Tuesday, October 2, 2007

Season Opening: Η J.Lo δεν είναι low!

Η πρώτη μεγάλη κυκλοφορία της νέας σεζόν έφτασε. Το πολυαναμενόμενο νέο άλμπουμ της Jennifer Lopez κυκλοφορεί πλέον ελεύθερο και σε high quality. Μετά από μια πολύ καλή προώθηση από τους φανς (μας τα πρήξανε κοινώς) αλλά και με την βοήθεια της διαφήμισης (να μην ξεχνάμε στο trailer των Desperate Housewives ακούστηκε το "Mile In These Shoes") η J.Lo κάνει ένα βήμα παραπέρα ελπίζοντας να ξεπεράσει το απίστευτα μέτριο "Rebirth". Ευτυχώς για κείνη το πετυχαίνει.

Όπως περίμενα φυσικά δεν τη χτύπησε η νεράιδα με το μαγικό ραβδάκι για να τη συνετίσει και να την επαναφέρει στους παλιούς latin pop δρόμους αλλά ακόμα και με αυτό το R'n'B άλμπουμ καταφέρνει να κερδίσει λίγη από της παλιά της δόξα. Όχι ότι θα ξαναγίνει πρώτο όνομα - αυτό ξέχνα το, απλά ίσως να καταφέρει να κάνει λίγο περισσότερο κόσμο να ασχοληθεί μαζί της. Το CD αυτό λοιπόν είχε μεν ως κύρια γραμμή την R'n'B αλλά - attention - έχει πολύ περισσότερα pop στοιχεία από τις τελευταίες 2 δουλειές της (χωρίς να μετράω την ισπανόφωνη) . Ξεκινάει πολύ καλά με τα "Stay Together" και "Forever" που με ένα πρώτο άκουσμα τα βρίσκω τα καλύτερα του άλμπουμ (μαζί με ένα ακόμα) και συνεχίζει με τα γνωστά πλέον "Hold It, Don't Drop It" και "Do It Well". Περισσότερο ποπιές είναι τα "Τhe Way It Is" και "I Need Love", έχουμε βιολιά-έκπληξη στο "Never Gonna Give Up" και τα υπόλοιπα είναι στο γνωστό jenniferικό ύφος των τελευταίων ετών με το "Mile In These Shoes" να ξεχωρίζει όχι μόνο γιατί είναι το τρίτο απ' τα καλύτερα αλλά και για τις στριγγιές της Jen - αφού δεν μπορείς κοπέλα μου άστο πωωωω!

Και η ετυμηγορία; Θα το ακούσω. Ναι ναι μετά από χρόνια αποχής θα ξαναδώσω μια ευκαιρία και στη Jennifer να ξανακερδίσει την παλιά της πρώτη θέση στη λίστα (ω ναι καλά διάβασες). Σιγά μην το κάνει βέβαια αλλά τέσπα. Ευκαιρία στη Jen, ευκαιρία και στην Brit τελικά είμαι μεγάλη ψυχή. Περιμένω εμπεριστατωμένη άποψη bitches όχι "α τι τσουλάρα" και "χάλια χάλια ούτε καν το άκουσα"! :PPPPPPPPPP


Track List:

1. Stay Together
2. Forever
3. Hold It, Don’t Drop It
4. Do It Well
5. Gotta Be There
6. Never Gonna Give Up
7. Mile In These Shoes
8. The Way It Is
9. Be Mine
10. I Need Love
11. Wrong When You’re Gone
12. Brave
13. Do It Well (Feat. Ludacris)

Download From RapidShare
[The password is: neverland]

ΥΓ: Ήθελα να 'ξερα ποιος της έφτιαξε το εξώφυλλο. Έλεος!

Jennifer Lopez - Do It Well



17 comments:

Erisabetsu-chan said...

ήλπιζα ότ με τον Μάρκο Αντόνιο τώρα θα καταλάβαινε ότι είναι λατίνα και όχι μαύρη.. αλλά τελικά έπεσα έξω.
την προτιμούσα παλιότερα και εγώ.

Ste said...

απίστευτα μέτριο "Rebirth"
Far TOO KIND. Μακάρι να'χα κι εγώ τη διπλωματία σου. Εγώ θα το περιέγραφα ως "SACK FULL OF DOGSHIT". Aλλά, ναι Ι guess υπήρχε και το ακόμα χειρότερο "Τhis is me then". Στ'αλήθεια πήγε στον ΠΑΤΟ τα τελευταία χρόνια, ε? (Εδώ θα μπορούσα να κάνω ένα εύκολο αστειάκι για τον δικό της πάτο αλλά είναι far too easy. Like her.)

να ξανακερδίσει την παλιά της πρώτη θέση στη λίστα (ω ναι καλά διάβασες).
*violins* Esmeraaaaaaaldaaaa (Kι αν δεν κατάλαβες, νομίζω ότι μόλις έχασα το ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΦΩΣ ΜΟΥ.)

