Friday, July 6, 2007

Various Artists: The 90's Pop Collection

Επειδή καλοκαίρι χωρίς λαλάκα, Ρετιρέ και Βικτώρια Χαλκίτη δε νοείται, αποφάσισα να φτιάξω αυτή τη συλλογή με τραγούδια που είχα σκόρπια στον υπολογιστή και με μερικά που μου έστειλαν φίλοι. ( :*) Tα εμπνευσμένα εξώφυλλα που απεικονίζουν απαραίτητα αξεσουάρ της προηγούμενης δεκαετίας, τη δεκάσολη πλατφόρμα και την 60άρα κασέτα TDK, φτιάχτηκαν επίσης από εμένα γιατί είμαι μεγάλο ταλέντο και στις γραφικές τέχνες (λέμε τώρα). Τώρα που το σκέφτομαι είναι πιθανόν μετά από τέτοιο εμπνευσμένο compilation να με προσλάβουν για το επόμενο Buddha Bar. Τρέμε Vassili Tsilichristos!

Click on the album cover to download.

Track List:

1. Βικτώρια Χαλκίτη - 'Ερωτας είναι
2. Αλέξια - Έλα μια νύχτα
3. Δέσποινα Βανδή - Εσένα περιμένω
4. Σάκης Ρουβάς - Έλα μου
5. Ευρυδίκη - Το μόνο που θυμάμαι
6. Πασχάλης & Ζήνα - Οι καταπληκτικοί
7. VIPS - Χωρίς εσένα
8. Βίκυ Χαρίτου - Νύχτες στη Μύκονο
9. Δάκης - Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι
10. Κωνσταντίνα - Στον επόμενο τόνο
11. Άννα Βίσση - Είμαι πολύ καλά
12. Κακά Κορίτσια - Μου λείπει
13. Μιχάλης Ρακιτζής - Εγώ κι ο Πουφ
14. Θάνος Καλλίρης & Λάμπης Λιβιεράτος - Ο παλιός είναι αλλιώς
15. Πωλίνα - Σεϋχέλλες
16. Ελένη Δήμου & Λάκης με τα ψηλά ρεβέρ - Πάρε πασά μου
17. Νίκος Καρβέλας - Όλα ή τίποτα
18. Νάμα - Αγάπη μου αλλού
19. Χριστίνα Αναγνωστοπούλου - Όλα κι όλα
20. Βικτώρια Χαλκίτη - Χόρεψε θάλασσα
21. Μαντώ - Φάρος

Click on the album cover to download.

Track List:

1. Ευρυδίκη - Αυτό το φιλί
2. Σοφία Αρβανίτη - Μη μου μιλάς για καλοκαίρια
3. Σάκης Ρουβάς - Μετά από σένα το χάος
4. VIPS - Τα χείλια μου καίνε
5. Πασχάλης - Παραδώσου λοιπόν
6. Μιχάλης Ρακιτζής - Δικός σου για πάντα
7. Μαντώ - Στοιχηματίζω
8. Χρήστος Δάντης & Πωλίνα - Push-Ups
9. Νάμα - Τα καλύτερά μας χρόνια
10. Αλέξια & Κώστας Χαριτοδιπλωμένος - Κανένας δε μας σταματά
11. Θάνος Καλλίρης - Κάποιο καλοκαίρι
12. Βικτώρια Χαλκίτη - Δε σ' αγάπησα ποτέ
13. Στέφανος Κορκολής - Το πιο γλυκό κομμάτι
14. Βίκυ Χαρίτου - Έρωτα πειρατή
15. Κακά Κορίτσια - Γεια σου
16. Modern Fears - Σε θέλω
17. Κώστας Μπίγαλης - Με την πρώτη ματιά
18. Πέγκυ Ζήνα - Αν πας με άλλη
19. Γιώργος Αλκαίος - Τι τι
20. Στέλλα Γεωργιάδου - Τώρα μου μιλάει
21. Σαμπρίνα - Ένα ένα
22. Καίτη Γαρμπή - Κόλαση

PS: To "Έλα μια νύχτα" και το "Δε σ' αγάπησα ποτέ" τραγουδάρες. :)

18 comments:

The Espressionist said...

