Saturday, October 20, 2007

3 Singles, 1 Cover + 1 παράπονο...

Πρώτο και καλύτερο το promo single του "Call The Shots", του νέου τραγουδιού των Girls Aloud που όσο το ακούω τόσο περισσότερο μου αρέσει. Νομίζω ότι είναι καλύτερο κι απ' το "Sexy! No No No..." αλλά μη το δέσεις κόμπο αυτό, μπορεί να είναι απλά ο ενθουσιασμός μου που μιλάει. Όπως και με το προηγούμενο single, έχουν κάνει από ένα remix οι Xenomania και ο Tony Lamezma μόνο που αυτή τη φορά το remix του Lamezma είναι καλύτερο.


Track List:

1. Call The Shots
2. Call The Shots (Tony Lamezma Club Mix)
3. Call The Shots (Xenomania Club Mix)

Download From MediaFire | Download From RapidShare



Ακολουθεί ένα τραγουδάκι που το ανακάλυψα πρόσφατα χάρη σε κάποιον που τώρα ζητάει "κάτι λιγότερο βλάχικο" :PPPPPPPPP Αν έριξες μια ματιά εδώ δίπλα στα top tracks του Last FM της προηγούμενης εβδομάδας θα είδες ότι ξεσκίστηκα να το ακούω - 40 φορές δεν είναι και λίγες. Οι κοπελιές λέγονται Lucky Twice είναι από τη Σουηδία και έχουν κάνει τρελή επιτυχία με το "Lucky" στη Σκανδιναβία και στην Ισπανία. Αν σου αρέσουν τα ωραία χορευτικά κλαμπιάρικα τραγουδάκια, να το κατεβάσεις. Αν πάλι το πρόθεμα euro μπροστά από τα είδη dance και pop σου προκαλεί αλλεργία, να μην το κατεβάσεις.


Track List:

1. Lucky
2. Lucky (Extended Mix)
3. Lucky (Extended Mix Edit)

Download From MediaFire | Download From RapidShare



Και last but not least, το πρώτο single της September από τον καινούριο δίσκο της "Dancing Shoes" λέγεται "Can't Get Over" και τα σπάει. Εντάξει, δεν είναι τόσο εθιστικό όσο το "Looking For Love" αλλά με αρέσει. H September (πραγματικό όνομα Petra Marklund) είναι επίσης από τη Σουηδία αλλά έχει κάνει επιτυχίες και στην Αγγλία και στην Αμερική. Την ξέρεις 100% από το "Cry For You" - να, δες το στο YouTube και θα καταλάβεις. Θα ασχοληθώ εκτενέστερα στο μέλλον μ' αυτήν, προς το παρόν βολέψου με το single - άσε που είναι αρκετά παλιό τώρα θα βγει και το δεύτερο. Και τώρα κάτι που με σόκαρε ως Έλληνα: βρήκα ελληνική σελίδα στη Βικιπαίδεια για την September! Με εκπλήσσει αυτό το έθνος μερικές φορές, δηλαδή υπάρχει Έλληνας που του αρέσει αρκετά η September για να κάτσει και να της φτιάξει έστω κι αυτή τη μικρή σελίδα! Πού είναι;; Επίσης όλοι οι Έλληνες που αγοράζουν σαν τρελοί τα CD των Girls Aloud σύμφωνα με τη Wikipedia πού είναι; Εγώ γιατί δε βρίσκω κανέναν; :S


Track List:

1. Can't Get Over (Radio Edit)
2. Can't Get Over (Extended Version)
3. Can't Get Over (Short Disco 2007 Mix)
4. Can't Get Over (Long Disco 2007 Mix)

Download From MediaFire | Download From RapidShare




And now for the cover. Θυμάσαι το "2 Hearts" της Kylie; Ε, το έκανε cover ο Darren Hayes. Τι να πω, ποτέ δε μου άρεσε ιδιαίτερα ο τύπος ούτε μόνος ούτε στους Savage Garden. Μάλλον επειδή προτιμώ οι γυναικείες φωνές να βγαίνουν από γυναικεία χείλη χοχοχο. :PPPP


Και τέλος μ' ένα παράπονο, μ' ένα παράπονο πικρό θα σε αφήσω αναγνώστη. Λοιπόν, τόσοι μήνες πέρασαν, τόσες μουσικές ανέβασα, τόσα αφιερώματα έκανα, τόσα σχόλια έκανες κι εσύ, τόσα προστυχόλογα είπαμε και οι δυο μας ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ από τότε που έκανα εκείνο το ποστ, το πιο δημοφιλές keyword με το οποίο μπαίνει κανείς στο μπλογκ μου είναι...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...


