Monday, September 17, 2007

Bon Anniversaire: 100th Post

YAY! 100 posts! Απορούσα αν θα τα έφτανα ποτέ αφού κάπου στα μέσα Ιουλίου παραλίγο να παρατήσω το μπλογκ - φυσικά εσύ δεν κατάλαβες τίποτα. :PPPP Πολλά ευτράπελα συνέβησαν σε αυτά τα 100 posts: συμφωνίες, διαφωνίες, θαψίματα, βρισίματα, κατεβάσματα, ανεβάσματα, νεύρα... Όσο κι αν δε θέλω να το παραδεχτώ, τα ποστ που είχαν την περισσότερη πλάκα δεν ήταν τα μουσικά αφιερώματα (αν και εκείνα είναι πιο χρηστικά) αλλά τα "άλλα" που είχαν να κάνουν με εμφανίσεις διάφορων καλλιτεχνών εντός και εκτός σκηνής. Το πιο αστείο μέρος φυσικά είναι hands down τα σχόλια. :)

Κυριακή 15 Απριλίου
Πρώτο ποστ - μια μεταμεσονύκτια εμπειρία, όχι σεξουαλική αλλά καψοεγκεφαλική!

"Έφτιαξα μπλογκ!" λέω στον Mr. F που υπήρξε δάσκαλος για μένα αφού με είχε προσκάλεσει πολλούς μήνες πριν στο δικό του μπλογκ οπού σε καμία περίπτωση δεν έκανα μουσικά αφιερώματα... Δυστυχώς, το Raptus Regaliter δεν ανανεώνεται πια γιατί το αφεντικό τρελάθηκε και αποφάσισε να καταπνίξει τη δημιουργικότητα του και ταυτόχρονα τη δική μου ασυδοσία στον εντοπισμό τεκνών "εν δράσει" (ωχ, μόλις πρόδωσα το κακόφημο παρελθόν μου :P).

Εδώ ένα video του Craig Ferguson που είχαμε ποστάρει στο Raptus Regaliter και το λατρέψαμε και οι δυο μας όσο κανένα άλλο. Πρέπει να το έχουμε παρακολουθήσει πάνω από 100 φορές έκαστος - εννοείται ότι ξέρουμε λόγια και κινήσεις απ' έξω. Το video έχει 63 clicks από το παλιό μπλογκ. :)



Το πρώτο άλμπουμ που ανέβηκε ήταν το καταπληκτικό "Fever" της Kylie. Απίστευτο αλλά το link λειτουργεί ακόμα.

Τα άστρα λένε ότι "αρέσκομαι στην αυτοϊκανοποίηση μπροστά στον καθρέφτη". Κρίμα που δε θα μάθεις ποτέ την αλήθεια.

Η πρώτη δισκογραφία που ανεβαίνει είναι για τους καταπληκτικούς Pink Martini. Κάνει comment για πρώτη φορά ο Wrong Guy (φαντάσου πόσο με σημάδεψες :PPPP).

Neverlandean goes psycho! Ένας μίνι νευρικός κλονισμός όπως κάθε φορά που έχω εξεταστική.

Μαθαίνω τι εστί Fly Beeyond και με τρώει για 1,5 μήνα που δε θα πάω! Η απουσία της P!nk κατευνάζει τα νεύρα - "ευτυχώς που δεν πήγα ρε συ, θα χαλιόμουνα πολύ που δε βγήκε η P!nk".

Αποκτώ το CD της Siobhan Donaghy. Μου αρέσει με ένα βιαστικό άκουσμα. Το κόλλημα που έχω να φάω ούτε που μου περνάει από το μυαλό.

Τα CD με τα περισσότερα downloads στην ιστορία του μπλογκ περιέχουν Βικτώρια Χαλκίτη, Μιχάλη Ρακιτζή, Σαμπρίνα, VIPS και Θάνο Καλλίρη. Τελικά είμαστε για μπάτσες. :D

Στα πλαίσια του αφιερώματος στο Fly Beeyond παίρνω τη θαρραλέα απόφαση να ανεβάσω ολόκληρη τη δισκογραφία της Tori Amos. Το αποτέλεσμα ήταν ένα σεντόνι τεραστίων διαστάσεων αλλά ιδιαίτερα επιτυχημένο. :)

Compilation παραλίας φτιαγμένο από μένα και τον Mr. F. Αυτός βάζει Paris, εγώ βάζω Lindsay και είμαστε όλοι χαρούμενοι.

Οι υποψήφιοι για τα Video Music Awards 2007. Πολύ κακό για το τίποτα - λες και δεν ξέραμε ότι πάντα κερδίζουν οι αχώνευτοι! Hmph!

Το πιο αντιπαθητικό τραγούδι της χρονιάς σε ελεύθερη μετάφραση από τον Mr. Wrong Guy.

