Friday, August 10, 2007

Breaking News!

Έχω την τιμή και τη χαρά να σας ενημερώσω ότι η Siobhan Donaghy φεύγει από τη λίστα των to-have-in-mind καλλιτεχνών και εισέρχεται θριαμβευτικά στη λίστα των Superfavorites όπου θα κάνει καλή παρέα με τη Natalie, την Kelly, την P!nk και τα άλλα παιδιά. Το "Ghosts" είναι απλά κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-ό! Όσοι δε το κατέβασαν τότε που το είχα ανεβάσει (γκουχ! γκουχ!), μπορούν να το κάνουν ακόμα μιας και το download link είναι alive and well. Δώστε προσοχή στα Goldfish, Medevac, Ghosts, Sometimes, 12 Bar Acid Blues... βασικά όλα είναι τέλεια. Η αίσθηση που μου δίνει αυτό το CD είναι σαν να ακούω μουσική κάτω από το νερό. Παίζει να μου αρέσει περισσότερο κι απ' το "My December".

Κι επειδή ξέρω ότι χεστήκατε για τις ηλίθιες λίστες μου θα σας αποζημιώσω με μια θεά και μια πρώην θεά.

ΘΕΑ: Sophie Ellis Bextor

Το "Duel" είναι το b-side από το single "Today The Sun's On Us". Αρκετά συμπαθητικό αλλά σε καμιά περίπτωση δε φτάνει τα κομμάτια του άλμπουμ - γι' αυτό είναι και b-side άλλωστε. Στο επίσημο site της δήλωσε ότι για επόμενο single σκέφτεται ένα από τα "If I Can't Dance" και "Love Is Here". Ζντόινγκ!! Για το υπέρτατο "If You Go" ούτε λόγος. Τελικά είναι ηλίθια η Αγγλίδα. I just wanna slap and shake her.


ΠΡΩΗΝ ΘΕΑ: Jennifer Lopez

Επειδή η κωλάθρα της Jennifer είναι πολύ μπροστά για την εποχή της, άκου τι έβαλε με το νου της: θα βγάλει λέει δυο singles ταυτόχρονα, όχι το ένα μετά το άλλο όπως κάνει όλος ο κόσμος! Το ένα θα είναι το "Hold It, Don't Drop It" που το ακούσαμε ήδη και το άλλο ετούτο εδώ, το "Do It Well", το οποίο είναι μεν καλύτερο από το πρώτο αλλά ούτε καν πλησιάζει στο μεγαλείο των πρώτων χρόνων της J.Lo. Eγώ το είπα, στο ψυχιατρείο θα καταντήσει αυτή σαν τη Mariah επειδή τα CD της θα τα αγοράζει μόνο το σόι της.


Και ένα έκτακτο update γιατί μόλις βρήκα το ολοκαίνουριο video για το ολοκαίνουριο τραγούδι των Girls Aloud "Sexy! No No No...". YAY!




13 comments:

The Wrong Guy said...

Siobahn?
Όνομα είναι αυτό ή πόλη της Ασίας;

Δεν κατέβασα το δικό της, γιατί προτίμησα της Μούτουα.

(Ξέχασα να σου πω, πως έχει γίνει από τα αγαπημένα μου άλμπουμ, με αρέσει που έχει και ντουέτο με Έιμι και με Γκρουβ Αρμάντα και με αρέσει και το σινγκλ Real Girl, εντάξει είμαι γκέι, έχει σαμπλ από Λένι Κράβιτζ;)

Η Τζέι Λο ας πάει να σχεδιάσει καμιά κιλότα γιατί δεν μπορώ να τη βλέπω άλλο.

Όσο για τη Μαράια, μην την πολυβρίζεις γιατί σε κομβικό σημείο του μπλογκ σου διακρίνω επιροές της. Μπορείς να βρεις ποιο είναι;

:-)))

Neverlandean said...

LOOOOOL
Ιδέα δεν έχω πώς προφέρεται, ξέρει κανείς;;; Απαντήστε παρακαλώ κάποιος! Πάντως μου αρέσει anyway.

Αφού είχε μέσα Amy της άλλης σιγά μη δε σε άρεσε και δεν το προτιμούσες. :PPPPPP

Άστο το βλήτο τη Τζέιλό να κάνει βλακείες με την καριέρα της μέχρι να τη διώξουν από όλες τις δισκογραφικές και να καταλήξει στη Legend να τη διαφημίζει το ALTER στα διαλείμματα του Je t'aime.

ΠΟΥ;; ΠΟΥ διακρίνεις τέτοιες επιρροές;;; Πες μου να τις αλλάξω right away! Αυτό μου έλειπε τώρα να έχω υποβόσκοντα θαυμασμό για την τσοκάρω!

oni said...

