Thursday, May 24, 2007

5 τραγούδια θα σου πω...

Ήρθε η ώρα να απαντήσω στο tag που μου έκανε ο πολυαγαπημένος μου Wrong Guy και αφορά 5 τραγούδια που "ακούμπησαν απαλά την ευγενική καρδιά μου". LOOOL! Δεν είναι το Top 5 μου γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να περιορίσω τα αγαπημένα μου σε 5 μόνο θέσεις, αλλά είναι τραγούδια που είτε μου προκαλούν κάποιο έντονο συναίσθημα είτε τα έχω συνδέσει με συγκεκριμένες περιόδους της ζωής μου. Ξεκινάμε λοιπόν (με τυχαία σειρά):

1) Kelly Clarkson - Breakaway
Ή αλλιώς "τωρινή κατάσταση". Είμαι ευτυχής που μετά από πολύ μακρά περίοδο περισυλλογής και ψυχολογικής ενδοσκόπησης (περίοδος "μονόχνωτης κομπλεξάρας αδερφής" λέγεται στην καθομιλουμένη) όλα όσα αισθάνομαι τώρα περικλείονται μέσα σ' αυτό το τραγούδι.

I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes til' I touch the sky

And I'll make a wish
Take a chance
Make a change
And breakaway
Out of the darkness and into the sun
But I won't forget all the ones that I love
I'll take a risk
Take a chance
Make a change
And breakaway




2) Kylie Minogue - On A Night Like This
Τα γυμνασιακά μου χρόνια συμπυκνωμένα σε 3,5 λεπτά! Ανεμελιά, πενταήμερη στο Ναύπλιο (υπέροχη πόλη), αξιοθρήνητη εμφάνιση και πολύ γέλιο. Στο πάρτυ του Mr.F με πιάνει απίστευτος πονόκοιλος και φεύγω για το σπίτι. Αυτοί που μένουν, ανοίγουν το Playstation και αποχαυνώνονται. O Mr. F μου τα διηγείται έξαλλος την επομένη κι εγώ αισθάνομαι απαίσια που δεν έμεινα μαζί του. Συγγνώμη amigo!




3) Faith Hill - There You'll Be
Απαίσια προπαγανδιστική ταινία, υπέροχο συγκινητικό soundtrack. Η Faith Hill ξεδιπλώνει όλο το μεγαλείο της φωνής της και σε κάθε ρεφραίν με πιάνει ανατριχίλα.




4) Longview - Further
Απλά υπέροχος ήχος. Τα φωνητικά μου αρέσουν περισσότερο από τον τραγουδιστή. Κλείνω τα μάτια. Further...




5) The Corrs - No Frontiers
Ακούω για πρώτη φορά το "No Frontiers" στο λεωφορείο για το πανεπιστήμιο. Γυρνάω το κεφάλι μου στο παράθυρο για να μη δει κανείς τη φάτσα μου.




+ 1 Jeff Buckley - Hallelujah
Το πρωτοάκουσα στην ταινία "Οι μέρες της αφθονίας σας είναι μετρημένες". Έρωτας με το πρώτο άκουσμα. Ο Jeff επιπλέει πνιγμένος στην όχθη ενός ποταμού. Τέτοια φωνή επέστρεψε στον τόπο που πραγματικά ανήκει...




Θέλω τώρα κι εγώ με τη σειρά μου να προσκαλέσω τον Mr. F, τον Κώστα, τον Apsoy και τον Mithra να μας πουν 5 κομμάτια που έχουν ιδιαίτερη σημασία γι' αυτούς. Δε θέλω να φανώ αγενής αλλά μην τολμήσετε και δεν απαντήσετε! ;P

16 comments:

Apsoy said...

ΠΡΩΤΟΣ!!!
(μια φορά το είπα κι εγώ! :Ρ)!
Σε ευχαριστώ που με προκαλείς καλέ μου never!!! :))))
Θα σκεφτώ, θα στίψω το μυαλό μου (ποιό;) και θα βγάλω κι εγώ την πεντάδα μου! Αν και έχω ήδη κάποια στο μυαλό μου (ποιό;) που ακούω σε ριπίτ (repeat) τον τελευταίο καιρό!

:)
Σμακ.

Neverlandean said...

Ανυπομονώ να τα ακούσω!!
:**

Μπορείς να βάλεις και εξάδα! Είδες την βλακεία με το +1 που έκανα; Είναι σαν bonus!
:)

mr. F said...

xaxaxa bonus leei...

vale amigo

tha to etimasw ayrio methayrio

alex.digitaltracker said...

Ενδιαφέρουσες επιλογες...
Exω κανει και εγω 5αδα...πανε αν θες να τη δεις να μου πεις τη γνωμη σου.

p.s. by the way το background με τα αστερια ειναι πολυ κορυφαίο!

orestis said...

Ώραίες επιλογές, αν και μουσικά δεν είμαστε κοντά (δες τις δικές μου και θα καταλάβεις).

Με το +1 τρελάθηκα. Λατρεμένη ταινία και τραγούδι. (αν δεν την έχεις δει, να το κάνεις)

Σματς (ζήλεψα από τον apsoy xexe)

Lithium said...

poli wraia tragoudia dialekses....

eidika to breakaway tis kelly kai to no frontiers twn corrs....poli omorfa kommatia...

xxxx

Neverlandean said...

Τι θα έλεγες εσύ, αφού ακούμε τα ίδια! ;)

Κώστας said...

Ερμ, δε τα πάω καλά με τις προσκλήσεις για ποστ κατά παραγγελία...

Δε νομίζω ότι θα κάνω ποστ :(

Neverlandean said...

OK.

Mithra Radiant said...

fuck ρε συ είναι τόσα πολλά τα τραγούδια που μ'αρέσουν κ κατά διαστήματα αλλάζουν.

μου βάζεις δύσκολα,πολύ δύσκολα!

damn

Neverlandean said...

Άστα αυτά! Πες ότι βαριέσαι καλύτερα. :Ρ

- said...

imoun erwtevmenos me ton jeff buckley. akoma eimai. gia panta. se mia sinentefksi ton rwtisan : pws thes na se thimountai? kai apantise : de thelw na thimounte emena. ti mousiki mou mono. ton eixa anevasei k egw sto blog m . omws.. pff. tespa. kali epilogi.

The Wrong Guy said...

Είσαι τελικά ποπ αγόρι καυτό!!

Neverlandean said...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
Ναι είμαι! :P

The Wrong Guy said...

Αλλαξα γνώμη για το Breakaway.Τελικά μ'αρέσει πάρα πολύ!!!!!!
και μ'αρεσει που παραδέχεσαι πως πέρασες τη φάση κακιασμένης αδερφής! Σε πάω πιο πολύ τώρα!

Neverlandean said...

Κατάλαβα ότι δεν το είχες προσέξει στην αρχή που μου έβαζες τέρμα το hazel eyes και χαίρομαι που έφτασε η στιγμή να το εκτιμήσεις. :)

Εμ, άμα δε την περάσεις τη φάση τι σόι gay είσαι;

love :*