... η Άση Μπήλιου!!

29 comments:

revqueer said...

Μάλλον επειδή προτιμώ οι γυναικείες φωνές να βγαίνουν από γυναικεία χείλη χοχοχο. :PPPP

Πές τα Χρυσόστομε!

wtbx said...

Έλληνας που του αρέσει η September; Παρών! Μπορεί να μην έγραψα το λήμμα στη Wikipedia αλλά είμαι φαν. Το "Until I die" από τον νέο της δίσκο είναι σούπερ, από τα καλύτερα dance tracks φέτος!

Και το "Call the Shots" είναι κατά τη γνώμη μου από τα καλύτερα singles των Girls Aloud.

Thanks για το 2 Hearts :) Ενδιαφέρουσα εκτέλεση. Έχεις ακούσει την αυθεντική βερσιόν από τους Kish Mauve;

ruderalsalonika said...

Ευχαριστώ πολύ για τα singles

Erisabetsu-chan said...

Μάλλον επειδή είναι ατάλαντος δεν σου αρέσει (μη πείτε στην Dannossiel ότι το είπα αυτό).
όσο για το keyword ειλικρινά λυπάμαι.

Moodygirl said...

xaxaxax
ash mou esy!!!
well done gia to sxolio sou gia ton darren!akrws kakiotato!
oso gia th september, megalh empneysh to onoma ths, skeftomai na metonomastw se februara

oni said...

Μάλλον επειδή προτιμώ οι γυναικείες φωνές να βγαίνουν από γυναικεία χείλη χοχοχο. :PPPP

Ti kakiasmenos 8ee mou!

Keen On Boys said...

Ούτε μένα μου άρεσε ποτε ο Darren ουτε στους Savage Garden, ούτε solo...

Όσο για την Άση, σιγά καλό μου, τί έχει δηλαδη ή Άση, απο αλλες αστρολόγες μια χαρά την πάω (εκείνη η μούμια η Πατέρα και η Παγιατάκη είναι καλύτερες;)

x-oyranoy said...

September? μα τι ονομα ειναι αυτο?
Αυτο που δεν θα κατανοησω ποτε ειναι πως οταν 2 ανθρωποι συνουσιαζονται δεν μπορουν να κρατησουν λιγη απο την φαντασια του σεξ να ονοματησουν μετα τα μουλικα τους?
Εχουμε γεμισει Γιρωγους και Μαριες

Οι κοπελιες ειναι τυπου Yaki Da?
Να κατεβασω????

Χτες ειδα το Show Girl της Kylie
Aν εξαιρεσεις το σκηνικο και τον απιστευτο φωτισμο σκηνοθεσια-σκηνογραφια ολο το θεαμα ητανε χαζο εως αδιαφορο, δεν εκανε που δεν εκανε τιποτα, ζητημα αν αλλαξε 10 φουστανια το πολυ, που πας κυρα μου ετσι...

Το Τραγικοτερο ειναι οτι κανει τρελλα κοντινα η καμερα και φαινεται η μαπα της πριν και συνειδητοποιησα ακομα χειροτερα ποσο την αλλοιωσε στο τραβηγμα.

Girls aloud δεν κατεβασα, δεν ειναι δα και τοοοοσο τρελλα
Eχω μεινει ακομα στην Hillary

APSOY said...

@ εξουρανού
Εγώ πάντως κανένα Γιρώγο δεν έχω γνωρίσει...:Ρ

Αχ ρε νεβεράκοοοοοοοοοο, κάνε μου μια στα γρήγορα τον αστρολογικό μου χάρτη, να χαρείς :D
:ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
:********
Γιέα, άι στιλ λαβ γιου μπιτς.:)

Neverlandean said...

