Saturday, June 9, 2007

Kelly Clarkson: My December (High Quality) + Bonus Tracks

Kelly Clarkson My December Sober How I Feel One Minute Don’t Waste Your Time Irvine Can I Have a Kiss? Dirty Little Secret Yeah Maybe Be Still Judas Haunted Not Today Hole Chivas Never Again

Click on the album cover to download.
NEW LINK!! [Password: neverland]

Track List:

1. Never Again
2. One Minute
3. Hole
4. Sober
5. Don’t Waste Your Time
6. Judas
7. Haunted
8. Be Still
9. Maybe
10. How I Feel
11. Yeah
12. Can I Have a Kiss?
13. Irvine
14. Chivas
15. Dirty Little Secret (Bonus Track)
16. Not Today (Bonus Track)

Kelly Clarkson My December Maybe Be Still Judas Haunted Sober How I Feel One Minute Don’t Waste Your Time Irvine Kelly Clarkson My December Sober How I Feel One Minute Don’t Waste Your Time Irvine Can I Have a Kiss? Dirty Little Secret Yeah Maybe Be Still Judas Haunted Not Today Don’t Waste Your Time Irvine Hole Chivas Never Again Can I Have a Kiss? Dirty Little Secret Yeah Maybe Be Still Judas Haunted Not Today Hole Chivas Never Again

20 comments:

The Wrong Guy said...

WOW!!
Πόσο καιρό το ετοίμαζες; Πολύ ωραίο είναι!! Το κατεβάζω και θα επιστρέψω με δισκοκριτική!
(Έχω πάθει πλάκα με το Breakaway. Ετεροχρονισμένα θα μου πεις, αλλά το έχω λιώσει. )

Neverlandean said...

To template εννοείς; Σήμερα το έκανα όλο. Φλασιά!! Για το Κελάκι κάνω τα πάντα. Ευχαριστώ! Περιμένω κριτική για το δίσκο. :)

To Breakaway (και όχι μόνο) μας ενώνει! :*

Lithium said...

euxaristwwwwwwwwwwww

mou eftiakses ti mera yayyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Neverlandean said...

ΥΑΑΑΑΑΑΥ!
Σου άρεσε το template ε; Πες! Σου άρεσε;; Πεεεεες! Kelly 4Ever!

:)

xxxxxxxxxx

Lithium said...

apithano apithano

k to template kai to CD....egrapse to Kelaki pali!!!!bravo sou k sena neverlandean mou poli kali duleia

:)

makia polla

xxxxx

Neverlandean said...

Το ήξερα πως θα σου άρεσε!!! Besos!!

xxxxxxxxx

Aenaos said...

Παρά το γεγονός οτι περνάω την Nelly Furtad-ική και Sophie Ellis Bextor-ική φάση της ζωής μου,μπορώ να ισχυριστώ οτι το template είναι πολύ όμορφο (το άλλο μου άρεσε περισσότερο βέβαια) .Απο τα songs δεν έχει πάρει κανένα το αφτί μου,θα το κατεβάσω και θα αποφανθώ!
Hasta luego
:)

anisixos said...

h avril lavigne einai poly kaliteri apo tin kelly.

Neverlandean said...

Αέναε, πώς τα συνδύασες ρε συ; Η κούκλα και η πανούκλα! Η κούκλα είναι η Sophie φυσικά! Hmph! Κατέβασέ το, είναι τέλειο. Hasta luego.

Ανήσυχε, ήρθες για να με νευριάσεις;; Ε; Ε;
Ε όχι και καλύτερη!!! Μου αρέσει πολύ αλλά μπροστά στην Kelly δε φτουράει! Η κοπέλα είναι φωνάρα.

Aenaos said...

Neverlandean το ''Te busque'' απο Nelly το έχεις ακούσει?Την Ισπανική version εννοείται....
Το alboum loose είναι απο τα καλύτερα πάντως που έχω ακούσει καιρό τώρα και αναφέρομαι τόσο στην παραγωγή όσο και στα κομμάτια...Anyway,κατευθασε η Kelly ,για να δούμε τι θα ακούσουμε...

Κώστας said...

Είχα κάνει ένα τεστ στο ίντερνετ που μου είχε φανεί εντελώς ηλίθιο. "Βρείτε ποια ποπ σταρ είστε"

Ο μικρός βγήκε ότι είναι η Britney (ε καλά!!! τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται...)

Ο κολλητός η Beyonce (Ντίβα!)

κι εγώ βγήκα η Kelly Clarkson! Χαμηλών τόνων, ανερχόμενη, διακριτική!

Τελικά το τεστ μας πέτυχε και τους 3 100%!

Neverlandean said...

Τυχερέ, σου έτυχε η καλύτερη! Εμένα μου έβγαλε Avril Lavigne! :) Και σε ένα άλλο Kelly Osbourne!! ΕΛΕΟΣ! Το Kelly το πέτυχε, το Osbourne με χάλασε LOOOOOOL!

Mithra Radiant said...

έχει όντως φωνή η Κλάρξον.
κ όχι δε σε καλοπιάνω.
βέβαια δεν τρελαίνομαι για τα τραγούδια της τόσο,πολλές φορές οι πολλές τσιρίδες μου ενοχλούν τα αυτιά.

btw δε θα ήθελες να βάλεις κάτι πιο προσωπικό για header?
κάτι που να εκφράζει το χαρακτήρα σου πχ.
εμένα πάντως ο πιτερ παν μου αρέσει πολύ έτσι που φαίνεται.
ονειρικό κ έτσι μπλογκ :-)

Neverlandean said...