Το κατέβασα προχθές αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν έχω προλάβει να τ'ακούσω. Τoo many trash, too lil' time. Θα δώσω κι εγώ σίγουρα ευκαιρία όμως καθώς ΛΑΤΡΕΥΩ το "Mile In These Shoes" κ τις απεγνωσμένες της προσπάθειες να βγάλει φωνή στο συγκεκριμένο. (Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται, μόλις το χα ανεβάσει κι εγώ)

ΥΓ: Ήθελα να 'ξερα ποιος της έφτιαξε το εξώφυλλο. Έλεος!
Word. Είναι σαν κακό Photoshop που θα φτιαχνε κάποιος φρενοβλαβής-stalker fan like Chris Crocker για την πάρτη της. Και GAWD, μία είναι ΥΠΕΡαρκετή, χρειάζεται να έχουμε ΔΥΟ?

Moody said...

gia na mh les oti lew kakies egw th jennifer th sympa8w logw kwlou, giati mas edwse mia dikaiologia na trwme legontas, h kwlara ths jennifer giati s aresei dhladh???
kai symfwnw gia to e3wfyllo, OMG get a stylist leme

ethanandthecity said...

lol@moody

Αν και έχει πέσει πολύ σε σχέση με το παρελθόν παραμένει μια από τις αγαπημένες μου. Bonus ημιάχρηστη πληροφορία η ξαφνική απροειδοποίητη εμφάνιση της σε gay festival της Αμερικής δύο χρόνια πριν αν δεν απατώμαι, με χιλιάδες αδερφές από κάτω να ουρλιάζουν εκστασιασμένες!

Επίσης τα waiting for tonight & so glad τα θεωρώ α ξ ε π ε ρ α σ τ α

g for george said...

Κρίμα την κοπέλα... όπως λέει και ο Ethan το waiting for tonight είναι από τα καλύτερά της και το ακούω ακόμα και σήμερα. Τι πρέπει να συμβεί για να καταλάβει ότι πρέπει αν πιάσει πάλι τις ποπ ρίζες της;

Όσο για την Britney, όπως ίσως έμαθες έχασε την επιμέλεια των τέκνων της... περιμένουμε ποστ και κόμμεντ επ' αυτού (άντε τώρα να ορθοποδήσει αυτή μετά από το συγκεκριμένο γεγονός...)

x-oyranoy said...

Ρε παιδια οχι και μετριο το rebirth εμενα μου αρεσε το να ακουσω 5/12 τραγουδια και να τα μαθω ειναι πολυ ικανοποιητικο
Τωρα αυτο το εχω κατεβασει ηδη επειδη ειχα δει το trailer η αληθεια ειναι οτι το εκλεισα στα μισα απο τις stringλιες του Mile in these shoes
Ενταξει τι να πω που ειναι ειναι η καλη λατιν ποπ που χορευαμε μεχρι πρωιας?
ΑΓορι μου στο εχω ξαναπει
Εσυ κανεις θαυματα με το Photoshop

Neverlandean said...

Λίζα, όλοι μας dear. Όλοι μας.

Ste, δλδ έλεος με τα συγκεκριμένα CD! Από κει που ήμουν hardcore J.Lo fan (αυθεντικά CD και DVD και αφίσες και όλα) έφτασα να την αντιπαθώ για τις επιλογές της. Το This Is Me Then νομίζω ότι είναι καλύτερο από το Rebirth γιατί έχει κι ένα I'm Glad βρε παιδί μου, το άλλο δεν ακούγεται! Πάντως ναι, και τα δύο είναι SACKS FULL OF DOGSHIT!!!

Και τώρα που έχασες το φως σου κοίτα μη χάσεις και την ακοή σου από τα πολλαπλά ακούσματα του Mile! Even if they (κλείνει μύτη) TRYYYYYYYYYYY... ΛΟΛ

φρενοβλαβής-stalker fan like Chris Crocker
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!! Θεϊκό!

Moody, δεν ξανάκουσα ποτέ καλύτερο λόγο για να συμπαθεί κανείς μια τραουδίστρια, μπράβο! :D Άσε η φωτοσοπάδες κάνουν χρυσές δουλείες από την κυτταρίτιδα της Jen λέμε (you evil bitch :PPP)

Ethan, εκστασιασμένες ήταν οι αδερφές; Μπράβο τους! Τα ζώα που πάει και τα ξεπετσιάζει για να τα κάνει γούνες δε τα σκέφτηκαν; Τέσπα, ούτε εγώ θα το σκεφτόμουνα εκείνη την ώρα λολ! Άρχισε τις επισκέψεις στα gay festival? Καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό, στον πάτο οι πωλήσεις άρα θα γίνω gay goddess για να πουλάω no matter what.

