Thursday, November 15, 2007

Life Sucks Big Time...

Δε μπορώ να καταλάβω τι πήγε στραβά. Όσο και να το γυροφέρνω στο μυαλό μου δεν μπορώ να το καταλάβω. Ξεκίνησε όπως κάθε συνηθισμένη Τετάρτη δηλαδή με ξύπνημα στις 7, που εντάξει δεν είναι κι ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσει κανείς τη μέρα του αλλά τέσπα έχω συνηθίσει πλέον. Η διαδρομή με το λεωφορείο ήταν εντελώς κλασσική. Πήχτρα το 2 (Σαλονικιό λεωφορείο ΙΚΕΑ - Σταθμός για όσους δεν κατέουν) αλλά εγώ όπως πάντα καθόμουν (τι θες γιαγιά και με κοιτάζεις;). Δε θυμάμαι τι άκουσα αλλά νομίζω όχι Girls Aloud, νομίζω την έβγαλα με emo Siobhan αλλά μπορεί και να λαθεύω (chic). Έχασα πάλι την πρώτη ώρα αλλά μπήκα στη δεύτερη. Μια χαρά ήταν, τα κλασσικά είχα αφιερώσει όλη μου την προσοχή στον καθηγητή ενώ τα υπόλοιπα ρεμάλια παίζανε στους υπλογιστές - ένας, αν έχεις το θεό σου, κοιτούσε προφίλ στο hi-5!

Anyway, μετά το μάθημα έχω δυο ώρες κενό και πάω στο εργαστήριο για να κατεβάσω τα καινούρια επεισόδια των αγαπημένων μου ξένων σειρών. Το ίδιο έκανα και αυτή την Τετάρτη - κατέβασα σε ελάχιστα λεπτά τρία ολόκληρα επεισόδια, ένα για κάθε σειρά.




Μετά είχα άλλες δυο ώρες μάθημα, εκείνο που με ταλαιπωρεί εδώ και 2 εβδομάδες με την κωλοεργασία. Ο παπάρας, που δεν είναι καν καθηγητής αλλά τσιράκι υποψήφιος διδάκτορας, μας ανακοίνωσε ότι όχι μόνο έχουμε να την παραδώσουμε αλλά θα εξεταστούμε κιόλας για να δει κατά πόσο δουλέψαμε και άκουσον άκουσον παρόλο που είμαστε ομάδες των 4, καθένας θα πάρει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ βαθμό!! Ε λοιπόν είμαι πεπεισμένος ότι τέτοια παράλογα συμβαίνουν μόνο στο Αριστοτέλειο.

Με τα πολλά, με νευρίασε ο ηλίθιος και έκατσα μόνο τη μία ώρα. Μετά είχαμε συνάντηση για να συνεχίσουμε / τελειώσουμε την εργασία. Όλα καλά ως τώρα, κάναμε ό,τι κάναμε και μετά ήρθε η ώρα να φύγω - είχε βραδιάσει εν τω μεταξύ. Περπατώντας προς τη στάση, κάνω έτσι και τι να δω; Ερχόταν το λεωφορείο! "Ε κοντά είναι μωρή φακλάνα τρέξε να το προλάβεις" (αυτό ήταν εσωτερικός διάλογος). Τι το 'θελα; Επειδή η Θεσ/νίκη είναι πάρα πολύ οργανωμένη πόλη και έχει παντού φώτα και δεν υπάρχουν πουθενά παρατημένα σίδερα στα πεζοδρόμια γιατί ο Μονάρχης μας δε τα σηκώνει αυτά, λέω ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να σκοντάψω. Οϊμένα όμως που το κακό έγινε και σωριάστηκα. Κλάιν θα μου πεις συνέχεια πέφτω οπότε δε μου κάνει αίσθηση. Με το που σηκώνομαι όμως αντιλαμβάνομαι ότι το δεξί μου χέρι μπορώ να το σηκώσω μέχρι ένα συγκεκριμένο σημείο. WTF is going on? Το πιάνω με το αριστερό και το κάνω μια προς τα πάνω και κρακ! μπαίνει στη θέση του. ΟΚ, λέω μπήκε νο πρόμπλεμ, τώρα να πάω σπίτι, να κάνω μπάνιο και τα λοιπά και τα λοιπά. Δεν πονούσα σημειωτέον.

Φτάνω σπίτι, λέω το συμβάν και τέσπα αποφασίζουμε να πάμε σε έναν ορθοπεδικό (ή ορθοπαιδικό γαμώ το Μπαμπινιώτη μου). Το 11888 μας ενημερώνει ότι δεν υπάρχουν ορθοπεδικοί στην περιοχή και λεεί ότι βρήκε μόνο γυναικολόγο. Το χέρι μου θέλω να μου δουν κοπελιά, όχι να κάνω coming out. Turns out ότι η ηλίθια έλεγε βλακείες και υπάρχουν ορθοπεδικοί.

