Friday, August 24, 2007

Singles! Singles! Singles! (Λέμε τώρα...)

ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ:
Η Βασίλισσα της Pop έβγαλε καινούργιο τράγουδο. Το καινούριο τράγουδο είναι γέννημα της R'n'B. Για αυτή τη βλασφημία στο ιερό μας είδος προτείνω την άμεση καθαίρεση της μουστόγριας και την αντικατάστασή της από την αυτού (ή αυτής; whatevah) Υψηλότητα Πριγκίπισσα Kylie.


Η Lily Allen άρχισε τις συνεργασίες. Προτιμώ τα του άλμπουμ της και αναμένω το καινούριο. Μέχρι τότε να μη βγάλει και κανένα φράγκο το κορίτσι;


ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ: Πόσα τσουλάκια χωράνε σε ένα τραγούδι;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Όταν μιλάμε για τη Rihanna και τη Nicole, μόνο ΔΥΟ! Μπράβο κορίτσια που είστε και winning women και έχετε τους μαύρους γκόμενους να σας γράφουν τα ξεπετοχίτς. Ανοίξτε ομπρέλες, θα βρέξει μπρόκολα.


Και επιτέλους κάτι αξιοπρόσεχτο και αξιοθαύμαστο! Τα τρία κοπελούδια οι Sugababes, που είπαν και 2 τραγούδια στο Fly Beeyond έτσι για το γαμώτο, είναι έτοιμα να κυκλοφορήσουν το φρεσκότατο single τους με το όνομα "About You Now". Προς το παρόν έχει leakάρει (wow!) μόνο τούτο το radio rip. Το σινγκλάκι είναι No 1 no matter what.

Update:
Τώρα πια έχει leakάρει και σε high quality! YAY!

19 comments:

gsus said...

oust re, gays against madge kai to bazeis kai prwto prwto.
se mia prosfath pantws syzhthsh me ena filo, sto endexomeno na eixame sthn ellada thn idia mera synaylia madonna kai kylie [as if], tha phgaina kylie.
aytes oi sugababaes pote tha synenohthoun se ena sxhma? se ligo oute oi idies den tha thymountai me poies alles einai sto group. me orismenou xronou symbash tis exoun kai den tous thn ananewnoun?

Neverlandean said...

Βλέπεις που έχω όλη την καλή διάθεση να την ακούσω αλλά μια ζωή οι προθέσεις μου πάνε στο βρόντο με τέτοιες παπαριές που πάει και βγάζει; Την έβαλα πρώτη λόγω του "τίτλου" (μη χε...) και γιατί έτσι θα μπορούσα να τη βρίσω γρηγορότερα. :PPP

Κι εγώ Kylie θα πήγαινα εννοείται γιατί εκτός του ότι μου αρέσει πολύ περισσότερο, έχει και ωραιότερους χορευτές και τους βγάζει και γυμνούς επί σκηνής.

Οι Sugababes προς το παρόν είναι αυτές που βλέπεις, τώρα για το αύριο κανείς δεν ξέρει...
Σύμβαση αορίστου χρόνου λοοοοοοοοοοολ

g for george said...

Συγγνώμη, σοβαρά τώρα δεν σας αρέσει το The beat goes on?
Μη σου πω ότι το έχω και στο repeat. Δεν το έχετε ακούσει σε κλαμπ γι' αυτό τα λέτε αυτά. Κάτω τα χέρια από την Βασίλισσα >:-%

Madonna και Kylie συναυλία την ίδια μέρα στην Ελλάδα; α χαχαχαχα!!!!

Σε καλό σας, βραδιάτικα!!

Η τρίτη δεξιά από τις Sugababes, δεν μοιάζει πάρα πολύ στην Παπαρίζου;

Νομίζω, κάτι μου λέει, ενδέχεται ότι δεν συμπαθείς την Rihanna. Ανεπιβεβαίωτες οι πληροφορίες!

ethanandthecity said...

συμπαθητικούλι το κομμάτι των σουγκαμπιτζηζζ. και φυσικά το Ριανάκι είναι εδώ, νόστιμο και δροσερό. φιλάκια νεβερλαντουλίνι

Neverlandean said...

George, όχι δε μας αρέσει! Τώρα που το λες, η Amelle όντως φέρνει σε Παπαρίζου. Την φήμη που αφορά την μικρή τονπαίρνογλου σε τι τη βασίζεις; :PPPP

Ethan, αργκ! Γιου μπιτς, δεν ντρέπεσαι να με τσιγκλάς; :*

gay super hero said...

1) Δεν μου αρέσει που τη λές στο Ριαννάκι

2) αλλά εκείνο με την ομπρέλα και τα μπρόκολα ήταν κορυφαίο:-)

3)Καλά ανάμεσα στις δύο Κylie αβλεπί δεν το συζητώ, δεν νομίζω κανένας γκέι να σου πει κάτι διαφορετικό!!

Neverlandean said...

1) Κι εμένα δε με αρέσει που σας αρέσει αυτό το τσόκαρο αλλά τι να κάνω;

2) Ήταν αυθόρμητο! :)

3) Ο Mr.F θα πήγαινε Μαδόννα. Γκέι είναι. :PPP

Φιλιά, υπερήρωα!

The Wrong Guy said...

Ayto to stylaki "gynekes enomenes,pote nikimenes" apo ta 2 tsokara typou exo-foni-kai-mouni poly moy ti dini. fysika anaferome sti rihanna kai tin alli tin aloga. de leo orea ine, alla mi mas kavalisis kai to kalami.

