Wednesday, October 24, 2007

Don't Sue Me, Bitch!

Καλά μιλάμε έχω πάθει blackout!! Έχω πάθει shock! Το ολοκαίνουριο άλμπουμ της Britney με τα πραγματικά κομμάτια έχει leakάρει ήδη αλλά τα μεγάλα νέα δεν είναι αυτά. Είναι ότι το CD τα σπάει! Τα σπάει κανονικότατα! Δλδ that's what I call comeback! Pop perfection με ψήγματα R'n'B όμορφα συνδυασμένων και η πάλαι ποτέ διάδοχος της Madonna είναι και πάλι σε θέση να διεκδικήσει το θρόνο. Congrats Britney!!

Και σταματώ για λίγο το παραλήρημα για να δούμε τα κομμάτια λίγο πιο προσεκτικά το καθένα. Πρώτο και όχι καλύτερο το "Gimme More" που το γνωρίσαμε εδώ και καιρό και μετά από πολλές ακροάσεις μπορώ να πω ότι μου αρέσει, όχι αρκετά αλλά πολύ. Το "Piece Of Me" που ακολουθεί μας εισάγει στο ρυθμό ολόκληρου του άλμπουμ και μας φανερώνει το hot spot του CD που δεν είναι άλλο από τις αλλοιώσεις της φωνής. Now, αν δεν απατώμαι και επειδή θέλω να είμαι ακριβοδίκαιος, τέτοια κόλπα τα έκανε πρώτη η Madonna εδώ και πολύ καιρό αλλά ποσώς με ενδιαφέρει αφού της Britney μου αρέσουν περισσότερο! :PPP Συνεχίζουμε με το "Radar" που ανέβηκε πριν λίγο καιρό στο μπλογκ και μου είχε αρέσει αλλά σε σχέση με άλλα κομμάτια του CD είναι λίγο... λίγο. Παραμένει αρκετά συμπαθητικό όμως.

Και μετά (πρόσεξε πόσο διακριτικά άλλαξε η παράγραφος) είναι το "Break The Ice". Δυστυχώς δε γίνεται να ακούσεις ουρλιαχτό μέσω κειμένου γιατί αυτό μου ήρθε να κάνω μόλις το πρωτοάκουσα! Μακράν το αγαπημένο μου και σίγουρα ένα από τα καλύτερα της Britney ever! Απόλυτα χορευτικό, απόλυτα ανεβαστικό, καυλιάρικο πώς να το πω αλλιώς. I LOOOOOOOOOVE IT!! Αυτά βέβαια για αρχή διότι μπορεί στη συνέχεια να μου κολλήσει κανένα από τα άλλα αλλά δε νομίζω να μπορέσει να ξεπεράσει αυτό. o(^o^)o

To "Heaven On Earth" είναι καθαρή ποπιά. Αυτό κανονικά θα έπρεπε να είναι πολύ θετικό στοιχείο και πραγματικά είναι αλλά δεν ξέρω, κι αυτό μου φαίνεται λίγο σε σχέση με τα υπόλοιπα. Όχι ότι δεν είναι καλό, μου θύμισε και λιγάκι το "Never Stop" της Hilary Duff απλά προτιμώ άλλα. Και περνάμε σε ένα δεύτερο I-wanna-scream κομμάτι, το "Get Naked (I Got A Plan)" στο οποίο μάλλον τραγουδάει ο Danja - αλλά μπορεί και η Britney δεν ξέρω - πάντως η φωνή είναι τόσο αλλοιωμένη που νομίζεις ότι το ακούς σε κασέτα που τη μασάει το κασετόφωνο! LOOOOOOOL Όχι μόνο μου αρέσει ο ρυθμός και η μουσική αλλά βρίσκω και αστείο το ρεφραίν κι έτσι μου αρέσει ακόμα περισσότερο. Ακολουθεί το "Freakshow" που ανήκει στη συνομοταξία του "Radar" δηλαδή εθιστικό αλλά για πόσο; Το "Toy Soldier" ζωντανεύει λίγο τα πράγματα μουσικά αλλά είναι κι αυτό όπως το προηγούμενο. Τότε έρχεται το "Hot As Ice" που ευτυχώς αλλάζει το ρυθμό γιατί τα δύο προηγούμενα ήταν στο ίδιο μοτίβο και είχα αρχίσει να βαριέμαι. Το συγκεκριμένο πιστεύω ότι θα το σπρώξουν single γιατί ακριβώς είναι single material, δηλαδή εύκολα ακούγεται, εύκολα χορεύεται, εύκολα αγοράζεται.

