Sunday, April 15, 2007

Πόσο χαζό είναι να μιλάς στον εαυτό σου;

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ιδέα τι να γράψω ως πρώτο ποστ. Έκανα βέβαια μια γύρα στα μπλογκ που διαβάζω για να δω πώς άρχισε ο καθένας τους, αλλά δε βοήθησε και πολύ. "Γράψε αυτό που αισθάνεσαι" είναι μια λογική συμβουλή, έλα όμως που η έκφραση των συναισθημάτων δεν είναι το φόρτε μου!

Όχι, δεν είναι αυτό το σημείο που αρχίζω να κλαίγομαι και να λυπάμαι τον εαυτό μου για τη ζωή που δεν έζησα και τα λοιπά που διαβάζουμε στα περισσότερα μπλογκ (τα λατρεύω αυτά παρεμπιπτόντως). Εξάλλου, ο υπότιτλος το λέει ξεκάθαρα: happy thoughts everybody!


Ας γράψω λοιπόν δυο λόγια για το ποιος είμαι σε περίπτωση που κανένας ξεστρατισμένος, βαριεστημένος μπλόγκερ σκοντάψει πάνω σ' αυτή τη σελίδα. Πρώτο και καλύτερο, πρέπει να ξέρετε ότι έχω το κουσούρι (αυτό που έλεγε ο Χριστόδουλος ντε!) το όποιο σε καμία περίπτωση και με καμία Παναγία δεν το αντιλαμβάνομαι όπως το εννόησε ο αγαπητός (hmph!) Μακαριότατος. Τώρα, γνωρίζω τη σκέψη που πέρασε σα σφήνα απ' το μυαλό σου: ωχ, κι άλλη κομπλεξικιά, απήδηχτη και ανέραστη αδέρφω έχει κατάθλιψη και αποφάσισε να βγάλει τα σώψυχά της στο internet! Μμμμ... Μάλλον όχι. 'Η τουλάχιστον έτσι ελπίζω. Κρίνοντας όμως από το γεγονός ότι
η έκφραση των συναισθημάτων δεν είναι το φόρτε μου, είναι μάλλον απίθανο να καταλήξει εκεί το πράγμα.

Δεύτερον, είμαι in the closet και για όσους δε γνωρίζουν από gay ορολογία, αυτό σημαίνει ότι το ξέρουν ελάχιστοι φίλοι μου και σε καμία περίπτωση οι γονείς μου. Δε λέω
κρυφή γιατί 1) είναι passe και 2) η κρυφή κρύβεται κι απ' τον εαυτό της κι αυτό δε συμβαίνει με μένα. Το ότι τα δύο πρώτα πράγματα που λέω για το άτομό μου περιστρέφονται γύρω από το συγκεκριμένο γεγονός είναι λίγο ανησυχητικό, δε βρίσκετε; Για να το θέσω αλλιώς, έχετε γνωρίσει κανένα στρέιτ που να συστήνεται ως εξής: "Γεια, είμαι ο Τάδε και είμαι στρέιτ". Ακούγεται τουλάχιστον βλακώδες. Για τους γκέι όμως είναι ολόκληρο θέμα διότι έχουμε και μια ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ να υπερασπιστούμε. Συζητήσεις επί συζητήσεων λαμβάνουν χώρα σε διάφορα μπλογκ για το πώς οι γκέι σκάβουμε το λάκκο μας κρατώντας κρυφές τις πραγματικές μας προτιμήσεις, πώς δίνουμε το δικαίωμα σε losers ομοφοβικούς να μας φέρονται με τον τρόπο που μας φέρονται κ.ο.κ. Δε θα κάτσω απαντήσω τώρα σε όλα αυτά, τι θα γράφω στα επόμενα ποστ; ΛΟΛ! Πάντως γενικά με βρίσκει σύμφωνο η παραπάνω άποψη αν και δεν έχω αρκετό θάρρος για να εφαρμόσω αυτά που επιτάσσει. Αλλά αυτά δεν είναι της παρούσης.

Ή μήπως είναι; (Φλασιά!!!)