Siobhán is an Irish personal name for females and is pronounced 'Sh-von' (IPA: [ʃəˈvɔːn]). It is ultimately derived from Hebrew words which meant "God is gracious". Alternative spellings of Siobhán include Siavon, Siobhan, Siobhain, Siobhann, Siobhon, Siovhan, Shivaune, Shivaun, Shavon, Sioban, Shivonne, Shavone and Chevonne. Its English equivalent is Joan.

Always glad to help ;)

Kai nai loipon, to katebazw molis :)

Asxeto: Kala, aytes oi Girls Aloud to Sexy No No No to 8ewroun tragoudi? Sto tragoudaw k gw an einai! Entaksei einai catchy alla...

Neverlandean said...

Ευχαριστούμε Oni αλλά η προφορά πως είναι ακριβώς; Σιομπάν; Σιομπ(χ)άν; Πώς σκατά; Και το επίθετο;

Δίκιο έχεις, το Sexy! δεν είναι τραγούδι, είναι τραγουδάρα. :)

oni said...

Σβών είναι παιδάκι μου η προφορά! Με παχύ ΣΣΣ = Σσσσβώωωων. Σα να είναι γαλλικό. Γκοτ ιτ;

Και το επώνυμο είναι: Ντόναχι

Neverlandean said...

Σβών; Μου θυμίζει τις κονσέρβες με το ζαμπόν. LOOOOOOL
Για το Ντόναχι είσαι σίγουρος; Κι εγώ έτσι το διάβαζα αλλά μετά το "Σβών" έχω τις αμφιβολίες μου... Δε θα μπορούσε να είναι Ντονέι; Τι ζόρι πια, δε μπορούσε να έχει ένα nickname της προκοπής;

oni said...

Oxi de 8a mporouse na einai ntonei me tpt :P

Allwste einai irlandikhs katagwghs h kopela kai to epwnymo "ntonaxiou" kai "ntonaxi" einai kra irlandika.

Paw super-market twra :P Cheers!

P.S. To Svon kai mena to Zwan to zampon mou 8ymizei. Alla einai Ssssssivoooon me ena elafry i anamesa pou to trws. Les kai milas gallika eipame. Einai GLAMOROUS!

Ioannis said...

Ας καταθέσω και εγώ την εμπεριστατωμένη άποψή μου!
1) Το άλμπουμ της Siobhan πραγματικά αξίζει την προσοχή και στα tracks που προτείνεις, εγώ θα πρόσθετα και το "Coming up for air", του οποίου πρόσφατα κατέβασα και μια unplugged έκδοση και το αντίστοιχο βίντεο με τη δικιά σου σε ένα (πιο μάξι δε γίνεται) animal print φόρεμα!
2) Σύμφωνα με την εμπειρία μου με τους Ιρλανδούς (Αγγλίδα, αλλά Ιρλανδικής καταγωγής γαρ), το ονοματεπώνυμό της προφέρεται Σιβόν (παχύ Σ) Ντόναχι. Η προφορά του Siobhan έχει διάφορες εκδοχές, αλλά αυτή είναι η πιο συνηθισμένη και εκτός αυτού, έχω ακούσει Άγγλους να την προσφωνούν έτσι.
Παρεμπιπτόντως και ενδεικτικά, ένα άλλο ιρλανδικό όνομα, το Niamh, προφέρεται Νιβ!!
Δέχομαι συγχαρητήρια και αποχωρώ! :-P :-)

Neverlandean said...

Εντάξει λοιπόν, τώρα εκτός του ότι θα ξέρω να τη γράφω θα ξέρω ΚΑΙ να τη διαβάζω. Τι εμπειρία έχεις με τους Ιρλανδούς, Ιωάννη; :P

Συγχαρητήρια και αντίο. :)

Ioannis said...

Μην πάει πουθενά πονηρά το μυαλό σου! Ας πούμε ότι τους έχω πελάτες! :-)
Ναι ναι! Ξέρω! Με αυτή τη δήλώση, πραγματικά αποκατέστησα την τιμή μου! :-)

Neverlandean said...

Όντως γιατί με αυτό το "πελάτες" μου έδιωξες κάθε πονηρή σκέψη... Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

Impressed Guy said...

Το ξέρω πως πέρασαν αιώνες από τότε που έγραψες το post αλλά το ξέρεις ότι το "Ghosts" ακούγεται και ανάποδα?!?!?!?

Giannis PPM said...

Edraiwnetai to fan club tis Siobhan! Prostithetai enas fan kathe mina! Xairomai!
Welcome, Impressed guy!