Moment 1: Η στήριξη της οικογενείας


Ενώ οδηγούσαμε για τον γιατρό γυρνάει ο dad και λέει ότι είμαι "τζούφιος" κι ότι έπρεπε να "σφιχτώ" πριν πέσω - αν και δεν κατάλαβα που μπορεί να με βοηθούσε αυτό. Σημασία όμως έχουν τα ζεστά παρηγορητικά λόγια των δικών σου ανθρώπων. :S

Moment 2: Ο ιατρός


Ο καλός μας ορθοπεδικός όταν του λέω τι έπαθα και πώς μου λέει ότι είμαι "τζούφιος" (με επιστημονικούς όρους, ανόητε) και εγώ να έχω ενθουσιαστεί woooooo, fuck you all! Μετά άρχισε να μου λέει ότι η εξάρθρωση ώμου που έπαθα είναι πολύ σοβαρό και μπορεί να οδηγήσει σε αναπηρία και ολική παράλυση χεριού και τέτοια κουλά, ψιλομαλακάκος ήταν τον έκοψα με την πρώτη, εννοείται ότι θα πάω κι αλλού. Τέσπα, σημασία έχει πως για τον επόμενο μήνα θα έχω το δεξί μου χέρι ακινητοποιημένο σε νάρθηκα. Δηλαδή όχι όλο, απ' τον αγκώνα και κάτω μπορώ να το κουνάω. Οπότε πάνω που τελείωνα με την κωλοεργασία και θα είχα λίγο χρόνο να διαβάσω κανα μπλογκ, ορίστε τι έπαθα. Κλαψ, σνιφ, λυγμ, το σύμπαν με μισεί. :(


Χθες το βράδυ υπέφερα απ' το πιάσιμο, δεν πονούσε ο ώμος, πονούσε το χέρι που ήταν τόσες ώρες σε ορθή γωνία. Έβαλε και στη ΝΕΤ το "Million Dollar Baby" και ξέρεις: Neverlandean + Paul Haggis = drama queen leave britney alone. Υπέροχη βραδιά η χθεσινή, πραγματικά υπέροχη...


I feel so sorry for myself right now...

Αν προλάβω μετά θα κάνω κανένα update με λίγη μουσική γιατί έλεος πια. *sigh*

OMG, it just hit me!

Αν ήμουν αυτή


ή αυτός


δε θα είχα κανένα πρόβλημα τώρα...

*sigh*

33 comments:

oni said...

Perastika soupia mou! Relax k ola 8a pane kala :****

P.S. K gw blepw Samantha Who! Epishs, se test sto facebook gia to Heroes EIMAI H CLAIRE! Les na aytoia8w an pa8w tpt? :P

P.S.2 Emos rule! :P

Mr. Wrong Guy said...

Νεβεράκο μου μη στεναχωριέσαι!!!!
Περαστικά,θα γίνεις καλά γρήγορα!

εγώ ανακάλυψα ότι στο Heroes θα ήμουν ο Μίκα Σάντερς και ξενέρωσα.Ήθελα να ήμουν -όχι η Κλερ- ο Νέιθαν........

Τζούφιος ---**---

Soula said...

Αχ εμένα μου λες;Εργοτάξιο την έχουν κάνει πια αυτή την πόλη.
Να περπατάω βράδυ στην Βασ.Όλγας πάνω στο δρόμο γιατί φυσικά πεζοδρόμιο δεν έπαιζε λόγω έργων και να κοντέυουν να με πατήσουν(ευτυχώς ήμουν πιο τυχερός απο σένα)Αθήθεια, τα έφτιξαν αυτά εκεί;
Θα έλεγα spoiler για το επόμενο των Housewives που θα βγεί αλλά δε θέλω να σου χαλάσω την έκπληξη οπότε άστο.

Άντε περαστικά και στους δύο μας γιατί κι εγώ πριν λίγο νομίζω πως πρέπει να στραμπούληξα (έσπασα..μάλλον όχι) το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού..ouch!

revqueer said...

Έλα ρε!! Περαστικά μικρούλη!!!

x-oyranoy said...

Μαναρι μου καταρχην περαστικα...
Φανταζομαι οτι ειναι οτι χειροτερο, παντως εαν ειναι στον ωμο το προβλημα να το προσξεις γιατι εχει πολλα νευρα και αμα δεν επουλωθει σωστα θα βασανιζεσαι.