Θεσσαλονίκη, Απρίλιος 2007

Είναι γύρω στη 1 το βράδυ. Εμένα, κλασσικά, το μάτι μου γαρίδα. Μία η ώρα τη νύχτα μου φαίνεται σαν 8 το απόγευμα. Τέσπα, η τηλεόραση δεν έχει τίποτα. Στο ΣΚΑΪ η Όπρα έχει τελειώσει προ πολλού, το MEGA δε βάζει καμιά χαζονεανική αμερικ(λ)ανιά από αυτές που δείχνει συνήθως τέτοιες ώρες, ο ΑΝΤ1 έχει τελεμάρκετινγκ το Ab-King Pro, το οποίο, θα την πω την αμαρτία μου, το χάζεψα αρκετή ώρα για ευνόητους λόγους. Ποια κίνητρα με έσπρωξαν να πατήσω το 3 του τηλεκοντρόλ και να συντονιστώ στην τοπική ΕΡΤ3 δεν ξέρω, αυτό που ξέρω όμως είναι ότι κάποια ανώτερη δύναμη είχε όρεξη να μου τον διαταράξει τον ύπνο εκείνη τη νύχτα...


Η εκπομπή λεγόταν "Βαθιά μεσάνυχτα" ή κάπως έτσι τελοσπάντων δε σας παίρνω και στο λαιμό μου και αν συνεχίσετε το διάβασμα θα καταλάβετε ότι πιο ταιριαστό τίτλο δε θα μπορούσαν να σκεφτούν. Το θέμα μας ήταν "Ανδρισμός ή ανδροπρέπεια" και σκέφτηκα ότι αργά ή γρήγορα, δε μπορεί, θα πουν και για ΤΟ φλέγον ζήτημα. Τη στιγμή λοιπόν που συντονίζομαι ακούω την παρουσιάστρια να λέει ότι μετά το διάλειμμα θα συζητήσουμε το θέμα της ομοφυλοφιλίας. "Εδώ είμαστε" λέω. Λαβράκι! (Άσχετο: το λεξικό μου το βγάζει λαβράκι αν και πάντα είχα την εντύπωση ότι είναι λαυράκι...)

Το διάλειμμα όπως καταλαβαίνετε κράτησε ελάχιστα, η ΕΡΤ3 δεν είναι ALTER να σου παίζει 3.748 διαφημίσεις, να σου κάνει πλύση εγκεφάλου με τις
Μαντόνες του Λένινγκραντ και ναι σου κοπανάει και τον μπαρμπα-Μαθιό από τα Ζουζούνια για να σε αποτελειώσει...

Ανάμεσα στους εκλεκτούς μας καλεσμένους (δεν ήξερα κανέναν) υπάρχουν 2 βιολόγοι ή κάτι τέτοιο, 2 άλλοι τύποι των οποίων τα επαγγέλματα ποτέ δεν έμαθα και 4 κυρίες, που φαντάζομαι τουλάχιστον η μία θα ήταν ψυχολόγος - ψυχοθεραπεύτρια - ψυχαναλύτρια Bachelor Master Ph.D.
Η ξανθιά παρουσιάστρια ρωτάει τον Βιολόγο Α, σε τι οφείλεται η ομοφυλοφιλία. Αν το είχαμε ανακαλύψει χρυσή μου στην ΕΡΤ3 θα το λέγαμε; Έλεος πια! Ο Βιολόγος Α της λέει ότι δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία που να δικαιολογούν το γεγονός, αλλά είναι κάθετος πως υπάρχουν ακράδαντες αποδείξεις ότι το θέμα δεν είναι γονιδιακό. Εδώ επεμβαίνει ο Βιολόγος Β και λέει πως έχουμε ενδείξεις ότι τα γονίδια μπορεί να επηρεάσουν μέχρι ένα 30%, πράγμα που ο Βιολόγος Α βρίσκει απαράδεκτο και "ο κύριος συνάδελφος κάνει λάθος", "μα τι λέτε υπάρχουν μελέτες που το τεκμηριώνουν", "όμως υπάρχουν και άλλες μελέτες μπλα μπλα μπλα".

