Wednesday, July 4, 2007

Delta Goodrem: Innocent Eyes + Mistaken Identity

Μόλις τελείωσα ένα ψάξιμο στη wikipedia σχετικά με τα είδη της μουσικής, ένα ζήτημα που με ταλανίζει συνεχώς. Έχω να πω ότι το όλο θέμα είναι γελοίο! Και μόνο τις παραλλαγές της pop να πάρουμε δε βγάζουμε άκρη! Αφορμή στάθηκε η σελίδα για την Delta Goodrem, η οποία, όπως αναφέρεται, ανήκει στα είδη: pop, ballad, adult contemporary και piano pop. Επειδή νευρίασα και αποφάσισα να βρω κι εγώ επιτέλους ποιο ακριβώς είναι το είδος μου, έκατσα και έψαξα και τελικά κατέληξα στα εξής: είμαι pop, λίγο rock, σε μεγάλες δόσεις pop rock (ναι, είναι διαφορετικό...), αρκετά adult contemporary, ολίγον τι από bubblegum pop και μια πρέζα pop punk. Τι μαλακίες! Και πιο μαλάκας εγώ που έχασα τόσο χρόνο. :PPPPP

Τέσπα, μ' αυτά τα γαμοείδη δε βγάζεις άκρη και έχω να μιλήσω και για μια ακόμα καλλιτέχνιδα που μας έρχεται από την άκρη του κόσμου και είναι πολύ άσχημη η κακομοίρα και έχει και απαίσια φωνή. Αυτή η κακάσχημη και ατάλαντη είναι η Delta Goodrem. Γεννημένη στην Αυστραλία (που αν δεν ήταν οι Έλληνες μετανάστες να τη στηρίξουν με το αίμα και τον ιδρώτα τους δε θα είχε καταφέρει να γίνει αυτό που είναι τώρα :P) η 23χρονη Delta ξεκίνησε κλασσικά από τη σαπουνόπερα Neighbours - από κει βγήκε η Kylie και η Natalie Imbruglia. Μάλλον είναι κάτι σαν bar mitsvah για τις τραγουδίστριες εκεί, δεν ξέρω. Αν και έχει βγάλει μόνο 2 CDs μέχρι τώρα, έχει καταφέρει να γίνει γνωστή σε όλο τον κόσμο - όχι στην Αμερική βέβαια - και έχει πουλήσει πάνω από 3,5 εκατομμύρια κόπιες.

Το πρώτο της άλμπουμ "Innocent Eyes" κυκλοφόρησε το 2003 και έβγαλε συνολικά 6(!!!) επιτυχημένα singles, μένοντας στην 1η θέση του αυστραλιανού chart για 29 εβδομάδες. Το πρώτο single "Born To Try" βγήκε το 2002 και το τελευταίο "Throw It Away" το 2004, οπότε για 2 χρόνια η Delta δε χρειάστηκε να κουνήσει ούτε το μικρό της δαχτυλάκι, απλά καθόταν και τα τσέπωνε. Αυτές είναι δουλειές! Στην Ελλάδα αυτά που μάθαμε περισσότερο ήταν το "Lost Without You" κυρίως από τη διαφήμιση των πουρακίων Caprice και το "Not Me, Not I" κυρίως από το brainwashing που μας έκανε ο Star FM (στην Αθήνα ποιο σταθμό πληρώνουν για να σας κάνει brainwashing;). Δυστυχώς, τα γαλάζια αθώα μάτια της Delta θα σκοτείνιαζαν το 2003 λόγω του καρκίνου που δεν κάνει διακρίσεις σε όμορφους και άσχημους, διάσημους ή όχι. Οι γιατροί διέγνωσαν λέμφωμα Hodgkin (αυτό που έχει και η Lynette στις Desperate Housewives - oops!) και η μικρή αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τους Neighbours για να αρχίσει θεραπεία. Παρόλα αυτά, τον ίδιο χρόνο κέρδισε 7 ARIA Awards (τα αυστραλιανά Grammy) σπάζοντας το ρεκόρ των 6 που είχε από το 1999 η Natalie Imbruglia.

Click on the album cover to download.

Track List:

1. Born To Try
2. Innocent Eyes
3. Not Me, Not I
4. Throw It Away
5. Lost Without You
6. Predictable
7. Butterfly
8. In My Own Time
9. My Big Mistake
10. This Is Not Me
11. Running Away
12. Year Ago Today
13. Longer
14. Will You Fall For Me

Το "Mistaken Identity" κυκλοφόρησε το 2004 μετά την περιπέτεια της Goodrem με τον καρκίνο και πολλά από τα τραγούδια του άλμπουμ τα εμπνεύστηκε από αυτό ακριβώς το γεγονός, όπως το "Extraordinary Day" (καμία σχέση με το "Ordinary Day" της Dolores) που αναφέρεται στη μέρα που της ανακοίνωσαν ότι έχει λέμφωμα Hodgkin και το "Be Strong" που όλοι καταλαβαίνουμε γιατί το έγραψε. To δεύτερο αυτό CD είχε μικρότερη απήχηση αλλά έβγαλε 5 singles και στην Ελλάδα μπήκε στο top 20. Περιέχει και ένα ντουέτο με τον Brian McFadden, πρώην μέλος των φλώρων Westlife. Το επόμενο άλμπουμ της αναμένεται στα τέλη της χρονιάς.

Click on the album cover to download.

