Thursday, October 11, 2007

Νομίζω ότι έχω εμμονή με τη Natasha Bedingfield!

Ε μα δεν εξηγείται αλλιώς ότι κάθε φορά που αποφασίζω να κάνω ποστ με νέα singles πάντα θα βρω ευκαιρία να την αναφέρω! Ξέρεις τι συμβαίνει, νομίζω μου αρέσει το όνομά της και να το λέω και να το βλέπω γραμμένο. ΛΟΟΟΟΟΛ

Το λοιπόν, τι έχουμε εδώ; Το ολοκαίνουργιο τραγούδι της Natasha "Love Like This" ΧΩΡΙΣ της παρουσία του αντιπαθέστατου Sean Kingston; That's great news, luv! Σβήσε αμέσως την προηγούμενη version και κατέβασε αυτήν. Yippie!


Fresh meat για το δεύτερο θέμα μας, η νικήτρια του τελευταίου X-Factor (δλδ του British Idol θα μπορούσαμε να πούμε) Leona Lewis έβγαλε δικό της δίσκο. Έχει ωραία φωνή και αν και τόλμησε να κάνει cover το "A Moment Like This" της Kelly (όχι άσχημα όμως) τη συγχωρώ. Ας ακούσουμε το πρώτο single και βλέπουμε.


Νέο τραγούδι σε high quality από την ανακάμπτουσα (όσο μπορεί κι αυτή) Britney που ακούει στο όνομα "Radar". Σαφώς κατώτερο του "Gimme More" παρόλα αυτά παίζει να είναι το επόμενο single. Προβλέπω παρωδίες τύπου "Gaydar" από lowlife ή/και highlife YouTubers. Και με ειδοποιούν από το κοντρόλ ότι ο δίσκος της Brit θα κυκλοφορήσει 2 εβδομάδες νωρίτερα στις 29 Οκτωβρίου λόγω μεγάλης ζήτησης και μεγάλης διαρροής των κομματιών στο διαδίκτυο.


Μπορεί η επίσημη ημερομηνία να μην ήρθε ακόμα αλλά εμείς μια χαρά το αποκτήσαμε το "2 Hearts" και σας το διαμοιράζουμε ως οφείλουμε. Μου άρεσε, δεν κόβω όμως φλέβα (ακόμα) και περιμένω ακόμα καλύτερα. Go Kylie!!


Πάρε και το video clip.

video

Big News #1


Οι hyperaboveallfavorites Girls Aloud, οι pride and joy των απανταχού pop lovers πάνω σ' αυτή τη Γης, τα καμάρια της Αγγλικής μουσικής σκηνής, η δεύτερη πιο τρανή απόδειξη μετά την Kelly Clarkson ότι η τηλεόραση ΜΠΟΡΕΙ να βγάλει αξιολογότατους καλλιτέχνες, ε αυτές έβγαλαν καινούριο single δηλαδή δεν το έβγαλαν, leakαρε. To "Call The Shots" θα είναι το δεύτερο single από το νέο CD τους "Tangled Up" που θα κυκλοφορήσει στις 19 Νοεμβρίου και είναι ο ορισμός του grower. :D Can't wait for the album!


Big News #2

Η Jennifer Lopez όπως και όλοι πλέον έχει βγάλει τραγούδι iTunes exclusive, λέγεται "Frozen Memories" και κινείται στο ύφος ολόκληρου του άλμπουμ για το οποίο...

δε με νοιάζει τι λες, δε με ενδιαφέρει η άποψή σου, η γνώμη σου δεν είναι σημαντική, τα κριτήρια σου δεν είναι καλά, δεν είσαι αρκετά mainstream για να έχεις άποψη επί τούτου, δε με μέλλει τι σκέφτεσαι, δε θέλω να ξέρω τι πιστεύεις, ποσώς με ενδιαφέρει το τι νομίζεις, αμφιβάλλω αν κρίνεις σωστά, ποιος νοιάζεται για τις σκέψεις σου, δε με αφορά η κριτική σου, μη νομίζεις ότι θα ληφθείς υπόψη, δεν έχει σημασία η θέση σου...