Revqueer & Oni, αφού έχω δίκιο, δεν έχω; Ε;

Wtbx, ωραία ένας εσύ ένας εγώ σιγά σιγά θα μαζευτούμε. Το Until I Die νομίζω θα είναι και το επόμενο single, δε σε παίρνω στο λαιμό μου.
Συμφωνώ για τις Girls Aloud και το βίντεο κλιπ είναι πολύ ωραίο επίσης.
Δεν την έχω ακούσει την αυθεντική εκτέλεση του 2 Hearts. :(

Ruderalsaloniκa, παρακαλώ. :)

Λίζα, δέχομαι τα συλληπητήρια. Δλδ η Danno είναι φαν;

Moody, είδες; Νομίζω ότι έφτασα το 10% του επιπέδου της δικής σου κακιότητας. :P FEBRUARA XAAXXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA!!! Μετονομάσου ΤΩΡΑ!

Κeen On Boys, δεν έχει τίποτα η Άση ίσα ίσα επειδή τη συμπαθώ περισσότερο από όλες τις άλλες διάλεξα αυτή για εκείνο το ποστ αλλά γουάτδαφακ μαν!

Χ-oyranoy, αφού είπαμε είναι nickname. Να κατεβάσεις Lucky Twice γιατί να μην κατεβάσεις; Το βίντεο κλιπ δε το δες; Ε όχι και αδιάφορο θέαμα το τιγκαρισμένο με τεκνά stage!! Are u nuts? Δεν είναι τόσο χάλια πια, τουλάχιστον δε μοιάζει με τη Μαριάννα Τόλη όπως η Μαδόννα. xD

Apsoy, τρελόπαιδο τι αστρολογικούς χάρτες μου τσαμπουνάς, παίζεις με τον πόνο μου ε; Π****ράκι!
Κιπ ον λαβινγκ μι! :)

Ste said...

Aν αποτελεί ΑΝΥ παρηγόρια, εγώ σε πέτυχα μέσω Natalie Imbruglia κι όχι Άση Μπήλιου, αν κι εδώ που τα λέμε θα προτιμούσα να σε βρώ μέσω της δεύτερης cause that makes for an even more fun and trashy introduction story. Και μάλιστα προτείνω ΟΛΟ το αναγνωστικό κοινό να μπει ΕΥΘΥΣ ΑΜΕΣΩΣ στο google κ να βάλει τις μαγικές λέξεις "Εxpecto Patronum..." OOPS! Λάθος λέξεις "Άση Μπήλιου" για να αναεβάσουμε EVEN MORE το reference rate τούτου δω του blog. Νομίζω ότι είναι ΠΡΕΠΟΝ.

September Ι'm quite keen on. (άλλωστε νομίζω είναι prerequisite να έχεις μια αγάπη προς τα ΄χρυσά καζάνια over the rainbow, if you get my drift - and I think you do, cause it's NOT so subtle - για να ακούς September. Nομίζω ότι έχουν μεγαλύτερο βαθμό σχετικότητας (σχ= ν/g ο τύπος) κι από Ματζάνα, Μυλέν ή Κοιλιέ.

The newie from Girls Aloud is quite different for them. Mid-tempo fabulousness. Kι όσον αφορά το "Sexy!No!No!" πέρα από τον "Συγγνώμη κα αεροσυνοδέ μπορώ να έχω ακόμα μια vomit-οσακούλα?" τίτλο του ήταν το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ από τα νέα τους. Μέχρι και το b-side "Dog Without A Bone" ήταν καλύτερο. Και please NO εξώφυλλα, δε μπορώ να βλέπω αυτό το απαίσιο μελισσοφωλιά-κυψέλη κούρεμα ΑΛΛΟ. HO-RRENDOUS.

1 Vote for support 4 Darrenούλη. HIS cover of "Ray Of Light" did not make you DIE INSIDE like some twat's version did. *clears throat*

P.S.: I know that message must have come out even more bitchier (than usual) κι αυτό είναι γιατί είμαι sickly, home alone, (and by that I do NOT mean Μακόλει Κάλκιν=Jacko lover) και PISSED που χάνω τη Σαββατιάτικη έξοδο μου. So DO cut me some slack.

Ste said...

AND.... Because I'm nothing, IF accommodating....
The ORIGINAL "I Begin To Wonder
και
The ORIGINAL "2 Hearts"
They are BOTH the same just with different vocals.
"Δεν υπάρχει πια παρθενοφένεσις στις μέρες μας"
"Γιαγιά μη μου λές αυτά που ξεσηκώνεις στα μεσημεριανά"

Don't forget everyone! Google. Άση Μπήλιου.