Track List:

1. Out Of The Blue
2. The Analyst
3. Mistaken Identity
4. Sanctuary
5. A Little Too Late
6. Be Strong
7. Last Night On Earth
8. Almost Here (With Brian McFadden)
9. Miscommunication
10. Electric Storm
11. Extraordinary Day
12. Fragile
13. Disorientated
14. You Are My Rock
15. Nobody Listened

Delta Goodrem - Not Me, Not I



Delta Goodrem - Out Of The Blue
(ο στίχος λέει πολλά)


18 comments:

mr. F said...

You wrote Amigo! :-)

The Wrong Guy said...

Κοίτα,με συγκίνησε η ιστορία της, αλλά θα έλεγα ότι είναι πιο ενδιαφέρουσα από τη μουσική της.

Με σύγχισε μετά από εκείνο το ντουέτο με τον Westlife που αν το ξανακούσω θα πάω να βάλω φωτιά τον πομπό που το εκπέμπει.

Αδιαφόρου θα τη χαρακτήριζα πάντως.

Συγγνώμη, αλλά έχω γνώμη και πρέπει να την πω.Θες να πάθω και εγώ δηλαδής αυτό το σύνδρομο;

:-)

Neverlandean said...

Thanks, amigo! :)

Wrong μου, εννοείται ότι θα την πεις τη γνώμη σου. Ούτε εγώ έχω ΤΟ ΤΡΕΛΟ κόλλημα μαζί της αλλά μου αρέσει, έχει πολύ ιδιαίτερη φωνή. Το ντουέτο είναι ξενερουά όντως.

Mithra Radiant said...

το ποστ αυτό έπρεπε να πεις ότι είναι αφιερωμέμο σε μένα νεαρέ ποδολάγνε! (λολ πως μού'ρθε;!!)

Οσον αφορά το ποστ πολύ ωραίο για ακόμη μία φορά.
Περίμενα να γράψεις πιο πολλά ομολογώ!

Ξεκινάω να τα κατεβάζω αφού τελειώσει το Σρεκ 3 :-P

Το κλιπ με τον ΜακΛάχαν,πως σκατά τον λένε,ήταν το σούπερ ξενέρωμα.
Πολύ μπούλης,τον έβαλαν και δίπλα από τη Γκούντρεμ έλεος!

Αντε να βγάλει καινούριο άλμπουμ να μας το κάνεις ποστ

χεχε

thnx btw για την υλοποίηση της παραγελιάς.

ps:θυμάσαι τη γρανίτα το Σάββατο;σκέτο νερό χαχαχα

mr. F said...

εγώ ακόμα περιμένω ποστ για την γρανίτα του σαββάτου.

Neverlandean said...

Αφιερώσεις μόνο στον αμίγκο μου.
Ποδολάγνε;; Ντόινγκ! Το συγκεκριμένο φετίχ δεν το έχω.

Πορνάδα, με γούστα Δέλτα ι πορ έσο λο ίθε. Κατάλαβες; :PPPP

Βασικά ήταν λεμονάδα φάντα με τριμμένο πάγο. Δε βαριέσαι, ενεργοποιήσαμε το DNA μας. LOOOOOOOOL

Κυριακή ήταν βλήτα.

Apsoy said...

Γειάαααααααα σουυυυυυυυυυυυυ!!!
Η κοπελιά?
Φίλη σου?
...


:***

Mithra Radiant said...

πετάχτηκε κ η πορδή στο άσχετο λολ :P

mr. F said...

fffffffst boing!
gracias amigo! Solo para mi!

Neverlandean said...

Τον Apsoy είπες πορδή ρε πορδοβούλωμα; Και συ από πίσω σιγοντάρεις, φστ μπόινγκ και μαλακίες! Perra! Ambas perras! :PPPPPP

Ναι, Apsoy φίλες μου είναι και οι δύο. :)

Mithra Radiant said...

άντε ρούφα τη γρανίτα σου μη σε ρίξω στον Θερμαϊκό και βγεις με ουρά :D

Apsoy said...

Εγώ είμαι η πορδή ρε?
Αφιερωμένο στον μίθρα...:
"Αααααα-α-α-α-αααααα, σαν αερικό καρδιά μου, άαααα-α-α-α-α-α-ααααα, σαν αερικόοοοοοο"
:)

Νέβερ?
:************************
Καλημέρααααααα! :)

orestis said...

Παιδιά σας βλέπω σε φόρμα.

Εγώ πάλι είμαι με τζιν.

Χεχεχε.

Σορρυ αλλά μου είναι αδύνατο σήμερα να αφήσω σοβαρό σχόλιο.

The Wrong Guy said...

Never,πρόσεξε τη συμπεριφορά σου.
Δεν είναι αποχαιρετισμός αυτός.
Σε άλλους βγάζεις λογύδρια συγκινητικά και σε μένα ένα ξερό "Τεσπά"

Περιμένω μέχρι αύριο το πρωί που φέυγω να έχεις επανορθώσει!

Neverlandean said...

Wrong Guy, it's done.

Orestis, πάντα τέτοια! :)

Καλημέρα Apsoy :))) :********

Mithra, σάραπ! :P

Mithra Radiant said...

KABOOM!!!!!!!!!!!!

Giannis PPM said...

Epanaferw tin taksi mines meta!
Ta singles tou 1ou cd einai EKSAIRETIKA. Ta ypoloipa kommatia sympathitika.
Sto 2o cd exei kapoia kala kommatia, alla ta single spou vgikan itan gia ta mpaza, gia na min pw gia kati allo..
Vgazei kainourio osonoupw...

Neverlandean said...

Άντε ας βγάλει κι αυτή να δούμε τι θα δούμε.