Και μετά είναι το "Ooh Ooh Baby" που δεν διαφοροποιείται πολύ από τα προηγούμενα αλλά σε κερδίζει η διακριτική παρουσία της κιθάρας. Το "Perfect Lover" όπως έγραψα και στο προηγούμενο ποστ είναι catchy και dancy αλλά where the heck είναι η κορύφωση; Τέσπα, σίγουρα είναι ένα αξιοσημείωτο κομμάτι. Και τέλος το "Why Should I Be Sad" η Brit το αφιερώνει εξαιρετικά στον μαλάκα πρώην της και αποφασίζει να προχωρήσει μπροστά. Hallelujah!

Goodbye
It's time for me to move along
Goodbye
It's time for me to get it on
OK, I’m tired of singing sad songs
Alright, it's time for me
Britney let’s go!

Τώρα, επειδή ενδέχεται να έχεις σοκαριστεί λίγο από αυτό το ξαφνικό κύμα αγάπης για τη Britney πρέπει να εξηγηθώ: η Brit όπως και η Jennifer ήταν superfavorites στα πρώτα τους βήματα, απλά τις λάτρευα. Μετά η καθεμία έκανε τις βλακείες της (μουσικές η Jennifer, προσωπικές η Britney) και μου έγιναν αδιάφορες έως και αντιπαθείς. Όσα έχω πει και για τις δυο δεν αλλάζουν και δεν τα παίρνω πίσω. Φέτος δεν ξέρω τι έχει γίνει αλλά τα καινούρια τους CD τα βρήκα καταπληκτικά. Και επειδή δεν έχω μουσικά κωλύματα πέραν του τρίου Rihanna/Justin/Φουρτάδα, μετά τη Jen θα ξαναδεχτώ και αυτή πίσω. Brit, χαζή μου ρεπουμπλικάνα, you got me. Τώρα που έχουμε το άλμπουμ και έχουμε και τους fans, το μόνο που μας μένει είναι αυστηρή δίαιτα και σκληρή γυμναστική για να ξαναβρούμε την παλιά μας φόρμα. Τα κουτσούβελα άστα στον άλλο να τα μεγαλώσει, να τα ταΐζει, να τα ποτίζει, να πληρώνει σχολεία και λοιπά να δει τη γλύκα. Εμείς έχουμε καριέρα να (ξανα)χτίσουμε! Watch your sorry ass, Rihanna!


Track List:

1. Gimme More
2. Piece Of Me
3. Radar
4. Break The Ice
5. Heaven On Earth
6. Get Naked (I Got A Plan)
7. Freakshow
8. Toy Soldier
9. Hot As Ice
10. Ooh Ooh Baby
11. Perfect Lover
12. Why Should I Be Sad

Download From RapidShare
[The password is: neverland]

ΥΓ: Απίστευτο! Το "Blackout" μου έφτιαξε τη διάθεση! :)

26 comments:

revqueer said...

Το κατεβάζω as we speak, θα σε ενημερώσω μόλις το ακούσω...

revqueer said...

Λοιπόν άκουσα το Ice και το Naked και όντως ήταν καλύτερα απ'ότι περίμενα. Ειδικά το πρώτο θα γίνει στάνταρ σουξέ. Πάντως, αυτή μας δουλεύει όλους τρελά! Αντί να τρέχει να προωθεί το άλμπουμ με βαρετές συνεντεύξεις και ακριβό promotion, κάνει ένα βιντεοκλιπ των 5 δολλαρίων, ένα εξώφυλλο που το σχεδίασαν τα παιδιά της, βάζει κι ένα τελειωμένο νούμερο στο ιντερνετ να την υμνεί και τώρα γελάει εις βάρος μας! Θεά.

x-oyranoy said...

Σοβαρολογεις?
Μεγαλυτερη μ*λ*κια με το συμπαθειο δεν εχω ξανακουσει...

Moodygirl said...

OMG
meta to delirio sou
8a to katebasw minus to cover, giati apotelei opws 3ereis plhgma gia thn ais8htikh mou
ax den eimai kala katebazw britney.
ps perimene 8anatero sxolio , an de brw na mou aresei kati

Soula said...