Mr. Wrong Guy said...

Nαι αλλά ο Ντάρεν παντρεύτηκε τον καλό του, και εγώ είμαι άνθρωπος του γάμου,σιγά μην υποστηρίζατε έναν σοβαρό άνθρωπο,τσουλάκια όλα σας.

Μούντι εγώ θα το κάνω Αβρίλ το όνομα

x-oyranoy said...

αυτες οι Lucky I mean Μπλιαχ
H September το προσπαθει αλλα οχι να ταραξω και το συμπαν

Ξερεις τι πρεπει να κανεις?
ενα αφιερωμα στις Μ2Μ
ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ
τρελλαινομαι

mr. F said...

"Mr. Wrong Guy said...

Nαι αλλά ο Ντάρεν παντρεύτηκε τον καλό του, και εγώ είμαι άνθρωπος του γάμου,σιγά μην υποστηρίζατε έναν σοβαρό άνθρωπο,τσουλάκια όλα σας.

Μούντι εγώ θα το κάνω Αβρίλ το όνομα"


Χαχα τι λέει! Καλά λες, τσουλάκια όλα σας! Ουστ ντροπή! Εγώ θα μετονομαστώ σε December και ο theme δίσκος μου θα είναι My Own December της χοντροκέλυς.

Darren you go girl!
We like Darren.

Neverlandean said...

Ste, you heartless bitch δε χρειάζεται να γίνει αυτό που λες γιατί ήδη το μπλογκ μου εμφανίζεται πρώτο! :( Πρέπον my ass.

Δεν είμαι σίγουρος ότι got your drift αυτή τη φορά και θέλω εξήγηση όπως τα αμερικανάκια στην imbd που σε καμία μα ΚΑΜΙΑ ταινία δεν καταλαβαίνουν το τέλος - σε κάθε ταινία υπάρχει ένα thread που το έχει ανοίξει κάποιο καψοκέφαλο αμερικανάκι και ζητάει βοήθεια για να το καταλάβει. xD

Δεν ήταν τόσο άσχημο το S!NNN, έχει ένα edge πιασάρικο. :P Ποια έχει κούρεμα κυψέλη; Εγώ τα βρίσκω αρκούντως νορμάλ.

You're wrong, εμένα παραλίγο να με κάνει. :PP Έβαλα σήμερα να ακούσω και τις τρεις version και από τα πρώτα δευτερόλεπτα της δικής του τον έσβησα από την playlist και άκουγα εναλλάξ Κοίλιε και Κισμώβ.
Thanks for sharing, πάντα είσαι αλτρουιστής - αν και τους Κισμώβ μου τους έστειλε ο Wtbx με μαιλ- can't w8 πάντως να ακούσω το IBTW. :)

Μr. Wrong Guy ή καλύτερα Αβρίλ σύζυγε Φεμπρουάρας, το ότι ντύθηκε νυφούλα ο Darren δεν έχει καμία σχέση με τις φωνητικές του ικανότητες που δεν τις αμφισβητούμε απλά δεν είναι του στυλ μας. Αν αυτό μας κάνει τσουλάκια τότε ΝΑΙ είμεθα - δεν θέλουμε και πολύ να το παραδεχτούμε! :PPP

Χ-oyranoy, Lucky Twice & September είναι τα απόλυτα ear candies. Δλδ οι M2M που διαφέρουν από τις Lucky Twice πέραν της εθνικότητας; :P

Amigo, YOU like Darren παλιοκρυφή emo! :PPPPP Με το χοντροκέλι γέλασα την πρώτη φορά αλλά παραπάει το αστείο. Better fat than OLD anyway! :PPPP

Ste said...

*pouts* Τότε πρέπει να κάνουμε κάτι για να σε βγάζει αποτέλεσμα σε ΚΑΘΕ αστρολόγο. Λίτσα Πατέρα, Βίκυ Παγιατάκη, Τζόσουα, Μίριαμ, Πιτ Παπαδάκος κτλ κτλ. Μετράνε αν είναι στα comments? Πρέπει να το κάνουμε εδώ νέο WICCA μάζωξη place.