H Effie Sarri μας προ(σ)καλεί να την σταυρώσουμε. Σταυρωθήτω! Τελικά όμως τζάμπα ο κόπος. Ας είναι. Μας έμεινε το απολαυστικό video.

Οι Pussycat Dolls αποφασίζουν να τα δώσουν όλα για την τέχνη. Το πιο πολυσυζητημένο ποστ ever. Bonus ένας καυγάς λογοκρισίας στα σχόλια και ένα ξεκαρδιστικό παραλήρημα συμπαράστασης από τον Mr. F (:***********)

H Britney βγάζει καινούριο τραγούδι που δεν ενθουσιάζει ιδιαίτερα τους μη σκληροπυρηνικούς fan. Έχει βγάλει και καλύτερα.

Οι νικητές των VMAs. Η Brit κάνει την πρώτη της εμφάνιση on stage μετά από χρόνια. Όλοι αναρωτιούνται ποια είναι αυτή η βραδύπους που ανοιγοκλείνει το στόμα. Ο Chris Crocker αποκτά τα 15 λεπτά δημοσιότητας που του αναλογούν.

Η κριτική στην Britney αποφέρει καρπούς. Το πρώτο μου hate mail είναι γεγονός. Απαντάω σε ποστ προς τέρψιν των αναγνωστών.

Αυτά προς το παρόν. Επί τη ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, τους φίλους μου, τους θεούς, το σύμπαν, τον ιδρυτή του Blogger και την πολυαγαπημένη μου Britney Spears που μου έδωσαν την ευκαιρία να φτιάξω αυτό το kolo site και μπορώ εγώ η AXRISTI TIS KOINONIAS να γράφω ό,τι θέλω, πάντα κόντρα στη σεμνοτυφία και κυρίως στη σοβαροφάνεια.

YΓ: Θέλω να δηλώσεις στα σχόλια αν:
1) αυτό ήταν το πιο ανούσιο ποστ που διάβασες ποτέ στο μπλογκ
2) αυτό ήταν το πιο ανούσιο ποστ που διάβασες ποτέ
3) αν το διάβασες καν

28 comments:

Erisabetsu-chan said...

Συγκινήθηκα λίγο. να τα χιλιάσεις!!!!

gsus said...

ante kai platina 60 xiliades diskoi!

oni said...

Ame! To diabasa! Den exw myalo ayth th stigmh na sxoliasw otidhpote. Congrats neverlandean! Na ta xiliaseis! :D Kai thn epomenh fora me to kalo k sto "youtube debate" tou SKAI :P Sto panel twn bloggers, ksereis :P (o enas htan toso sixamena koultouroeksypnakias-pseytofilosofhmenos h8ela na ton pniksw)

Ioanna said...

Λίγο πρόσφατα το ανακάλυψα το blog σου, αλλά κι από εμένα ευχές για να το δεις όπως επιθυμείς (μ' ένα καλό παιδί κλπ. κλπ.).

Και όχι, δεν ήταν αυτό το πιο ανούσιο πόστ που έχω διαβάσει ever (δεν αναφέρω ποια ήταν τα πιο ανούσια ή κατά πόσο ανούσιο ή υπέροχο ήταν αυτό για να αφήσω ένα πέπλο μυστηρίου στην ατμόσφαιρα).

Καλή Συνέχεια!!!

x-oyranoy said...

Aντε λοιπον να τα χιλιασεις.
Η αληθεια ειναι οτι ειναι κομματακι ανουσιο, εμενα με εχεις συνηθισει σε καλυτερα.

x-oyranoy said...

Aντε λοιπον να τα χιλιασεις.
Η αληθεια ειναι οτι ειναι κομματακι ανουσιο, εμενα με εχεις συνηθισει σε καλυτερα.

orestis said...

Και στα 1100 Νεβεράκο μου.

1) Το διάβασα

2) Δεν ήταν το πιο ανούσιο ποστ

3) Δεν ήταν το πιο ανούσιο ποστ στο μπλογκ

mr. F said...

Oh Dear! 100 posts! I am touched!

Εγώ ήμουν σίγουρος ότι θα υπάρξει 100στο ποστ χαζέ αμίγκο!

Λοιπόν,δεν ήξερα ότι σκεφτόσουν να το σταματήσεις, πάλι καλά που δεν το έκανες.

Τα σχόλια για το blog μου τα προσπερνάω γιατί ...

Το βίντεο ΑΚΟΜΑ το θυμάμαι και ΑΚΟΜΑ λέω ατάκες και το ξέρεις χαχαχαχα

I've got a juicy army after my demon ass (αν δεν κοιμάσαι, τέτοια λες)!

ΧΑΧΑΧΑ

Are you ticklish?

Paris + Lindsay = Slutlliance

"Το πιο αντιπαθητικό τραγούδι της χρονιάς σε ελεύθερη μετάφραση από τον Mr. Wrong Guy."

