Sunday, July 29, 2007

Catching Up! New Singles!

Η Jennifer Lopez που βαδίζει επικίνδυνα στα βήματα της σιχαμένης Mariah τόσο όσον αφορά τα τραγούδια όσο και τις πωλήσεις, έβγαλε καινούριο τραγούδι σε μια προσπάθειά της να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα...


Ο Mr. Κατάθλιψη James Blunt έβγαλε καινούριο single με το ευφάνταστο όνομα "1973" το οποίο το εμπνεύστηκε λέει κατά τη διαμονή του στην Ίμπιζα. Όχι δεν είναι ιδιαίτερα χαρούμενο, μάλλον νοσταλγικό το λες τύπου "τι ωραία που περνούσαμε το 1973". Το νέο άλμπουμ του κυκλοφορεί αρχές Σεπτεμβρίου και από τον τίτλο καταλαβαίνουμε ότι θα είναι ένα πολύ ευχάριστο και ευδιάθετο CD. Λέγεται "All The Lost Souls".

Download Link:
James Blunt - 1973

Η μικρή μου Kelly έβγαλε καινούριο bonustrack για την κυκλοφορία του "My December" στη Ιαπωνία. Αν δεν υπήρχε το internet δε θα το ακούγαμε ποτέ. God Bless The Net!


Η απόλυτα αγαπημένη μου Natalie Imbruglia κυκλοφορεί CD με όλα τα singles από το 1997 ως το 2007 στις 10 Σεπτεμβρίου. Για ολοκαίνουριο άλμπουμ πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις αρχές του 2008. Πάρε τώρα το "Glorious" στην τελική του μορφή ΚΑΙ σε high quality. Όταν θα ξυπνήσεις αύριο βάλτο πρωί πρωί να το ακούσεις. :)


Το σαβουρότσουλο και αρχηγός των Pussycat Dolls, Nicole Scherzinger, κατάλαβε επιτέλους ότι δεν είναι αναγκασμένη να κουβαλάει όλες τις άλλες αλόγες στο σβέρκο της αφού αυτή είναι η φωνή και εκείνες δεν είναι πιο χρήσιμες από το φίκο που έχει στο σαλόνι της. Φυσικά το τραγούδι είναι κλασσική R'n'B σάχλα, αντάξια μιας Pussycat Doll, από την οποία δεν λείπει ο απαραίτητος μαύρος που ωρύεται.


Τα αγαπημένα ομορφότσουλα αυτού του μπλογκ που δεν είναι άλλα από τις Girls Aloud, έβγαλαν καινούριο single. Το έχουν γράψει οι Xenomania, που είναι υπεύθυνοι και για τις μεγαλύτερες επιτυχίες του ίδιου συγκροτήματος αλλά και άλλων καλλιτεχνών όπως το "Believe" της Cher και το "If You Go" της Sophie Ellis-Bextor. Το τραγούδι είναι μια άγρια ποπιά και μου αρέσει τρελά! Ολόκληρο το άλμπουμ το Νοέμβριο.


19 comments:

The Espressionist said...

eixa kathigitria sto gymnasio pou ti legan Scherzinger
!!!

super ta posts sou Neverlandean!

Keen On Boys said...

Αααα μ'αρεσει κι εμενα πολυ η Imbruglia! :)
Ωραίο το Glorious βρε, thnx!

ethanandthecity said...

Το Jenniferaki μια χαρά άλμπουμ έβγαλε στην ισπανική αλλά προφανώς πάτωσε στους λοιπούς πληθυσμούς, αναμενόμενο, δεν ήταν καθόλου mainstream, εδώ το que hisiste αναγκάστηκαν να το σουλουπώσουν με μπιτάκι για να περάσει στα ραδιόφωνα. Το νέο κομμάτι απλώς συμπαθητικό.

Μισώ James Blunt αν και straight μου κάνει too gay! Get a grip girl!

Λατρεύω Ναταλάκι!

Φιλάκι neverlandean!

Neverlandean said...

Espressionist, των Γερμανικών ήταν; Μπορεί να είναι η κόρη της η Νικολέττα που πήγε στην Αμερική να κάνει καριέρα! LOL Ευχαριστώωωωω! :)

Keen On Boys, η Natalie είναι ο απόλυτος έρωτάς μου και χαίρομαι που σου αρέσει κι εσένα. Μόνο ο mr.f δεν πείθεται!

Ethan, δεν ήταν ακριβώς μια χαρά, είχε πολλά αργά κομμάτια. Το Que Hiciste πάντως είναι πολύ καλό. Έχει πέσει πολύ η Jennifer, στο λέω εγώ που στα νιάτα μου τη λάτρευα (ούτε Imbruglia ούτε Clarkson τότε, μόνο J.Lo!)