Για να κατεβάζω Britney κάποιοι δε θα φάνε ψωμί αύριο γιατί σίγουρα κάποιος φούρνος θα γκρεμίστηκε!
Ποτέ δε την πήγαινα την Brit(ήμουν fan της Christina)αλλά για να πώ τη μαύρη μου αλήθεια..έβγαλε συμπαθητικά τραγουδάκια.Όχι βέβαια και για να ουρλιάξεις(αθάνατο Slave4U πέρασες ανεπιστρεπτί?)
Όσο για το εξώφυλλο και το clip είναι με μια λέξη τερατουργήματα!!
Μακάρι το κορίτσι να γίνει όπως ήταν(όχι φίλη με την Paris καλέ!)
Και να κάνω&μια τελευταία ερώτησις: Μισείς τις τσούλες γενικά ή έχεις issues με το Rihannaκι;

ethanandthecity said...

lol@soula
θα το κατεβάσω κι εγώ από περιέργεια. χαίρομαι που χαίρεσαι νεβεράκο!

P.O.V of a G said...

omg! that is so fetch!!lol

Mr. Wrong Guy said...

Με ένα πρώτο άκουσμα πολύ Τιμπαλαντίλα μου μυρίζει,θα το ακούσω προσεκτικά και θα επανέλθω,γιατί όπως ξέρεις η άποψη μου πρέπει πάντα να είναι εμπεριστατωμένη

Neverlandean said...

Revqueer, απλά αρνούμαι να πιστέψω ότι είναι τόσο έξυπνη ώστε να τα σκεφτεί όλα αυτά! Τα συγχαρητήριά μου στους μάνατζερ της όμως - τόση δημοσιότητα έστω και αρνητική σε τόσο μικρό διάστημα δεν την κατάφερε ούτε καν ο Μπους.

X-oyranoy, ένα που λέει για κάτι ομπρέλες το έχεις ακούσει; :PPP

Moody, η απουσία σχολίου μέχρι τώρα μου λέει ότι είτε σου άρεσε (απίθανο) είτε ότι προβάρεις σούπερ θανατερό δηλητηριασμένο σχόλιο (most likely). Άντε ανυπομονώ! xD

Soula, την Agui-λέρα δε τη χώνεψα ποτέ δυστυχώς. Το Slave 4 U δε φτουράει μία μπροστά στο Break The Ice. Και για να λύσω την απορία σου, δεν έχω πρόβλημα με τις τσούλες αλλά η συγκεκριμένη μου γυρίζει τ' άντερα! xP

Ethan μου, χαίρομαι που χαίρεσαι που χαίρομαι! ^_^
Θέλω άποψη.

P.O.V of a G, indeed it is! Blackout is fetch! :)

Wrongάκο μου, δεν είναι ακριβώς Τιμπαλαντίλα, είναι Danja και Keri Hilson aka οι προστατευόμενοι του Timbaland. Anyway, προτιμώ αυτά τα τραγούδια από της Φουρτάδας.

Good As You said...

καλημεραα... κ εγω το κατεβαζω.. κ περιμενω να το ακουσω.. το εξωφυλλο απλως δεν μου αρεσει πολυ..... κ αναφερομαι κ κυριως στο φοντο...

Impressed Guy said...

Teleio einai! I like it!

ruderalsalonika said...

Πολύ καλό το album της. Όσο για το promo και γενικά για την εικόνα της εγώ πιστεύω ότι γενικά εκμεταλλεύτηκαν αυτό που είναι η Britney αυτόν τον καιρό, μια drugατσού bicthάρα, και πιστεύω ότι καλά κάνανε. Γιατί να την αλλάξεις; Αφού με μια live εμφάνιση μπορεί πολύ απλά και εύκολα να χαλάσει την επίπλαστη εικόνα της ατσαλάκωτης super star. Ην αμολάς λοιπόν όπως είναι της κάνεις ένα πολύ δυνατό εμπορικό album, μιας και φωνάρα έχει, την ντύνεις καρναβάλι, της κάνεις ένα χαζοcover και ένα πουτανοclip, και τα εκατομμύρια έρχονται με τρέλα. Τι έγινε ρε παιδία χθες στο el sodad; ήμουνα μέσα και δεν κατάλαβα την φασαρία που γινόταν απέξω, είδα απλά βγαίνοντας κατά τις 5 το πρωί έξω την ιδιοκτήτρια να ουρλιάζει και κάτι γλάστρες σπασμένες. Τσαμπουκάδες παίχτηκαν;

Dark Tyler said...