Εν Δευτεροις Samantha Who ROCKS!

Τριτον, αν ησουν η μαζορετα, δεν ξερω αν εχεις δει αλλα εχει πολυ λιγα μαλλια και οσο μεγαλωνει θα τα χασει
Αν ησουν ο Χιρο, μαλλον δεν θα εκανες σεξ ποτε στην ζωη σου...
Σε καμια περιπτωση δεν θα βγαινες κερδισμενος...

Get Well.

Ste said...

Δε μπορώ να καταλάβω τι πήγε στραβά.
Μπορώ να σου πω εγώ.... Ένα το κρατούμενο: Επτά το πρωί. Φεύγω για το επτά, την ΞΑΓΡΥΠΝΙΑ.
Εν δευτέροις (που λέει κ η Μαρίνα η Κουντουράτου) λεωφορείο κ η μελωδική και ΓΑΡΓΑΡΗ "Ήθελα να πιάσω δουλειά στο μετρό ή έστω στην Aegean Airlines" γλυκιά φωνούλα που αντηχεί σ'αυτό και ανακοινώνει στάσεις λες και πρωταγωνιστεί στη Μελωδία της Ευτυχίας.
Τρίτον, η moody ovary Siobhan. Waking you up before you go-go... Η μέρα θέλει καλό πρωινό και δημητριακά και UPTEMPO κομμάτια για να πάει καλά.
Τέταρτον, τα profiles στο Hi-5. ότι είναι ΣΤΡΑΒΟ σε αυτή την κοινωνία αποτυπώνεται εύκολα και γρήγορα σε αυτά τα συμπυκνωμένα ΝΟΥ-ΝΟΥ.
Πέμπτον, ένα από τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα, ARROGANCE. Στο σημείο που κοκορευόσουν για τις 3 σειρές σε λίγα μόνο λεπτά (ενώ στη Βιλαρίμπα ακόμα τρίβουν) δε νομίζω να μην υπήρχε άνθρωπος που δε φώναζε "Break a leg". Ειδικά οι στερημένοι από τις σειρές τους που δεν προλαβαίνουν καν να τις δουν...
Έκτον, μαλάκες καθηγητές. 'Nough said.
Έβδομον, το self-reference ως φακλάνα δε νομίζω να ΤΟΝΩΣΕ την αυτοπεποίθησή σου, δημιουργώντας ψήγματα ηττοπάθειας και έλλειψης πίστης στις ικανότητές σου με απόρροια το τραγικό αποτέλεσμα...
Όγδοον, και σαν να ΜΗΝ έφταναν οι αρνητικές σκέψεις δαύτες, έφερες στο νου και τον ΝΟΜΑΡΧΗ. I'm sorry, this is pure MASOCHISM.
Ένατον, Το πιάνω με το αριστερό και το κάνω μια προς τα πάνω και κρακ! μπαίνει στη θέση του. ΟΚ, λέω μπήκε νο πρόμπλεμ, τώρα να πάω σπίτι, κόψε τη Xena Warrior Princess. Επηρεάζει.
ΚΑΤΙ ήξερε η κοπελιά για το γυναικολόγο, αν εξέφρασες και σ'αυτήν τη διακαή σου επιθυμία να γίνεις Hayden Panetttiere στη θέση της cheerleader.
ΑΠΟΡΩ βασικά με τόσα προμηνύματα, how you DIDN'T see it coming. Ούτε στο Final Destination ΤΟΣΕΣ προειδοποιήσεις για τον ερχομό του Χάρου.

No, seriously τώρα. Ελπίζω να αισθάνεσαι καλύτερα. Don't fret. Σε όλους τους Σούπερ Γκούφυδες εμάς συμβαίνει να σπάσουμε κανα πόδι χέρι ("χέρι πόντι ζμπαράλια" που έλεγε και σ'ενα επεισόδιο Safe Sex με τη Ράντου). Τουλ. τελείωσες και την εργασία και μπορείς να REST ανενόχλητα τώρα. Και λέω τώρα σαν αυστηρή Τένια Μακρή ηθικοπλαστική συμβουλατόρισσα ότι ΙΣΩΣ δε θα πρέπει να το κουράζεις με γραπτό λόγο. Ναι scripta manent blah blah αλλά κανείς δεν έχασε λίγο ΣΑΛΙΟ για το τίποτα. Μπες στο πετσί του ρόλου της Μπρίτνευ και ξάπλωσε και πίνε Starbucks. ;-P

Για την επιθυμία "Θέλω κόλπο ή να τρώω ρύζι Agrino τι να πω....Κάποιο νεύρο χεριού συνδεόταν με τον πάνω όροφο μάλλον" ;-P

Chin up και μη σε αγχώνουν γιατροί με πτυχία από Φιλιππίνες...εεεε Χάρβαρντ? (TM: Susan Mayers) και πατεράδες, που let's face it they're old, so YESTERDAY'S news.. H blog-ονεολαία είναι μαζί σου.

