Monday, June 25, 2007

Andrea Corr: Ten Feet High

ή

Ήρθε το τέλος...

Shock και δέος ήταν αυτό που ένιωσα μόλις είδα το συγκεκριμένο άλμπουμ. Από τη μία, το όνομα Andrea Corr αρκεί για να μου προκαλέσει μουσικό οργασμό αλλά από την άλλη όταν η lead singer του αγαπημένου σου συγκροτήματος βγάζει solo δουλεία αυτό δε σημαίνει τα καλύτερα για την πορεία της μπάντας της. Εφόσον όμως το επίσημο site δεν επιβεβαιώνει κάτι τέτοιο και εγώ με τη σειρά μου εθελοτυφλώ μην λαμβάνοντας υπόψη τον τίτλο του πιο πρόσφατου άλμπουμ των Corrs "Dreams: The Ultimate Collection" (Ultimate; Τι σημαίνει αυτό; Σφυρίζω αδιάφορα), απλά θα δεχτώ με ευχαρίστηση το CD της Andrea και θα πλέξω το εγκώμιο της πιο γλυκιάς φωνής που γέννησε η pop. Εντάξει, για να μην κοροϊδευόμαστε οι Corrs έχουν ανακοινώσει ότι "κάνουν ένα διάλειμμα" αλλά έχουν διαψεύσει πολλές φορές ότι διέλυσαν το συγκρότημα. Βέβαια όλοι εκτός από την Andrea έχουν πια οικογένειες και παιδιά και πολύ αμφιβάλλω αν θα ξαναδούμε ποτέ καινούριο CD. Όλα τα ωραία πράγματα κάποτε τελειώνουν δυστυχώς. :(

Για να δούμε όμως τι έκανε κι αυτή. H Andrea είναι το νεότερο μέλος της οικογενείας Corr και μαζί με τα μεγαλύτερα αδέρφια της, τον Jim, τη Sharon και την Caroline σχημάτισαν το 1991 τους Corrs, χρησιμοποιώντας το επίθετό τους. Η πρώτη τους δισκογραφική δουλειά κυκλοφόρησε το 1995 και το πρώτο single "Runaway" παραμένει ένα από τα καλύτερα τραγούδια τους. Το ταλέντο της Andrea φάνηκε από την αρχή και η χαριτωμένη φάτσα της στάθηκε αφορμή για να συμπεριληφθεί αρκετές φορές σε αυτές τις χαζολίστες με τους "50 ομορφότερους ανθρώπους του κόσμου" που κάνουν τα περιοδικά. Η φωνή της είναι από αυτές που αναγνωρίζεις από τον πρώτο φθόγγο (βλέπε Dolores) και είμαι σίγουρος ότι και μόνη της θα καταφέρει να κάνει αξιόλογη καριέρα. Έχει κάνει ένα πέρασμα από τον κινηματογράφο (και κάνει ακόμα) αλλά το πρωταρχικό και χαρακτηριστικό της ταλέντο είναι το τραγούδι.

Το "Ten Feet High" κυκλοφορεί επίσημα σήμερα αλλά που να τρέχεις βραδιάτικα στον Patsis; Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι το άλμπουμ δεν ακολουθεί τη δοκιμασμένη συνταγή των Corrs. Ακολουθεί περισσότερο pop μονοπάτια και το folk στοιχείο (αυτό που χαρακτηρίζει το συγκρότημα) δεν είναι πολύ έντονο. Παρόλα αυτά, ο δίσκος παραμένει μια πολύ καλή πρόταση και η ερμηνείες της Andrea είναι ιδανική παρέα για την παραλία! Φαντάσου: ήλιος, ξαπλώστρα και "Hello Boys"!! Επίσης ξεχώρισα για αρχή τα "Shame On You", "Champagne From A Straw", "Ideal World", "Anybody There", "Stupidest Girl In The World" και το "Take Me I'm Yours" στο οποίο η Andrea ακούγεται ακριβώς όπως η Natalie Imbruglia (ή μήπως έχω τζαζέψει τόσο από το διάβασμα που ακούω Natalie παντού;). Τέσπα, η Andrea δεν χρειάζεται συγκρίσεις. Είναι απλά υπέροχη. ΤΕΛΟΣ!

Track List:

1. Hello Boys
2. Anybody There
3. Shame On You (Radio Edit)
4. I Do
5. Ten Feet High
6. Champagne From A Straw
7. 24 Hours
8. This Is What It's All About
9. Take Me I'm Yours
10. Stupidest Girl In The World
11. Ideal World
12. Shame On You

Click on the album cover to download.
NEW LINK!! [Password: neverland]

Andrea Corr - Shame On You


20 comments:

ethanandthecity said...