γιατί εγώ το λάτρεψα το "Brave", το λάτρεψα τόσο πολύ ώστε να είμαι σε θέση να συγχωρέσω τη Jen για τα προηγούμενα ατοπήματά της και να την ξαναδεχτώ στη θερμή μου αγκάλη! Jenny μου, η μεγάλη σου κωλάθρα με ξανακέρδισε. I take thou back! :*******



ΥΓ: Η παράγραφος με την πλάγια γραφή είναι χιουμοριστική, μην έχουμε ντράβαλα. :P

17 comments:

ruderalsalonika said...

Καλό φίλες το radar, και η ερμηνεία άψογη, μονάχα όμως να μη το τραγουδήσει σε καμία εκδήλωση και μη βγάλει κανένα βίντεο, γιατί ποιος ξέρει τι θα δουν πάλι τα ματάκια μας. Αχ Αχ αυτή η παλιόγρια που τη φίλησε τα φταίει όλα. Πήγε να φιλήσει και εμένα και ευτυχώς που αποτραβήχτηκα, γιατί θα γινόμουνα τελείως btmέρα.

One Big DJ said...

Egw den kserw ti blepoun oi alloi panw sou alla egw blepw enan dj in the making. To diko sou kollhma me to na psaxnw ta panta se leptomereies kai info exw kai egw kai o kollitos mou pou eimaste dj's kai egine oti egine. Apla exe to sthn akrh toy myalou sou. Psakse kai ligo pio palia gia na apokthseis sfairikh gnwmh...;)
POLY POLY WRAIO POST! Filia sthn Ksesalonikh!

The Wrong Guy said...

αγάπη, κριτική για μουσική γράφεις,όχι τη διακύρηξη της ανεξαρτησίας.

συμμαζέψου.

σ'αγαπώ.

ruderalsalonika said...

Τι γνώμη μου τη ξέρετε….. το "Brave" είναι τόσο άκυρο όσο η Βανδή όταν τραγουδά Φοίβο, άρα όσο τραγουδά γενικότερα. Χε χε χε

Giannis PPM said...

Ακούγοντας ολόκληρο το "Change" των Sugababes και στο καπάκι το "Call the shots" των Girls Aloud, κάνω την τρομακτικη διαπίστωση ότι ο όρος Sugaloud δεν είναι τόσο αδόκιμος όσο ήθελα να πιστεύω...
:-)

revqueer said...

Θα συμφωνήσω με one big dj, έχεις πολύ, πολύ ταλέντο σ'αυτό που κάνεις!

Neverlandean said...

Ruderalsalonika, δεν το ξερα ότι από Μαδόννα παθαίνεις btmιερίαση. :PPPPPPPPP Για το Brave διαφωνώ, έκανε καλή δουλειά αυτή τη φορά. Πραγματικά την αντιπάθησα με το This Is Me Then και το Rebirth αλλά με το Βrave με ξανακέρδισε η ρουφιάνα.

Big DJ, ούτε εγώ ξέρω τι βλέπουν οι άλλοι πάνω μου (λολ). Σταμάτα με κάνεις να ντρέπομαι... :P Λες; Πόσο παλιά δλδ; Τι πρέπει να ακούσω για να καταξιωθώ στο χώρο; (Άσχετο: ο DJ δεν πρέπει να παίζει χορευτικά κομμάτια; Εγώ την Clarkson και τη Siobhan που θα τις παίψω;)

Wrong Guy, άθλιο πλάσμα που με μισείς επειδή με αγαπάς τόσο, έβαλα υστερόγραφο για να μην παρεξηγηθούν άλλοι σαν και του λόγου σου. :P

Γιάννη, είδες; Άλλη φορά να μη βιάζεσαι. Sugaloud Rule!

Revqueer, (γλυκούλι :)) ευχαριστώ πολύ! Πείτε και τις γνώμες σας όμως μου αρέσουν κι αυτές. :D

Γιατί δε σχολίασε κανείς το "Bow to my cellulitis"; Ste, where are u?

ethanandthecity said...