Βασικά, είπα να αλλάξω προσωρινά το template λόγω της κυκλοφορίας του My December, αλλά μου άρεσε τόσο που λέω να το αφήσω. Μια χαρά προσωπικό το βρίσκω. Προσωπικά, η Kelly μου αρέσει πολύ. :D

Όσο για τις "τσιρίδες", είναι ΠΑΝΤΑ μέσα στον τόνο όχι σαν κάτι άλλες που δε μπορώ να ονοματίσω γιατί θα με κάνει σύσκατο όλο η gay κοινότητα - δεν εννοώ τη Madonna, αυτή δεν έχει φωνή για τσιρίδες.
:P

Dark Tyler said...

Υο, yo, μόλις ανακάλυψα το blog σου και απορώ πώς δεν το είχα πετύχει νωρίτερα. Είμαι κι εγώ της τριπλέτας Nelly Furtado - Sophie Ellis-Bextor - Kelly Clarkson, με λίγο από Sugababes και όλα τα συναφή (Fly Beeyond, πού ήσουν όλη μου τη ζωή?) οπότε πρέπει να πω πως καταχάρηκα με το περιεχόμενο του blog σου.

Το "My December" φοβερό είναι, αλλά δεν έχει κανά κραχτό χιτάκι μέσα και εμπορικά δε θα τα πάει καλά. Κρίμα από τη μία, αλλά χαίρομαι που η Kelly έκανε αυτό το departure. Αν μπορεί στην καριέρα της να διατηρεί μια τέτοια "εναλλάξ" ισορροπία ανάμεσα στο εμπορικό και το προσωπικό, θα είμαι ένας πολύ-πολύ ευχαριστημένος φαν.

Θα τα λέμε!

Neverlandean said...

Dark Tyler! Γεια!! Καλωσήρθες! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Ωραία η τριπλέτα σου αλλά η Nelly δυστυχώς δε μου αρέσει... Τέσπα, λεπτομέρειες! Θα πας Fly Beeyond; Νομίζω είναι ανεπανάληπτη εμπειρία! Ειδικά η τρίτη μέρα! WOW PINK! (ΒΤW, δε θα πάω...)

Όσον αφορά το My December, από μιας αρχής έλεγα ότι δεν φτάνει σε καμία περίπτωση τα επίπεδα του Breakaway. Τώρα που το έχω ακούσει ολόκληρο όμως μου άρεσε πάρα πολύ. Και νομίζω ότι αν συνεχίσω έτσι, στο τέλος θα μου αρέσει περισσότερο από το προηγούμενο! Και βρήκα και αρκετά τραγουδάκια που θα μπορούσαν να γίνουν smash hits με πρώτο και καλύτεορ το How I Feel. Επίσης καλό είναι το Don’t Waste Your Time, το One Minute και το Hole (τουλάχιστον έχουν το ρυθμό που μου αρέσει). Γενικά, επειδή πολλές Κασσάνδρες έλεγαν διάφορα για το δίσκο, νομίζω ότι θα πουλήσει τρελά, μόνο και μόνο για σπάσιμο! :D

Ένα από τα How I Feel και One Minute πάει για επόμενο single. Λες να μας τη βγει από τα πλάγια το Evanescenσικό Haunted;

(Ναι είμαι κολλημένος) :P

Φυσικά και θα τα λέμε.

Dark Tyler said...

Kαλά, το How I Feel από τα πρώτα του 10'' ουρλιάζει single! Θα είναι τελειώς ανόητοι αν δεν το βγάλουν, γιατί μπορεί το Sober να είναι κομματάρα αλλά δεν είναι με τίποτα top 40 material. Το άλλο που λατρεύω είναι το Irvine και το, εντελώς φτιαγμένο για καλοκαιρινές βραδιές, Chivas.

Για το Haunted είχα πολύ αρνητική αντίδραση αρχικά διότι μου θύμιζε Evanescence, αλλά η αντίστασή μου έχει καμφθεί πλέον. Ο παραγωγός έχει κάνει πολύ καλή δουλειά σε αυτό το κομμάτι.

Άντε, σήμερα βγαίνει, είμαι πολύ περίεργος να δω πόσο θα πουλήσει.

(Fly Beeyond, why not? Θα είναι λατρεία!)

Neverlandean said...

Συμφωνώ, το Irvine είναι απίστευτο. Δε σου θυμίζει το My Baby Shot Me Down της Nancy Sinatra;

To Chivas γιατί το έβαλαν hidden δεν κατάλαβα. Έπρεπε να είναι φανερό!

Θα το πάρεις τώρα; Συνέχεια έτσι την πατάω και σε 3 μήνες θα έχει σίγουρα re-release με DVD, video clips κλπ. Δεν μπορώ να κρατηθώ όμως!!

Dark Tyler said...

Τα άλλα έχουν βγει με DVD? Για την ώρα θα το αγοράσω τώρα (πολύ απλά δε μπορώ να συγκρατηθώ!) και άμα βγει DVD θα πω και πάλι που βγήκε! ;)

Neverlandean said...

Δεν έχουν βγει με DVD αλλά είναι καιρός να αρχίσουν να βγαίνουν! :)