Όπως καταλαβαίνετε, η πρώτη προσπάθεια να ανακαλύψουμε την αιτία του κακού απέτυχε! Για να δούμε λοιπόν, μήπως τότε επηρεάζουν οι οικογενειακές και κοινωνικές συνθήκες τα μικρά αγοράκια (για κοριτσάκια ούτε λόγος φυσικά) και την καίνε τη βάτα όταν μεγαλώνουν; Εδώ κι αν έγινε ο αχταρμάς! Ο
Βιολόγος Β τώρα ήταν που είχε τα αλάνθαστα τεκμήρια ότι οι συνθήκες δεν επηρεάζουν και, προς έκπληξή μας, συμφωνεί απόλυτα και ο Βιολόγος Α. Η επιστήμη μίλησε!

Κάπου εδώ όμως μπαίνει στη συζήτηση και
ο τρίτος κύριος, του οποίου τη φάτσα την είχα κόψει και θα την αναγνωρίζατε κι εσείς μιας και είναι η ίδια που πιθανώς να έχουν οι μπαμπάδες σας , θείοι σας και άλλοι γνωστοί σας... Ο κύριος αυτός λοιπόν ρωτάει επανειλημμένα και επίμονα τους βιολόγους αν είναι σίγουροι για το ότι η οικογένεια και η ανατροφή μπορούν να οδηγήσουν το παιδί στο στραβό δρόμο γιατί προφανώς θέλει να αποδείξει ότι αν ο βαρβάτος μπαμπάς εκπαιδεύσει το διάδοχο σωστά, αυτός θα τις ρίχνει τσακ μπαμ τις γκομενίτσες, κατάλαβες ναούμε; Όσο για την κληρονομικότητα, ούτε λόγος. Είναι δυνατόν να κληροδοτήσει το πουστρογονίδιο στο παιδί ο άντρας ο σωστός ο πρόστυχος;

Όπως και να 'χει, μετά από πολλά τσιγκλίσματα ο κύριος καταφέρνει (στο μυαλό του) να πάρει την απάντηση που θέλει, ότι δηλαδή φταίνε οι συνθήκες, ενώ εν τω μεταξύ έχουν παρέμβει και μερικές απ' τις κυρίες που λένε κάτι αδιάφορα, ούτε καν τα συγκράτησα. Πάντως τίποτα για να μετριάσουν τον "ενθουσιασμό" του προηγουμένου. Κάπου εδώ κάνει και μια παρατήρηση ο τέταρτος κύριος ότι το πάνελ αντιμετωπίζει την ομοφυλοφιλία ως κάτι κακό, πράγμα που έσπευσαν όλοι, πλην του gentleman No 3, να διαψεύσουν και πρώτη και καλύτερη η παρουσιάστρια που δηλώνει ότι τη δεχόμαστε σαν μια "όψη" του κανονικού (και 'γω σε είχα για χαζή γλυκιά μου - που να 'ξερα για τις διπλωματικές σου ικανότητες).

Στη συνέχεια κάπως πήγε η συζήτηση σε ρόλους και επαγγέλματα γυναικεία και ανδρικά και αναφέρθηκε ως παράδειγμα ο Billy Elliot - σας λέω επικρατούσε ένα χάος! Να σημειώσω ότι ο Mr. 3 είχε προηγουμένως πει ότι
η ομοφυλοφιλία είναι πολύ χρήσιμη σε μερικά επαγγέλματα. Ναι, έχει δίκιο. Αγγλικά, Γερμανικά, ECDL και να τον παίρνεις που και που είναι απαραίτητα προσόντα για να πας μπροστά. Στην ερώτηση της hostess για το αν θα επέτρεπε στο γιο του να κάνει μπαλέτο, ο εν λόγω απαντά: "Δεν το σκοτώνω καλύτερα;!" και κάπου εδώ το κεφάλι μου έχει γίνει καζάνι και αποφασίζω να την κλείσω τη ρημάδα την τιβί, αφού με πειράζει βραδιάτικα. Η δε παρουσιάστρια ανακεφαλαιώνοντας λέει δεν είναι ευχαριστημένη από την ανάλυση που της έκαναν και δεν κατάλαβε η άμοιρη γιατί κάποιοι επιλέγουν να είναι γκέι, συνεπώς μας υπόσχεται εκπομπή αποκλειστικά για την ομοφυλοφιλία στο μέλλον, την οποία εννοείται πως δε θα χάσουμε...