υποκλίνομαι στο σχόλιο περί Jeniffer!
το κομμάτι της Kylie στο πρώτο άκουσμα με ξένισε. τώρα που το συνήθισα και μου έγινε πιο οικείο έχω φάει τρελό κόλλημα. τα ίδια και για το mile in these shoes :-)

x-oyranoy said...

Nα δειτε που τελικα το Cd Britney μετα απο αρκετο mind washing θα γινει τρελλο Hit οπως το Confessions
Η Kylie ετσι οπως τραβηχτηκε που κανει εξωγηινη, καθολου προσιτη, τσιτα το δερμα ΤΣΙΤΑ
Οπως ειπα και στον Dj ειναι ολοιδια η alexis απο την Δυναστεια αλλα στο Ξανθο της.. ναι κοιτα το...
Εμενα το Cd Brave με αφηνει ακομα αδιαφορο...

One Big DJ said...

Αγαπητέ νέβερλαντ...ο ντιτζέη πρέπει να είναι έτοιμος να τα παίξει όλα όχι μόνο αυτά που του αρέσου χιχιχι

Neverlandean said...

Ethan, καλό είναι, δεν είναι η κλασική Kylie αλλά είναι η Kylie! To Mile In These Shoes λατρεία.

X-oyranoy, εννοείται ότι θα γίνει τρελό χιτ δεν τίθεται θέμα. Εμένα ακόμα χειρότερα η Kylie άρχισε να μου φαίνεται σαν τη Μαδόννα. Εγώ το 'χω λιώσει το Brave. :)

Big DJ, δλδ θα πρέπει να παίζω Rihanna, Justin & Φουρτάδα και να δείχνω ότι μου αρέσουν κιόλας; :(

P.O.V of a G said...

μ'αρεσε το cd. είμαι και φαν.

Neverlandean said...

Της Jen εννοείς; Γαμάτο το CD κι εγώ ήμουν φαν, σταμάτησα και τώρα ξανάγινα λόγω Brave.

P.O.V of a G said...

Ναι, δεν είχα σταματήσει να είμαι. οχι ότι μ'αρέσει τοοοσο σ'αυτο που κάνει αλλά κυρίως επειδή μπορώ να την κοιτάω για ώρες!δεν ξέρω!απλα στο rebirth τα γαμησε κάπως!

APSOY said...

Το σουξεδάκι της Κάιλι είναι γαμάτο ή είναι ιδέα μου?
Εύγε - όχι, εύγε!

Ste said...

Vendi, vidi, VICI!

Cellulitis. BWAH! Έγραψες. Τι να πω, ό,τι και να πω θα είναι λίγο (σαν την καριέρα της οσονούπω και σε αντίθεση με τα GIGANTIC GINORMOUS asscheeks της).

Κylie - 2 Hearts. Growing slowly on me. It's kinda Goldfrapp-lite.

Bleeding Love I DO like. Though, that picture scares the SHIT out of me. Moυ θυμίζει το αλησμόνητο ποστ των Solid Harmonie και τις 4 WILD BEAUTIES.

Radar? Off mine. Please. NOW. Gimme LESS.

Neverlandean said...

P.O.V of a G, αυτό το Rebirth ήταν αηδιαστικό - ΕΚΤΟΣ από το Step Into My World! Απορώ γιατί αρέσει τόσο πολύ στους fans της, είχα μια διαφωνία στο Last FM ΛΟΟΟΟΟΛ δε χάνω τέτοιες ευκαιρίες.

Apsoy, γιεπ είναι πολύυυυ καλό.

Ste, επιτέλους αναγνώριση του φωτορομαντζικού ταλέντου μου. :) Έλεος πια με τούτη, όλες αυτήν αντιγράφουν τάχατες! Και για Sophie το άκουσα και για Girls Aloud και τώρα για Kylie.
H Leona είναι λίγο ασχημούλα τι να κάνουμε, το αντισταθμίζει με φωνή.
Εμένα μου άρεσε το Radar!