Monday, June 11, 2007

Μάστορα, παραγγελιά!

Ως γνωστόν, είμαι μεγάλη καρδιά και μεγάλος fan της μουσικής γενικά και προσπαθώ να προωθήσω και να προάγω τις αρετές αυτής της τέχνης, έστω και μέσω της πειρατείας (όλα κι όλα, έχω βάλει disclaimer). Για να γεμίσω με μουσικές ποιότητας τις άδειες ζωές κάποιων ατόμων που δεν έχουν τίποτα άλλο να κάνουν από το να ποστάρουν τις ανούσιες εμπειρίες τους στο ίντερνετ, γεμίζοντας έτσι τη δική μου ζωή, αποφάσισα να ποστάρω δύο CD που μου είχαν ζητηθεί από δύο co-bloggers, τον Mithra και τον Apsoy, με αυτή τη χρονολογική σειρά.

Παραγγελιά 1η:
Ο "πεφωτισμένος" (:P)

O Mithra αποφάσισε να κάνει το top 5 των τραγουδιών του μετά από tag του Mr. F και όχι δικό μου, που είχε προηγηθεί, πράγμα πολύ φυσικό και δεν καταλαβαίνω πώς δεν το σκέφτηκα από την αρχή. Εφόσον προσκάλεσα τον Mr. F να κάνει το top 5, θα του έκανε tag ο ίδιος. Έλεος, τι βλήμα που είμαι ώρες ώρες. Χαράμισα και μια θέση τζάμπα - hmph! Τέσπα, μέσα στις επιλογές του υπήρχε και ένα τραγούδι του Oliver Shanti. Στην αρχή εξεπλάγην που το είδα αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι it makes perfect sense. Είναι ακριβώς η μουσική που του ταιριάζει γιατί είναι και απίστευτα ψωνισμένος με καμπάλες (...) και spiritual shit.

Περιέργως, δε βρήκα πολλά στοιχεία για του λόγου του. Το καλύτερο το έλεγε η Wikipedia, ότι δηλαδή το 2002 εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης γι' αυτόν στη Γερμανία και τον επικήρυξαν για 3000 ευρώ. Τώρα, γιατί συνέβη αυτό θα σας γελάσω... Ακολουθεί η μουσική ενός επικηρυγμένου. LOOOOL

Click on the album cover to download.

Track List:

1. Well Balanced
2. Indian Ceremony
3. Fight Without Fear
4. You Can Hear Them Dancing
5. Heya Heya
6. Axtu Leman Sumix Sacred Maountain
7. Four Circles Of Life
8. We Could Have Been Brothers
9. Chief White Bears Trance Dance
10. Wilderness
11. Amitabha
12. Medicine Man's Other Room


Παραγγελιά 2η:
Ο "θέλω-να-ζω-στα-50's"

O Apsoy μου ζήτησε αυτό το άλμπουμ κατά τη διάρκεια ενός μεγάαααλου chat στο Google Talk, αφού βάλθηκε να με τυραννάει με το όνομα του καλλιτέχνη - κατάλαβες, έχω να λύνω και σπαζοκεφαλιές! Με ρώτησε αν ακούω το "Μιχαλάκη τον Φούσκα" και εγώ φυσικά νόμισα ότι θα είναι κάποιος καλλιτέχνης της κλάσης της Βέρας Λάμπρου. Τελικά, εννοούσε τον Michael Bublé - όχι ότι με διαφώτισε μόλις το είπε, ιδέα δεν είχα ποιος είναι (σα δε ντρέπομαι). Όπως και να 'χει, κατέβασα το CD και το άκουσα και μου άρεσε ΠΑΡΑ πολύ!

Ο Michael Bublé ανήκει σε ένα είδος μουσικής που λέγεται "Big Band" και είναι βασικά μια πολυμελής ορχήστρα που παίζει τζαζ κυρίως. Η διαφορά με την κλασσική τζαζ είναι ότι δεν σολάρει ο καθείς όπως του 'ρθει κι αν βγει μελωδικό αποτέλεσμα έχει καλώς, αλλά ακολουθεί πιστά την παρτιτούρα. Εξάλλου, ο σταρ είναι ο τραγουδιστής σωστά; Άσχετο, αλλά οι Pink Martini θεωρούνται Big Band; Ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με την κατηγοριοποίηση της μουσικής. Η ντροπή μου έγινε ακόμα μεγαλύτερη όταν είδα πόσο επιτυχημένος είναι ο Michael: έχει πουλήσει πάνω από 11 εκατομμύρια δίσκους και το τελευταίο του CD έχει περάσει από το No1 πολλών χωρών, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Γερμανίας και του Καναδά. Με το λίγο ψάξιμο που έκανα, έχω να πω ότι ενθουσιάστηκα με τα tracklist των άλμπουμ του και εννοείται θα τα αποκτήσω με κάποιο τρόπο (τρα λαλα λαλα). Για το συγκεκριμένο CD, το downloading κρίνεται απαραίτητο.

Click on the album cover to download.

Track List:

1. Fever
2. Moondance
3. Kissing A Fool
4. For Once In My Life
5. How Can You Mend A Broken Heart
6. Summer Wind
7. You'll Never Find Another Love
8. Crazy Little Thing Called Love
9. Put Your Head On My Shoulder
10. Sway
11. The Way You Look Tonight
12. Come Fly With Me
13. That's All

(Δεν είναι τραγουδάρες όλα; Δε χρειάζεται πια να ξενυχτάω για να βλέπω τα τελεμάρκετινγκ με τα Fantastic 50's στη ΝΕΤ!!)

