Wednesday, August 1, 2007

Katharine McPhee: Katharine McPhee

Λευκή Αμερικανίδα τραγουδά R'n'B. Όσο αστείο κι αν ακούγεται, το παρθενικό άλμπουμ της Katharine McPhee με επανέφερε στα παλιά μου λημέρια. Πριν 5-6 χρόνια η R'n'B ήταν ένα από τα αγαπημένα μου είδη. Βέβαια τότε υπήρχαν και καλλιτέχνες που μπορούσαν να προσφέρουν κάτι καλό και πρωτότυπο όπως οι αξεπέραστες Destiny's Child, οι TLC και η Toni Braxton. Μετά το πράγμα κάπου στράβωσε και άρχισε σύσσωμη η pop σκηνή να μπουρδελεύει τα τραγούδια της και καθαρόαιμες pop θεές να μεταμορφώνονται εν μία νυκτί σε R'n'B σκύλες (κλασσικότατο παράδειγμα η χαμούρω η Britney). Η Katharine McPhee λοιπόν με αυτό το καταπληκτικό CD συνδυάζει μοναδικά την pop με την R'n'B και προσφέρει ένα αποτέλεσμα απολαυστικό και υποψήφιο για πολλές πρωτιές στα charts (ναι καλά, αν ξεκατσικωθεί ποτέ το πορδοβούλωμα η Rihanna από κει).

Η Katharine McPhee γεννήθηκε στις 25 Μαρτίου (σημαδιακό!) του 1984 στο Λος Άντζελες από οικογένεια με καλλιτεχνική φλέβα. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Notre Dame High School, ένα καθολικό σχολείο αλλά don't worry αν κρίνουμε από τους στίχους και τα video clips της μάλλον δεν επηρεάστηκε και πολύ LOOOOOOL. To 2006, μετά από παρότρυνση του γκόμενού της, δήλωσε συμμετοχή στο American Idol 5. Από την πρώτη κιόλας οντισιόν ενθουσίασε τους κριτές και έλαβε σχόλια του τύπου "absolutely beautiful" και "absolutely fantastic". Παρά τα προγνωστικά που την ήθελαν νικήτρια όμως, η Kat ήρθε δεύτερη πίσω από τον Taylor Hicks.

Την ίδια χρονιά υπογράφει συμβόλαιο με την RCA Records και βγάζει το πρώτο της single "Somewhere Over The Rainbow / My Destiny" το οποίο πήγε αρκετά καλά, με το πρώτο κομμάτι να φτάνει στο #12 και το δεύτερο στο #60 του Billboard. Η χρονιά της όμως ήταν το 2007 οπότε και βγήκε η πρώτη της δισκογραφική δουλειά που φέρει το όνομά της. Το CD από την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του βρέθηκε στο #2 του Billboard και στο #5 του United World Chart. Στα περισσότερα τραγούδια του άλμπουμ έχει βάλει το χέρι της η Kara DioGuardi που είναι ο Φοίβος των ΗΠΑ, μόνο σε πολύ καλύτερη έκδοση. Η συγκεκριμένη έχει φτιάξει σουξέ και σουξέ για την Natalie Imbruglia, την Kelly Clarkson, την Anastacia, τη Hilary Duff, την υπερτσούλα Lindsay Lohan και έχει γράψει το "Spinning Around" της Kylie. Το πρώτο single "Over It" έφτασε μέχρι το #29 του Billboard και είχε απήχηση σε όλο τον κόσμο (πλην Ευρώπης). Το video clip του τραγουδιού έκλεισε 11 συνεχείς εβδομάδες στο #1 του MTV Asia. To δεύτερο single "Love Story" διανύει αυτή τη στιγμή την πορεία του στα charts. Ελπίζω και εύχομαι το επόμενο να είναι το αγαπημένο μου "Open Toes".


Track List:

1. Love Story
2. Over It
3. Open Toes
4. Home
5. Not Ur Girl
6. Each Other
7. Dangerous
8. Ordinary World
9. Do What You Do
10. Better Off Alone
11. Neglected
12. Everywhere I Go

Download From MediaFire | Download From RapidShare

Katharine McPhee - Over It



Katharine McPhee - Love Story



14 comments:

Apsoy said...

Αυτό το πράγμα, που δλδ όλοι οι καλλιτέχνες/ιδες από το ΓιουΕςΈι που κάνουν καριέρα σήμερα είναι όλοι μικρότεροι μου... μου κάνει λίγο λυπηρό...


Καλημέρα! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

orestis said...

Apsoy και γω όταν διάβασα 1984 κάτι έπαθα.

Νεβερ δεν στο είπα, αλλά με αρέσει το νέο φόντο.

Τα κοχύλια ζωγραφίζουν.

Καλό μήνα!!!

Moodygirl said...

sorry twra to ka8e tsoli kanei kariera sthn amerikh...kai sthn asia apo oti eida!eida to video na dw ti skouzei h dysmoirh , pw pw...( mmm extra kakia shmera e?:P:P:P)

Neverlandean said...

@Apsoy
Κι εμένα άρχισαν να είναι μικρότεροί μου γμτ! It sucks!

@Orestis
Καλό μήνα Orestis! Χαίρομαι που σου άρεσε, είναι το αυγουστιάτικο. :)

@MoodyGirl
Α, εμένα με αρέσει Κακιοτάτη. Το "τσόλι" είναι χαρακτηρισμός που αρμόζει σε καλλιτέχνες επιπέδου Britney. Αυτή έχει ακόμα μέλλον. :P
(Ξέρω γιατί είσαι σπαστικιά σήμερα χε χε χε...)

Dark Tyler said...