Μπερδεύτηκες μου φαίνεται..
δηλαδή εγώ είμαι ο.. The F? haha

Η συμπαράσταση στον αμίγκο εννοείτε. Κανένας ανήσυχος δεν θα μας την πει, πόσο μαλλον στο μπλογκ μας :-).. ("μας".. λέμε τώρα.. χαχα)

Τα υστερόγραφα ήταν οι 4 πιο ανούσιες σειρές που έχω διαβάσει. Όλα τα άλλα είναι μια χαρά.

Βλάκα αμίγκο!
Και εις ανώτερα!
Έλαβες και Hate Mail μη μιλάς καθόλου!

:*****

Ste said...

Katholou anousio. Einai gia na thymountai oi palioi kai na mathainoun oi newtes (moi! Dystyxws sto blog mono. Mama gernaw. Boo-hoo. Mou fagan to mpifteki mou). Mou dinei k thn eukairia na katevasw k to cd ths siobhan pou eixa thn periergeia edw k mhnes alla olo k kati proekypte. Apisteuto pou douleuei akoma to link. So, thanks again! ;-)

P.S: Epishs mia pou to thimithika exei vgalei k o seth green (buffy, austin powers, ehmmm, that's about it :-x) video-parody tou chris cocker sto youtube (ola ta lefta to shmeio pou stamata to xespasma ana lepto gia na ananewsei th maskara.) Tsekare to an de to xeis dei.

Neverlandean said...

Ευχαριστώ όλους σας παιδιά! Όλους τους παλιούς και τους καινούριους (Ioanna και ste - καλώς σας βρήκαμε btw).

Είθε να φτάσω τόσα ποστ όσες και οι πωλήσεις της Μαδόννα (να σημειωθεί ότι έκανα ΘΕΤΙΚΟ σχόλιο για τη βασίλισσά σας, αναγνωρίζω ότι πουλάει σαν πούστης)

"Η αλήθεια είναι ότι είναι κομματάκι ανούσιο, εμένα με έχεις συνηθίσει σε καλύτερα."
Χ-oyranoy speaks the truth (you bastard!) :P

Long live our Slutlliance amigo! :)

Ευχηθήτε μου κι άλλο you morons, you're lucky I even performed for you! :*

Marvin the martian said...

να τα χιλιασεις νεβερακο! Να σαι καλα να μας ενημερωνεις μουσικα, γιατι αν περιμενω απο εμενα...σωθηκα!

mr. F said...

"
Είθε να φτάσω τόσα ποστ όσες και οι πωλήσεις της Μαδόννα (να σημειωθεί ότι έκανα ΘΕΤΙΚΟ σχόλιο για τη βασίλισσά σας, αναγνωρίζω ότι πουλάει σαν πούστης)"

Αυτό έλειπε! Η Μαδόννα είναι μοναδική. Αναγνωρισμένα!

Αν ποτέ αποσυρθεί, θα χαθεί η λάμψη της showbiz. Να μου το θυμάσαι!

SLUTLLIANCE FOREVAH BITCHES!

darkenlight said...

Έλα ρε.. Μόλις είδα το σχόλιό σου στα δικά μου "100" μπήκα επιτόπου να τσεκάρω. Ίδια μέρα επέτειο όντως...
Κοίτα να δεις...
Πάντως απολαυστικότατο ποστ και επι τη ευκαιρία έχεις ένα από τα blogs που εμπιστέυομαι μουσικά. Και δεν εμπιστεύομαι εύκολα στη μουσική!!
Να τα χιλιάσουμε ρε!

Moodygirl said...

mwro mou na ta 1.000.000aseis.
eides?
eimai ikanh na pw kai enan kalo logo:P:P:P
filia

ethanandthecity said...

γ)το διάβασες καν

Apsoy said...

Έλαααααααααααααααααααααααααααααα!
Άντε μπράβοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!

Ξέρεις τι πρέπει να κάνεις τώρα...
Να συνεχίσεις για τα χίλια...

Δε με πιστεύεις;;;

Περιστάτικο:
Η Ανν Μπρουκς, 22χρονη φοιτήτρια από το Κάνσας, είχε μπλογκ.
Κατάφερε να φτάσει τα 100 ποστς, αλλά μετά από λίγο καιρό σταμάτησε να γράφει.
Την επομένη, ένα πελώριο αετοπούλι την κουτσούλησε και πνίγηκε!
(σύνηθες φαινόμενο τελικά - να προσέχεις τα πελώρια πουλιά...)
Η Ανν απεβίωσε λίγες ώρες μετά...

Αν είσαι μπλογκερ και έχεις φτάσει τα 100 ποστς, μη σταματήσεις, γιατί κακό ριζικό θα έχεις κι εσύ (σ.σ. θα σου ρθει το αετοπούλι)...

