Monday, April 23, 2007

Avril Lavigne: Let Go

Το καταλαβαίνω αν αυτή η κοπελίτσα με την πρώτη ματιά σας προκαλεί μια αντιπάθεια. Άλλωστε, κι εγώ αυτήν την αίσθηση είχα όταν την πρωτοείδα: επαναστάτρια χωρίς αιτία, γκαρνταρόμπα χωρίς γούστο. Δεν είπα να μου βάλει τα σούπερ μίνι και τα λιπ γκλος απο συκώτι φάλαινας (μπλιαχ!) αλλά και οι rebels έχουν ένα dress code, βρε παιδί μου. Πέραν του εντελώς δευτερεύοντος θέματος των ρούχων τώρα, η Avril φτιάχνει πολύ ωραία μουσική. Με το πρώτο της άλμπουμ "Let Go" (θαυμάσια συμβουλή btw) κατάφερε να πουλήσει 16 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως, ενώ το πρώτο single "Complicated" είναι το πιο επιτυχημένο της μέχρι σήμερα. Ένα πολύ ενδιαφέρον trivia είναι το ότι η Avril με το "Complicated" έμεινε στο Νο 1 του αμερικάνικου Airplay Chart για 11 συνεχείς εβδομάδες, ισοφαρίζοντας έτσι το ρεκόρ της Natalie Imbruglia με το "Torn" (φυσικά η Natalie είναι σαφέστατα καλύτερη - hmph!). Ακολούθησαν το κορυφαίο κατά τη γνώμη μου "Sk8er Boi" και το "I'm With You", το οποίο παραδόξως πήγε ελαφρώς καλύτερα από το Sk8er Boi στα charts - δεν ξέρει να ακούει ο κόσμος, δεν ξέρει! Η Καναδή teenager κέρδισε το βραβείο της καλύτερης πρωτοεμφανιζόμενης στα MTV Music Awards του 2002 ενώ την ίδια χρονιά προτάθηκε για 8 Grammy.

Track List:

1. Losing Grip
2. Complicated
3. Sk8er Boi
4. I'm With You
5. Mobile
6. Unwanted
7. Tomorrow
8. Anything But Ordinary
9. Things I'll Never Say
10. My World
11. Nobody's Fool
12. Too Much To Ask
13. Naked
14. Complicated (The Matrix Mix) (Bonus Track)

Click on the album cover to download.

Personal Favorites: Sk8er Boi!!!

Avril Lavigne - Complicated



Avril Lavigne - Sk8er Boi



Avril Lavigne - I'm With You



Να πω τώρα και την κακία μου, που δεν είναι κακία είναι αλήθεια. Η Avril ξεκίνησε καλά. Αν και πάντα είχε αυτό το dyke στιλάκι που λέει κι ο Mithra, τουλάχιστον ήταν αυθεντική. Έλα όμως που η "επαναστάτρια" τώρα βάφτηκε ξανθιά αλά Paris Hilton (ναι, το ξανθό το τσουλέ) και μου δανείζει και τη φωνή της σε κινούμενα σχέδια της Disney! Οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους...

BEFORE AFTER


REBELS OF THE WORLD UNITE!!


Δεν ψάχνουμε εδώ κάτω για download link, κλικάρουμε στο εξώφυλλο και σβέλτα!

8 comments:

Mithra Radiant said...

χαράς ευαγγέλια οι απανταχού γκέϊσες!!!

ειδικά με το Girlfriend (που μ'αρέσει κιόλας πολύ) έχουν να πέσουν πολλά πλακομούνια!

Neverlandean said...

Μα τι γλώσσα... Τι το περάσαμε εδώ αμέρικαν μπαρ;

lol

mr. F said...

Δεν καταλαβαίνω γιατί να πέσουν πλακομούνια με το γκερλφρεντ

Κώστας said...

Ούτε εγώ!

Vv said...

Μια χαρα ειναι η Avril και απ'οτι ξερω γραφει στιχους και μουσικη μονη της.Ασε που μια χαρα ντυνεται κιολας η κοπελα :P Το i'm with you νομιζω ειναι πολυ καλυτερο απο το skater boy. Την "ξανθια εμφανιση" νομιζω την εκανε στους αγωνες που ειχαν γινει στο Τορινο που τραγουδισε κιολας,εκτος αν δεν θυμαμαι καλα,τωρα δεν ειναι ετσι,ειναι ακριβως οπως ηταν πριν.

Neverlandean said...

Είπε κανείς ότι δεν είναι μια χαρά; Ίσα ίσα είπα πως μου αρέσει η μουσική της. Για το Sk8er Boi είμαι κάθετος.
Είσαι σίγουρος ότι επανήλθε; Γιατί πολύ με χάλασε η εξωτερική αλλαγή και αν συνοδεύτηκε και από άλλες, τότε πάμε κατά διαόλου... Πάντως θα συνεχίσω να τη ακούω, παρά το παραστράτημα. Τι θα δούμε μετά, την Pink με τουαλέτα Vera Wang?

Vv said...

Ειμαι σχεδον σιγουρη (και οχι σιγουρος :P ) γιατι ειχα δει κατι σαν παρουσιαση του καινουριου cd και ηταν οπως πριν. παλι καλα δλδ :P

Neverlandean said...

Ναι συγγνώμη. Μετά το είδα, κι αυτό επειδή το έγραψες στο cbox. Μα βάλε κι εσύ κάτι για να καταλαβαίνουμε βρε κοπέλα μου! :)