Friday, June 8, 2007

Fly Beeyond Festival

Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Θέλω να πάω! Νευριάζω που δε θα πάω! Αργκ!


[από το ticketnet.gr]

Η Hot Beez παρουσιάζει το νέο, μεγάλο Mainstream Festival, τον Ιούλιο του 2007 στην Αθήνα. Το Fly Beeyond festival, είναι η νέα πρόταση στο συναυλιακό τοπίο της χώρας μας. Ένα φρέσκο, νεανικό και hot γεγονός που φιλοδοξεί να πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια στο χώρο των διεθνών live festivals. Το Fly Beeyond festival απευθύνεται στο ευρύ κοινό με συγκροτήματα και καλλιτέχνες της παγκόσμιας ποπ και ροκ σκηνής.

Ένα γεγονός που πραγματικά έλειπε από τα ελληνικά συναυλιακά δρώμενα. Το παρελθόν έδειξε το δρόμο. Ωστόσο, υπάρχει και το σήμερα της παγκόσμιας μουσικής που δηλώνει δυναμικό παρόν και μας ζητάει να το ακολουθήσουμε...

Για τρεις ημέρες, στις 17, 18 και 19 Ιουλίου, στο stage του Fly Beeyond festival θα παρελάσουν σημαντικά και αγαπημένα ονόματα της μουσικής σκηνής από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ονόματα σαν της Avril Lavigne, των James, των Air, της Tori Amos, της Pink, των The Rasmus & των Sugababes (σχόλιο του μπλόγκερ: δεν τις είχαν γράψει οι μαλάκες) είναι μια πρώτη γεύση για το τι θα παρουσιαστεί εκείνο το τριήμερο στην Αθήνα. Μαζί τους και ελληνικά συγκροτήματα με φρέσκο ήχο και youth διάθεση που θα ανακοινωθούν σύντομα.

Είναι σημαντικό ότι το ντεμπούτο του Fly Beeyond festival περιλαμβάνει ονόματα από το διεθνές μουσικό στερέωμα, τα οποία βρίσκονται στο απόγειο της καριέρας τους.

17-18-19 Ιουλίου 2007
Ολυμπιακό Στάδιο - Αγορά (Τείχος των Εθνών)

Line Up:
17 Ιουλίου:
AVRIL LAVIGNE - THE RASMUS
Dear Darkstar - Suave Gap
18 Ιουλίου:
JAMES - AIR - TORI AMOS
Matisse
19 Ιουλίου:
PINK - SUGABABES
Onirama - Άμμος

Εισιτήρια:
Ημερήσια - 60 €
Δύο Ημερών - 90 €
Τριών Ημερών - 110 €

Πρόγραμμα: 17:30 εως 24:30 καθημερινά

Κρατήσεις εδώ ή στα Metropolis ή στα Village.

:'(



32 comments:

Aenaos said...

Γειά σου!Λοιπόν είναι η πρώτη φορά που έρχομαι απο τα μερη σου,σε βρήκα τυχαία για την ακρίβεια γιατι έψαχνα κάτι απο Sophie ellis bextor (long story).Που ήθελα όμως να καταλήξω : μου άρεσε αρκετά το blog σου,η δομή του,η παρουσίαση,τα θέματα,τα χρώματα...ολα!Πολύ καλή δουλειά,απέκτησες έναν fan!!!Θα σε επισκέπτομαι τακτικα! :)

Neverlandean said...

Γουάου απέκτησα έναν αέναο fan!! Ωραία!!! ;)

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Τέλεια η Sophie;

Aenaos said...

Η Sophie Ellis Bextor μου αρέσει χρόοοονια τωρα.Έψαχνα ενα παλιώτερο της alboum αλλά τελικά δεν κατάφερα να το βρώ!(κλαψς!)
:(

Neverlandean said...

Ποιο;;;;; Νόμιζα ότι αυτά τα 3 είχε βγάλει μόνο!!!!

(Real time συζήτηση ε;)

Aenaos said...

Μη χειρότερα!Τι εξυπηρέτηση άμεση είναι αυτη?!!!!xaxaxaxaxaxaxaxa
To Shoot From the Hip ψάχνω.Ασφαλώς και έχω τα άλλα 2!!!!(by the way me and my imagination είναι απλά super ,όπως και το if i can't dance απο το νέο) Αλλά τυχαία έτυχε να ακούσω το i won't change you και τρελλάθηκα!Είναι απλά τέλειο!!!Και ψάχνω όλο το alboum....