To "Blackout" είναι ωραιότατο, αλλά το ερώτημα αυτή τη στιγμή είναι ένα: να αγοράσω εισιτήρια για την ευρωπαϊκή περιοδεία της Kelly που κουτσοανακοινώθηκε σήμερα το πρωί σε fan boards ύστερα από ενδελεχή γκουγκλαρίσματα, ή να περιμένω να ανακοινωθεί και καμιά παραπάνω ημερομηνία μπας και περάσει από καμιά Ιταλία ή ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ καμιά Ελλάδα?

To buy or not to buy?


Anyway, ωραίο το "Blackout". Καμία σχέση με το trainwreck που περίμενα!

ethanandthecity said...

den to exw akousei akoma, wstoso to gimme me more pou arxika mou ekane kapws, twra mou aresei poly!

Neverlandean said...

Good As You, το εξώφυλλο είναι έγκλημα της γραφιστικής, τέλος. Το άλμπουμ όμως...

Impressed Guy, I second that.

Ruderalsalonika, λες; Μα είναι όντως δυνατόν να κάνει τόσες πολλές βλακείες απανωτές; Αποκλείεται να την άφηνε η εταιρία και οι managers άρααααααααααα έχεις δίκιο. Αν μάθεις τι έγινε στο Sodad πες μας κι εμάς. :PPPPPPPP

Dark Tyler, WHAT??? WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT??? PLEASE GAWD ΑΣ ΔΩ KELLY LIVE ΚΑΙ ΑΣ ΠΕΘΑΝΩ, ΝΑ ΜΗ ΣΩΣΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΟΥΤΕ ΩΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!
Τι μου 'κανες κακούργε Tyler!
To buy φυσικά, το ρωτάς;

To Blackout ήταν πάρα πολύ ευχάριστη έκπληξη.

Ethan, και πού να ακούσεις και το Break The Ice!! Trust me! :)

Impressed Guy said...

To Break The Ice έχει φτάσει στο iPod στις 24 αναπαραγωγές μέσα σε μία μέρα... ΕΙΝΑΙ ΘΕΪΚΟ!!!

Κώστας said...

το κατεβάζω κι εγώ κι απορώ με τον εαυτό μου... τέλος πάντων.

Τελικά τι έγινε στο σοδάδ;

Neverlandean said...

Impressed Guy, εντάξει καλά είσαι εγώ μπορεί να έπιασα και 100 αυτή τη βδομάδα! O_O

Κώστα, να μην απορείς! Δεν ξέρουμε τι έγινε και μάλλον δε θα μάθουμε ποτέ.

ruderalsalonika said...

Λοιπόν έμαθα τι έγινε την Πέμπτη στο el sodade. Ένας δικός μας πήγε στο μαγαζί με μια straight παρέα, με άλλους δυο άσχετους δηλαδή, τα παιδία χορεύανε, τα πίνανε και τέτοια και σε κάποια φάση τους κόλλησε μια δίκια μας παθητική, έγινε εκεί ένα ψιλοθεματάκι, όλα καλά. Όμως έλα που η λέσβο η ιδιοκτήτρια και η πόρτα ‘ο αρραβωνιασμένος ο straight’ τους βάλανε στη μαύρη λίστα. Μετά από λίγο πήραν ένα σκαμπό η straightοπαρέα πήρε ένα σκαμπό για να χορέψει πάνω, τα πήρε η λεσβιάρα κρανίο που μαλακιζόντουσαν και ο πορτιέρης τους έδειξε την πόρτα. Τα πήραν και αυτά κρανίο και τα έσπασαν έξω από το μαγαζί. Έφαγαν βεβαία τα μπουνιδάκια τους από την sex_machine αρραβωνιασμένη πορτιέρισσα και τα λοιπά…… η λεσβιάρα τα έχωσε στην πουστάρα της παρέας και την έβγαλε κάρτα να μην ξανά πατήσει στο μαγαζί….. Αυτά…. Είχαμε και εμείς ένα επεισόδιο με μια straight παρέα να μας κυνηγάει 5 η ώρα το πρωί στη Θεσσαλονίκη με τα αυτοκίνητα και να τρέχουμε ράλι μέσα στη πόλη να ξεφύγουμε και να μας πετυχαίνουν στα φανάρια…. Άσε χοντρή φάση…… τι να λέω τώρα;

darkenlight said...

