσει κι εγώ! Από όλα όσα έχουν αλλάξει πάνω της, αυτό κάνει περισσότερη εντύπωση. Ακόμα και τα κιλά χωνεύονται στην τελική, το βλέμμα όμως...

Πάντως δεν είναι καλά. Την έχουν φωτογραφήσει να βγαίνει από κέντρα υποστήριξης και με ψυχοφάρμακα στην τσάντα. Ας ελπίσουμε ότι θα γίνει εντελώς καλά - αν και με τέτοιο άλμπουμ θα έπρεπε να κωλοχαίρεται.

Impressed Guy, ε καλά και το αρχικό σενάριο του Gimme ήταν λίγο άκυρο δλδ από το νεκροταφείο στο μπαρ κ από κει στριπτίζ...

Εδώ ο Michael Jackson πήγε στο δικαστήριο με τις πυτζάμες, η Britney θα κολλούσε! Οι όλοι έχουν ακούσει ολόκληρο το "Blackout" ή μόνο το Gimme; Πάντως μετά το video σα να μου αρέσει λίγο παραπάνω το "Piece Of Me". Οπότε πέτυχε το σκοπό του.

Το φαντάζομαι ότι το "Break The Ice" κάηκε για χάρη του "Piece Of Me"... Τέσπα, το "Toy Soldier" είναι πολύ καλό και το βίντεο μπορεί να γίνει αριστούργημα. Μπορεί για 4ο να βγάλει το "Hot As Ice"! Και για 5ο το "Perfect Lover" - το οποίο μου αρέσει πλέον.

Κώστας said...

Εμένα μου άρεσε με μεγάλη δυσκολία το piece of me!

Πάντως, σε αυτό το σημείο πρέπει να παραδεχτώ ότι είμαι απ' αυτούς που δεν ψήφισαν! Σόρρυ neverlandean, αλλά δεν μπορούσα με τίποτα να ξεχωρίσω ένα κομμάτι από τα υπόλοιπα (γενικά το έχω αυτό, ευτυχώς όχι στα γκομενικά lol).

Καλά χριστούγεννα!

darkenlight said...

To video φυσικά μου άρεσε. Είναι σαφώς καλύτερο από το ακύρο του Γκίμι Μορ. Αλλά όντως και εγώ παρατήρησα το βλέμμα καθώς και την απαίσια αμφιέση βλαχοαμερικάνας στα χορευτικά που το επίπεδο χορογραφίας αγγίζει τα όρια της παρέλασης. Όμως καλό βίντεο.
Το τραγούδι είναι καλό. Και ενώ ποτέ δεν με τρέλανε είναι το δεύτερο πιο πολυπαιγμένο τραγούδι από το μπλακάουτ στο πισι μου (1ο είναι το Γκετ Νέικεντ) και απλά είναι κολλητικό. Επόμενο σινγκλάκι θέλω το Μπρέικ Δι Άις (καλά το ελληνογγλικό τα σπάει) για να κάνει κάνα τεράστιο χιτ να μην λένε μετά ότι πάτωσε...

Neverlandean said...

Κώστα, λες να μην το κατάλαβα ότι δεν ψήφισες;;;!!! Μα ας έστελνες ένα απ' όλα δεν τίθεται θέμα. Τέσπα, θα το αφήσω να περάσει για φέτος, είναι και μέρες αγάπης. :P

Καλά Χριστούγεννα.

Darkenlight, ας μην είμαστε αυστηροί με το κορίτσι ακόμα δεν έχει καθαρίσει το αίμα από την κόκα και το αντικαταθλιπτικό. Το Break The Ice μάλλον θα πάει ανεκμετάλλευτο. Κρίμα. Το Get Naked μου άρεσε πολύ στην αρχή αλλά τώρα το βαρέθηκα. :S