Neverlandean said...

Μα τα έχω ανεβάσει όλα!!!!

Εδώ είναι!!

:)

Aenaos said...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εγώ έπεσα στο άλλο λινκ σου που είχες απλά το κλιπ της!!!Αχ τέλεια!!!Η λέξη ευχαριστώ δεν είναι ικανή να εκφράσει την ευγνωμοσύνη μου!!!Thanks thanks
και πάλι thanks!!!

p.s Μόλίς είδα το λινκ σου με τους Pink Martini.Δεν είναι άψογοι?
Απο το Hey Eugene μου αρέσει απίστευτα το Mar Desconocido....απολαυστηκότατο!Λοιπόν ...κατήντησα spammer!Σταματώ!!! :P

Neverlandean said...

Τι spammer τρελάθηκες;; Δεν φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι όταν βρίσκω άτομα που έχουμε κοινές μουσικές προτιμήσεις! Παρακαλώ!!!!!

Ναι, είναι τέλειο! Όλο το cd είναι υπέροχο. Αυτήν την περιόδο μου αρέσει λίγο παραπάνω το City Of Night γιατί είναι πολύ καλοκαιρινό και μου θυμίζει το Brazil. Επίσης, το Cante E Dance δεν είναι χάσιμο; Ήλιος, ξαπλώστρα, παραλία. Λατρεύω το καλοκαίρι!

Aenaos said...

Δεν το συζητώ...όλα τους τα cd αγγίζουν την τελειότητα...
Ο στοίχος του Mar Desconocido έχει κατι το απιστευτα λυρικό/μελαγχωλικό και ταξιδιάρικο...

''..De tanto y tanto navegar,
Mis lagrimas caen al mar,
El viento disuelve mi voz
No quedan noches entre los dos''

Αν δεν είναι αυτο τελειότητα στοίχου.....τι να πω!Να μας κάνουν ντου απο παντου!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Neverlandean said...

Μιλάς και ισπανικά; Ε πάει, μπήκες στα links μου. Και μόνος και με το blogoπαρεάκι με το πιο απίστευτο logo που έχω δει ποτέ σε μπλογκ!!! :P

Aenaos said...

Claro que si!jejeje! :p
Ποιο logo σου άρεσε?Μολις έκανα re-edit τον ''αεναο'' πέρνα να πεις ένα γεια!

Aenaos said...

ΕΛΑ ΡΕ ΑΤΟΜΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ DESPERATE!!!RESPECT!ΣΕ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ FAVOURITES ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ!

Neverlandean said...

RESPECT Αέναε!! Πέρασα ήδη από το μπλογκ σου πριν το re-edit!! Θα ξαναπεράσω όμως! ;)

Και το δικό σου είναι πολύ ευρηματικό αλλά με αυτό του Mark My Word πέθανα στο γέλιο! Μεγαλοφυές!

Aenaos said...

Το Mark My Word είναι το δευτερότοκο παιδί μου!!!Στο οποίο γράφω ατάκες διασημοτήτων που μου έκαναν εντύπωση ή που τις πήρε κάπου το μάτι μου κτλ.
Ο Αέναος θα ανανεωθεί σύντομα με νέο post (μόλις ανέβασα ένα αλλα είναι περσινο ουσιαστικα,θα καταλάβεισ το γιατι...)
Απλά μωρέ έχω εξεταστική και δεν προλαβαίνω τώρα να γράψω κάτι κτλ...

Neverlandean said...

Σε καταλαβαίνω. Κι εγώ το έχω πάθει αλλά ανάποδα. Εγώ δεν προλαβαίνω να γράψω στις εξετάσεις όχι στο μπλογκ! LOOOOOL! Μπορείς να δεις το ποστ "Νευριάζω!" για τα περαιτέρω. ;)

Aenaos said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
θα τα διαβάσω εκτενέστερα οταν τελειώσω με το καλό,να τα πάρω απο την αρχή τα posts...
Ελεος πάντως ''κατάστρεψα'' το post !!!!Θα μπουν να γράψουν για το φεστιβάλ θα δούνε ολόκληρο επισόδειο Λάμψης!!

Neverlandean said...

Έλα μωρέ μια παρέα είμαστε εδώ, δεν παρεξηγούν τα παιδιά! No te preocupes. ;)

Hasta luego.

mr. F said...

Un otro chico que puede hablar espanol! Que bueno!