Emena mou aresi i madonna, alla tha grafomoyn sto antifan club soy.etsi gia simbarastasi, pou tha souna monos!

Ase pou sti foto nomiza oti ixes vali ti gwen stefani.idies einai!

:-p

gay super hero said...

Μη σου πω ότι και η Mylene αν έπαιζε την ίδια μέρα με τη Madonna, στη Mylene θα πήγαινα;-)

orestis said...

Τσα.

Μάντεψε ποιός.

Άστα...ούτε ένας ψαράς, ούτε ένα ψάρι.

Μόνο ο Σεβαχ ήταν εκεί που πήγα, αλλά έφυγε για γύρισμα για τις χίλιες και μία νύχτες.χεχε

Μου έλειψαν τα ποστ και το χιούμορ σου.

Σμακ

darkenlight said...

1)Εδώ που τα λέμε Madonna VS Mylene είναι μεγάλο θέμα... Κι εγώ θα ήμουν διχασμένος.. Αν και η Μαντόνα είναι πιο κλάσσικ πως να το κάνουμε?
άκου ρε.. να τη λένε μουστόγρια... Δηλαδή... ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

2) Lily ΘΕΑ. Και το Heart Of Glass ωραία το λέει..από Blondie..

3) Αν εξαιρέσεις τη Nicole είναι πολύ ωραίο ντουέτο.

4) Κομματάρα το AYN... Δεν με βρίσκεις κατά... Νο.1 σταντέ...

darkenlight said...
This comment has been removed by the author.
Neverlandean said...

Wrong Guy, μη μου συγχύζεσαι γι' αυτά τα φρόκαλα, άστες να σκούζουν εκεί πέρα. Η Nicole είναι όμορφη, η άλλη είναι μπάζο. Ευχαριστώ που θα γραφόσουν στο κλαμπ μου, θα γινόσουν αυτομάτως αντιπρόεδρος λολ!

Gay Super Hero, Mylene δεν έχω ακούσει καθότι οι ποπ bitches έχουν προτεραιότητα. Τόσο που μου την παινεύετε όμως θα της κάνω μια οντισιόν. :)

Orestis, καλωσήρθες (πάλι!) Να 'μαι κι εγώ και το χιούμορ, σε περιμέναμε. Χέστα τα βρωμόψαρα, καλύτερα μεταξύ μας. :****

Darkenlight, αυτό που έκανες με τα διαδοχικά comments ήταν τρομακτικό αλλά μου άρεσε. Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω τώρα αλλά δε νομίζω να προλάβω γιατί μου κόβουν την DSL κάθε λίγο και λιγάκι λόγω των πυρκαγιών (εγώ Θεσσαλονίκη, οι πυρκαγιές Αθήνα, παρόλα αυτά εκτός από ανθρώπους καίγονται και οι συνδέσεις...)

Έλεος, αν διανοηθεί να έρθει η Kylie θα πάμε ΟΛΟΙ Kylie!
Οι Blondie είναι ευαίσθητο θέμα, η Lily να λέει τα δικά της και να τους αφήσει!
Αν εξαιρέσεις και τις δύο, το λες μέχρι και οργασμό κεραμιδόγατας.
Νο 1 σταντέ! λολ
Ορεξάτος απόψε μικρέ. ;)

darkenlight said...

Είδες? Έτσι είμαι εγώ.. κάνω ντου από παντού...
Καλή και του λόγου της η Kylie αλλά οκ... Τώρα συγκρίνεται με τη Μαδόνα? Ε όχι!
Η Lily ό,τι αγγίζει το χεράκι της γίνεται χρυσός... Nan You're A Window Shopper... ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ.. Everybody's Changing.. ΘΕΙΚΟ!
Ε, ένα κάτι το έχω.. Είναι που δεν πήγα σε ένα πάρτι και κάνω τσακίρ κέφια στα μπλογκς.. Κάπου πρέπει να ξεδώσω σήμερα!

Neverlandean said...

Σωστά η Kylie δεν συγκρίνεται. Είναι ΠΟΛΥ καλύτερη! Θα ήταν άδικο για την old hag. Γιατί δεν πήγες στο πάρτυ κι εσύ; Μπορεί να είχε και Γάλλους... λολ

darkenlight said...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
Δεν πήγα γιατί βαριόμουν βασικά και δεν ερχόταν κι ο κολλητός μου οπότε αν πήγαινα θα έπρεπε να φέρω μαζί μου και 5 ξυράφια (Ζιλέτ πάντα).

Άσε με άσε με... δεν μπορώ να πετάξω τη ρετσινιά του γάλλου από πάνω μου.. ΌΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩ...

The Wrong Guy said...

Edo prepei na sou efi-stiso tin prosoxi stin Mylene.
Einai kai ayti pop bitch, me kali foni, de fovate na vgazi ts rouxa tis se kathe video-epos-clip tis, kai tin ematha otan arxisa na pigeno sodade. ayto simeni oti ine kai to apolita gay eidolo.
Nomizo tis xrostas ena afieroma kapote.

Neverlandean said...

Γιατί δε μου είπες τόσο καιρό ότι είναι pop bitch η Mylene να τη χώσω κατευθείαν στις to-have-in-mind καλλιτέχνιδες;

Μπα, το Sodade παίζει και άλλα πλην Φουρτάδας; :PPPP

Τη γκουγκλάρω και κατεβάζω - γιατί σου έχω και τυφλή εμπιστοσύνη αν δε το κατάλαβες. :)

Giannis PPM said...

Emena pou den akouw idiaitera r'n'b kai olo to kako synafi tou radiofwnou, to "The beat goes on" mou aresei!