Your metaphor was FETCH. K άντε να τα δικαιολογήσεις σε mindfuck ταινίες τύπου David Lynch etc αλλά όταν βάζουν σε ταινίες τύπου Legally Blonde ή Swimfan "What happenned in the end? I got confuuuused". Good Effin' GRIEF.
*clears throat* Class time! Mην πετάτε σαϊτες παρακαλώ. Ποιανού σερβιετάκι είναι αυτό στο πάτωμα? Μη βγάζετε ραβασάκια από τις τρύπες στις καρέκλες (Oh, what BLACKMAIL material had I found from this little hiding spot. Χεχεχεχε, θα μπορούσα να ζω σε ΚΟΤΕΡΟ τώρα, πάμε μια βόλτα?)
Λοιπόν αναφερόμουν στη γνωστή ιρλανδική μυθολογία όπου στο τέλος κάθε ουράνιου τόξου υπάρχει μια Κοιλιέ.... εεεε... νάνος εννοούσα 1,50 ΤΟ ΠΟΛΥ που σε περιμένει με μια χύτρα (ταχύτητος, αντικολλητική ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ 10 που θα τηλεφωνήσουν κι ενα σετ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ κουζινομάχαιρα, που 15 μεσήλικες ηθοποιοί του Χόλυγουντ με κιτρινιάρικες φόρμες τις συνιστούν) ή ένα καζάνι βρε αδερφέ με χρυσά φλουριά. Regardless, η έμφαση ήταν στο ΣΗΜΑ -ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ ουράνιο τόξο. Κάνε το συνειρμό με τους φαν της September. Yesssss, that's RIGHT. You'd hardly see any fan of September (Βγάζει τη σακούλα με τα cliche) hit walls, scratch his ass, drink beer and burp, listen to Iron Maiden (baby with meeeee, ooooohh) while watching Paok - Aris (που, ισοφαρίσαμε while playing like SHIT. ΥΑΥ!) and staring at boobies (unless they're Velvet's) now, would YOU?

E, δε το λες άσχημο αλλά ήταν too all over the place για τα γούσατ μου. Σαν 3 διαφορετικά τραγούδια. Ι like my songs with a CLEAN melody. To "Call The Shots" είναι ΣΑΦΩΣ ανώτερο κι ίσως κι από τα καλύτερα πράγματα που έχουν εξάγει τα Φωναχτά Κορίτσια (Οοοh, there's a funny stupid backstory here, sometime I'll have to blog about it). Και καλά τώρα τι μου λές? Μερσί, δε θα πάρω, είμαι φουλ απο χοληστερόλη. ΣΙΓΑ μην ήξερα και τα ονόματατά τους. Μόνο την FetchFugly Nicola ξέρω και την Nadine (αλλά την δεύτερη δε μπορώ να την pinpoint, μόνο ονομαστικά). Το ΚΟΝΤΟΚΟΥΡΕΜΕΝΟ ΞΑΝΘΟ εννοώ. ΣΦΗΚΟΦΩΛΙΑ.

Του Darren εννοούσα το cover του στο POG της Ματζάνα. Γι'αυτό και η σύγκριση με την TWAT. Το 2 Hearts δε το χω ακούσει από πάρτη του (και δε θα ήθελα κιόλας, όπως προείπα, μερσί αλλά είμαι φουλ από χοληστερόλη).
Δεν είναι λες και η Kylie και η Dannii κάνουν καραόκε σε ξένα κομμάτια? Δεν έχουν αλλάξει ΤΙΠΟΤΕΣ.

P.S: Όσο γι'αυτό το comment? Τώρα καίω την καρδιά μου, καίω και τα όνειρα μου και ξορκίζω 10 χρόνια τα καινούργια μου ΣΕΝΤΟΝΙΑ.

orestis said...

Ρε συ αυτό με τα ζώδια ήταν κορυφαίο.

Ευτυχώς που ξέχασαν να με δολοφονήσουν.χεχεχε

gay super hero said...

Για πρώτη φορά σε πιάνω αργοπορημένο!

Το Lucky twice το ακούω από πέρσι το καλοκαίρι. Το λατρεύω αυτό το κομμάτι. Όποτε θέλω να μου φτιάξει η διάθεση είναι το τραγούδι που διαλέγω!

ethanandthecity said...