.
trello flashback!
steile deigma sto CD Club ;)

Mithra Radiant said...

τα κατεβάζω επί τόπου.

θενκς για την αναπόληση :-)

orestis said...

όλα καλά και ωραία, αλλά το "Εγώ και ο Πουφ" τι το ήθελες;

ξέρεις τι κλάμα έριχνα πριν λίγες μέρες με αυτό το τργούδι;

σταμάτησα να μην κλαίω, αφού είδα το βίντοκλιπ. Ξενέρα.

Μας έφτιαξες πάλι σήμερα.

Apsoy said...

:**********************************

Neverlandean said...

Espressionist, λες; Πληρώνουν καλά; :P

Mithra, πορνάδα. :)

Orestis μου σόρρυ, δεν το ήξερα! Άκου το "θα κάνουμε πούσαψ" να παρηγορηθείς. (Μα καλά, έκλαιγες με Ρακιτζή; :D)

Τρελέ, :*********************

Aντώνης said...

Το απόλυτο χίτ, φίλε: Πόσο λίγο με ξέρεις... Και την είδα την Ευρυδικούλα λάιβ απόψε και της το αφιερώνω!

Κώστας said...

Πω πω, δε θα μπορούσες να πετύχεις καλύτερα τα γούστα του "el" μου..

Ελπίζω να μη δει το ποστ :P :P

Neverlandean said...

Αντώνη, όχι και Ευρυδικούλα! ΕΥΡΙΔΙΚΑΡΑ! :) Είπα να μη βάλω πολλές Ευρυδίκες γιατί θα γέμιζα όλο το CD.

Κώστα, να το δει το παιδί, γιατί να μην το δει; Δειξ' του το! :P

Dark Tyler said...

Ένα έχω να πω, αυτή τη στιγμή με το ζόρι συγκρατώ τα δάκρυά μου.

Έχω να στείλω ΠΟΛΥ κόσμο προς τα εδώ... :))))

Moodygirl said...

kala de to syzhtaw teleio!

Neverlandean said...

Στείλε Dark στείλε. Διαλαλήστε το απ' άκρη σ' άκρη!

Ευχαριστώ Κακιοτάτη! (πάει τώρα αυτό έμεινε, να το ξέρεις looooool)

rude_girl said...

paidia sorry kiolas....foveri sillogi alla mhpws xehasate kapoion?

ax melisoula melisaki....kwstas mpigalis...

Neverlandean said...

Δεν το είχα ρε Rude αυτό όταν έφτιαξα τη συλλογή αλλιώς θα το έβαζα. :)

rude_girl said...

lol vrikes xalkiti pou epsaxna kati mines kai dne eixes mpigali? loipon ama ftiaxeis kai cd 3 edw eimai egw...aaa kai ton savidaki xehases dropi sou...:P

Neverlandean said...

A από Χαλκίτη έχω πολλά γιατί ήμουν φαν. :)

ΟΜΓ, ναι 10 Μάγισσες! Ούτε αυτό το είχα. Νομίζω χρειαζόμαστε ακόμα ένα CD.

alex21 said...

den yparxei i syllogi...ola auta t aepsaxna eisai 8eos!!!!thanx!!!!

Konos said...

Ευχαριστώ πολύ!
Απίθανη συλλογή!!!

gchris said...

Είχα το 2007 κατεβάσει το CD1 και θυμήθηκα ακούγοντας ένα τραγούδι ότι ποτέ δεν κατέβασα το CD1 και έχει φοβερή συλλογή. Αν μπορέσεις κάποια στιγμή ενεργοποίησε το link και θα το κοιτάω μέχρι το τέλος του 2013.
Απίθανη δουλειά μπράβο