Dark Tyler said...

Και το να κλείσει η βραδιά με Paul Hackis is like adding insult to injury... κυριολεκτικά!

Περαστικά...

P.O.V of a G said...

αουτς! περαστικα! δεν ειναι τιποτα, το ειχα παθει και γω αυτο πολυ παλια. btw, samantha who ola ta lefta!

One Big DJ said...

Περαστικούλια Νέβερ μου σιδερένιος..Και άκου και αυτό ...τζούφιος και μαλακίες αν είναι να σκάσει το κουλό θα σκάσει. Μην στενοχωριέσαι εγώ απορώ ποιόν αγγάρεψες για να βγεί το κείμενο..μη μου πείς οτι το έγραψες με το ένα χέρι γιατί θα αυτομολήσω!!

Cookie Basher said...

βρε Νεβεράκο, donchuworry και δεν είναι τίποτα. είδες που κι η Μπρίτνυ ήταν γκαντέμω και τελικά όλα καλά
(βασικά ατυχές παράδειγμα..δεν ήταν γκαντέμω, αλλα ηλίθια..και δεν το λες και happy ending)
Anyway..αυτό που θέλω να πω..Περαστικά !!

patrick said...

Περαστικούλια,βρε...

APSOY said...

ΑΜΑΝ! Το παιδί-το παιδί!!!!!!!!!!!!

Περαστικά βρε τρελάκο! Μην ανησυχείς για τίποτα!
(Υπάρχουν και χειρότερα! Αν τύχαινε η ίδια μέρα σε μένα, θα είχα καταλλήξει στο γυναικολόγο! :S)

:*********** τζούφιε! (με την καλή έννοια) :)

musicbug said...

Polla perastika!!!!! Kai stin Athina ta idia skata eimaste:-)
Kalo s/k na exeis boy kai ypomoni

PAVLOS said...

1ον ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!!!
2ον έχω πάθει εξάρθρωση δεξιάς ωμοπλάτης και σε καταλαβαίνω απίστευτα.
3ον θέλει πολύ προσοχή όχι για τις μαλακίες που σου είπε περί παραλυσίας, αλλά γιατί μπορεί να σου βγαίνει ο ώμος σε κάθε απότομη κίνηση.
4ον σου είπα αλήθεια ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!!

dung happens said...

Ιχουυυυ, περαστικα μωρε σε εσε και το κουλο σου το χερι!
Εγω ακομα να καταλαβω ποιος ειναι ο τυπος "τζουφιος", ξερω μονο τον τυπο "neverlandean" :P
Αυτα τα λογια αγαπης παντως των ανθρωπων οταν εχεις χτυπησει μου τη δινουνε τα μαλα. Για ονομα δηλαδης, λιγη κατανοηση βρε γροθοι.

Να σε ρωτησω, δεν γνωριζομαστε βεβαια αλλα αυτο ποτε δεν με εχει σταματησει απο το να κανω inappropriate ερωτησεις σε ατομα που δεν γνωριζω..το χερι που χτυπησες, ειναι το "καλο" σου;; :P

veloz said...

axou to mwre! perastikoulia kai mia zesti agkalitsa na gineis kala..
oso gia tous kathigites mi masas, to ptyxio tha to kataferoume oti kai na kanoun oi asplaxnoi!!
;)

The Espressionist said...

Neverinio!!!
Ypomoni & Perastika!!!
megali agkalia! :)

ethanandthecity said...

apapapapa καλέ ποιός σε μάτιαξε ποιος να τονε σκίσω στο γόνατο. περαστικούλια νεβεράκο να προσέχεις περισσότερο και μην ακούς μαλακίες περί παράλυσης. Ο κάθε γιατρός προκειμένου να είναι καλυμμένος λέει πάντα το χειρότερο ενδεχόμενο στον ασθενή

Neverlandean said...

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ, ΜΕ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑΣΕ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ!! ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕΝΤΟΝΙ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ PUBLISH ΚΑΙ ΛΕΩ ΑΣ ΚΑΝΩ ΠΡΩΤΑ ΕΝΑ PREVIEW ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ... ΚΟΒΕΤΑΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ!!!!!!! ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΣΤΑΔΓΙΑΛΑ!