George, το Waiting For Tonight είναι το καλύτερό της και τότε που ήμουν φαν ήταν το αγαπημένο μου τραγούδι γενικώς. Το δε δεύτερο CD της είναι φανταστικό.

Για την poor Brit έκανε ποστ ο Impressed και σχολίασα εκεί πόσοι θα κάνουμε σχετικό ποστ πια.

Χ-oyranoy, έλα ρε συ είναι πολύ κατώτερο των άλλων, τέτοιο Rebirth να το χέσω. Κι εγώ άκουσα τίτλο και νόμισα ότι θα ξαναγίνει pop bitch.
Ναι εγώ μπορεί να της έφτιαχνα καλύτερο εξώφυλλο αν μου το ζητούσε. ;P

revqueer said...

Εξαιρετική η κριτική που έκανες στο άλμπουμ! Πάντως είτε γυρίσει σε πιο ποπ ύφος ή όχι, η συγκεκριμένη κυρία με αφήνει πλέον παγερά αδιάφορο...

veloz said...

ase to ekswfyllo kai sxoliase ton kotso katharistria me ta mpouklakia sto koutelo sto do it well
:)
gia na akousoume, gt oso eidame den..

The Wrong Guy said...

Tη θεωρώ από τις χειρότερες φωνές που κυκλοφορούν στην πιάτσα,η κωλάθρα της φυσικά και δεν είναι αληθινή,είναι τίγκα στη σιλικόνη,αυτό είναι στάνταρ μη με ρωτήσετε που το ξέρω,ποτέ δεν την πήγαινα τρελά,το Miles in these shoes μου άρεσε,το σίνγκλ το πρώτο της μου θύμισε παλιά της τραγούδια,το εξώφυλλο το χειρότερο που έχω δει ποτέ.

Αυτά.Τι άμο!

Dannossiel said...

είναι καταθλιπτικά όμορφη και μου τη σπάει το στυλ της γιατί μ αρέσει...λολ
τα παλιά της μ άρεζαν απίστευτα...τότε που έσκιζα τα βρακιάμ για ricky martin...latin pop rulz

gay super hero said...

Όχι για να δεις πόσο ανοιχτόμυαλο άτομο είμαι, έγω ήμουνα έτοιμος να δώσω μια ευκαιρία στο Τζενιφεράκι, αλλά το βίντεο που μας έβαλες είναι no longer available. Δεν πειράζει. Υπόσχομαι να περιμένω το επόμενο άλμπουμ της (if ever)

By the way, it is time to collect your Oscar ;-)

Neverlandean said...

Revqueer, έλααα δως της άλλη μία ευκαιρία!!

Veloz, το συγκεκριμένο video clip είναι επιεικώς άθλιο! Πρέπει να απολύσει και τον σκηνοθέτη (εκτός από τον φοτοσοπά του άλμπουμ λολ)

Wrong Guy, που το ξέρεις ότι είναι τίγκα στη σιλικόνη; ΠΕΣ ΠΕΕΕΕΕΣ!!! Ναι είναι από φωνή κωλάθρα αλλά έχει το πακέτο που λένε στο Φέημ. Και παλιά ήταν 100% θεά. Κι εγώ τι άμο! :)

Danno, κι εγώ τα 'σκιζα τότες! Ricky Martin! She bangs! Ωραία χρόνια! Σαν παλιόγερος αισθάνομαι!

Gay Super Hero, τώρα είναι ξανά available :PPP. Έρχομαι αμέσως για το Oscar!! :D

Κώστας said...

Ποτέ δε μου άρεσε οπότε δεν μπορώ να κρίνω αντικειμενικά τη νέα της δουλειά.

Neverlandean said...

ΟΚ, πάντως αν ποτέ αποφασίσεις να ακούσεις Lopez άκου τα παλιά ή τουλάχιστον αυτό. Μακριά από τα ενδιάμεσα.

ruderalsalonika said...

H JLo με το νέο απαίσιο CD της. Πού πας μωρή ξυπόλυτη στα clubs του πλανήτη. Τι να παίξει και η έρημη DJίνα από αυτό το CD; Αντίθετα τελευταία στις αίθουσες παίζεται η αυτοβιογραφία της, πώς να καταστρέψετε μια καριέρα!! Πλάκα πλάκα σαν ηθοποιός δεν είναι και του πεταματού.

Neverlandean said...

Δεν είναι απαίσιο το νέο της CD, απεναντίας εγώ εξεπλάγην πολύ θετικά. Πάρα πολύ θετικά.

Επίσης διαφωνώ και στο "σαν ηθοποιός δεν είναι και του πεταματού". Είναι κακή ηθοποιός, καλύτερη απ' τη Μαδόννα αλλά άχαρη και αγγούρω κάποιες στιγμές.