Αυτή λοιπόν είναι η μεταμεσονύκτια τηλεόραση την ξακουστής Μακεδονίας - όχι ότι τη μέρα είναι καλύτερη anyway - και είναι πραγματικά πολύ παρήγορο να εκφράζονται τέτοιες απόψεις σε κρατικό κανάλι. Δείχνει ότι ευτυχώς ακόμα ζούμε σε μια κοινωνία ηθική, με αξίες και ιδανικά. Α ρε βρεγμένη σανίδα που θέλουν μερικοί...

Υ.Γ. Wow! Τελικά είχα ιδέα τι να γράψω!


11 comments:

mr. F said...

Κύριε Neverlandean,

σας συγχαίρω για το νέο σας blog. Μπορώ να πω, το έχετε κάνει πολύ όμορφο και το πρώτο post φαίνεται να είναι πολλά υποσχόμενο!

Εύχομαι να συνεχίσετε έτσι και καλύτερα, όπως είμαι σίγουρος ότι θα κάνετε.

Φυσικά θα δείτε και δικά μου post αφού ο Πίτερ Παν εδώ με κάλεσε να είμαι co-author του blog!

Ευχαριστώ για την πρόσκληση, είναι τιμή μου.

His fabulousness,
mr.f



Υ.Γ. Είναι το πρώτο και τελευταίο τόσο formal comment, τα άλλα θα είναι τα κλασικά cheap-slutty comments του mr.f! :-)

Neverlandean said...

Fabulous as always my dear! Λαβ για! :)

Mithra Radiant said...

lol

oni said...

Xaxaxa! Ti tragikoi typoi yparxoun (mr.3)

Thanks poly pou m ekanes add ws blog-o-link sta deksia parolo pou eimai ap tous klapsomounaious LOL

KALH ARXH STO NEO BLOG!

Neverlandean said...

Oni, μη βρίζεις τα μπλογκς που μου αρέσουν!! Και όχι ότι δεν είσαι και απ'τους κλαψομουναίους, σε πιάνουν κάτι κρίσεις ώρες ώρες! :D

Κώστας said...

Πολύ ωραίο ποστ!

Δυστυχώς κανείς στην Ελλάδα δεν ασχολείται σοβαρά με την ομοφυλοφιλία. Σαν θέμα εκπομπών είναι πάντα για να γεμίσουμε χρόνο μετά τα μεσάνυχτα ή σε έτσι κι αλλιώς περιθωριακές εκπομπές.

Μακάρι κάποια στιγμή να γίνει κάτι πιο προσεγμένο!

Neverlandean said...

Βέβαια, γιατί μπορεί να δει το παιδί τους ομοφυλόφιλους στην τηλεόραση και να κολλήσει. Τέτοια ανώμαλα πράγματα πρέπει να προβάλλονται μετά τις 12, αν όχι καθόλου. :P

The Wrong Guy said...

Giati ksepese etsi i thessaloniki akoma den mporo na katalavo...

Neverlandean said...

Εμένα μου λες...
Τώρα, "συμπρωτεύουσα" και πολύ μας είναι...

orestis said...

Σκόνταψα που λες.

Γαμάτη εισαγωγή.

Χαίρομαι που εσύ το έχεις πει σε κάποιους φίλους σου. Είναι υγιές (ίσως χρήση λάθος λέξης, ελπίζω να καταλάβεις τι εννοώ).Ο κολλητός μου δεν το έχει πει ούτε στον εαυτό του (κρυφή που έγραφες)και στεναχωριέμαι που το παλεύει μόνος τόσα χρόνια. Ωχ, δεν ακούγομαι μες στην κλάψα ε;

Επίσης διάβασα ζωδιάκια. Τρελό γέλιο. Κάντο ρε εβδομαδιαίο.

Neverlandean said...

Orestis dear, καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς και δεν ακούγεσαι καθόλου μες την κλάψα. Κι εγώ στο γυμνάσιο έλεγα στον εαυτό μου: "Δεν πειράζει που σκέφτεσαι όργια με τους συμμαθητές σου (για παράδειγμα), είναι μια φάση που θα περάσει!"

Δεν πέρασε.

BTW, οι συμμαθητές μου στο γυμνάσιο ήταν ψιλομπάζα όπως ήμασταν και όλοι σε κείνη την ηλικία, αλλά στο λύκειο ήταν ένα δυο παιδάκια πολύ καλά. ;)