Πολύ κλαψιάρης ο James, get a grip man! Natalie rocks!

Φιλάκι :*

Moodygirl said...

loipon epestrepsa
egw to lew, o gamos blaptei kai jlo kai h avril lwla8hkane meta to gamo.ton james blunt ton misw 8anasima, an me miseite balte mou to you're beautiful na aytoktonhsw.to natalaki to paw poly.
xaxaxxaxaaa exeis apolyto dikio gia thn arxhtsoula twn pussycat dolls, kairos htan na kanei solo anti na tis sournei apo pisw :P=oi upoloipes mporoun na symmetasxoun sto live sex show pou hr8e kai sthn ellada
ax bre never gyrisa kai phra th dosh mou:)

orestis said...

Εγώ θα πω τα δικά μου!!!!

Το ποστ όπως πάντα έξοχο και εγώ γραφική!

Νεβεράκο άστα.

Έπαθα ζημιά.

Είδα ένα πλάσμα σήμερα.

Μετωπική σου λέω.

Δυστυχώς έφυγα από το νησί, αλλά είμαι πάλι σε φάση bounce.

Σμακ!!

Aenaos said...

James Blunt!!!!Επιτέλους έχουμε κάτι νέο απο James!!!Τον υπερ-λατρεύω.To back to bedlam το έχω απλα... λοιώσει!!!

Neverlandean said...

Moodygirl, μετά από ποιον γάμο ακριβώς λολάθηκε η Τζένιφερ; Δεν έκανε και λίγους. :D
"oi upoloipes mporoun na symmetasxoun sto live sex show pou hr8e kai sthn ellada"
Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!
Καλωσήρθες!!!

Orestis, πες ρε πες!! Δεν είχες καμιά ψηφιακή πρόχειρη να τον απαθανατίσεις; Κανένας κλώνος του Chad ήταν πάλι;
Σμαααακ!!!

Αέναε, ευτυχώς που άργησες να κάνεις κόμεντ γιατί οι από πάνω θα σε έβριζαν. ΛΟΟΟΛ. James ελήφθη όβερ.

orestis said...

Όχι ρε γαμώτο, δεν είχα.

Ρε έκανα την ανατροπή.

Ήταν ψηλός, μελαχροινός και έβγαζε μια πραότητα.
Το μόνο αρνητικό ήταν ότι ήταν από αυτούς τρέντυ γόηδες,
Μου έφτιαξε το σουκου!!!

ΥΓ. Κλώνος του Chad ε;

Είναι να μην σου βγει το όνομα...

Φλάκια

provato said...

λατρεύω Natalie. Θεά υπέροχη μπεεεεεεεξαιρετική τέλεια! την λατρεύω!


και βέβαια λατρεύω κι εσένα για το κομμάτι! μωρό μου μπεεεεεευχαριστώ πολύ! :-))

provato said...

δες αυτό (που μάλλον θα το έχεις δει....) μπεεε:

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Nataliegloriousalbum.jpg

xxxxx

Neverlandean said...

Orestis, χαχαχαχαχαχαχαχα!
Τι να σε κάνω, συ είπας! Το μελαχρινό του One Tree Hill είναι καλύτερο ρε συ! Trendy γόης ε; Για ένα σου-κου καλός είναι. ;)

Προβατένιε μου παρακαλώ! Το έχω δει ναι αλλά σε ευχαριστώ anyway. :)))))))

veloz said...

ok!
etoimo to natalaki gia ayrio!
oso gia ta glastro-omorfo-tsoula pantws typou den tha sxoliasw, mi taraxtw!!
:)

Mithra Radiant said...

γιατί τα files τα έβαλες σε mediafire; :?

Apsoy said...

Μα να μην έχω ηχεια στον υπολογιστή της δουλειάς; Γμτο!!!

Γειά σου νεβερ! :)
:*

Neverlandean said...

Veloz, άκου Natalie εσύ, άστες τις άλλες. :P

Mithra, γιατί μπορείς να τα καταβάσεις όλα χωρίς να περιμένεις και χωρίς να χρειάζεται να κάνεις reset το router. Είναι πολύ καλύτερο από το χαζοRapidshare.

Apsoy, χαμένε θα σε σκίσω ρε!
:*********

orestis said...

Κύριος;

Έτοιμη η παραγγελία.

Μας ξέκανες εμένα και τη Veloz.

Άτιμε.

Φιλάκια

The Wrong Guy said...

Ακούω διθυραμβικά σχόλια!
Θα εντρυφήσω στη δουλειά που έκανες όσο έλειπα και θα επανορθώσω για την απουσία μου!
Φιλιά!!

Neverlandean said...

Έρχομαι Orestis!!

Wrong Guy!!!!!!!!!
WELCOME BACK!
:))))))))))))))))