Bασικά έχω μια σχέση λατρείας-μίσους με τη McPhee. Καθόλη τη διάρκεια του American Idol τη θεωρούσα την πιο αδύναμη από το γκρουπ των "δυνατών" (δηλαδή όλοι αυτοί που απλώθηκαν στο top-6) και έβριζα κάθε φορά που προχωρούσε. Πάντα την έβρισκα χλιαρή (αλλά uber-hot!) μέχρι που διασκεύασε KT Tunstall, στο κομμάτι που έγινε το αγαπημένο μου από όλη την τελική φάση εκείνης της χρονιάς! Και τότε κατάλαβα-- είναι υπέροχη όταν τραγουδάει ανάλαφρα και δροσερά ποπ τραγουδάκια, αλλά όποτε έβαζε το μακρύ φόρεμα και επιχειρούσε να μας δείξει τη φωνή της... κρας-μπουμ κτλ.

Τα ίδια και στο μετριότατο για μένα άλμπουμ της, όπου καταρρέει στα κομμάτια που προσπαθούν να είναι οτιδήποτε, αλλά σε 2-3 είναι τόσο φυσική και γλυκιά που τα λατρεύω, namely στο "Love Story". Δηλαδή χτυπιόμουν εξαρχής πώς είναι δυνατόν να βγάζουν σαν πρώτο single το χάλι το "Over It"! Τεσπά. Ενδιαφέρουσα περίπτωση η KatPee, αλλά και μόνο για το "Love Story" και το "Black Horse & the Cherry Tree" την αγαπώ!

Shameless plug time! Κάλυψη American Idol! (LOL)

Toυ χρόνου θα συζητάμε για την Jordin! Whoo!

The Wrong Guy said...

Χαμούρω η Μπρίτνει, πορδοβούλωμα η Ριάνα, τι κακίες είναι αυτές;
Και γιατί εμένα μου αρέσουν πολύ;

ΟΙ ΚΑΚΙΕΣ εννοώ, όχι οι σαβούρες!

Neverlandean said...

Dark Tyler, εγώ δεν την ήξερα καν (δεν παρακολουθώ American Idol) αλλά έτυχε να δω το Love Story στο Yahoo και μου άρεσε πολύ. Μετά έψαξα στο Youtube και βρήκα το Over It και μου άρεσε ακόμα περισσότερο. Και μετά κατέβασα το CD το οποίο το έχω λιώσει! Δε το βρίσκω καθόλου μετριότατο, είναι σίγουρα ένα από τα αγαπημένα μου φέτος.

Η χοντρή καλή είναι; Γιατί όλους τους προηγούμενους μήνες έβλεπα στα μπογκς των αμερικανακίων banners "Vote for Blake Lewis" και έλεγα έλεος τόσο καλός είναι πια;
Συμφωνούμε πάντως ότι σαν την Kelly και την Carrie δε θα ξαναβγεί ποτέ αστέρι!

Wrong Guy μου ανανεωμένε απ' τις διακοπές, τη Rihanna δε την αντέχω, όσο για την Britney μου άρεσε πολύ παλιά αλλά τώρα καθόλου. Αυτό δε σημαίνει κάτι, εσένα ας σου αρέσουν θα στο συγχωρήσω. :PPPPPPP

The Wrong Guy said...

Καλέ τις σιχαίνομαι και τις 2.
Ειδικά αν ξαναδώ το ξυρισμένο τέτοιο της χαμούρως θα ξεράσω!

Neverlandean said...

Έτσι μπράβο! ;)
Ήμουν σίγουρος ότι θα συμφωνούσαμε.
Άκουσες Μr.F; ΚΑΙ ο Wrong Guy σιχαίνεται τη Rihanna! ΥΑΥ!

Dark Tyler said...

MΙΣΩ Blake, ήμουν με τη Jordin από την αρχή της σεζόν! Και θα έπρεπε να βλέπεις "Idol"... κοίτα πόσος κόσμος έχει βγει, πλάκα-πλάκα! ;)

darkenlight said...

Elate paidia... h rihanna ta spaei... To cd tis to exw liwsei... einai poly oraio...!
Oso gia thn McPhee afou exei Kara tha riksw ena akousma... Alla mono epeidh einai Kara mesa...

orestis said...

Bρε αχάριστο πλάσμα.

Δεν σε πήγα Μαδρίτη;

Δεν μας ξέκανες με τη Βελοθ;

δεν έμεινες με τον κούκλο τον Ισπανό;

Και άλλο κονέ;

Τς τς τς

Ντροπή

Neverlandean said...

Dark Tyler, και τον είχαν για πολύ γκόμενο πια σιγά! Ναι, και βγαίνουν και καλοί όχι σαν το δικό μας. Αν έχεις τον Ψινάκη κριτή τι περιμένεις;

Darkenlight, εντάξει απόψεις είναι αυτές πάντως δεν πρόκειται να μας μεταπείσεις - εμένα τουλάχιστον γιατί ο Mr.F ακούει και μετά τη βρίζει. :PPP
Η Kat είναι εκατομμύρια φορές καλύτερη para mi.

Orestis, δε λέω μυθιστορηματικώς τα έκανα όλα αυτά αλλά θέλω και in real life. (όχι να σας ξεκάνω) :)

orestis said...

Γλυκέ μου θα δω τι μπορώ να κάνω.

Αν και το έχω βάλει το έρμο το σύμπαν να δουλεύει υπερωρίες.

Αλλά για σένα...κάτι θα σκεφτώ.

Σμακ

ΥΓ. Πάει διακοπές ο άλλος κατάλαβες...μας την κάνει να τον ψάχνουμε.χιχι