Θα θυμάσαι βέβαια αγαπητέ ότι είχα λύσσάξει για το πόσο καλό θα ήταν το άλμπουμ. ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ!!!
Δεν με τρελένει για να είμαι ειλικρινής αλλά ένα άκουσμα έχω προλάβει να κάνω γιατί πέρα από όλα τα άλλα είμαι και πολύ bussiness man (στα gay bars και στους καφέδες!!!!). Οπότε ξέρω ότι στα 3 ακούσματα θα κάνω το ποστ σου Βίβλο. It's Been a while....!!!!
;)
(MOY LEIPETE RE BLOGERAKIA!!)

Neverlandean said...

Ruderalsalonika, τι γυρεύει ο "str8" στο gay bar;;; Tι σας κυνηγούσαν δηλαδή, να σας δείρουν;

Darkenlight, πού είσαι εσύ; Κι εμάς μας έλειψες μικρό. :) ΔΕ ΣΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ;;; ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ;;; Είναι το καλύτερο άλμπουμ της Britney και δε σε τρελαίνει; Εμένα από το πρώτο άκουσμα με έπεισε. Σιντάρα!!

ruderalsalonika said...

Neverlandean η straight παρέα που τα έσπασε στο σοδάδ δεν έχει να κάνει με την παρέα που μας κυνηγούσε. Απλά συνέβησαν την ίδια μέρα. Η straight παρέα που τα έσπασε στο σοδάδ ήρθε μαζί με ένα σχετικό σοδαδίσιο.

Εμείς όταν βγήκαμε από το σοδάδ απλά είδαμε το μπάχαλο και την ιδιοκτήτρια έξαλλη να ουρλιάζει…. Βγαίνοντας η παρέα μου πείραξε ‘ερωτικά’ κάτι άλλους straight που κοιτούσαν τον καβγά στο σοδάδ ‘έξω ‘όλα αυτά’….. εε τι το θες ήταν που ήταν πιωμένοι ‘και εμείς ήμασταν βέβαια’…. Μας πήραν από πίσω ‘με τα αυτοκίνητα να μας δείρουν’….. και καλά μαγκιές τώρα…..

Για να τους αποφύγουμε μπήκαμε σε μονόδρομους, παραβιάσαμε φανάρια και τελικά μας τσακώνουν στο φανάρι του λευκού πύργου….. βγαίνει λοιπόν ο οδηγός και εγώ του ανοίγω το τζάμι και καλά να δω τι παίζει και μου τραβάει ένα μπουνίδι….. αυτό ήταν…… πετάγεται ο συνοδηγός μου…… βγαίνει έξω και πλακώνονται στο ξύλο…. Εγώ ‘ενώ είχα πιει και εγώ πολύ’ πήρα τηλέφωνο την αστυνομία και τους έδωσα τα στοιχεία τους…. ‘αντί να βοηθήσω τον φίλο μου που πλακωνόταν :) :) :)’ με το που ακούσανε αστυνομία και τέτοια, μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο ο straight και γίνεται με την παρέα του καπνός…. Μπαίνει και ο δικός μου φίλος στο αυτοκίνητο και την κοπανάει και ι δίκια μου η παρέα προς την αντίθετη κατεύθυνση. Τελικά όλα καλά…. Και εμείς τους δώσαμε στην αστυνομία και στην τροχαία…. με πινακίδες και κατεύθυνση…. Αυτό ήταν όλο…. Μετά εμείς πήγαμε ΟΣΕ για χαβαλέ

Neverlandean said...

ΕΛΕΟΣ τι γίνεται στη βραδινή Θεσσαλονίκη!! Αλλά ακόμα δε μου λύθηκε η απορία: τι θέλουν οι str8 στο gay bar;

Εσύ πάλι με τα τηλέφωνα, τον άλλον τον σαπίσανε κι εσύ πατούσες το μηδέν! xD

Ste said...

LOL. Τελικά αυτό το "μαγαζί" είναι φωτιά στα Σαββατόβραδα... Κάθε Σάββατο κι ένα διαφορετικό event.

Κώστας said...

Τελικά αυτό το μαγαζί είναι σκέτη παρακμή.

Πάντως, το προηγούμενο Σάββατο πήγα κι εγώ.. Μη ρωτάτε πώς και γιατί, ακόμα το ψάχνω!

Neverlandean said...

Ste & Κώστα, ντροπή σας που συχνάζετε στα κακόφημα μπαράκια! :P