;)
:***********
Χρόνια Πολλάαααααααααααααα

The Wrong Guy said...

Nα τα χιλιάσεις γλυκούλη μου!

Ήταν λογικό να γίνουμε καλοί μπλογκοφίλοι,αφού η πρώτη μας γνωριμία έγινε με Pink Martini soundtrack!

Εμένα μου άρεσε το ποστ,οκ;

One Big DJ said...

kalh synexeia me poly kefi kai mousikh!

Neverlandean said...

Είπα να μην απαντάω σε κάθε έναν ξεχωριστά για να μη με κοροϊδεύει ο Wrong Guy αλλά δε μπορώ να το κάνω.
Το λοιπόν:

Marvin, ευχαριστώ αρειανέ! Μα είναι δυνατόν εσύ ο Londoneer να ενημερώνεσαι μουσικά από μένα;

Μr. F μπορεί και να έχεις δίκιο. Ποια θα βρίζουμε μετά; :P

Darkenlight, τι εμπιστεύεσαι βρε που έχεις βρίσει όλον τον κόσμο; ΛΟΟΟΟΟΛ Αυτή την Amy του αλατιού την έκανες! Για να μην αναφέρω την Kelly...
Να τα χιλιάσουμεεε!! (Είναι λίγο καταθλιπτική η ευχή ή μου φαίνεται;)

Moody, πράγματι! Που είναι ο κακός σου εαυτός; Θα έπρεπε να πεις "πόσο ακόμα θα μας πρήζεις ρε;" :)

Ethan, ανόητο πλάσμα, νομίζεις ότι μου αρκεί απλά η παρουσία σου; :*

Apsoyyoyooyo, :)
επειδή μου έχεις δημιουργήσει φοβία με τα πελώρια αετοπούλια θα συνεχίσω να γράφω. Ε από το να πνιγώ στα σκατά το προτιμώ.
:***********

Wrongάκο, αφού άρεσε σε σένα πάει δεν έχω πια αμφιβολίες. :) Ευχαριστώ sweetie.

Big DJ, εύχομαι ακριβώς τα ίδια και σε σένα. :)

ΥΓ: Aλήθεια, Ioanna ποια ήταν πιο ανούσια; (Έτσι και ξανακούσω για τους A*Teens θα ξεριζώσω τις βλεφαρίδες μου!)

darkenlight said...

Ρε χαζέ. Η Amy μου αρέσει πολύ... Απλά το θάψιμο είναι τρόπος ζωής.. πως να το κάνουμε δηλαδή? Η Kelly όμως ΔΕΝ μου αρέσει.. Αλλά έμεινα μαλάκας με το Mean Girls OST γιατί το έψαχνα... (και έχει και Peaches μέσα..). Άσχετα με το ότι τις θάβω όλες, ένα άκουσμα θα το ρίξω!

provato said...

αν το διάβασα; ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ; ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ;

το ρούφηξα! το ρούφηξα! είσαι τέλειος ΑΣΤΑΔΓΙΑΛΑ ΖΗΛΕΥΩ ΖΗΛΕΥΩ! να τα χιλιάσεις ΑΣΤΑΔΓΙΑΛΑ ΖΗΛΕΥΩ!

:-)) xxxxx

Neverlandean said...

Darkenlight, αυτό το χούι να τις βρίζεις όλες αλλά να σου αρέσουν κιόλας δε το καταλαβαίνω! Εσύ χάνεις που δε σου αρέσει η Kelly. Δε θα ακούσεις ποτέ το Irvine. :P

Προβατάκο, γιατί ζηλεύεις ρε χαζοαμνέ; Είσαι ο πρώτος διδάξας.
Ευχαριστώ :*****

g for george said...

Χρόνια σου πολλά, ρε!!!

Είσαι το διαμάντι του blogger!!!

Neverlandean said...

Υπερβολές... *blush*
:)

Ioanna said...

Η πιο ανούσια δεν ήταν στο δικό σου το blog φυσικά!!!

Εδώ όλα τα posts είναι γεμάτα ποιότητα και επίπεδο (όχι αναγκαστκά υψηλό πάντα, αλλά το επίπεδο το έχουμε).

Neverlandean said...

Ioanna, ευχαριστώ γλυκιά μου (ακόμα και με τη μπηχτή) :P

Κώστας said...

Σε ευχαριστούμε που φέρνεις λίγη από τη λάμψη της μουσικής βιομηχανίας στα δωμάτια μας!


υγ: αν έγραφα στις καρδιές μας θα ήταν πολύ μελοδραματικό;

Neverlandean said...

Εντελώς Μαρθαβουρτσικό θα ήταν, ευτυχώς που δεν το έγραψες. :)
Παρακαλώ ευχαρίστησή μου. (Μα τι υπερβολές πια, δε το αντέχω!)