Σας ευχαριστώ όλους παιδιά αλλά δεν έχω το κουράγιο να τα ξαναγράφω... Πωωω μιλάμε θέλω να ουρλιάξω απ' τα νεύρα!!

Πουτάνα ΔΕΗ γαμιέσαι!

Soula said...

Δυστυχώς αυτή την περίοδο γαμιέται μόνο η ΔΕΗ...αααααχ..

x-oyranoy said...

Που το πας αυτο...
Ενα ακομα πληγμα για την γκαντεμια.

Moodygirl said...

ax mwro mou neverako
perastikouliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
prepei na sou kanoume ena eyxelaio paei teleiwse!!!!!!!!!
sou stelnw polyyy agaph, filia, frontida kai proderm
ps katalabaineis poso sygkinh8hka oyte mia kakia de sou egrapsa..
kai na sou pw se skeftomoun, eixa anhsyxhsei..

Fish-bait said...

Αχ εγώ βγήκα Hiro Nakamura! Που είναι και η μεγάλη μου αδυναμία.

/me attacks Hiro's μαγουλάκια!

Περαστικά. Να γιάνεις γρήγορα και να είσαι κορακοζώητος (που λέει και ο Ζήκος ;-) )

provato said...

ρε νεβεράκο περαστικά. α, και που 'σαι αν θες κάποιον να "περιποιηθεί" τον dad, τον γιατρό, τον υποψήφιο διδάκτορα και όποιος γενικά σου την σπάει ρίξε mail. Ξέρω κάτι πολύ άγρια τριχωτά αγόρια που ρίχνουν πολύ ξύλο.

(και αφού τελειώσουν με όλους αυτούς, θα περιποιηθούν και εσένα με άλλο τρόπο βέβαια αν θες)

:-))

Neverlandean said...

Soula, loooooooooool! Θα έρθουν καλύτερες μέρες για όλους.

Χ-oyranou, είδες;

Moody μου, ευχαριστώ πολύ, είσαι η πιο γλυκιά κακιοτάτη!! :)

Fish-bait, θενκς. Hiro Nakamura yata!!

Προβατούκο, και μόνο εμένα να περιποιηθούν είμαστε ΟΚ. ;)

Φακ, τώρα αισθάνομαι άσχημα που δεν έχω απαντήσει σε όλους αλλά ορκίζομαι στην Kelly να μη το ξανακάνω. :)

Κώστας said...

Περαστικά νεβεράκο, πίστεψε με, καταλαβαίνω πώς μπορεί να νιώθεις, γιατί είχα κι εγώ ένα ατύχημα πρόσφατα (τον Αύγουστο) και είχα κλειστεί στο σπίτι μου σχεδόν όλο το μήνα, μέχρι να γυρίσει απ' τις διακοπές ο κατάλληλος γιατρός για να με δει...

orestis said...

Περαστικά μικρέ.

Αλλά είμαι σίγουρη πως και με ένα χέρι θαύματα θα κάνεις.(στα ποστ ε;)

Σούλα το σχόλιο σου ήταν απλά χαχαχαχαχα!

Neverlandean said...

Κώστα, μα δεν είναι η πιο αχώνευτη φάρα αυτοί οι γιατροί; ΤΟΥΣ ΜΙΣΩ!!
Ευχαριστώ για τις ευχές. :)

Orestoulini, να 'σαι καλά. Ε, ότι μπορώ κάνω κι εγώ το άμοιρο. :PPP

Κώστας said...

Neverlandean, για μένα, μακράν οι χειρότεροι είναι οι οδοντίατροι.

g for george said...

Βρε παιδάκι μου, τι έπαθες;
περαστικά... με την παλιοσύνδεση που δεν είχα, πού να προλάβω να κάνω γύρα στα αγαπημένα μου μπλογκς...

Ελπίζω να είσαι καλύτερα; :-***

Neverlandean said...

Κώστα, γιατί; Εγώ λέω ότι όλοι τα ίδια σκατά είναι!

George μου, σε καταλαβαίνω απόλυτα! Εγώ πάλι δεν έχω χρόνο για να τα διαβάσω και μαζεύονται τα αδιάβαστα στο reader και πελαγώνω. :S
Καλά είμαι ευχαριστώ. :***

Κώστας said...

Neverlandean, και μόνο που ακούω το ΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ του τροχού πεθαίνω.....

Υγ: Τελευταία μ' αρέσει πολύ το radar απ' το άλμπουμ.

Με την παρέα μάλιστα λέμε "got you on my gaydar" :P

Neverlandean said...

Εμένα μου έχει κολλήσει εντελώς το Perfect Lover που στην αρχή το θεωρούσα κλάιν.

Τσ τσ, naughty παρέα! :P