Όντως λάμψη...get a (chat) room!

Χαχα είμαι τόσο αστείος.

Λοιπόν αν μπορούσα θα πήγαινα και εγώ αλλά τέτοιος μούχλας που έγινα δεν θα πάω χαχα.. Δεν πειράζει, γλιτώνεις λεφτά και χρόνο άσε που θα είναι πήχτρα και θα σε σκουντάνε συνέχεια...χμφ. δεν πάμε.

Neverlandean said...

Ναι αλλά θα είναι η Pink!!!! Ποιος νοιάζεται για τα σκουντήματα; Θέλω να πάω. :(

Το "otro" δεν πάει ποτέ με άρθρο, χαζοamigo! :P Είναι μέγα λαθος! :)

The Wrong Guy said...

Να ρωτήσω εγώ κάτι; Γιατί δε θα πας στο Φεστιβάλ;

Όσο για τον αλληλοθαυμασμό με τον Αέναο, εγώ που σας ξέρω και τους 2, ξέρω ότι όντως ταιριάζετε!!

Neverlandean said...

Δε διάβασες ρε συ Wrong;
"Λοιπόν αν μπορούσα θα πήγαινα και εγώ αλλά τέτοιος μούχλας που έγινα δεν θα πάω χαχα.. Δεν πειράζει, γλιτώνεις λεφτά και χρόνο άσε που θα είναι πήχτρα και θα σε σκουντάνε συνέχεια...χμφ. δεν πάμε."

My friend is a lazy Madonna fan! :(

Neverlandean said...

Ξέρεις αν του αρέσει η Madonna του Αέναου; Εσένα σου αρέσει αλήθεια; Μη φοβάσαι, δε θα δαγκώσω. ;)

The Wrong Guy said...

Νομίζω του αρέσει του Αέναου. Εμένα πάντως μου αρέσει!! Μην αφήσεις όμως αυτή τη μικρή λεπτομέρεια να χαλάσει όσα χτίσαμε μέχρι σήμερα. Θέλουν κόπο και υποχωρήσεις οι ανθρώπινες σχέσεις!!!

SotoS said...

Paidia i Sophie TA SPAEI... To kommati pou yperagapw einai to "Only One" apo to Trip The Light Fantastic... Fysika to exw authentiko kai to If I Can't Dance einai ypertato. To Me And My imagination arxisa na to variemai ligo. Alla to Today The Sun's On Us einai toso glykouli.. Genika einai poly hip sta cd mou teleutaia... Einai to epomeno catchy guilty pleasure mou! Mpravo pou sas aresei h THEA!

Neverlandean said...

Είμαστε πολλοί fans της Sophie μαζεμένοι! WOW!! Τέλεια!
Soto, αν δε γίνει το If I Can't Dance το απόλυτο hit του καλοκαιριού θα πάρω πια πένσα και θα βγάλω ένα ένα τα νύχια μου!! (Εw...)
Μόνο σε μένα αρέσει το If You Go; Κλασικά εγώ τα δικά μου. LOL

mr. F said...

t if u go TELEIO!

Neverlandean said...

:)

Dark Tyler said...

If You Go: το κομμάτι του καλοκαιριού ρεεεε!

(Γεια σας, είμαι ο Tyler, και είμαι από αυτούς που νεκρανασταίνουν threads στα fora για να πουν τη σαχλαμάρα τους. LOL)

Neverlandean said...

Κι εγώ ο άρρωστος μπλόγκερ που τρέχω να απαντήσω στα comments μόλις μου έρθει notification! ΛΟΟΛ

Τώρα, πώς από το Fly Beeyond καταλήξαμε στο If You Go της Sophie είναι άλλο θέμα.

Dark Tyler said...

Έπρεπε να έχουν φέρει και τη Sophie, να πώς!

unknown evening star said...

επρεπε να ειχα παει ομως...
γιατι εκεινη την περιοδο ειχα τον ερμη στο ζωδιο μου και σκεφτομουν τα κωλολεφτα???
το κοβω να ξενιτευμόμαστε πάλι φετος...

παιδια congrats για το blog, πολυ ομορφο!

Neverlandean said...

Γεια σου άγνωστη αστέρω!!
Να σου πω από τη μία καλύτερα που δεν πήγα γιατί θα πήγαινα πρωτίστως για την Pink και θα χαλιόμουνα τρελά που δε βγήκε.

Ευχαριστούμε! :D