άσε τις Σεπτέμπρες και τις Δεκέμπρες και πες μας τι επιφυλάσσει η εβδομάδα για τους Αιγόκερους :-P

Κώστας said...

Τους υδροχόους πάντως τους αδίκησες..!

Fish-bait said...

Ααααααα εγώ το είχα χάσει αυτό το post με τα άστρα αλλά ευτυχώς μου το είχαν στείλει σε mailόνι :0)

Neverlandean said...

ΟΚ απαντάω μετά από χρόνια αλλά τέσπα...

Ste, αργκ ναι γμτ μετράνε και στα comments τι τους έγραψες; :P
Άσε δεν υποφέρονται τα αμερικανάκια δλδ έλεος, κι εγώ για το Mulholland Drive το είχα ψάξει λίγο για να βάλω τα γεγονότα σε μια σειρά αλλά που πάνε και ρωτάνε για το τι σήμαινε το τέλος του Pirates Of The Carribean πάει πολύ - άθλια τριλογία btw.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ok ΤΩΡΑ το κατάλαβα. Μπορούσες να το πεις και με λιγότερα λόγια, δεν είμαι αμερικανάκι θα το έπιανα. xD Το staring at Velvet's boobies ως κριτήριο gayness το λάτρεψα! LOL
Εντάξει το S!NNN στην αρχή το έλιωσα αλλά τώρα ούτε που το ακούω. :S Το ψιλοέκαψα μάλλον όπως το Fix Me αλλά θα μου ξανάρθουν στο μέλλον. Τι backstory υπάρχει και δεν την ξέρω; Explain yourself! Δλδ έλεος από όλες τη Nicola έπρεπε να ξες; Ας ήξερες της Kimberley! Η σφηκοφωλιά είναι η Sarah.

Eeew, το POG της Μαδόννας μου αρέσει γιατί το έκανε cover; Τίποτα τίποτα, μόνο στο Truly, Madly, Deeply μου αρέσει. ΟΜΓ, έχεις δίκιο - ξεπατικωσιάρες οι αδερφές Minogue!

Orestis, σκορπίνα είσαι πουλάκι μου; Ναι δυστυχώς δε το έκαναν και μας δολοφόνησες όλους εσύ!

Gay Super Hero, ναι περσινό είναι αλλά εγώ το έμαθα φέτος. Τι να κάνω; :)

Ethan, Αιγόκερως; Μου θες και ζώδια άξεστε σκατόβλαχε! ΛΟΟΟΟΟΛ (I love you)

Κώστα, όταν μιλούν τα άστρα εγώ σιωπώ. :P

Fish-bait, δεν είναι υπέροχο να έχεις φίλους που να σου γεμίζουν το inbox με άχρηστα στειλε-αυτο-το-μαιλ-σε-75645-ατομα -για-να-μην-εχεις-100-χρονια-γκαντεμιάς μαιλ; That's what friends are for!

darkenlight said...
This comment has been removed by the author.
darkenlight said...

Δεν με απογοητεύεις ΠΟΤΕ όμως!!!
Είμαι φαν της September από τον καιρό του Cry For You. Το Dancing Shoes είναι από τα cd που παίζουν πολύ στο playlist μου...
ΜΠΡΑΒΟ!
ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΣΠΕΡΝΩ ΤΑ ΦΘΗΝΑ ΣΧΟΛΙΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΑΡΕΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΜΟΥ.
(την επόμενη μην ανυσηχείς..!)

Neverlandean said...

Ωχ ναι ξέχασα εσύ έχεις ένα κόλλημα με τον Darren, ευτυχώς που είσαι στις καλές σου (ή ήσουν όταν έκανες το σχόλιο τελοσπάντων) γιατί δε θα άντεχα μια ακόμα διαφωνία μας! :D
Μήπως έφτιαξες εσύ την ελληνική σελίδα της September; :)

Giannis PPM said...

H alitheia einai oti an den eleges oti to leei o Darren tha imoun sigouros oti to akouw apo ti Melanie C! :-)

Neverlandean said...

H Mel C δε θα χαιρόταν καθόλου μ' αυτή σου τη δήλωση! xD

Giannis PPM said...

Ενώ ο Darren θα χαιρόταν πιστεύεις; :-)