ευχαριστώ για την ενημέρωση!
τα κομμάτια των Coors είναι απο τα πιο αγαπημένα μου (και ας με λέει ο gsus mainstream) και δεν είχα ιδέα πως βγάζει σόλο δουλειά.
φιλάκι neverlandean!

ethanandthecity said...

λολ και το έγραψα και λάθος. Corrs! hehe

Neverlandean said...

Έτσι να ήταν όλα τα mainstream και δε θα ζητούσα τίποτα άλλο απ' τη ζωή μου. Χαίρομαι που σου αρέσουν οι Κουρς! LOL

Φιλάκι. :)

gsus said...

Κοίτα τον πάει και με σχολιάζει σε ξένο κόσμο.

Neverlandean said...

LOL! Gsus πάνω που θα ερχόμουνα να σου ζητήσω να ξηγηθούμε! Άτσα!

mr. F said...

Αμικο είσαι τέλειος!!!

Τι μου θυμίζουν οι Corrs. Θυμάσαι που τραγουδούσαμε;

don't dream its over!!! axxx siginithika re

Neverlandean said...

OMG!! Αυτοί ήταν οι Sixpence None The Richer!!! LOOOOOOOOOOOOL

Δεν πειράζει amigo. Κι εγώ θυμάμαι που τραγουδούσαμε. :)

:********

oni said...

mr.F LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL to mplekses to tragoudi alla entaksei to synais8hma to piases :P

The Wrong Guy said...
This comment has been removed by the author.
The Wrong Guy said...

Δεν έχω dsl και με την απλή σύνδεση δεν παίζει να κατεβάσω το σιντι.Αλλά σε εμπιστεύομαι Νέβερ! Μου αρέσει η φωνή της.

Neverlandean said...

ΛΟΛ! Διόρθωση, ε Wrong; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Δεν πειράζει, ειδικά εσένα σε συγχωρώ! :P
Άκου Breakaway. :)
Από τη δουλειά δεν μπορείς; Είναι το κατάλληλο μέρος για εκμετάλλευση.

Oni, ο amigo μου τα έμπλεξε! Το κακόμοιρο ένα μυαλό το έχει (ας πούμε). :P

orestis said...

Σε ευχαριστώ που έρχεσαι.

Τι θα πιάσει τη δεύτερη φορά;

Neverlandean said...

Το bounce που λένε και οι Αμερικάνοι. ;)

Τι με ευχαριστείς ρε χαζή, δε το κάνω από υποχρέωση! :P

Ioannis said...

Egw kai to katevasa, alla kai agorasa to cd (!), alla kamia sxesi me Corrs dystyxws!
Latreuw Corrs, alla i Andrea solo den exei kati to entypwsiako. Ksexwrisa to "Ten feet high", to opoio telika einai kai pio konta sto styl twn Corrs. Reunion parauta!!!

Neverlandean said...

Κι εμένα στην αρχή μου φάνηκε περίεργο που δεν θύμιζε Corrs το CD της αλλά πλέον σου λέω με σιγουριά πως είναι ένα από τα αγαπημένα μου για φέτος. Τα κομματάκια είναι πολύ catchy, δυο φορές τα ακούς και σου μένουν. Take Me I'm Yours & Stupidest Girl In The World είναι τα λίγο πιο αγαπημένα μου.

Giannis PPM said...

(Min ksexniomaste! Opou Ioannis=Giannis PPM gia kapoio logo...)
Kai meta apo toso kairo, to cd einai psilodiaforo kai krima giati kai fwni exei kai kalo mousiko ypovathro me tous Corrs...
"Ten Feet High" (xalara kommati twn Corrs) kai meta to xaos...

Neverlandean said...

Πλάκα κάνεις; Αδιάφορο; Εμένα είναι κάθε εβδομάδα στο top 10 στον Last FM! Προσθέτω και το Ideal World στα αγαπημένα.

Giannis PPM said...

Kai meta apo wrimi skepsi kai poly kairo, eimai kathetos:
Ten Feet High kai Stupidest Girl In The World!
Ola ta alla stin pyra! :-)
Kai reunion parauta! Epimenw!

Neverlandean said...

Δεν μπορεί να μη σου αρέσει το "Take Me I'm Yours"!!!

Εμένα τα τρια που είπα πριν παραμένουν τα αγαπημένα μου.

Giannis PPM said...

Den exei kapoio tragoudi pou na einai kako (symperil. tou Take Me I'm Yours), apla ksexwrisa auta ta 2.