Oliver Shanti - Well Balanced



Michael Bublé - Sway (Live)




Michael Bublé - Fever (Live)



*Η πρώτη παράγραφος ήταν χιουμοριστική, μην χαλάσουμε τις καρδιές μας. ;)

10 comments:

The Wrong Guy said...

Οι Pink Martini είναι Big Bang!

Τον πρώτο κύριο δεν τον ξέρω αλλά ο Μπουμπλέ με αρέσει! Το ντουέτο με την Παουζίνι με αρέσει. Φλωριά το ξέρω!!

Neverlandean said...

Αχ, κι εμένα με άρεσε. Με όλες τις έννοιες. ;)
Έχει και ντουέτο με τη Λάουρα; Πόσο άσχετος είμαι!

Όχι και φλωριά, αγαπητέ!

PMP = Pink Martini Power

Apsoy said...

Αααααααααααχ!!!
Ήρθε ο Μιχαλάκης!
Βρε, βρε, βρεεεε...

Δεν είναι ωραίος;
Χαίρομαι που σου άρεσε...
Και...ναι! ΕΙΜΑΙ ΦΛΩΡΟΟΟΟΟΟΟΟΣ! :)

Είναι πολύ καλοκαιρινός ήχος νομίζω! Ταιριάζει απόλυτα με βραδάκυ, μπαλκονάκι, συνοδεία με μοχιτάκι, και κούνημα στον ώμο (άντε και λίγο στο γοφό :Ρ)!!!
Α, το σημαντικότερο ξέχασα:
Καλή παρέα!!! ;)

Νεβερ μου... Είσαι απίστευτος!
:))))
Τεράστιο χαγκ &
Άπειρα κίσιζ
:*

Ο "θέλω-να-ζω-στα-50's" (:Ρ)
Apsoyyyyy :)

Aenaos said...

Τον πρώτο κύριο ούτε και εγώ τον ξέρω αν και μου δίνει την εντύπωση οτι ξέφυγε απο το τηλεφώς!!!(πλακα κάνω μη βαράτε!)
Τον Μιχαλάκη (δυστηχώς) τον πρωτοάκουσα να εκτελεί (κυριολεκτικά) το απίστευτο κομμάτι της Nina Simone ''Feeling good''.Εκτοτε τον έχω λίγο στην μπούκα γιατι μόνο με επανεκτελέσεις δεν μπορείς να προχωρησεις μπροστα.Μου κανε μετά και το soundtrack του spiderman 2 οπότε κάπου εκεί έφαγε ''Χ'' ο Μιχάλης απο μένα!
Οχι οτι δεν θα τις ακούσω τις διασκευεές αλλά δεν μου λέει κάτι πλέον ο κύριος.Αυτα!

Mithra Radiant said...

το τοπ 5 γενικα βαριομουνα να το κανω,ισα ισα με το που το εκανα συνέπιψε με την προτροπή του mrf επίσης,οπότε don't worry, οι προτροπές σου είναι σεβαστές ;-)

Σεβαστότατες,Ειδικά και μετά το συγκεκριμένο ποστ!!!
Επιτέλους ποιότητα!!! (λολ)

Πέρα από την πλάκα,έχω κουφαθεί να το ακούω το άλπουμ αυτό.
Κ απ'ό,τι είδα με ένα ψάξιμο στο νετ ο άτιμος έχει ΠΑΜΠΟΛΑ άλμπουμς!!!

ΧΑΣΙΜΟ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!

σ'ευχαριστώ κ πάλι.
Θα το χρησιμοποιήσω σύντομα αυτό το άλμπουμ,λεπτομέρειες όταν κανονίσουμε από κοντά.

Το έχεις δηλαδή σε γνήσιο σιντί αυτό ή το βρήκες στο νετ;
αν τ βρήκες νετ πες μου να ξέρω,τα θέλω όλα του Σάντι,ήδη έχω πολλά!

Εύγε για το ποστ..!!
Τον Μιχαλάκη το κατέβασα αλλά ποιος τον ακούει τώρα;; pf,,,...

αργότερα ίσως.

YAY.....


ΟΟΟΟΟοοοοοοοοομμμμμμμ

mr. F said...

πρόσεξε μην πετάξεις εσύ με το οοομ και σε ψάχνουμε! :-)

θα τα ακούσω τώρα τα τραγούδια αν και μερικά από τον ολιβερ τα εχω ακούσει στον μιθρα.

Neverlandean said...

Apsoy, είναι πολύ ωραίος ο Michael μου άρεσε πολύ!

Αέναε, έχεις δίκιο όσον αφορά τις επανεκτελέσεις αλλά στα νέα του CD δεν έβγαλε καινούρια τραγούδια; Όλα επανεκτελέσεις είναι;

Mithra, το είχε η κουμπάρα αυθεντικό και το αντέγραψα. Δοκίμασε και στο eMule, μερικές φορές βρήκα πράγματα που δεν έβρισκα με τα torrents.

Mr.F, άκου και Michael.

Apsoy said...

"Φού-σκας, Φού-σκας, Φού-σκας"
Κατά το...
"Γκό-ρτζος, Γκό-ρτζος, Γκό-ρτζος..."

:)

mr. F said...

ΦΟΥΣΚΑΣ ΜΠΛΟΥ!Μ

Neverlandean said...

Έχετε ξεφύγει κι οι δυο σας. :D